MUMMOSEKSI

butler

Fetissiksi en ole oikein osannut mieltää, mutta kakskymppisenä halusin ja sain 40 naisia. Ihania, seksistä pitäviä, estottomia naisia. Oli suhteita nuorempiinkin, mutta parhaiten jäivät mieleen rietastelut äitini ikäisten naisten kanssa.

Kolmekymppisenä alkoi maistua viisikymppiset. Jotenkin silmä kai oli tottunut löytämään sellaisia, joille maistui samat asiat. Aivan loistavaa ja innovatiivista seksiä. Paljon. Mieli teki kuuskymppisistäkin, mutta jostain syystä sellaiselle kolmekymppinen mies oli liian nuori. Noin yleisesti. Poikkeuksiakin tietysti oli. Enkä tarkoita tässä mitään kännisiä pulimummoja.

Kolmeviitosena räjähti. Yhtäkkiä olin kaiken ikäisten naisten markkinoilla. Yli kuusikymppiset eivät pitäneet poikasena ja toisaalta kakskymppiset tytöt lähtivät matkaan siinä, missä omanikäisetkin.
Se oli loistavaa aikaa.

Nyt nelivitosena asiaa taaksepäin katsellessa huomaan, että suurin osa seksisuhteistani on ollut mature- tai grannysarjalaisia. Ja kyllä pitää todeta, että tunnen valtavaa mielihyvää, kun lähes seitsemänkymppinen rouva spermani kasvoillaan katsoo kiimaisena minua ja huohottaa lisää. Ja tietää saavansa.

Nyt on kuitenkin niin, että tuollaisen 65-75v helmen löytäminen ei ole helppoa. Mutta uskokaa, kun sanon, että sellaisia on. Kostuvat kuin nuoret tytöt ja osaavat ihan kaikkea. Ei ole pelkoa raskaaksi tulemisesta tai valtavaa tarvetta saada edes joku äijä, ettei yksin tarvitse olla.

Tämä on ylistys kaikille naisille, mutta erityisesti niille ikääntyneille, jotka ovat säilyttäneet seksuaalisuutensa ja elävät aktiivista elämää.
Toivottavasti en lakkaa tapaamasta Teitä ja säilyn itsekin toimintakuntoisena mahdollisimman pitkään..

299

33045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mammanpoika+50

      Minä menetin poikuuteni naiselle joka oli yli 40 v minua vanhenpi.Hän oli tosi hyvä ja kävinkin hänen luonaan kauan paneskelemassa.Sen jälkeen olen aina tuntenut vetoa vanhoihin mummoihin.Vaikka olen ukm ja vaimoni minua nuorenpi,haluan yhä vanhoja naisia.Tosin heitä on vaikea löytää seksiseuraksi kun en oikein tiedä mistä hakisi.Vanhainkotiinkaan ei viitsi mennä koputtelemaan.

      • _KuumaaPuumaa

        päätin lisätä tänne omankin kokemukseni, olin tuossa puolivuotta sitten kahteen otteeseen n.60v naisen kanssa ja itse olen 21 kundi...
        En ole koskaan jääny hiljaiseks seksin jälkeen, mut pitää sanoo et en saanu sanaa suustani positiivisessa mielessä...
        Naisella oli tosi hyvä vartalo ja muutenkin todella kaunis, aktiivisesti urheileva nainen.
        Tehtiin kaikkea mahdollista ja vaikka missä asennossa... lopuksi istuin sohvalla ja nainen polvillaan edessäni ja sain niin tajunnanräjäyttävän suuhoidon että...
        Naisen käsittelystä välittyi lämpö ja kokemus ja kaikin puolin oli todella upeeta, olen miettinyt lämmöllä kyseistä naista monta kertaa...


      • Anonyymi

        Olen kuljettanut linja-autolla paljon "eläkeläisporukoita" melkein joka reissulla saan vanhempaa naista, eräällä reissulla oli vähän erikoisempi tapaus.
        Menin illemmalla baariin, siellä istui yksinänisenä eräs nainen, istuin oluen kanssa pöytään ja juttelin nainen oli ensikertaa tälläisessa reissussa tuli ilmi että on uskovainen ja yksi lapsi on vain siunaantunut nainen oli reilu neljäkymppinenen. Istuin kahden oluen verran ja sanoin lähden ylös nainen sanoi yllättäen hänkin voi lähteä samaa matkaa.
        Oman huoneen kohdalla kysäsin tuleeko puhekaveriksi suostui ja niin istuttiin huoneessa, Marketta huomasi konjakki pullon kysyin ottaako naurahti voin ottaa kun kukaan ei ole kyttäämässä, Marketta riisui villapuseron kun tuli lämmin, huomasin ohuen paidan alta isot pyöreät rinnat ja nännit oli aika pitkät, kysyin pitääkö villahousut ottaa pois?
        Marketta nauroi ei vielä istuin viressä Marketta nauroi en ole ennen ollut vieraan kanssa näin yksin hävettää kun näin ohut pusero katsoin rintoja sanoin kauniithan nuo on tekis mieli koskea Marketta nauroi paljon vai vähän sanoin paljon ja kosketin Marketta huokasi on olo kuin nuorella hyväilin lisää ja aloin nostamaan paidan helmaa Marketta kysyi olenko varma olen niin vanha.
        Nostin paidan pois ja avasin liivit, Marketta pyysi juomaa ja joi kerralla vähän yskien. hyväilin vähän ja imaisin nänniä Marketta huokasi eihän tänne ketään tule näykin nänniä ja sanoin ei tule.
        Sanoin Marketalle otetaan ne villahousut pois Marketta nauroi ja antoi pusun,
        Naitiin kunnolla halukkaana levitti haarat ja oli märkä ei pannut vastaan kun nousin ja panin takaa pillu äänteli tosi märkänä alkoi ulisemaan ja sain orgasmin kiasti vavisten laskin sisään, makoiltiin kuin vanat tutut käytiin suihkussa ja oltiin alasti. Marketta otti vielä lasillisen.

        Kalu alkoi virkistyä Marketta kosketteli sievästi sanoin saat maistaa pikä vasta värjätty tukka valui vatsalle kun imi ja nuoli kuulin kun sanoi en muista milloin olen maistellut imi tosi hienosti nakkasi tukan taakseen ja nousi tuli ja suuteli astui kalun sisäänsä ja rakasteli hyväilin isoja rintoja äkkiä tahti kiihtyi ja jännnittyi laukesin siihen tunteeseen Marketta laskeutui ja kuiskas en muista milloin näin hyvää ja rutisti suihkun jälkeen puki ja lähti.
        Seuraavana iltapäivänä kun oli syöty lueskelin lehteä Marketta istui naisten kanssa katsoin pitkää Markettaa nousin ja hymyilin, pääsin huoneeseen kevyt koputus avasin Marketta tuli syliin ja suuteli riisui alus vaatteille nauroi kävin kaupassa.

        Halasi ja sanoi en meinannut saada unta ja riisui minua puhuessa kuului musiikkia tansittiin alasti Marketta kuiskas olet sytyttänyt minut rakasteltiin koko ilta ja yöllä ennen lähtöä, se on ollut erilaisin muisto


    • Finninaama amislaien

      Mul oli kerran 87 v mummo ja se oli kovaa aikaa se. Se osas vaatia kuin kypsä nainen ja myös osas antaa.Tosin aika löysähän se vatsasta ja muualtaki mut ei haitannu ku en koskaa muuta saanu.

    • mature-fan

      no jopas jotain itse oon kans 51v. ukkomies ja aina vanhemmat naiset kiihottaneet!! olisi ihana saada vieläkin yli 60v sexyä ja sexysti pukeutuvaa mature rouvaa....

      • butler

        Ei sitä mihinkään vanhainkotiin tarvitse mennä töihin, että saa kunnon vanhaa naista. Kaupungilla, kirjastossa, kaupassa ja missä vaan liikkuu melkein seitsemänkymppisiä aivan mahtavia naisia. Pitää vaan rohkeasti mennä juttusille. Näin tein itsekin, ja sarjaa on 61v, 64v ja 67v. Ja kaikille on muna maistunut ja taitoa ollut miestä viihdyttää.
        Pitää vaan olla silmää ja sana hallussa. Eikä pidä mennä mitään puliämmää jututtamaan: Kyllä ne joilla vielä virtaa, sen esim. pukeutumisellaan osoittavat.


      • kirjastosta
        butler kirjoitti:

        Ei sitä mihinkään vanhainkotiin tarvitse mennä töihin, että saa kunnon vanhaa naista. Kaupungilla, kirjastossa, kaupassa ja missä vaan liikkuu melkein seitsemänkymppisiä aivan mahtavia naisia. Pitää vaan rohkeasti mennä juttusille. Näin tein itsekin, ja sarjaa on 61v, 64v ja 67v. Ja kaikille on muna maistunut ja taitoa ollut miestä viihdyttää.
        Pitää vaan olla silmää ja sana hallussa. Eikä pidä mennä mitään puliämmää jututtamaan: Kyllä ne joilla vielä virtaa, sen esim. pukeutumisellaan osoittavat.

        Oho,

        Mitähän ikäluokkaa lihanleikkaaja on?

        Kyselee Seija


      • butler
        kirjastosta kirjoitti:

        Oho,

        Mitähän ikäluokkaa lihanleikkaaja on?

        Kyselee Seija

        Seijalle: 40


      • Kirjastosta
        butler kirjoitti:

        Seijalle: 40

        Miten isolla plussalla, eli tarkemmin


      • butler
        Kirjastosta kirjoitti:

        Miten isolla plussalla, eli tarkemmin

        4


    • Kirjastosta

      Luin kirjoituksesi ketjun alusta. hieno ylistys

      • butler

        Kiitos kiitos.....ylistyspä hyvinkin. Saako kysyä omasta suhteestasi aiheeseen. Kiinnostaako Sinua tällainen ikään liittyvä fetissi? Jos sitä nyt sellaiseksi voi sanoa. Ja minkä ikäinen itse olet?


    • Kirjastosta

      Olen 60 , mutta en mummo- lookalike :)
      Kiinnostavuuden saat päätellä itse

      • butler

        Oikein hyvä. Olisi ehkä helpompi arvioida kiinnostusta, jos jonkun yhteystiedon laittaisit... mutta kyllä tässä pieni aavistus on syntynyt....


      • kirjastosta
        butler kirjoitti:

        Oikein hyvä. Olisi ehkä helpompi arvioida kiinnostusta, jos jonkun yhteystiedon laittaisit... mutta kyllä tässä pieni aavistus on syntynyt....

        Katosit jonnekin


      • butler
        kirjastosta kirjoitti:

        Katosit jonnekin

        Ei tässä mihinkään olla kadottu. Laita Seija joku kertakäyttöyhteystieto, niin jatketaan juttua privana....


      • Kirjastosta
        butler kirjoitti:

        Ei tässä mihinkään olla kadottu. Laita Seija joku kertakäyttöyhteystieto, niin jatketaan juttua privana....

        Mietin asiaa :)


      • Anonyymi
        butler kirjoitti:

        Oikein hyvä. Olisi ehkä helpompi arvioida kiinnostusta, jos jonkun yhteystiedon laittaisit... mutta kyllä tässä pieni aavistus on syntynyt....

