No joo!!!!=((((((

Mä ymmärrän entisenä ammattiauttajana, että joidenkin elin piirit on toooooosi pieniä ja ahtaita, mutta sitä mä en tajuu, kuinka jokanen mun alotukseni tai vastaukseni on jonkun/joidenkin mielestä aina asiattomia.

Kuka ihan aikuisten oikeesti viittii päivystää vuorokauden ympäri kuukaudesta toiseen vain siks että joku toinen kirjottelee omia ajatelmiaan ja sitten lähestulkoon minuutin tarkkuudella on viestit poistettu.

Siis olethan sinä armoitettu klikkailija todella erinomainen sheriffi vaikka et osaakaan asiallista tai asiatonta viestiä toisistaan erottaa mutta sitä mä en ymmärrä, eikä varmaan kukaan toinenkaan, mistä sä oot noi lahjas saanu. Oletko entinen shefu vai oletko joutunut kiusatuksi tällä palstalla? Onko sua herjattu tai pahoinpidelty vai onko sun henkilöllisyytees kajottu, josta moinen rumpa ja viha kaikkia kohtaan on syntynyt???

Ymmärtäisin asian jos joskus edes suostisit itsestäsi kertomaan tai ainakin niistä sua kohtaan kirjotetuista vainoista puhmaan, mutta kun mitään ei ole tapetilla sun kohdallas ei kai mitään siis oon tapahtunutkaan.

Sä oot vain ihan yksiselitteisesti pimahtanut kaikkiin ja haluat näin hyvitystä itsellesi.

Mutta mukavaa syksyn jatkoo kuitenkin.

Älä anna meidän häiritä työrauhaasi, sillä siitä voi syntyä pahaa jälkeä niiden kohdalla, jotka eivät enää muuten voi itseään auttaa.

Niin, ja muista, ettei kaikkia puheita aina kannata ottaa henk.kohtaisesti.

29

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no jop jtkn

Sinäpä varsinainen ammatti auttaja oletkin, juu juu. Että tänään olikin sitte hatammin satu-tunti-päivä.
      Että et vaan olis ollu vale- ammatti-auttaja, heh heh, sanon vaan ja .

• Haloo hei!!!!

Kuinka noin paha mieli on kellään tätä palstaa seurannella ja mitenkä sun viestis olis sitten muka asiallisempi kun mun konsanaan?????

Kumpi nyt poistetaan;sun vai mun????

Kyllä mulla kuule on ammattiauttajan koulutus vaikka tosin jo vuosien takaa. ja jos et sitä usko niin käyppä selaamassa vanhoja viestejä. Siellähän sä muutenkin aikaas vietät.

• jops jtkn.
        arkipirulainen kirjoitti:

Haloo hei!!!!

Kuinka noin paha mieli on kellään tätä palstaa seurannella ja mitenkä sun viestis olis sitten muka asiallisempi kun mun konsanaan?????

Kumpi nyt poistetaan;sun vai mun????

Kyllä mulla kuule on ammattiauttajan koulutus vaikka tosin jo vuosien takaa. ja jos et sitä usko niin käyppä selaamassa vanhoja viestejä. Siellähän sä muutenkin aikaas vietät.

Mielestäs siis rekka kuski on ammatti auttaja. onha se tiätty, auttaa tavraa siirtymään a:sta b:hen yms. Ja hytissä auttaa jos osuu liftari tien poskeen.

• jops jtkn. kirjoitti:

Mielestäs siis rekka kuski on ammatti auttaja. onha se tiätty, auttaa tavraa siirtymään a:sta b:hen yms. Ja hytissä auttaa jos osuu liftari tien poskeen.

Äläs nyt hei puhu paskaa!!!

Oon mä ollut elämässäni muutakin kun rekkakuski ja oon niistä myöskin täällä puhunut.

Moni voi todistaa että ajoin aikoinani ambulanssia monta vuotta mutta mitä siitä sen enmpää, sä kun et ikinä pääse samaan vaan meet aina siitämistä aita on matalin.

Mutta sanos nyt kuitenkin, poistuuko tämä mun alotukseni taas kerran kuitenkin vain siksi että sä et tajuu mistä on kyse????

• jps jtkn.

Oon mä ollut elämässäni muutakin kun rekkakuski ja oon niistä myöskin täällä puhunut.

Moni voi todistaa että ajoin aikoinani ambulanssia monta vuotta mutta mitä siitä sen enmpää, sä kun et ikinä pääse samaan vaan meet aina siitämistä aita on matalin.

Mutta sanos nyt kuitenkin, poistuuko tämä mun alotukseni taas kerran kuitenkin vain siksi että sä et tajuu mistä on kyse????

