Riittäisikö parivuotiaalle leikatulle tyttökissalle ravinnoksi pelkästään Julius-kuivamuona ja ulkoa pyydystämänsä hiiret ja myyrät?
Saalistettavaa löytyy yllinkyllin.
Tuppaa tuo likka lihomaan. Ulkona on paljon, jotta liikuntaa saa riittävästi.
Pelkkää Julius-raksua ja myyriä
Riittävä ruokinta?
1
181
Vastaukset
- ddff
Myyrät ja hiiret ovat parasta ruokaa kissallesi ellei lähiaslueella ole tapana rotanmyrkkyjä levitellä...Ulkoiluun kantaa ottamatta vinkkaan vaihtamaan raksut johonkin sellaiseen merkkiin jossa on mahdollisimman vähän/ei laisinkaan vehnää ja sokeria. Voit halutessasi myös lopettaa raksujen antamisen ja annat 2-3krt päivässä pelkkää tuoreruokaa?
Raksubaari ja viljalliset/sokeriset raksut ovat yksi tehokkain kissanlihotuskeino...
Eli katso sisällysluettelo ja ota raksubaari pois. Ruoka ajat käyttöön jos ei vielä ole?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984