        Olen 61 mies ja kovat himot aina kovana sinä nainen 55v 75v haluvan Hyvää sexiä 017 alu


    • Ylipäätäänkin ikäero on menettämässä täysin merkitystään seksiin liittyen. Tämän päivän yhteiskunnassa suuremmilla paikkakunnilla ei ole mitään merkitystä sillä, onko vanha nuoren kanssa vain päinvastoin. Pienillä paikkakunnilla tietysti tuijotetaan, jos pariskunnan ikäero on suurempikin mutta pientä diskreettiyttä harjoittamalla asia ei ole ongelma.

      On sitten toinen asia, jos pidempiaikaiseksi suunniteltua parisuhdetta viritellään kahden ihmisen välillä, joilla on enemmän kuin 20 vuotta ikäeroa.

      • Fetissi nuoriin mieh

        Minä kiihotun kun saan katsella nuoria miehiä/poikia vaikka alasti. Olen 62v uhkea nainen ja pari vuotta on käynyt (18v) poika mikä on suostunut heti alusta seksiin. Kyllä vanhakin muortuu kun saa monta ja nonta kertaa päivässä ja yössä. Pitää mielen virkeenä kun saa nuoren spermat laukee joka paikkaan.


    • m.s.i.l

      Hah oon 24v ja himoitsen vanhoja naisia. Ei oo vielä onnistunut, pari kertaa vasta uskaltanu yrittää, kun tuntuu ettei vanhempia naisia nuoremmat kiinnosta, vaikka voin sanoa et oon ihan komea, hyväkroppanen ja fiksu. Vinkkejä lähestymiseen? Mulla menee nuoruus hukkaan jos en nyt ala saamaan mistä oon haaveillu jo pitkään!:D

      • käsi86

        Ruuhkaratikassa vanhempi rouva seiso ihan kiinni edessäni. Siinä hytkyessä en ensin huomannu, mutta aina välillä se vilkaisi suoraan silmiin. Tietysti alkoi stondata ja varovastipainoin välillä kaluani naisen pakaraa vasten. Rouva vaan työnsi persettään kalua vasten eikä enää vilkuillut. Ajattelin, että jotain on tehtävä pian, koska matka ei ole pitkä. Työnsin käden rouvan takin halkiosta ja tunsin pitkän hameen siellä alla. En tietenkään kehdannut ruveta hametta nosteleen. Vaikka ei se rouvakaan vastaan pannut. Aloin kuitenkin suunnilleen pillun kohtaa takakautta pienin liikkein sormin hangata. Lämpimältä tuntui ja ehdin jo miettiä vaikka mitä. Sitten rouva puolittain kääntyi, kouraisi suoraan etumuksestani ja sanomatta mitään tai vilkaisematta meni ovelle ja jäi pois.
        Mulle ei olis tarvinnut kuin sanoa puoli sanaa, niin olisi seurannut rouvaa mihin vaan.


    • m19.

      Menin naisen luokse mikä oli 60 jotain, en arvannut että haluu seksiä. Kyllä sai mut kovaksi ja nai kunnolla. Käyn vieläkin sen luonna vaikka onkin heti munassa kiinni ja komentelee mitä pitää tehdä. Pitää minua rattopoikanaan ja panettaa itseään moneen kertaan. Antaa remmiä jos laukeen liian äkkiä, ja antaa suihin nuoltavaksi niinkauan kun saa orkun suuhuni. Kyytiä riittää kun olen tottunut sen haluihin.

    • Mr45-tku

      Hmm.. itsekin olen kiimoissani vanhempiin rotunaisiin.

      Olen 45 v hoikka mies. 02-alueelta, ukkomies mutta mitä sitä haluilleen aina voi.
      ;)

    • M24

      Olin 15v kun vanha eukko vei poikuuden monta kertaa yössä. Myöhemmin kapakassa on tarjottu paukkuja ja rahaa että lähden rattopojaksi. Tullut mentyä hyvännäköisten naisten matkaan kun kiinnosti, vaikka ovat toiset vanhempia niin haluja löytyy kun haluavat olla dominoivia kun saavat tehdä omia halujaan. Kyllä on sopinut vaikka välillä onkin erikoisia pyyntöjä tehdä. Kumpikin hyötyy jos on alistettavana tarpeeksi.

      • Anne

        Höpö-Höpö


      • butler
        Anne kirjoitti:

        Höpö-Höpö

        Komppaan Annea täysin: Höpö-höpö. Jollain varmaan ihan oikeaa asiaakin tästä.


      • Anne
        butler kirjoitti:

        Komppaan Annea täysin: Höpö-höpö. Jollain varmaan ihan oikeaa asiaakin tästä.

        Huomenta!
        Mitä tarkoitat "oikealla asialla".
        Sen mitä olen täällä silloin tällöin keskusteluja seuraillut, taitaa olla kyse enempivähempi hupijutuista


      • butler
        Anne kirjoitti:

        Huomenta!
        Mitä tarkoitat "oikealla asialla".
        Sen mitä olen täällä silloin tällöin keskusteluja seuraillut, taitaa olla kyse enempivähempi hupijutuista

        Huomenta Annellekin!

        "Oikealla asialla" viittasin juuri M24 tekstiin, jonka lisäarvo keskusteluun oli lievästi sanoen kyseenalainen. No, on totta, että enempi vähempi hupijuttua, mutta kenenkään suttuisesti hahmotellut fantasiat eivät ainakaan keskustelun tasoa paranna. Itse näkisin mielelläni, että tällaisestakin keskustelusta ja aiheesta olisi jolle kulle hyötyä ja iloa. Ja taannoisen sukupuolitautitartuntojen ikäjakauman muutosta koskevan uutisenkin valossa aiheella saattaisi olla merkitystä.


    • Anne

      "Ja taannoisen sukupuolitautitartuntojen ikäjakauman muutosta koskevan uutisenkin valossa aiheella saattaisi olla merkitystä. "
      Tästä en ole kuullut

      • butler

        Jostain luin, että yli 60 vuotiaiden sukupuolitautitartunnat ovat lisääntyneet. Syynä pidettiin mm. miesten erektiolääkitystä. Eli sukupuolinen kanssakäyminen on yleisempää ikäihmisillä, kuin aikaisemmin. Oli myös jotain, että naiset eroavat pitkistä liitoista aikaisempaa enemmän ja hankkivat uusia, ehkä useitakin, partnereita. Tulosten oikeellisuudesta en osaa sanoa mitään, mutta näin oli uutinen.


      • Anne
        butler kirjoitti:

        Jostain luin, että yli 60 vuotiaiden sukupuolitautitartunnat ovat lisääntyneet. Syynä pidettiin mm. miesten erektiolääkitystä. Eli sukupuolinen kanssakäyminen on yleisempää ikäihmisillä, kuin aikaisemmin. Oli myös jotain, että naiset eroavat pitkistä liitoista aikaisempaa enemmän ja hankkivat uusia, ehkä useitakin, partnereita. Tulosten oikeellisuudesta en osaa sanoa mitään, mutta näin oli uutinen.

        En ole lukenut moista uutista.... mutta en ihmettele ollenkaan uutisen paikkansa pitävyyttä.
        Toki saamme elää täyttä elämää...emmekö vain...mutta värki päässä pitäen


      • nne
        butler kirjoitti:

        Jostain luin, että yli 60 vuotiaiden sukupuolitautitartunnat ovat lisääntyneet. Syynä pidettiin mm. miesten erektiolääkitystä. Eli sukupuolinen kanssakäyminen on yleisempää ikäihmisillä, kuin aikaisemmin. Oli myös jotain, että naiset eroavat pitkistä liitoista aikaisempaa enemmän ja hankkivat uusia, ehkä useitakin, partnereita. Tulosten oikeellisuudesta en osaa sanoa mitään, mutta näin oli uutinen.

        Anteeksi...järki päässä pitäen


      • Anne

        Täyttä elämää...siitä nauttien kuuluu elää :)


      • Mummu..
        Anne kirjoitti:

        Täyttä elämää...siitä nauttien kuuluu elää :)

        Sitä saa mitä tilaa, kyllä nuorikin poitsu lähtee mukaan kun suoraan ehdottaa. Sitten tietää mitä saa ja opettaa tavoille. Olen kuuskyppinen mamma ja olen kai seksiadjekti kun haluttaa nuorta poikaa mikä jaksaa rakastella pitkään ja monta kertaa. Halukkaita on onneksi paljon että saa.


      • Seksiä junnujen kaa
        Mummu.. kirjoitti:

        Sitä saa mitä tilaa, kyllä nuorikin poitsu lähtee mukaan kun suoraan ehdottaa. Sitten tietää mitä saa ja opettaa tavoille. Olen kuuskyppinen mamma ja olen kai seksiadjekti kun haluttaa nuorta poikaa mikä jaksaa rakastella pitkään ja monta kertaa. Halukkaita on onneksi paljon että saa.

        Ei kuuskyppisenä naisena ole nirso,paitsi pojat on ollut alle 30-16v kun kaupungista saa kaikkee kun haluu. Kyl NUOREMMAT on mielenkiintosempiä kun ekaa kertaa pääsee kokeilemaan. Kyl kyl tek.. .....


      • n55
        Seksiä junnujen kaa kirjoitti:

        Ei kuuskyppisenä naisena ole nirso,paitsi pojat on ollut alle 30-16v kun kaupungista saa kaikkee kun haluu. Kyl NUOREMMAT on mielenkiintosempiä kun ekaa kertaa pääsee kokeilemaan. Kyl kyl tek.. .....

        Enemmän iloa on 16-20v kun vanhemmista millei seiso.


    • Passion

      Huomenta,
      Osittain saman tyyppiset kokemukset ovar itellänikin.
      Nuorempana harrastin ja keskityin oman ikäisiin naisiin ja tyttöihin. Ikää karttuessa 35 ja yli, en saanut enää sitä mitä tarvitsin ja kaipasin: nautintoa, taidolla annettua nautintoa.
      Nyt päälle 40, olen huomannut suurinta nautintoa antavan ja saavan naiset 60 ....upeita naisia.

    • M-23

      Meillä on ollut jonkin aikaa suhde veljeni anopin kanssa. Olen itse 23 ja hän 61. Kaikki alkoi kun olin velipojan bestman, ja hoideltiin hääjärjestelyjä tulevan anoppinsa ja appiukkonsa kanssa. Rouvan kanssa tultiin hyvin toimeen ja naurettiin samoille jutuille. Pian päädyttiinkin yhteiseen sänkyyn. Meillä on upeaa seksiä, tapaillaan niissä merkeissä noin kerran viikossa. Muuten jatketaan tahoillamme entistä elämää.

      • Anne

        Joopa-joo...uskotaan


      • Mies 47v
        Anne kirjoitti:

        Joopa-joo...uskotaan

        Minulla on omakohtainen kokemus kolmesta yli 60v naisesta. Olen 47v ja nämä kokemukset olivat hienoja. He ovat hienoja naisia, yhden kanssa olen asunutkin jonkin aikaa yhdessä. Eron syynä ei ollut naisen ikä, vaan oman elämäni muut asiat, joista tässä ei enempää


    • Jari-89

      On ne vaan todella upeita tollaiset yli kuuskymppiset naiset, joille seksi on tärkeä osa elämää, ja jotka nauttii kun nuori mies panee hurjana halusta. Suloisen hellyyden ja rajun himon tunteet vellovat sekaisin, kun saa nuolla ja näykkiä ihanan suuria ja pursuilevia häpyhuulia. Ja kun silittelee himokkaan munanlutkuttajan hiuksia, läheisyyttä tunteva sydän on sulaa ja kivikova, lisää vaativa kalu on haljeta.

      Ihailevalla rakkaudella kaikki yli kuuskymppiset naiset!
      Toivottaa Jari, 22 vuotta

      • Kuuskymppinen nainen

        Suloisia ihailun sanoja!


    • M-23

      Naiseni opetti mut pitämään alapään siistinä. Tykkää karvattomasta ja sileästä. Hyvältä näyttää ja tuntuu itsestäkin.

    • Jartsa_88

      Hienoa että tämäkin aihe on esillä. Tänä päivänä ikäerotabu alkaa jo väistyä. Kakskymppinen mies ja kuuskymppinen nainen saavat nauttia toisistaan. Oikein hyvä niin!

      • kevät_N

        Ja nimenomaan tasavertaisina :)


    • cfnm haave

      Hyvä viesti ketju
      paljon asiallisia juttuja.
      Itseäni kiinnostaisi vilauttaa tai cfnm tilanne joidenkin kypsempien naisten juhlilla.
      Onko jollain oikeita kokemuksia (fantasiat voi kirjoittaa fantasia osastolle)

    • J.L 45

      Olen 45v varattu mies ja mulla on useampia kokemuksia vanhemman naisen kanssa joiden ikä 55-75 vuotta.
      Viime kerrasta jo aikaa joten jos täällä olisi halukas "mummo" joka haluaa nuoren miehen kanssaan peuhaamaan,ota yhteyttä ensin tänne niin saat lisää yhteystietoja.

      • 60+

        Hei J.L.45,
        viestistäsi on pari vuotta hurahtanut.Oletko löytänyt etsimääsi?Voitais jutella mahdollisuuksista.Olen kiinnostunut:)
        Kyllä tämä ilmeisesti hurjan tarpeellinen juttu on puolin ja toisin....harva viestiketju elää näin vuosikausia.


    • mature-sexii

      todella asiallista ja ihanaa keskustelua mature aiheesta...itse olen 52v. ukkomies. ja aina vanhemmat naiset kiihottaneet..haluisin vieläkin kokea seikkailuja yli 60v rouvien kanssa))) Olisko Lohjan tai Hesan suunnalta ketään halukasta rouvaa seikkailuun???

      • Anonyymi

        Täällä 😊
        Yt ihana ikänainen


    • Mummu 50-

      Vaikka olenkin vanhenpi nainen on nuoret miehet 16- 30v pitänyt virkeenä'. Sitä itsekkin nuortuu kun kunnolla saa kiihkeästi munaa.Ja vaihtelu virkistää.

    • halukas

      Ihanaa kun tällainen keskustelun on virinnyt. Itse 60v. nainen ja seuralaiseni ovat olleet 29v-45v. Ihanaa sexiä. Pysyy todella mieli virkeänä kun saa nuorta kollia, taidokastakin.

      • Nuorentunut

        Itsekkin olen kuuskyppinen nainen ja saunassa pojalla rupes kunnolla seisoo ja siitä kiihottuen tuli kokeiltua. Sain viedä poikuuden sitten sängyssä kunnolla kun opastin. En tiedä oliko sen kavereita kun tulivat juttelemaan ja luokseni. Sitä jäi jotenkin koukkuun kun nuori työntyy sisään ja saa kovasta orkun jos toisenkin.


    • nuolemisiin

      Vanhassa vara parempi, turva toisen tähteissä.

    • Itse myös nautin suuresti vanhemmista naisista. Heiltä löytyy varmuutta ja uskallusta toteuttaa villeimmätkin mielihalut!

    • Vanha nautiskelija

      Laivalla usein. Olen jo 64 v täyttänyt ja pääsin uudestaan seksin makuun, kun ystävät houkuttelivat risteilylle. siellä onnisti. Nyt käyn laivalla niin usein kuin vain mahdollista. Tallinnan laiva on hyvä, mutta myös ruotsin laivat turusta. Hyvin harvoin olen jäänyt ilman yöseuraa ja lähes aina on on mies ollut nuori. Nuorin oli 23v. Silloin vähän hävetti jälkeen päin, mutta enimmäkseen ovat mahtuneet 35-55 v väliin. Siis kaikille janoaville siskoille: Älä vaivu unholaan, vaan innolla elämään mukaan.

      • Usein laivalla.....

        Mulla on jäänyt jokun mummovaihde päälle, pakko välillä mennä laivalle" ja vieraisiin. Kun aluksi sai nuorta niin tuli tavaksi ettei muuta haluakkaan. Sittenkun poikaporukat ovat huppelissa niin ehdottelevat sessiota kimpassa. Aluksi oli noloo kun yksi nai ja muut runkkas katsellessa. Mutta niitä haluu nyt useamminkin, vaikka pari kertaa matkan aikana. Ei tuu pojat huutelemaan perään että on mummoa jonossa naineet.


      • Mallia
        Usein laivalla..... kirjoitti:

        Mulla on jäänyt jokun mummovaihde päälle, pakko välillä mennä laivalle" ja vieraisiin. Kun aluksi sai nuorta niin tuli tavaksi ettei muuta haluakkaan. Sittenkun poikaporukat ovat huppelissa niin ehdottelevat sessiota kimpassa. Aluksi oli noloo kun yksi nai ja muut runkkas katsellessa. Mutta niitä haluu nyt useamminkin, vaikka pari kertaa matkan aikana. Ei tuu pojat huutelemaan perään että on mummoa jonossa naineet.

        Kun jäin töistä kotiin olen alkanut piirtämään ja maalaamaan. Himoni on maalata nuorta miestä alasti. Komeita nuoria riittäää. Kun on aamutakki päällä niin avaan että isot lolloni näkyy. 9/10 nuorella rupee seisoo.Melkein yhtä monelta saan seksiä. Hyviä kokemuksia lihaksikkailta pojilta.


      • "vanha"

        Minäkin olen VANHA nautiskelija, ja nuoret 16 varsinkin on kelvannut. Sitä vaan saa enemmän nautintua nuoren himosta !!


    • butler

      Täällähän alkaa löytyä oikein mukavia rouvia. Ja hyvä, että sellaisia iloisia varttuneempaa polvea edustavia rouvaihmisiä onkin, sillä meitä ilahduttajia teille kyllä näyttäisi riittävän. Löytyisikö jostain sellainen lady, joka joka harrastaa vähän enemmän hc-meininkiä? Eli visuaalisempaa ja sanoisiko aavistuksen perusmeininkiä reippaampaa menoa...

      • Rva63

        Erottuani muutamia vuosia sitten, ajattelin, että uudistan itseäni. Hankin ensimmäiset stringini ja nuorekkaat saappaat ja keveitä kesähameita. Sheivasin itseni ja huomasin yhtäkkiä, että alkoikin tehdä miestä mieli. Hiljaista oli ollut vuosikausia. Yllättäen olin petipuuhissa 35-vuotiaan miehen kanssa. Seksi oli mahtavaa ja kynnyksen ylitettyäni olen uskaltautunut jopa hiukan seksikkäämpiin asusteisiin, joilla ei oikeastaan ole, kuin yksi tarkoitus. Olen myös löytänyt itsestäni hiukan dominoivia piirteitä.
        Nyt kevään ajan olen leikitellyt ajatuksella nuoresta rakastajasta jota voisin strap-onilla naida.
        Täältä varmaan löytyy asiasta paremmin perillä olevia kanssasisaria tai niitä nuoria miehiä, joilla on kokemusta tällaisesta. Kertokaa toki.


      • Onnekas mies...
        Rva63 kirjoitti:

        Erottuani muutamia vuosia sitten, ajattelin, että uudistan itseäni. Hankin ensimmäiset stringini ja nuorekkaat saappaat ja keveitä kesähameita. Sheivasin itseni ja huomasin yhtäkkiä, että alkoikin tehdä miestä mieli. Hiljaista oli ollut vuosikausia. Yllättäen olin petipuuhissa 35-vuotiaan miehen kanssa. Seksi oli mahtavaa ja kynnyksen ylitettyäni olen uskaltautunut jopa hiukan seksikkäämpiin asusteisiin, joilla ei oikeastaan ole, kuin yksi tarkoitus. Olen myös löytänyt itsestäni hiukan dominoivia piirteitä.
        Nyt kevään ajan olen leikitellyt ajatuksella nuoresta rakastajasta jota voisin strap-onilla naida.
        Täältä varmaan löytyy asiasta paremmin perillä olevia kanssasisaria tai niitä nuoria miehiä, joilla on kokemusta tällaisesta. Kertokaa toki.

        Juuri näin, strap:on:ia kehiin =)

        On se vaan niin tosi kiimaista itsekin aina välistä antautua oman Naisen naitavaksi, nussittavaksi, saada sellaista sopivan kokoista strap-on:ia peppuunsa =O)

        Itse olen onnekas, kun olen löytänyt Naisen (itseäni hieman vanhemman), joka ihanan seksikkäästi pukeutuneena, tulee taakseni, ottaa takaapäin lantiostani kiinni, ja ihanan hitaasti työntyy hyvin liukastettuun peppuuni sopivan kokoisella strap-on:lla ja panee mua niin että litinä vain kuuluu... =)

        Joskus olen vielä sen verran alistuneempi, että mulla on kädet selän takana käsiraudoissa... On meinaan tosi kiihottava lisämauste tähän strap-on panoon ;-)

        Suosittelen myös muita kokeilemaan, tulette varmasti yllättymään sen vaikutuksesta seksielämäänne ;-)

        Ja sinulle, Rva63, toivottavasti todellakin löytäisit tuon nuoremman miehen, jota voisit tuollaisella strap-on:lla naida =O)


      • Rva63
        Onnekas mies... kirjoitti:

        Juuri näin, strap:on:ia kehiin =)

        On se vaan niin tosi kiimaista itsekin aina välistä antautua oman Naisen naitavaksi, nussittavaksi, saada sellaista sopivan kokoista strap-on:ia peppuunsa =O)

        Itse olen onnekas, kun olen löytänyt Naisen (itseäni hieman vanhemman), joka ihanan seksikkäästi pukeutuneena, tulee taakseni, ottaa takaapäin lantiostani kiinni, ja ihanan hitaasti työntyy hyvin liukastettuun peppuuni sopivan kokoisella strap-on:lla ja panee mua niin että litinä vain kuuluu... =)

        Joskus olen vielä sen verran alistuneempi, että mulla on kädet selän takana käsiraudoissa... On meinaan tosi kiihottava lisämauste tähän strap-on panoon ;-)

        Suosittelen myös muita kokeilemaan, tulette varmasti yllättymään sen vaikutuksesta seksielämäänne ;-)

        Ja sinulle, Rva63, toivottavasti todellakin löytäisit tuon nuoremman miehen, jota voisit tuollaisella strap-on:lla naida =O)

        Eipä ole noin rohkeaa veikkoa löytynyt. Eikä tällaista oikein esille ekoilla treffeillä otetakaan.
        Muuta on kyllä järjestynyt.
        Mutta naisnäkökulmaa aiheeseen edelleen kaipailen.


      • Onnekas mies...
        Rva63 kirjoitti:

        Eipä ole noin rohkeaa veikkoa löytynyt. Eikä tällaista oikein esille ekoilla treffeillä otetakaan.
        Muuta on kyllä järjestynyt.
        Mutta naisnäkökulmaa aiheeseen edelleen kaipailen.

