Juttelu seuraa kaivataan.

91 neiti..

Hei olen 20-vuotias nainen. Olen lesbo mutta tykkään myös hieman pojista. Tunnen vain yhden seksuaalivähemmistön kuuluvan henkilön =) olisi kiva tuntea lisää... Elikkäs jos, olet lesbo, homo tai bi. Ja olet 19-25 vuotias ja haluat jutella esim. vaikka sähköposti mesen ym. Kautta kerro asiasta niin voin laittaa meilini tähän =)

12

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höhö91

hoi, mistäs päin kirjottelet? :) 91 minäkin.

• Bi-täti_48

"Tunnen vain yhden seksuaalivähemmistön kuuluvan henkilön"

Mahdat olla varsin pieneltä paikkakunnalta. Lisää keskustelua löydät osoitteista www.seta.fi ja siellä keskustelu, sekä www.ranneliike.net

• ::))

Ois kiva jutella,mutta oon kyllä 17 vuotias..

• 91 neiti

:D emt. asun hämeenlinnassa en ole asunut kaupungissa pitkään ja sitä ennen asuin hyvin pienellä paikkakunnalla... =) Höhö 91 mistä päin itse olet? Noh :D ei se ikä ole niin justiinsa...

bi- täti_48 ja kiitos linkeistäsi =)

• ::))

ok,noo annatko sun mesen vai?

• höhö91

höhö91 keski-suomesta ilmoittautuu :)

• 91 neiti

höhö91 :) aijaa... Noh, laitan tähän msn osotteeni [email protected] se on mun msn siitä saa ottaa jos, haluaa ^^

• hyih

hyi , ootsä fagis vai? no huoh..

• blöööh

ööm mäkin olen mutta en tuota ikäluokkaaa :/

• blöööh

halooo? onko ketään kotona??

• yksin

Täälläkin olisi yksi 91 päijät-hämeen alueelta vailla juttuseuraa :)

• Olen toi 91 neiti nykyään rekattuna. Tämä keskustelu ei ole enään voimassa, katsokaa päivämäärää, koska tämä on laitettu. Pahoittelen asiaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      260
      7189
    2. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      37
      3758
    3. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      Yleistä ohjelmista ja sovelluksista
      2
      3298
    4. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      66
      3071
    5. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      107
      2758
    6. Tämä on persut

Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven
      Maailman menoa
      10
      2656
    7. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      43
      2404
    8. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      48
      2180
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      65
      1908
    10. Pitäiskö meidän tehdä jotain

Mennä vaikka kihloihin?
      Ikävä
      96
      1811
    Aihe