Eli nyt olisi suunnitteilla golfmatka lämpimään helmikuussa, mutta sopivaa kohdetta ei tunnu löytyvän. Mukaan lähdössä kaksi aikuista. Vaatimuksia/toiveita olisi:
-lämmin (min. ~20C)
-kohtuullinen lentomatka (alle ~15h)
-golf-kenttiä kohtuullisen edullinen pelaaminen
-turvallinen kohde
Taikuissa olen kerran käynyt, mutta siellä on muutama juttu, mikä tökkii. Ensinnäkin asioiden hoito on melko hankalaa, sillä kukaan ei puhu englantia. Toiseksi en itse pidä ollenkaan caddie-pakosta. Mailat meni ties missä 200m edellä ja aina matkaa 100 tai 150 m lipulle. En siis kokenut saavani siitä mitään irti, päinvastoin. Myös asiakaspalvelu oli yllättävän töykeää verrattuna siihen, mitä olen kuullut. Tästä syystä Thaimaa vähän mietityttää....
Kenelläkään ideoita?
Minne talveksi golfaamaan?
Apua kaipaava
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197636Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857335- 955334
- 524915
- 2434403
- 444395
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494376Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284058- 593173
- 482616