        No juu, eihän tällaista asiaa nyt ihan ensimmäisillä treffeillä puheeksi oteta, toista pitää hieman tuntea, että voidaan alkaa omista mielihaluista ja kokeilemista seksin saralla puhumaan ;)

        Todella harmillista, ettet ole tällaista sopivaa kaveria vielä löytänyt vaikka uskon kyllä vahvasti, etten ole ainoa hieman nuorempi mies, joka tästä strapin saamisesta naiselta tykkää =)

        Miten olet Rva63 tätä seuraa hakenut? Ihanko vain ravintoloista vaiko nettiä hyväksi käyttäen? Netti-ilmoitukseen, kun voisi tämän(kin) kiinnostuksen kohteen seksin saralla laittaa ja ilmaista...
        Toki niiden vastauksien läpikäyminen ja sen oikeanlaisen helmen sieltä löytäminen on sitten oma lukunsa.


      • Rva63
        Onnekas mies... kirjoitti:

        No juu, eihän tällaista asiaa nyt ihan ensimmäisillä treffeillä puheeksi oteta, toista pitää hieman tuntea, että voidaan alkaa omista mielihaluista ja kokeilemista seksin saralla puhumaan ;)

        Todella harmillista, ettet ole tällaista sopivaa kaveria vielä löytänyt vaikka uskon kyllä vahvasti, etten ole ainoa hieman nuorempi mies, joka tästä strapin saamisesta naiselta tykkää =)

        Miten olet Rva63 tätä seuraa hakenut? Ihanko vain ravintoloista vaiko nettiä hyväksi käyttäen? Netti-ilmoitukseen, kun voisi tämän(kin) kiinnostuksen kohteen seksin saralla laittaa ja ilmaista...
        Toki niiden vastauksien läpikäyminen ja sen oikeanlaisen helmen sieltä löytäminen on sitten oma lukunsa.

        Tanssilavoilta Olen katseltu. Ja laivalta. Nettiä yritän välttää. Taitaa jäädä fantiasia-asteelle.


      • Rva63
        Rva63 kirjoitti:

        Tanssilavoilta Olen katseltu. Ja laivalta. Nettiä yritän välttää. Taitaa jäädä fantiasia-asteelle.

        Mutta nythän on juhannus ja toiveet korkealla...


      • Onnekas mies...
        Rva63 kirjoitti:

        Tanssilavoilta Olen katseltu. Ja laivalta. Nettiä yritän välttää. Taitaa jäädä fantiasia-asteelle.

        Kyllä nykypäivänä tämä netti on aikas kätevä tapa kaikenlaisen seuran löytämiseen ;) Kunhan pitää sen kuuluisan maalaisjärjen hommassa mukana, ihan kaikkea kun ei pidä uskoa sinisilmäisesti...

        Ja netistä seuran hakeminen sopivalla foorumilla ja ilmoituksella vaatii aikaa, kärsivällisyyttä ja kriittisyyttä käydä niitä ilmoitukseen tulleita satoja ja taas satoja vastauksia läpi, mutta kyllä niistä se varsinainen helmikin on löydettävissä... eli mies joka on juuri sellainen kun kertoo olevansa...

        Josko en olisi varattu, voisin vaikkapa ollakin juuri sellainen millaista olet hakemassa... =) mutta valitettavasti olen varattu :(


      • Onnekas mies...
        Rva63 kirjoitti:

        Mutta nythän on juhannus ja toiveet korkealla...

        Jäi tuossa aikaisemmassa viestissä toivottamatta, mutta Oikein mukaisaa juhannusta =))

        Toivottavasti löytäisit sopivan nuoren miehen, jota pääsisit sillä strapillä naimaan =O)


      • SavoM37
        Rva63 kirjoitti:

        Mutta nythän on juhannus ja toiveet korkealla...

        Saitko toiveet toteutettua juhannuksena.
        Itse olen pitkään haaveillut kaltaisestasi Ladystä.
        Mistäspäin suomea olet?


      • Leikkimielellä 44
        Rva63 kirjoitti:

        Erottuani muutamia vuosia sitten, ajattelin, että uudistan itseäni. Hankin ensimmäiset stringini ja nuorekkaat saappaat ja keveitä kesähameita. Sheivasin itseni ja huomasin yhtäkkiä, että alkoikin tehdä miestä mieli. Hiljaista oli ollut vuosikausia. Yllättäen olin petipuuhissa 35-vuotiaan miehen kanssa. Seksi oli mahtavaa ja kynnyksen ylitettyäni olen uskaltautunut jopa hiukan seksikkäämpiin asusteisiin, joilla ei oikeastaan ole, kuin yksi tarkoitus. Olen myös löytänyt itsestäni hiukan dominoivia piirteitä.
        Nyt kevään ajan olen leikitellyt ajatuksella nuoresta rakastajasta jota voisin strap-onilla naida.
        Täältä varmaan löytyy asiasta paremmin perillä olevia kanssasisaria tai niitä nuoria miehiä, joilla on kokemusta tällaisesta. Kertokaa toki.

        On tuota kokeiltu, ja täytyy myöntää, että on siinä tietty viehätys, satsi irtoaa melkoisella paineella, kun vaimo panee omista mehuistaan märän straponin hanuriin samalla, kun ottaa suihin. Ja tykkää se laittaa muutenkin tuolla, ilmeisesti samanlaisia dominointijuttuja tuumailee salaa tai ei nyt ihan salaakaan. 44v sitä alkaa olla kumminkin uusien kokeilujen aika.
        Ekalla kerralla kyllä arvellutti, sen verran järkky jerkku on tullut hankittua :), sitä paitsi on sitä soviteltu vaimollekin samalla, kun itse on ykkösessä ja antaa touhuun mielenkiintoisia ääniefektejä :DD. Leikkiähän nämä puuhat pitää olla, niin niistä eniten saa irti.
        Yli 60:set naiset on yksi eniten kiimaa meikäläisessä aiheuttava fetissi, sellaista ei ole kertaakaan vielä kokeillut, mutta ei varmaan olis hassumpaa olla vaikka hetki 63 v:n rouvan leluna :D, jos noin paljon leikkimieltä löytyy.


      • Rva63
        Leikkimielellä 44 kirjoitti:

        On tuota kokeiltu, ja täytyy myöntää, että on siinä tietty viehätys, satsi irtoaa melkoisella paineella, kun vaimo panee omista mehuistaan märän straponin hanuriin samalla, kun ottaa suihin. Ja tykkää se laittaa muutenkin tuolla, ilmeisesti samanlaisia dominointijuttuja tuumailee salaa tai ei nyt ihan salaakaan. 44v sitä alkaa olla kumminkin uusien kokeilujen aika.
        Ekalla kerralla kyllä arvellutti, sen verran järkky jerkku on tullut hankittua :), sitä paitsi on sitä soviteltu vaimollekin samalla, kun itse on ykkösessä ja antaa touhuun mielenkiintoisia ääniefektejä :DD. Leikkiähän nämä puuhat pitää olla, niin niistä eniten saa irti.
        Yli 60:set naiset on yksi eniten kiimaa meikäläisessä aiheuttava fetissi, sellaista ei ole kertaakaan vielä kokeillut, mutta ei varmaan olis hassumpaa olla vaikka hetki 63 v:n rouvan leluna :D, jos noin paljon leikkimieltä löytyy.

        Jaa-a. Ja jos oikein laveasti ajattelee, niin sitähän voisi olla vaikka se sinun vaimosikin mukana.
        Ei varmaan jäisi epäselväksi kuka saisi eniten jäykkää ;))


      • leikkimielellä 44
        Rva63 kirjoitti:

        Jaa-a. Ja jos oikein laveasti ajattelee, niin sitähän voisi olla vaikka se sinun vaimosikin mukana.
        Ei varmaan jäisi epäselväksi kuka saisi eniten jäykkää ;))

        :)..jep, hmm, varsin mielenkiintoinen idea ..ja saattaa olla, että meikäläisestä tulis seisomatyöntekijä :DD..mutta seksihän kaikkine hassutuksineen on vaan leikkiä, ei se niin vaarallista ole, jos pikkasen roolit muuttuu, jos siitä toinen saa hyvät kiksit...tervetuloa vaan pullakahville ;DD tai vakka marjametsään..


      • leikkimielellä 44
        leikkimielellä 44 kirjoitti:

        :)..jep, hmm, varsin mielenkiintoinen idea ..ja saattaa olla, että meikäläisestä tulis seisomatyöntekijä :DD..mutta seksihän kaikkine hassutuksineen on vaan leikkiä, ei se niin vaarallista ole, jos pikkasen roolit muuttuu, jos siitä toinen saa hyvät kiksit...tervetuloa vaan pullakahville ;DD tai vakka marjametsään..

        Itse asiassa tästä on ollut puhetta vaimon kanssa, tosin toisin päin, hän kun tykkäisi voileipäteemastakin..vielä ei ole toteutettu toki. :)


      • nöyryytetty
        Rva63 kirjoitti:

        Mutta nythän on juhannus ja toiveet korkealla...

        moi luin tosta että tykkäisit strap-onilla naida. nuorta miestä no mä oon halunnu jo pitkään että vanhempi nainen ottaisi mut kovasti takaa päin kokemusta on 40v naisista mut ei suostunu tollasiin leikkeihin ja tykkään että mua alistetaan kunnolla.


      • loverboy64
        Rva63 kirjoitti:

        Jaa-a. Ja jos oikein laveasti ajattelee, niin sitähän voisi olla vaikka se sinun vaimosikin mukana.
        Ei varmaan jäisi epäselväksi kuka saisi eniten jäykkää ;))

        reippaat otteet sinulla rva 63. aivan ihanat ja kiihottavat... etkö haluaisi jossain välissä ikätoverinkin kanssa, varsinkin strap on objektiksi pääsy kihottaa. ja jos pidät nuolemisesta niin en voi korostaa miten upeaa on tutkia naisen kaikki paikat suulla. en siis pyri nuorten rakastajiesi tilalle, monipuolisuus on hienoa. uskon että tässä kypsemmässä keski-iässäkin on paljon jaettavaa. toivottavasti kuulen sinusta. hienoa eroottista syksyä i alla fall upealle ladylle.


      • Rva63
        leikkimielellä 44 kirjoitti:

        Itse asiassa tästä on ollut puhetta vaimon kanssa, tosin toisin päin, hän kun tykkäisi voileipäteemastakin..vielä ei ole toteutettu toki. :)

        No nyt on strap-onkin koeteltu. Mukavan nelikymppisen miekkosen kanssa. Oma osuus oli vähän vaisu kokemus, mutta mieheen se sai kyllä tulta. Niin kovaa oli tarjolla sen jälkeen, kun olin ensin strap-on-käsittelyn antanut.
        Nyt kohti uusia juttuja ja pikkujouluja.
        Kyllä rouva vielä jaksaa.


      • Yli 50 ?
        Rva63 kirjoitti:

        Erottuani muutamia vuosia sitten, ajattelin, että uudistan itseäni. Hankin ensimmäiset stringini ja nuorekkaat saappaat ja keveitä kesähameita. Sheivasin itseni ja huomasin yhtäkkiä, että alkoikin tehdä miestä mieli. Hiljaista oli ollut vuosikausia. Yllättäen olin petipuuhissa 35-vuotiaan miehen kanssa. Seksi oli mahtavaa ja kynnyksen ylitettyäni olen uskaltautunut jopa hiukan seksikkäämpiin asusteisiin, joilla ei oikeastaan ole, kuin yksi tarkoitus. Olen myös löytänyt itsestäni hiukan dominoivia piirteitä.
        Nyt kevään ajan olen leikitellyt ajatuksella nuoresta rakastajasta jota voisin strap-onilla naida.
        Täältä varmaan löytyy asiasta paremmin perillä olevia kanssasisaria tai niitä nuoria miehiä, joilla on kokemusta tällaisesta. Kertokaa toki.

        Laivalla oli mulla verkkosukat jalassa, nuori mies ihastu niihin ja sääriini. Sitten mentiin hyttiin ja pitkä kuiva kausi loppu, poika ei ollut kai 20? mutta mitä väliä kun kumpikin nautti. Käy maissakin luonani ja kyllä seksihalut herää kun näkee nuoren alasti juhlakunnossa. Kyllä olen opettanut kaikella tavalla, dildokin sai uusiokäyttöä kun poikaa kokeilin (mahtu isompikin pieneen pyllyyn). Vaikka en ole domina kiva teettää kaikenlaista kun toinen suostuu tekemään.


      • korkattu pimu-poika
        Yli 50 ? kirjoitti:

        Laivalla oli mulla verkkosukat jalassa, nuori mies ihastu niihin ja sääriini. Sitten mentiin hyttiin ja pitkä kuiva kausi loppu, poika ei ollut kai 20? mutta mitä väliä kun kumpikin nautti. Käy maissakin luonani ja kyllä seksihalut herää kun näkee nuoren alasti juhlakunnossa. Kyllä olen opettanut kaikella tavalla, dildokin sai uusiokäyttöä kun poikaa kokeilin (mahtu isompikin pieneen pyllyyn). Vaikka en ole domina kiva teettää kaikenlaista kun toinen suostuu tekemään.

        Minunkin pikkupyllyni korkkasi vanhempi Nainen joitain vuosia sitten. Muistan suurella lämmöllä sitä hetkeä, kun hän pyysi minut kontalleen, avasi pakarani ja alkoi nuolla ja valmistella peppuani sauvaa varten.


      • Anonyymi
        Rva63 kirjoitti:

        Erottuani muutamia vuosia sitten, ajattelin, että uudistan itseäni. Hankin ensimmäiset stringini ja nuorekkaat saappaat ja keveitä kesähameita. Sheivasin itseni ja huomasin yhtäkkiä, että alkoikin tehdä miestä mieli. Hiljaista oli ollut vuosikausia. Yllättäen olin petipuuhissa 35-vuotiaan miehen kanssa. Seksi oli mahtavaa ja kynnyksen ylitettyäni olen uskaltautunut jopa hiukan seksikkäämpiin asusteisiin, joilla ei oikeastaan ole, kuin yksi tarkoitus. Olen myös löytänyt itsestäni hiukan dominoivia piirteitä.
        Nyt kevään ajan olen leikitellyt ajatuksella nuoresta rakastajasta jota voisin strap-onilla naida.
        Täältä varmaan löytyy asiasta paremmin perillä olevia kanssasisaria tai niitä nuoria miehiä, joilla on kokemusta tällaisesta. Kertokaa toki.

        Hei rouva 63 olis kiva kirjoitella. Olen m55v


    • Maturelove

      Vanha pillu on parasta .. Ryppyinen mummo kyrvän edessä suu auki ja sitten vaan ruiskuttaa siemenet sen kasvoille. Nam nam.

      • ukko60+

        Olen 60 ukkomies ja olen aina tykännyt seksistä vanhenpien naisten kanssa.Nyt on vain niin,ettei tämän ikäisenä enää löydä vanhenpia naisia joilla olisi vain seksi mielessä.Olen hakenut treffipalveluista sillä en käy tansseissa tai ravintoloissa,mutta kaikki ovat olleet vain teatteri ja tanssiseuraa vailla ja ystävinä nimim "seksi ei pääasia". Eikö siis missään ole 60 - 100v naisia jotka haluais vain seksiä silloin tällöin ilman mitään sitoumuksia ja seurustelua?Asustelen pk-seud,joten väestöpohjaa pitäis kyllä olla.Olen kumppanin suhteen kaikkiruokainen,mulle käy minkälainen nainen hyvänsä,lihava tai laiha,ulkonäöllä ei mitään merkitystä.


      • molon
        ukko60+ kirjoitti:

        Olen 60 ukkomies ja olen aina tykännyt seksistä vanhenpien naisten kanssa.Nyt on vain niin,ettei tämän ikäisenä enää löydä vanhenpia naisia joilla olisi vain seksi mielessä.Olen hakenut treffipalveluista sillä en käy tansseissa tai ravintoloissa,mutta kaikki ovat olleet vain teatteri ja tanssiseuraa vailla ja ystävinä nimim "seksi ei pääasia". Eikö siis missään ole 60 - 100v naisia jotka haluais vain seksiä silloin tällöin ilman mitään sitoumuksia ja seurustelua?Asustelen pk-seud,joten väestöpohjaa pitäis kyllä olla.Olen kumppanin suhteen kaikkiruokainen,mulle käy minkälainen nainen hyvänsä,lihava tai laiha,ulkonäöllä ei mitään merkitystä.

        Ihan sama kokemus mulla.
        Olen tullu siihen tulokseen muutaman kymmenen lady kokemuksella, ett tällanen lähes seniori-ikäinen lady ei vaan kerta kaikkiaan kestä enää panemista. Ainakin mun kokemuksella, niin parin kolmen varvin jälkeen alkaa kitinä kuinka on paikat hellinä.
        Että siitä vaan risteilylle.


      • molon kirjoitti:

        Ihan sama kokemus mulla.
        Olen tullu siihen tulokseen muutaman kymmenen lady kokemuksella, ett tällanen lähes seniori-ikäinen lady ei vaan kerta kaikkiaan kestä enää panemista. Ainakin mun kokemuksella, niin parin kolmen varvin jälkeen alkaa kitinä kuinka on paikat hellinä.
        Että siitä vaan risteilylle.

        Höpö höpö......
        Kestää siinä, kun muutkin. Ihan yhtä hellinä ne paikat on nuoremmillakin parin kolmen varvin jälkeen. Ja pakkoko sitä on niin jyskyttää, että ei kestä. Ja sitten on yksilökohtaisia eroja. Jollakin kestää paikat paremmin, kuin toisella. Iästä riippumatta....


      • bilars
        ukko60+ kirjoitti:

        Olen 60 ukkomies ja olen aina tykännyt seksistä vanhenpien naisten kanssa.Nyt on vain niin,ettei tämän ikäisenä enää löydä vanhenpia naisia joilla olisi vain seksi mielessä.Olen hakenut treffipalveluista sillä en käy tansseissa tai ravintoloissa,mutta kaikki ovat olleet vain teatteri ja tanssiseuraa vailla ja ystävinä nimim "seksi ei pääasia". Eikö siis missään ole 60 - 100v naisia jotka haluais vain seksiä silloin tällöin ilman mitään sitoumuksia ja seurustelua?Asustelen pk-seud,joten väestöpohjaa pitäis kyllä olla.Olen kumppanin suhteen kaikkiruokainen,mulle käy minkälainen nainen hyvänsä,lihava tai laiha,ulkonäöllä ei mitään merkitystä.

        kyllä vaarikin haluaa estotonta seksiä, strap on käsittely ikätoverilta olisi herkkua ja mikä ettei kutsu mummobileisiin seksileluksi. ja tietysti töllaista kuusukyt plus kaveria kiinnostavat myös itseään vanhemmat ja heidän toiveittensa täyttäminen. siispä aktiiviset ikänaiset kokeilkaa myös seksisuhteita ikäkavereiden kanssa. jos vaikka kilautellaan joku aamu lasilliset kuohuvaa ja sitten nautitaan toisistamme.


      • vasta 66
        molon kirjoitti:

        Ihan sama kokemus mulla.
        Olen tullu siihen tulokseen muutaman kymmenen lady kokemuksella, ett tällanen lähes seniori-ikäinen lady ei vaan kerta kaikkiaan kestä enää panemista. Ainakin mun kokemuksella, niin parin kolmen varvin jälkeen alkaa kitinä kuinka on paikat hellinä.
        Että siitä vaan risteilylle.

        Herra molon jos paneutuis asiaan kunnolla ja hoitais sen "rasvaus puolen" kunnolla,ettei leikkaa "moottori" kiinni. Kuivana kitkutus ei tunnu hyvältä ja kun ei tunnu hyvältä ei pillu myöskään eritä omia liukuvoiteitaan. Niin se vaan on pojat! Eli kyllä seniori-ikäinen lady kestää panemiset siinä missä nuorempikin narttu, jos mies osaa hoitaa asiat siihen malliin. Jos sormetus ja pillun nuolenta ei onnistu niin keksikääpä jotain muuta tilalle. Naikaa vaikka liukuvoiteen kera ja niissäkin löytyy lisää nautintoja tuovia tuotteita. Mun on ukkoni pillun kimpussa alvariinsa,mut kuivaa pillua ei nai!


      • vasta 66 kirjoitti:

        Herra molon jos paneutuis asiaan kunnolla ja hoitais sen "rasvaus puolen" kunnolla,ettei leikkaa "moottori" kiinni. Kuivana kitkutus ei tunnu hyvältä ja kun ei tunnu hyvältä ei pillu myöskään eritä omia liukuvoiteitaan. Niin se vaan on pojat! Eli kyllä seniori-ikäinen lady kestää panemiset siinä missä nuorempikin narttu, jos mies osaa hoitaa asiat siihen malliin. Jos sormetus ja pillun nuolenta ei onnistu niin keksikääpä jotain muuta tilalle. Naikaa vaikka liukuvoiteen kera ja niissäkin löytyy lisää nautintoja tuovia tuotteita. Mun on ukkoni pillun kimpussa alvariinsa,mut kuivaa pillua ei nai!

        Vasta 66 puhuu asiaa. Olen huomannut, että ei se kostuminen iästä ole kiinni. Jos ei sitten ukolla ole kieli kuivunut, niin yleensä kyllä luistaa...Hyvä Vasta 66!!


      • kiälimiäs31v
        rojones kirjoitti:

        Vasta 66 puhuu asiaa. Olen huomannut, että ei se kostuminen iästä ole kiinni. Jos ei sitten ukolla ole kieli kuivunut, niin yleensä kyllä luistaa...Hyvä Vasta 66!!

        Kalua on mummut saanu elämänsä aikan paljon mutta onko heitä nuoltu tarpeeks?


      • Anonyymi
        molon kirjoitti:

        Ihan sama kokemus mulla.
        Olen tullu siihen tulokseen muutaman kymmenen lady kokemuksella, ett tällanen lähes seniori-ikäinen lady ei vaan kerta kaikkiaan kestä enää panemista. Ainakin mun kokemuksella, niin parin kolmen varvin jälkeen alkaa kitinä kuinka on paikat hellinä.
        Että siitä vaan risteilylle.

        Kyllä kestää jos on muuten treenattu 😊
        Yt kiva mummeli


    • maturelover86

      kertokaapas vinkkejä mistä voisi tällanen 25v jannu löytää seksiseuraksi yli 50v naista?

