tällä kaudella selvästi pahimpia sääntöjä eli tuotannosta puhuminen on karannut käsistä. Tuotannosta on puhuttu tällä kaudella enempi kuin muilla kausilla yhteensä ja aina nämä samat henkilöt Sebastian Janica Suvi ja Tanja melkein jokapäivä tälle nelikolle tulee kuulutus ja aina siellä missä tuotannosta puhutaan on näistä aina joku paikalla. On kumma kun nämä ei saa mitään rangaistusta.
Sääntöjen rikkojat
7
139
Vastaukset
- 5+2
muut sääntörikkomukset. Hyvin vähän on tällä kaudella rankaistu.
- 111122223333
eilen tälle porukalle tuli 3-4 kertaa kuulutus "rikotte sääntöjä tuotannosta puhuminen on kielletty"
Nämä rikkomukset on ihan tahallisia, mielestäni tämän porukan sais laittaa suoraan häätöäänestykseen, koska näiden rikkomukset on talon pahimpia sääntörikkomuksia talossa. Pienimmistä rikkeistä on tullut rankkuja jo mutta nämä selviää kuin koirat veräjästä. - juu juu lellikki
ihme kun muut sa rankkua sebun käytöksestä, tuosta sais jo poistaa talosta tuo on jo selvää uhmaamista ja säännöistä piittaamista, miks BB sallii yhdeltä ihmiseltä tuollaista käytöstä, nyt muut saa taas kärsiä se takia, nolo jätkä
"Sebastian ylimielisenä päiväkirjahuoneessa.
Sebastian kieltäytyi vastaamasta Isoveljelle ja käyttäytyi muutenkin ylimielisellä tavalla eilen illalla päiväkirjahuoneessa.
Talon asukkaille on luvassa tänään järeä rangaistus Sebastianin käytöksestä. Seuraa 24/7-palvelusta päivän aikana, mikä rangaistus on.2
http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/1443007/sebastian-kayttaytyi-torkeasti-paivakirjahuoneessa-rangaistus-tulossa - 6+12
Taas arvosteli miksua kun se ei rikkonut sääntöjä vaan kieltäytyi menemästä marsuhäkkiin, sepa että kyllä sääntöjä pitää testata miksu sanoi että hän ei näe mitään tarvetta tehdä sitä tahallaan jota sepa ei tahdo ymmärtää
- Sebu ULOS talosta!!!
´´ miks BB sallii yhdeltä ihmiseltä tuollaista käytöstä´´
koska Sebastian on tuotannon suosiossa! - 1+1
Voi hitto mikä rankku taas muut kärsivät sebastianin puolesta, ulos tuo pitäs paiskata, turha jeesustelija
- uhuuuuu
No niin tämäkin rankku sebulle käännettiin sitten niin että se kohdistukin kaikkin asukkaisiin ja sebu ei ottanut mistään vastuuta itselleen, puhui itsensä taas ulos vastuusta vaikka kyse alunperin oli nimenomaan sebun saamasta rankusta pk-huoneessa kameroiden välttely ja piiloutuminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579