Sitä pitää kysyä ylläpidolta, en tosiaan voi tietää. Jos yp katsoo asiattomaksi, niin sit poistuu. En tee päätöksiä tällä palstalla.
        Ni, että sä selität ku ajaa abl ni on ammatti auttaja:) Just just.Kaikkee sitä kuulee ku vanhaks elää.
        Olen aika uusi täällä, joten en voi tietää, tuota rekkakuskia täällä on mainittu.

• HERÄÄ PAHVI

HALOOO PAHVI

EIHÄN POISTOT OO KENENKÄÄ MUUN KU YLLÄPIDON NÄKEMYS VIESTISTÄ:

• HERÄÄ ITSE
        HERÄÄ PAHVI kirjoitti:

HALOOO PAHVI

ja ystävänSÄ piilo-sefun, näin se vaan on !

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        HERÄÄ ITSE kirjoitti:

ja ystävänSÄ piilo-sefun, näin se vaan on !

Oikeassa olet, ei näitä viimeaikaisia mielivaltaisia poistoja saa kukaan laittaa ylläpidon syyksi ! Mitenkä se menikään se väärän tiedon levittäminen syyttömästä ?

• jps jtkn.

Kiitos vaan, et siis pysty asialliseen keskusteluun:((

• Ahaaa !!

Kokeillaanpa sitte!

Miten voit vuotaa ylläpidon tietoja ?

• jps jtkn.

Voisitko ystävälllisesti lopettaa nuo turhat syytöksesi kun et asioiden oikesta laidasta tiedä yhtään mitään.

• Hei uma

Mitä Uma tarkoitat uhkailuillasi?

• Niinhän se taas kolahti pilkka omaan nilkkaan vai mitä=))))????

Mukavaa päivän jatkoo sulle sakuli!!!!

• Suksi suolle ....
        Ahaaa !! kirjoitti:

Kokeillaanpa sitte!

Miten voit vuotaa ylläpidon tietoja ?

Mitä ylläpidon tietoja kukaan vuosi? Se oli minulle tullut vastaus kyselyyni miski tällä palstalla poistellaan asiallisetkin ja eikö kukaan niitä tarkista ennen poistoja.Minä saan laittaa itselleni tulleet vastaukset vaikka kaupan ilmotustaululle jos haluan. Miksi sua ahdistaa noin kovin totuus asiasta? Siksikö että et pysty enää syyttämään yhtä tiettyä henkilöä asiasta???

• ?
        Suksi suolle .... kirjoitti:

Mitä ylläpidon tietoja kukaan vuosi? Se oli minulle tullut vastaus kyselyyni miski tällä palstalla poistellaan asiallisetkin ja eikö kukaan niitä tarkista ennen poistoja.Minä saan laittaa itselleni tulleet vastaukset vaikka kaupan ilmotustaululle jos haluan. Miksi sua ahdistaa noin kovin totuus asiasta? Siksikö että et pysty enää syyttämään yhtä tiettyä henkilöä asiasta???

Miksi haluat laittaa S24:n ylläpidolta saamiasi sähköposteja kaupan ilmoitustaululle? Otatko kopioita mukaan pikkujouluunkin?

• Myy-Pikkuinen
        HERÄÄ PAHVI kirjoitti:

HALOOO PAHVI

HALOO KURPPA!! JOS SE MULKKU EI NÄITÄ KLIKKAILIS NII EI TÄÄLTÄ MITÄÄN POISTUIS!!

• Ahaaa!
        Suksi suolle .... kirjoitti:

Miksi en pysty syyttämään syyllistä, kyllähän syyllistä pystyy syyttämään kuka vaan. Sinun tarinoitasi ei usko kukaan, vaikka lentolehtisinä vale-spostisi levittäisit.

Sinuahan tuo tuntuu ahistavan, tollasia selityksiä vaivaudut valehtelemaan, jos nuo postisi on nuin julkisia niin väännä esiin tännekkin, niin sitten on pakko uskoa. Mutta sanon että tyhjästä on paha nyhjästä:=))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Vuosia lukenut, mutt

En ole missään nähnyt viestiä jossa kävisi ilmi että arkipirulainen on ajanut ambulanssia ?

• Näin on näreet.
        ? kirjoitti:

Miksi haluat laittaa S24:n ylläpidolta saamiasi sähköposteja kaupan ilmoitustaululle? Otatko kopioita mukaan pikkujouluunkin?

Eihän tuon kaltaisiin tehoa kuin tutkintapyyntö poliisille, jospa sitten kun poliisille joutuvat tekemisiään selittämään tajuaisivat edes jotain! Sehän nimittäin menee niin, että kun teet tutkintapyynnön on poliisin velvollisuus tutkia onko tapahtunut rikosta ja sen tutkimiseen pitää kuullustella epäiltyä. Simppeliä.

• "rekkakuski"
        jops jtkn. kirjoitti:

Kyllä!
        Me alan ammattilaiset tehdään töitä ihan teidän hylkiöiden(kin) takia että saatte esim. safkaa sieltä mainostamastanne lähikaupasta muusta tavaraliikenteestä puhumattakaan!!