      • No äkkiä ilmoitusta peliin tai kaupungille katselemaan. Kotoa ei kukaan tule hakemaan. Ja ilmoituksia voi selaillakin. Siellä vaan naiset saa tuhat vastausta ja miehet pyoreän nollan. Pitää olla aktiivinen....


      • kiimainen sonni

        täältä voit sitä löytää. isoäitini on märkänä jo sohvalla valmiinha käsittelyysi. 358408440091


    • Entinen poika

      Ihan mummoikäistä en ole saanut, mutta poikkeus lähti 25 vuotta vanhemmalle naiselle aikoinaan. Olin jo täysi-ikäinen, 18-vuotias, ja nainen löytyi ihme kyllä netistä. Hän oli parisuhteeseensa kyllästynyt rouva toisesta kaupungista. Juttelimme ensin netissä, sitten puhelimessa ja lopulta hän tuli käymään luonani.

      Ja voi sitä kiiman määrää, kun rouva sai nuorta miestä ja minä ensi kertaa seksiä. Naimme monta kertaa usean tunnin ajan, tuskinpa koskaan olen sen jälkeenkään ollut niin väsynyt seksin jälkeen kuin päivän naimisen päätteeksi.

      Tapailimme aina välillä seksin merkeissä, mutta jossain vaiheessa alkoi kiinnostaa enemmän oman ikäiset naiset ja ylipäätään oikea seurustelusuhde, eikä vain salainen seksisuhde. Nainen ei vain meinannut päästää irti vaan alkoi häiriköidä öisillä puhelinsoitoilla ja uhkasi tulla varoittamatta käymään ja pilaavansa suhteeni, jos saisi tietää mun löytäneen tyttöystävän.

      Seksi vanhemman naisen kanssa oli upeaa mutta tuon lopun kokemusten perusteella sanon ei kiitos vanhemmille naisille jatkossa.

      • Entinen poika

        Siis poikuus lähti...


    • +60

      totta kyllä kuuskymppinen mummo tietää mitä haluaa! Ite oon nuorempi ,sexsi on hauskaa.osaamme nauttii!

    • riuttala76

      Jep! Vanhemmissa naisissa on sitä jotakin. Tampereella asuessa metsästin heitä Seurahuoneelta, tosin aika huonolla menestyksellä Joskus kertoivat minun olevan samaa ikäluokkaa kuin heidän oma poikansa ja sekin vain jotenkin alkoi kiihoittaa entistä enemmän.

    • rehevää

      Haaveilen kanssa vanhemmasta rouvasta. Siihen kuuluu että Hän olisi pukeutunut kunnon kokoliivehin. Olen jo 50 v joten 65... Ei vaan ole sattunut kohdalle. Kyllä lappeenrannankin kadulla näkee hyvin ryhdikkäitä vanhempi Naisia.

    • Hah kaikkea sitä lukee, mutta parempi mummo ku homo :)

      • Sukkis

        ja kaikkea sinäkin luet....


    • Mummo

      Kun noita videoita katseli niin en ihmettele että meikäläiselläkin käy tuuri nuorempien miesten kanssa. Kun jäin yksin ja hain seuraa niin moni nuori mies oli valmis sänkyyn. Kyllä vanhempikin mamma innostu kun sai nuorta runkata ja naida montakertaa yössä. Joskus on ollut nuoriakin mitkä ilmeisesti haluu opetusta mamman kädestä, ei haittaa isot riipputissit kun saa nuoren kovaa kalua pitkään. Nautin nykyään seksistä entistä enemmän, kun saa vaihtelua kun haluu.

    • Paria mummoa tullu kokeiltua ja mahtavaa seksiä sain. Toinen oli 63 ja toinen 61v. Kyllä se vaan niin on että vanhassa vara parempi kaikin puolin. Mukavampi jutella ja muutakin kuin pelkkää seksiä harrastaa vanhemman naisen kanssa. Nuoremmilla naisilla ei aina tuo juttujen taso ole niin korkealla. Mielelläni voisin taas pitkästä aikaa jonku kivan vanhemman naisen kanssa pitää hauskaa. Ei muuta ku Lapin rouvat ilmoituksia mulle :).

    • Minä myös olen löytänyt itsestäni himon ihanan kypsiin hedelmiin, voi kun pääsisi maistamaan! Olen 24, enkä enää juuri jaksa kiinnostua ikäisistäni, vaan kokeneemmat kädet, avoimempi ilmapiiri, naisen itsevarmuus houkuttavat huomattavasti enemmän. Vanhemmissa naisissa myös ulkonäöllisesti jotain minua paljon enemmän kiehtovaa. Näköä mussa on vissiin ihan hyvin, ainakin oon näille nuoremmille kelvannut hyvin, mutta oon huono pyörimään esimerkiksi juottoloissa, joten voitte vain kuvitella, ettei naisen hakunikaan ole luontevinta sieltä.

      Kypsästä naisesta voisi saada helpommin myös keskustelukaverin, jonka ajatuksista voisi saada aivan uutta perspektiiviä omiin mietteisiin. Älykäs ja näkemyksellinen seura on aina kiehtovaa! :)

      Nyt vain pitäisi keksiä, mistä etsiä.

      • Rohkeasti vaan ilmoituksiin vastaamaan. Oman ilmoituksen laittaminen ei tuota mitään. Vai onko jollakulla sellainen toiminut??


    • kannikkamestari

      Vanhassa vara parempi , sokuri sulaa suussa ja tekee lämpimän ulosteen.

      • ukko1966

        Kyllä vaan hyvltä näyttää, mulle kans mummo.


      • Kari 18v
        ukko1966 kirjoitti:

        Kyllä vaan hyvltä näyttää, mulle kans mummo.

        Mulla on tullut fetissi vanhempiin naisiin, kerran olin nuoren kanssa ja ei siitä meinannut tulla mitään kun jännitti. Nyt on ollut pari vuotta (sala suhde) 57v rouvan kanssa, viikoittaan ollaan yhdessä kun pääsee mieheltään vapaaksi. Sitten kun olen yksin meen tanssipaikoille missä naiset vamppaa nuoria miehiä. On tullut kokeiltua monta 50-70v naista, monet on halukkaita kokoajan kun saavat nuorta. Välillä pitää laittaa rasvaa tai vaikka oliiviöljyä että luistaa. Sitä vain kiihottuu kun vanhempi rupee riisuu housuja.


    • butlerisi

      Haluaisin päästä kypsän naisen (tai useammankin) palvelijaksi ja todella ankaraan kuriin. Minulle saisi antaa kovaakin fyysistä palautetta ja päästellä kunnolla höyryjä ihan armotta. Ulospäin kaikki näyttäisi ihan normaalilta, mutta kun ovi sulkeutuisi takanani, olisin täysin naisen armoilla. Olen 45-vuotias mies Etelä-Suomesta...

      • n. 7-kymppiset, NAM

        Samoilla linjoilla minäkin olen. Nuolen toisen pillua ja toinen panee strapilla pyllyäni. Makuuni on harmaakarvaiset ikä-immet...


      • Huoh...
        n. 7-kymppiset, NAM kirjoitti:

        Samoilla linjoilla minäkin olen. Nuolen toisen pillua ja toinen panee strapilla pyllyäni. Makuuni on harmaakarvaiset ikä-immet...

        Tuostahan voi vain haaveilla ja fantasioida, että pääsisi tuolleen kahden kypsän Naisen käsittelyyn... että toinen Naisista panisi sträpillä peppuun, samalla kun sitä toista Naista nuolee...


    • lkj1978
      • momfun

        Numero 5 on mun makuuni:)

        Ja numero 2 on toinen sitten numero 1....

        Jos pitää valita:)


      • lkj1978
        momfun kirjoitti:

        Numero 5 on mun makuuni:)

        Ja numero 2 on toinen sitten numero 1....

        Jos pitää valita:)

        Mun oma suosikki on 9


      • stifler0
        lkj1978 kirjoitti:

        Mun oma suosikki on 9

        Kaikki todellisia herkkuja.
        Mikä muuten on oma ikäennätyksenne?


      • asllo
        stifler0 kirjoitti:

        Kaikki todellisia herkkuja.
        Mikä muuten on oma ikäennätyksenne?

        Tällä hetkellä on kaksi rakastajatarta. 72v ja 69v. Itse 44v. Ihanaa kyytiä ja ihanan pervoa.. !!


      • april-fani

      • stifler0
        asllo kirjoitti:

        Tällä hetkellä on kaksi rakastajatarta. 72v ja 69v. Itse 44v. Ihanaa kyytiä ja ihanan pervoa.. !!

        Vau. Oikein kaksin kappalein. Täällä pari satunnaista "tavanomaista" 62v ja 65v. Sitten vakituisemmin jalokivenä 69v. Ja arvaa vaan kenen kanssa pervointa...
        Itse 46v.


      • Oppinut

        8 on kun äitini, olen 19v ja käy vieläkin vieressäni (14v alkaen) .


    • dokumenttia

      Teema-kanavalta tuli tänään dokumentti, jossa varttuneemman ikäiset saksalaiset naiset pohtivat seksuaalisuuttaan. Haastatellut naiset vakuuttivat edelleen olevansa seksuaalisesti halukkaita, eikä heidän seksuaalisuutensa ollut vähentynyt iän mukana.

      Yksi olikin hankkinut Afrikasta nuoren mustan miehen itselleen, yksi taas harrasti suhteita nuorten miesten kanssa, ja yksi valitti kuinka ei saa riittävästi seksiä oman ikäisensä aviomiehen kanssa.

      En tiedä ovatko nämä naiset poikkeustapauksia, mutta tuon perusteella tuli käsitys, että mummotkin ovat vielä seksuaalisesti hyvinkin halukkaita.

      http://areena.yle.fi/tv/1912521

    • En tiedä mikä nuorempia miehiä niin kiinnostaa hakeutua minunkin seuraan. Mikään kaunotar kun en ole. Tuolla oli noita mammojen kuvia ja lähinnä 3 ja 9 ovat sitä mitä minäkin. Alle kolmikymppiset pojan klopitkin yrittävät iskeä sänkyseuraa ja luultavasti ihan tosissaan! Kehdon ryöstäjäksi en sentään ala. Paria yli 40 vuotiasta herrasmiestä tuli tapailtua jonkin aikaa. Ens toista ja suhteen loputtua ilmaantui heti toinen kandinaatti tilalle. Muutti paikkakuntaa työn perässä ja suhde viileni. Nyt olen tapaillut yli 50 vuotiasta eronnutta miestä. Itseasiassa odotan hänen tulevan noin tunnin kuluttua. Mulla on karjalanpaisti uunissa paistumassa ja perunat kuorittuna kattilassa jääkaapissa. Muusia ja karjalanpaistia illalla klo 18.00. Odottelen tässä mustan ja punasen kirjavassa kotimekossa; hänen saapumistaan! Jos joku soittaa ovikelloa voin mennä avaan oven,ihan neutraalissa asussa. Mut naulakon alla on korkokengät odottamassa ja tummat sukkahousuni ovatkin silkkiset stay up sukat. Samantapaiset korsettiliivit ylläni kuin kuvassa kolme,sain ne ystävältäni kuukausi sitten lahjaksi.Tosin kaikki tulee tuossa tuokiossa riisutuksi,kun menemme yhdessä ensin pesulle. Ilmeisestikään en ole ainut vanhempi nainen joka on valinnut nuoremman miehen seurakseen, leskeksi jäätyään. Tiedän että suhde ei ole kestävää laatua; vaan molemmin puolin avoin seksisuhde! Sopimus on myös et jos jompikumpi löytää uuden kumppanin itselleen; tämä suhde on kerrasta poikki! Nyt vielä nautimme toisistamme täysillä. Prrrrrrrrrrr

      • Vielä haluja

        Näytin nuorelle pojalle netissä kun nuoret pojat nai vanhempaa naista. Samalla avasin pojan housut ja runkkasin kun katseli. Vein petiin ja kyllä kuuskyppinen sai kyytiä kuustoista vuotiaalta pojalta oikein kunnolla. Käy kylässä vieläkin.


