OK-Matkat Miami?

Maaliskuussako

Hei. Onko Teillä kokemuksia OK-matkojen opastetusta la-la matkasta Miami Beachille? Suunnittelen varaavani heidän kautta tälläistä opastteua valmismatkaa.

3

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhtikuussa Miamissa

      Matkatoimistosta en tiedä, olen ollut jo yli 10-kertaa ko kohteessa. Koskaan en ole tarvinnut matkatoimistoa. Hotellin voi varata netistä, satoja valintavaihtoehtoja ja
      hinnat taaloina yleensä samat kuin matkatoimistoilla euroina.
      Vuokra-auton tarviset. Tutki kohdeta Google Earthista ei se niin vaikea ole.
      Kaduista ja risteyksistähän saa valokuvan ruutuun.
      Lentolippu tietysti täytyy hankkia jonkin toimiston kautta. Itse olen aina pitänyt siitä,
      että pitkä lento päättyy Miamiin ja vielä valosaan aikaan eli noin 3pm.
      Tullihommelit ko kentällä vie yleensä 0,5 - 2h ja vuokra-auton voi ottaa
      suoraan kentältä ( sähköjuna vie, 5 min). Sitten vain etsimään majapaikkaa.
      Miamissa on paljon nähtävää, ja sitä varten tarvit auton.

    • ok matkat on ok

      Hei, tulimme juuri ok-matkojen matkalta ja voimme suositella ko matkatoimiston matkaa lämmöllä. Opas on asunut ympäri usa.ta ja tuntee todellakin paikat kuin omat taskunsa ja hän on aivan ihastuttava ihminen. Kävimme kaikki järjestetyt retket ja ne olivat todella kivat. Kaupunki kierroksella saimme hyvät ohjeet miten
      pääsemme itse bussilla helposti Miami downtowniin ja takaisin hotelliin. Lentomatka on pitkä ja vaihdot oli kuitenkin aika tiukat mutta ei mitään hätää , mutta
      ei juur kerkee muuta kuin kävellä äkkiä koneelle ja 10 minuutin päästä jo alkoikin bookaus. A380 kone on ahdas joten suosittelen business luokkaa jos on iso ihminen tai haluaa maata. Istuin paikat olivat todella surkean kokoiset tavallisella
      puolella. Mielestäni kannattaa lähteä matkalaukut suht tyhjänä niin saa rauhassa ostella alesta tavaraa rauhassa. meillä on oma laukkupuntari ja joka päivän ostokset punnittiin ja pysyttiin hyvin 23kg rajoissa. Ihana paikka ja mahtava opas.

    • justkävin

      Kävin myös juuri parin viikon OK-matkoilla. Oli ihan OK! Ja yksilölliset retket ja opastukset, koska on vain muutama henkilö ja liikutaan henkilöautolla. Tosin, retket puolta kalliimpia kuin jos ottaa keltä vain järjestäjältä siellä perillä.

      Beach Plaza oli meidän hotelli. Siellä kannattaa vaatia huone siitä rakennuksesta, jossa ei ole remontti käynnissä! Meidän sijoitettiin ekana remonttipuolelle, mutta siirto järjestyi helposti kun siitä mentiin valittamaan.
      Itse isona ihmisenä olen vähän eri mieltä koneesta, Airbus 380, mikäli et ole yli 150 kg, ei tarvitse erikoispaikkoja, vaan tilaa oli enemmän kuin normaalisti on ollut loma /tavallisilla reittilennoilla. Business paikan kyllä saa, mutta se maksaa yli tuplasti normipaikkaan verrattuna. Eikä siis normaali-isolle ole tarpeellinen. Ja, koneessa on helppo myös vähän jaloitella kun tilaa siellä on kierrelläkin jos haluaa.

      Ihana paikka kaikkiaan. Suosittelen jos mahdollista 2 - 3 viikkoa niin ehtii käydä muuallakin, autoilijalla kaikki siellä on helppoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1937
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe