Hei,
olen haastellut kivalta ja kiinnostavalta vaikuttavan miehen kanssa ja
ehkä jo piankin tavataan, siis olisiko tässä ainesta oikein kunnon
suhteeseen vihdoinkin?
Meedio Mirelle
5
98
Vastaukset
- vihdoinkinko nostaa
nostan tätä
- meediomirelle
Olet hieman liian anonyymilla kyssärillä liikkeellä (kuten monimuukin valitettavasti) saadaksesi mitään selkeää vastausta.
Syy moiseen on etten näissä puitteissa lähde erikseen meditoimaan kysyjää vaan kysymyksestä pitäisi saada ote kysyjään suoraan.
Vaikuttaa että ei olisi vielä se isoin "hauki" verkossa, mitä odottelet mielenkiinnolla ja syytäkin odotella sillä hyvää kannattaakin odottaa:) - vihdoinkinko?
mitä tietoja tarvit lisää? jotta tarkentuu vastaus?
- meediomirelle
No tässäpä esimerkki kyssäri !
Täällä kyselee eräs työssäkäyvä naturelli vaalea 35 v. yh.äiskä eteläsuomesta.
Olen eronnut jo vuosia sitten lapsien isästä /avokistani ja vakavaa seurustelusuhdettakaan ei ole vielä vuosienkaan saatossa löytynyt, tansseissa koluamisesta huolimatta.
Kyselen nyt eräästä miehestä, jonka olen kohdannut facebookissa ja nyt mietityttää, miksi hän ei halua esiintyä livenä (nettikamerat on keksitty) ? Laittaisi edes kunnon kuvaa itsestään tms.
Olen pyytänyt ottamaan nettikameran käyttöön tai laittamaan useampia kuvia itsestään mutta 0 vastausta.
En tokikaan lähde häntä livenä tapaamaan jos ei ensin tule esiin kanssani nnettikeskusteluun / kännykeskusteluun kuvallisesti.
Näkyisikö että löytyisi joku "elävä" ja rohkea tyyppi joka uskaltaisi kohdata minut keskusteluissa livenä tms.
Vai pitäisikö lähteä sittenkin etsimään miesehdokkaita elävästä elämästä, viihteeltä tai muutoin muualta kuin ilmoittelupalstoilta. - vihdoinkinko?
no joo:=)
olempa vaaleahko myöskin kauan sitten eronnut ja erään kanssa vuosia vehdannut mutta nyt ainakin takanapäin,
haastellut sitten kuukauden päivät ristiverisen tosi kivalta vaikuttavan miehen kanssa ja kuvankin olen nähnyt mutta live tapaaminen odottaa sopivaa rakoa,
hän vaikuttaa juuri sellaiselta mitä haluaisinkin mieheltä, tosin live tapaaminenhan sitten selvittää olisiko tuntemukseni realistisia mutta näin tuntuu kaikkineensa sopevalta,
joo tottakai sitä tahtoo kaikkee jo heti ku löytää tällaisen "löydön":)
niin vai pitäisikö sitten etsiä elävästä elämästä, sitäkin tehty mutta
tämä oli yllätys mistä vastaan tulikaan:)
hänellä ei lapsia tai ei ainakaan tunnusta, välimatkaa on sopivasti:)
onko uskollista sorttia?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891007
- 55722
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39536- 31459
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...48458- 34437
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi41429Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14421Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25418