      • aika sexy olet jos olet samanlainen kuin kuvissa 4 ja 9)) NAMU))) itse oon 54v ja vanhempi Rouva seura kiihottaisi!!!


    • PKarjalasta

      Täällä Pohjois Karjalasta yksi nuori miehenalku toivoo saavansa yhteystietoja vanhemmista naisista jotka vois kiinnostuu nuoresta orista ;)

    • Ikää minulla vasta 18 mutta olen jo pitkään haaveillut 60 naisista, rehevistäkin. Tuntuu vain siltä että montakaan tuon ikäistä naista ei kiinnosta tämän ikäiset. Olisi kyllä kiva olla väärässä asiasta..

      • PKarjalasta

        AIVAN SAMA TUNNE!!!


      • stigg
        PKarjalasta kirjoitti:

        AIVAN SAMA TUNNE!!!

        No nyt on pikkujouluaika kuumimmillaan. Ei muuta, kun liikkeelle ja suunta tanssiravintoloihin. Siellä tanssilattialla nailonpaitaukot tukka ja kainalot märkänä lämmittää naiset valmiiksi. Sitten vaan kohteliaasti juttusille, kun nailonpaitaukko tuo naisen takaisin tiskille ja lähtee hikeä pyyhkin uuden kimppuun. Kyllä siitä joku aina pitäisi kohteliaalle miehelle käteen jäädä. Ja jos osaa itse tanssia edes auttavasti, niin homma on jo melkein kotona. Kun sellainen 50 nainen on tanssista kuumana, niin siinä ei ikää tms. kysellä, kun taksia jo tilaillaan. Tosi on. Onnea matkaan.


      • porari
        stigg kirjoitti:

        No nyt on pikkujouluaika kuumimmillaan. Ei muuta, kun liikkeelle ja suunta tanssiravintoloihin. Siellä tanssilattialla nailonpaitaukot tukka ja kainalot märkänä lämmittää naiset valmiiksi. Sitten vaan kohteliaasti juttusille, kun nailonpaitaukko tuo naisen takaisin tiskille ja lähtee hikeä pyyhkin uuden kimppuun. Kyllä siitä joku aina pitäisi kohteliaalle miehelle käteen jäädä. Ja jos osaa itse tanssia edes auttavasti, niin homma on jo melkein kotona. Kun sellainen 50 nainen on tanssista kuumana, niin siinä ei ikää tms. kysellä, kun taksia jo tilaillaan. Tosi on. Onnea matkaan.

        Ja laivalla. Kyllä porauslautta on nimensä veroinen.


    • humble!

      Kokoaikaista elämää 60v mummon kanssa.

      Suhde saa täyttymyksensä pari kertaa viikossa ja tyytyväisyys on sitä luokkaa etten haikaile nuorempien perään.

      Mummolta onnistuu myös dominan rooli johon kuuluu normaali alistaminen toimintoineen ja tehokas sitominen.

      • porari

        Kyllä Humble!n kelpaa. Mitähän ikäryhmää Humble! edustaa?


      • Opissa

        Olin 16v poika kun olin "tutun" 56v naisen kanssa sen naitavana. Myöhemmin tavavttiin ja osti viiniä ja muuta juomaa. Kiva mamma paitsi kun sänkyyn mentiin niin halus heti housuni pois ja päälle naimaan, komenteli ja kuritti miten pitää naida. Muuten mukava, tottu tietenkin vaikka kaikkea paikkoja piti naida ja nuolla.


      • Upea tarina
        Opissa kirjoitti:

        Olin 16v poika kun olin "tutun" 56v naisen kanssa sen naitavana. Myöhemmin tavavttiin ja osti viiniä ja muuta juomaa. Kiva mamma paitsi kun sänkyyn mentiin niin halus heti housuni pois ja päälle naimaan, komenteli ja kuritti miten pitää naida. Muuten mukava, tottu tietenkin vaikka kaikkea paikkoja piti naida ja nuolla.

        niin varmaan :D


    • poeka

      Wau. Noin sitä pitää. AAAHHH miten grannyä tekeekin mieli.

    • päivänpiristys

      Orimattilan seudulla halukasta vanhempaa naista?
      45v mies luottamuksella juuri sinulle...
      Päiväkahvien merkeissä !

    • tätihesasta

      Tulkaa nuoret miehet rohkeesti juttelemaan vaikka kaupassa-tarjoutukaa kantamaan kassia tai autokyytiä kotiin ym..
      Käyttäkää tilaisuuksia hyväksi jos haluatte saada jotain aikaseksi asian suhteen .
      Vanhemmat naiset eivät jää kikattelemaan nolona tai juoruamaan heti kavereilleen vaan osaavat suhtautua asiaan hienotunteisesti.
      Sama tietysti tulee päteä miehiin sillä lauman kanssa kulkeva mies ei edukseen esiinny.
      Törmäilkää tietoisesti:)

      • butler_

        Juuri näin. Tätihesasta tietänee mistä puhuu. Ja ketjun aloittajana voin sen helposti allekirjoittaa. On saatava kysyntä ja tarjonta kohtaamaan. Se taas vaatii markkinointiviestintää.


      • Miriam_
        butler_ kirjoitti:

        Juuri näin. Tätihesasta tietänee mistä puhuu. Ja ketjun aloittajana voin sen helposti allekirjoittaa. On saatava kysyntä ja tarjonta kohtaamaan. Se taas vaatii markkinointiviestintää.

        Lainaus viestistäsi:
        "...Tämä on ylistys kaikille naisille, mutta erityisesti niille ikääntyneille, jotka ovat säilyttäneet seksuaalisuutensa ja elävät aktiivista elämää.
        Toivottavasti en lakkaa tapaamasta Teitä ja säilyn itsekin toimintakuntoisena mahdollisimman pitkään.. "

        Kiitos ylistyksestäsi, toivotaan että toiveesi toteutuu.

        Hyvää vuoden alkua


      • butler_
        Miriam_ kirjoitti:

        Lainaus viestistäsi:
        "...Tämä on ylistys kaikille naisille, mutta erityisesti niille ikääntyneille, jotka ovat säilyttäneet seksuaalisuutensa ja elävät aktiivista elämää.
        Toivottavasti en lakkaa tapaamasta Teitä ja säilyn itsekin toimintakuntoisena mahdollisimman pitkään.. "

        Kiitos ylistyksestäsi, toivotaan että toiveesi toteutuu.

        Hyvää vuoden alkua

        Samoin Sinulle Miriam hyvää vuoden alkua...

        Tiedä vaikka kohdattaisiin jossain joskus....


      • Miriam_
        Miriam_ kirjoitti:

        Lainaus viestistäsi:
        "...Tämä on ylistys kaikille naisille, mutta erityisesti niille ikääntyneille, jotka ovat säilyttäneet seksuaalisuutensa ja elävät aktiivista elämää.
        Toivottavasti en lakkaa tapaamasta Teitä ja säilyn itsekin toimintakuntoisena mahdollisimman pitkään.. "

        Kiitos ylistyksestäsi, toivotaan että toiveesi toteutuu.

        Hyvää vuoden alkua

        Kiitos ;)


      • hhxxhh
        Miriam_ kirjoitti:

        Lainaus viestistäsi:
        "...Tämä on ylistys kaikille naisille, mutta erityisesti niille ikääntyneille, jotka ovat säilyttäneet seksuaalisuutensa ja elävät aktiivista elämää.
        Toivottavasti en lakkaa tapaamasta Teitä ja säilyn itsekin toimintakuntoisena mahdollisimman pitkään.. "

        Kiitos ylistyksestäsi, toivotaan että toiveesi toteutuu.

        Hyvää vuoden alkua

        Kuin myös Hyvää alkanutta vuotta.....
        Ja mukavia eroottisia hetkiä:)


      • butler_
        Miriam_ kirjoitti:

        Kiitos ;)

        Ole hyvä ...
        Ja sen kohtaamisen kanssa olen ihan vakavissani....tai no...niin vakavissaan, kuin sellainen edellyttää...;-)


      • Onnellinen M....

        Poika tuli kauppa reissulla pummaan tupakkaa, kanto kassit kotiini ja sai tupakkaa tarjosin juomaa(kossua). Oli vähän ajan jälkeen ihan suostuvainen kun riisuin siltä housut. Vuosi ollaan ollaan viikottain oltu, joskus viikonloppu. Mun halut vaan yltyy kun saa viriliä poikaa. Tyt vasta kerto että täytti kuusitoista, hups! Ei tahtia haitannut....


      • Miriam_
        butler_ kirjoitti:

        Ole hyvä ...
        Ja sen kohtaamisen kanssa olen ihan vakavissani....tai no...niin vakavissaan, kuin sellainen edellyttää...;-)

        Huomenta
        Joko pakkanen tuli


      • butler_
        Miriam_ kirjoitti:

        Huomenta
        Joko pakkanen tuli

        Huomenta...tai aamupäivää...ei vielä pakkasta. Odotellaan odotellaan. Hiljaa hyvä tulee...


      • Miriam_
        butler_ kirjoitti:

        Huomenta...tai aamupäivää...ei vielä pakkasta. Odotellaan odotellaan. Hiljaa hyvä tulee...

        Pakkastahan tarkoitat :-)


      • Miriam_

        Onkohan tuo osoite ihan oikein :-)


      • Miriam_ kirjoitti:

        Onkohan tuo osoite ihan oikein :-)

        @ puuttuu sopivasta välistä....


      • Mummona monta

        Kaljaa juovia poikia kerran lähti mukaan ja olivat halukkaita. Ei haitannut että olin vanhempi nainen, panivat vuoron perään koko yön. Kuusi poikaa olivat ainakin amulla onnellisia.


    • oka53
      • lisäää

        Kiihottavia....


    • 70v

      Harrastan mummoseksiä pari kertaa viikossa 65:n mummelin kanssa.
      Minulle sopisi useamminkin mutta frekvenssi on kiintiöity tuohon kahteen, satunnaisia ekstroja lukuun ottamatta.

      Mummeli pitää itsensä kotuullisessa kunnossa.
      58kg / 160cm, eikä nupissakaan ole valittamista.

    • herra1

      olen 54v ukm mutta vanhempaa Naista haluisin kans saada!!!! en tiedä mistä lähtisin etsimään??

      • herra2

        Jos kotoa ei löydy, niin hae tansseista. Jos et osaa tanssia, niin tee itses tykö pubissa, kaupassa tms. Ja noita ilmoituksia seuraa hakevista, kaiken ikäisistä naisistahan on tuhansia.


    • lindax

      Täähän on loistava juttu. Näyttäisi olevan meillä yli 60v muijilla vielä toivoa.