Mikä perkeleen saitti tää on, että täällä menee kaikki solvaukset läpi!!??????

Muuten pitäisin suuta supulla tosta loppukommentista kun et ole meitä rahtareita ja raskasta kalustoa ilmeisesti ikinä nähnytkään!!

• Mietis tosiaankin!
        Näin on näreet. kirjoitti:

Eihän tuon kaltaisiin tehoa kuin tutkintapyyntö poliisille, jospa sitten kun poliisille joutuvat tekemisiään selittämään tajuaisivat edes jotain! Sehän nimittäin menee niin, että kun teet tutkintapyynnön on poliisin velvollisuus tutkia onko tapahtunut rikosta ja sen tutkimiseen pitää kuullustella epäiltyä. Simppeliä.

Anteeksi nyt mutta mikä mahtaa olla rikos jota pitäisi tutkia? Omaan sähköpostiin tullut virallinen vastaus jonka kertoo sekö???
        Voi taivas että oletkin naurettava ihminen.Vai onko rikos se ettei ylläpito lue klikattuja viestejä vaan poistelee pyynnöstä? Mietis hetki ..... täysin asiallisia vastauksia poistuu jos sen joku teistä tontuista vaan niin päättää!

• Kyllästyttävää!
        Mietis tosiaankin! kirjoitti:

Anteeksi nyt mutta mikä mahtaa olla rikos jota pitäisi tutkia? Omaan sähköpostiin tullut virallinen vastaus jonka kertoo sekö???
        Voi taivas että oletkin naurettava ihminen.Vai onko rikos se ettei ylläpito lue klikattuja viestejä vaan poistelee pyynnöstä? Mietis hetki ..... täysin asiallisia vastauksia poistuu jos sen joku teistä tontuista vaan niin päättää!

Uma on aina tekemässä tutkintapyyntöjä ja haastamassa rosikseen pulinakirjoittajia Tuossakin hän luulee olevansa tuntematon mutta kuka muu kirjoittaa esim kuullustella kahdella l:kirjaimella.Hän käyttää aina ylimääräistä l:ää

• tässä esim
        Vuosia lukenut, mutt kirjoitti:

En ole missään nähnyt viestiä jossa kävisi ilmi että arkipirulainen on ajanut ambulanssia ?

Se on viidellä oppitunnilla pätevöitynyt 40 vuoden takaa.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/4510016

• ite oot kyrppä
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

HALOO KURPPA!! JOS SE MULKKU EI NÄITÄ KLIKKAILIS NII EI TÄÄLTÄ MITÄÄN POISTUIS!!

Eipä pidä paikkaansa.Eräs aloitus oli klikattu, mutta se ei kuitenkaan poistunut, vaan klikkaus katosi.Klikkasin sen uudelleen jonka jälkeen poistui.

• Huomannut olen!
        Kyllästyttävää! kirjoitti:

Uma on aina tekemässä tutkintapyyntöjä ja haastamassa rosikseen pulinakirjoittajia Tuossakin hän luulee olevansa tuntematon mutta kuka muu kirjoittaa esim kuullustella kahdella l:kirjaimella.Hän käyttää aina ylimääräistä l:ää

Se aamu-aurinkoinen joka ei tänne enään kirjoita eikä käykkään täällä, kirjoittaa samoin.

• täälä näin.
        Kyllästyttävää! kirjoitti:

Katsos kun sillä on niin monta ällää koneissaan, mulla ei ole kun yks ällä tässä koneessa täälä.

• ?
        ite oot kyrppä kirjoitti:

Eipä pidä paikkaansa.Eräs aloitus oli klikattu, mutta se ei kuitenkaan poistunut, vaan klikkaus katosi.Klikkasin sen uudelleen jonka jälkeen poistui.

Eivät klikkaukset katoa vaan vuorokauden vaihtuessa voi klikata uudelleen. Miksi klikkailet aloituksia?

• Voi voi

Tuohon toiseen aloitukseen jo sinulle vastasin että yp poistaa vain ne sinun viestisi joissa kirjoitat herjauksia ja loukkauksia muille kirjoittajille. Mikäli et haukkuisi muita ei viestejäsi olisi mitään syytä ilmoittaa asiattomiksi.Yksinkertaista rakas Watson.

• Jaa sitäkö mieltä olet????

Pitääpä pistää korvan taa, vaikka tuskin siitä mitään apua on, kun sä oot klikannut sen mun viestini asiattomaks ennen kuin oon ees kerinnyt lukee sun vastaustas ja jos ne on vastaavia mitä nytkin luin, HALLELUJAA, oot tosi asiakirjottaja=))))))))

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      32
      5135
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4111
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      78
      3686
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2728
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      158
      2544
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2388
    7. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      29
      2211
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      79
      2199
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      138
      1715
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1548
    Aihe