Minulla on todellut kilpirauhasen vajaatoiminta, ja syön Thyroxinia siihen. Siitä huolimatta olen kuitenkin ihan hirveän väsynyt. Aloitin lääkityksen viime talvena ja olin silloinkin aika väsynyt. Sitten tuli kesä ja väsymys hävisi. Nyt syksyllä olen taas ihan hirveän väsynyt ja keskittyminen on huonoa. Todennäköisesti tämänhetkinen väsymys ei siis liity kilpirauhasjuttuihin mitenkään, mutta mistä ihmeestä se sitten voi johtua?? Alan olla epätoivoinen kun aina vaan väsyttää ja väsyttää... Kauhea stressi on koko ajan ja hirveä kiire, mutta niinhän meillä kaikilla, eivätkä kaikki muut silti ole niin väsyneitä koko ajan... Antaisin mitä vaan jos saisin tämän väsymyksen pois!!
Väsymys lääkityksestä huolimatta
-väsynyt-
1139
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Oletko käynyt kilpparikokeissa viime aikoina? On hyvin mahdollista, että annoksesi ei ole tämän hetken tilanteeseen riittävä. Jos vaikka löytääkin se "oikean annoksen" se ei välttämättä pysy oikeana pitkään vaan tarvitaan säätöä. Syksyllä varsinkin on mahdollista, että tarvitaan annosnostoa, kesällä saattaa hyvin pärjätä hieman pienemmälläkin annoksella.