Hei olen 20-vuotias nainen. Olen lesbo mutta tykkään myös hieman pojista. Tunnen vain yhden seksuaalivähemmistön kuuluvan henkilön =) olisi kiva tuntea lisää... Elikkäs jos, olet lesbo, homo tai bi. Ja olet 19-25 vuotias ja haluat jutella esim. vaikka sähköposti mesen ym. Kautta kerro asiasta niin voin laittaa meilini tähän =)
Juttelu seuraa kaivataan.
12
386
Vastaukset
- höhö91
hoi, mistäs päin kirjottelet? :) 91 minäkin.
- Bi-täti_48
"Tunnen vain yhden seksuaalivähemmistön kuuluvan henkilön"
Mahdat olla varsin pieneltä paikkakunnalta. Lisää keskustelua löydät osoitteista www.seta.fi ja siellä keskustelu, sekä www.ranneliike.net - ::))
Ois kiva jutella,mutta oon kyllä 17 vuotias..
- 91 neiti
:D emt. asun hämeenlinnassa en ole asunut kaupungissa pitkään ja sitä ennen asuin hyvin pienellä paikkakunnalla... =) Höhö 91 mistä päin itse olet? Noh :D ei se ikä ole niin justiinsa...
bi- täti_48 ja kiitos linkeistäsi =) - ::))
ok,noo annatko sun mesen vai?
- höhö91
höhö91 keski-suomesta ilmoittautuu :)
- 91 neiti
höhö91 :) aijaa... Noh, laitan tähän msn osotteeni [email protected] se on mun msn siitä saa ottaa jos, haluaa ^^
- hyih
hyi , ootsä fagis vai? no huoh..
- blöööh
ööm mäkin olen mutta en tuota ikäluokkaaa :/
- blöööh
halooo? onko ketään kotona??
- yksin
Täälläkin olisi yksi 91 päijät-hämeen alueelta vailla juttuseuraa :)
Olen toi 91 neiti nykyään rekattuna. Tämä keskustelu ei ole enään voimassa, katsokaa päivämäärää, koska tämä on laitettu. Pahoittelen asiaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 656305
- 635689
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1314768- 613967
- 143855
- 363277
- 693041
- 602884
- 772679
- 481995