~~ ♥
Ensin tuli Jorma ja puristi
ja sitten...
Meille saapuikin juristi.
Ja ennen kuin
huomasinkaan...
Minusta oli tullut isyysturisti.
~~ ♥
Matti&Teppo/ Mä joka päivä töitä teen
http://www.youtube.com/watch?v=Ntkwx6uHYKE
~ Työmiehen rakkaustarina ~
6
198
Vastaukset
Olet mainio sanaseppo.
Hymyilin lukiessani.Niin tämä fiktiivinen runo onkin tehty puolivakavassa sarkastisessa mielessä ja sinä sen huomasit... ;)
Kivaa päivää sinulle Margitta ! :)
T: (*J*)
SAMULI PUTRO - MINÄ RAKASTAN SINUA elokuvasta FREETIME MACHOS
http://www.youtube.com/watch?v=RaH9WsLnvbs- romantiikka rules
KERRTOMUS JATKUU!
Turisti puristi
juristia munasta.
Siinä ne kumpikin
myöhästyi junasta.
Aseman puistossa
puut tuulessa kuiski,
juristi turistin
pillluun ruiski
aimo annoksen
kuumaa spermaa,
asemaravintolassa paljon kermaa
kahvikuppiin juristi laittoi,
turisti pullasta palasen taittoi.Ensin mietin että kumpi tässä on mies ja kumpi nainen...
ja sitten mietin että millä instrumenteillä tässä soitetaan...
mutta nähtävästi tämä olikin vain joku kahvila tapaaminen...
noh..mutta matkailu avartaa...sanotaan...
Vai avartaako...
- Pipapy
Ama Jormaa pussas ja puristi,
myös täältä tulis sinne joskus turisti,
tarpeeton olis juristi.
Baarissa tarjois Jorma Amalle kahvia ja kermaa,
siitä ei kukaan molempiakaan herjaa.
Nautinnollsita olis maistella,
ei mistään tarvis taistella.
Juristia ei tarvita tässä,
kun Jorma Amaa lanteilta pitämässä.
Molemmat siitä pitää,
muille se ei kuulu mitää.....No jopas amaa jormattaa vai kahvittaa vai mitä tää on...
Noh mut ...hauskaa iltaa vain kaikille palautteen antajille ! ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813212Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen853665Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1062954Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791410Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?371393Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511329Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151284Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141204- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989