      • Varmasti teillä on, toivon että tulisi itselle vastaan 60v nainen jota näin nuoret kiinnostaa.


      • male-78

        No on totta kai. Ei ikä haittaa, jos vaan osaa tyylikkäästi näyttää, että vielä virtaa....


      • Söpö.

        Olen 20v mies ja mummoista pitävä. On varmaan 250 tehnyt onnellikseksi. Lisää haluun varsinkin mitkä alistaa kunnolla.


    • moi,,,mulla ollu monta aikuista nais sexi ystävää..nytkin 67v vakkari pano....ja on nuorekas...66, 67,60v, ja useita yli 54v......olen itse 49v mut nämä vuosien varrelta...tykkäävät ku nuolen imun kans pimpat....ja sit isolla nupilla varustettua 17cm kikkeliä.........

    • hammo
    • jorrma

      Kyllä. 50v on vasta pikkutyttö. Kunnon puuma on yli 60v.

    • sepe78

      Jiiihaaa!!!

      Eilen ihanaa 69v herkkua. On se vaan niin pervoa. Mutta aaah mikä meininki.

    • kiihottava ajatus olen käytettävissä hki-turku välillä mies55v

    • robin_23

      Kertokaa 60v halukkaat naiset missä olette?

      • Tiina ,

        Minä olen ollut 50v vanhemman miehen kanssa kohta vuoden ja nauttinut vaikka ei ole komee, täytin kuustoista ja synttäri lahjaksi hommas pari miestä lisää, siinä oli kestämistä....p....tavana.


      • Halukas nuorukainen

        Tätä juuri itsekin olen pohtinut, että mistä teitä himokkaita naisia löytää?


    • Nail on

      Kutkuttava aihe niin pitää heittää kortensa kekoon:

      Ujona miehen alkuna käytin poikuuden poistoon 21v:n vanhana maksullista Naista. Hän oli n. 50v. Oikein herttainen, mukava, pehmeä ja osaava. Kiva muisto jäi.
      Olis ollu kiva käydä uudelleenkin, mut eihän opiskelijapojulla varaa ollut.

      Aina oon tykänny vanhemmista Naisista. Jostain syystä he saavat jotain ekstra väristyksiä kyllä aikaan!!! Vanhempana olinkin (vähän alle 30v.) 4v. jopa kihloissa itseäni 15v vanhemman Naisen kanssa. Huh! Suhde ei oikein muuten toiminut, mutta kyllä sitä seksin määrää ja suoraa toimintaa välillä kaipaan...

      Nykyisin olen naimisissa muutaman vuoden nuoremman Naisen kanssa. Hän on aivan ihana ja rakas Vaimo! Toivon, että olemme vielä harmaantuneina ja kurttuisinakin yhdessä, yhtä rakastuneina.

      Silti himoitsen aika usein vanhempia Naisia... aijai antaiskohan Vaimo luvan joskus käydä auttamassa puutteessa olevaa, ihanaa, pehmeää, kypsää Naista!

      Minulla myös aisuri mieltymystä, joten ehkä hän joskus myös halutessaan saisi vierasta miestä...

      Pusuja kaikille parhaaseen ikään kypsyneille Naisille! t: 40v hellä ori :-*

    • 48v

      Missä olet Orimattilan läheltä oleva "mummo",ota yhteyttä suomi24 treffit sivuille,tunnukseni on siellä varattu66.(ei ole ikäni)
      Olen erittäin luotettava ja mukava mies ja tykkään seksistä vanhemman naisen kanssa erittäin paljon ja teen kyllä mitä toivot...

    • retero

      vanhassa vara parempi..

    • tuula50

      Täällä olisi Seinäjoella tuohon sarjaan mukavasti menevä nainen tarjolla

    • Makkaramestari
      • gogos

        Näitä sais tulla lisää


    • No mutta

      Täällä on 25v jätkä jolla on aina ollut fantasiana päästä lähemmäksi vanhempaa naista. Ps. Olen seinäjoella.

    • oulunpoju19

      Täältä tuskin löytyy mutta 55-70v naiset kiihottaneet jo pitkään. Olen 19v miehenalku Oulussa.

    • roikku

      Tuo Puuma sana tuo mieleen noin nelikymppisen naisen, jolla on mahdoton tarve pukeutua tyttärensä vaatteisiin.

      Vanhemman naisen kanssa seksin harrastamista olen kokeillut useasti. Itse olen hieman yli neljäkymppinen ja partnerini ovat olleet 49 - 65 vuotiaita. En tiedä mikä siinä on, mutta kun nainen lähestyy tai ylittää 60 - vuoden ikärajan poistuu tai ylittyy jokin raja mikä saa ihmisen olemaan vapautunut. Vaihtoehtona saattaa olla myös, että kemiamme ovat pelanneet yhteen.

      Kaupungilla katselen vanhempia naisia. Heissä on useasti sopivaa ylevyyttä ja ovat pukeutuneet varsin viettelevästi. Joku viisas on sanonut: Katsoa saa, mutta ei tuijottaa. Itse olen syyllistynyt rehelliseen tuijottamiseen ja aioin jatkossakin jatkaa silmillä poraamista. Toisaalta olen "löytänyt" myös tuulipuvun alta oikein himokkaan kumppanin.

      Se on vain sääli, että netissä olevat granny-aiheiset jutut ovat aika usein suhteettoman trimmattujen naisten näköisiä. Ihan tavallinen ikää ja sen myötä kiloja ottanut nainen on ihan jotain muuta. Iho rypistyy, mahat roikkuvat, tissit näyttävät liiveissä hyvältä, liivit pois ja maailma peittyy, ns raskausarpia on ihan joka puolella, kaksoisleukaa, jopa kolmea, reidet ovat paksuja ja peppu hyllyvä.

      Olen hyväksynyt heidät sellaisenaan ja he minut. Sillä oikein hyvä seksi ei ole trimmattua vartaloa kirää pimpsaa vaan ihan jotain muuta.

      No, nämä nyt olivat vain minun kokemuksia. Kukin melokoon tyylillään ;-)

      • Mummolle...

      • rghfd

      • halukas "mummo"

        No voi elämä:)
        Nythän mä oikean viestiketjun löysin;
        Olen 60 ja ihana:nainen:)
        Visiteeraisin mielelläni Hesassa "seksiasioita" hoitamassa.
        Kutsua odotellen.....


      • 25v Vantaalta
        halukas "mummo" kirjoitti:

        No voi elämä:)
        Nythän mä oikean viestiketjun löysin;
        Olen 60 ja ihana:nainen:)
        Visiteeraisin mielelläni Hesassa "seksiasioita" hoitamassa.
        Kutsua odotellen.....

        Mitäs kautta sais rouvan kanssa tarkemmin juteltua aiheesta? Kuulostais aika houkuttelevalta.


    • halukas "mummo"

      ....lisään vielä edelliseen,että olen terve ja ihan fiksu.....puutteessa vaan:):)

    • ukm55v

      olen 55v ukm,, ja aina on vanhemmat naiset kiinnostanut ja kiihottanut.. ja niin tekee vieläkin.. Mistäköhän löytäisi vaikka salarakkaaksi vanhemman Rouvan??

    • butler_aloittaja

      Halukas "mummo" on aina tervetullut.....

      • Granny

        Miksi tuo mummo on kirjoitettu lainausmerkein???


      • butler_aloittaja
        Granny kirjoitti:

        Miksi tuo mummo on kirjoitettu lainausmerkein???

        Jaa-a... Jos joku haluaa itsestään sellaista nimimerkkiä käyttää. Mummoushan ei ole iästä kiinni. Eikä moni muukaan asia.


      • halukas mummo

        Hei Butler,kiitos kutsusta! Miten edetään?
        Olen kyllä oikeasti mummo ja oikeasti ihana:)


      • butler_aloittaja
        halukas mummo kirjoitti:

        Hei Butler,kiitos kutsusta! Miten edetään?
        Olen kyllä oikeasti mummo ja oikeasti ihana:)

        Jaa-a....kerro Sinä.


    • Granny

      Ei niin, kaikki vaikuttaa kaikkeen.
      Harva elämän nautinto on sidottu ikään

    • butler_aloittaja

      Hyvä Granny!!
      Oikea asenne. Paljon sellaisia, jotka tuomitsevat ja moralisoivat. Loppujen lopuksihan kyse on yksityisasioista ja henkilökohtaisista ratkaisuista.
      Liiallinen tohottaminen puoleen tai toiseen on yleensä pahasta.
      Ja niille, jotka eivät ymmärrä, mitä tarkoitan, niin sanon heti, että sitä vaan, että minä pidän iäkkäämmistä - jopa yli 70v naisista - ja se on minun asiani. Ja niiden ladyjen, joiden kanssa olen tekemisissä.

      • Granny

        Valtaosaa tuomitsee, moralisoi ja huolehtii itselle kuulumattomista asioista.
        mitähän ikäluokkaa olet


      • butler_aloittaja
        Granny kirjoitti:

        Valtaosaa tuomitsee, moralisoi ja huolehtii itselle kuulumattomista asioista.
        mitähän ikäluokkaa olet

        Olen luokassa alle 50v. Sinä?


      • Granny
        butler_aloittaja kirjoitti:

        Olen luokassa alle 50v. Sinä?

        Huomenta viikonlopun jälkeen- olen päälle ;-)
        Reippaastikin


      • butler_aloittaja
        Granny kirjoitti:

        Huomenta viikonlopun jälkeen- olen päälle ;-)
        Reippaastikin

        Huomenta vaan.
        Reippaasti päälle on oikein hyvä...


      • Granny
        butler_aloittaja kirjoitti:

        Huomenta vaan.
        Reippaasti päälle on oikein hyvä...

        Kuinka joulunaika on mennyt?


      • butler_aloittaja
        Granny kirjoitti:

        Kuinka joulunaika on mennyt?

        Kiitos kiitos. Oikein mukavasti. Sellainen läheisten kanssa vietetty rupeama. Niinkuin jouluisin on ollut tapana. Kuinkas omasi?


      • Granny
        butler_aloittaja kirjoitti:

        Kiitos kiitos. Oikein mukavasti. Sellainen läheisten kanssa vietetty rupeama. Niinkuin jouluisin on ollut tapana. Kuinkas omasi?

        Joulu meni suvun kesken.
        Useampaa sukupolvea kerralla...maalaisjoulun tyyppisesti.


      • butler_aloittaja
        Granny kirjoitti:

        Joulu meni suvun kesken.
        Useampaa sukupolvea kerralla...maalaisjoulun tyyppisesti.

        Kuulostaa oikein jouluiselta.
        Sopiiko udella, että missäpäin maailmaa sellaista oli?


      • Granny
        butler_aloittaja kirjoitti:

        Kuulostaa oikein jouluiselta.
        Sopiiko udella, että missäpäin maailmaa sellaista oli?

        täällä lumisessa keski-Suomessa.
        Mutta luntahan lienee joka paikassa, pakkasta kuitenkin reilut 10 astetta


      • butler_aloittaja
        Granny kirjoitti:

        täällä lumisessa keski-Suomessa.
        Mutta luntahan lienee joka paikassa, pakkasta kuitenkin reilut 10 astetta

        Kirkas hieno päivä tänään täällä etelässäkin. Lunta kylläkin aika niukasti.


      • Granny
        butler_aloittaja kirjoitti:

        Kirkas hieno päivä tänään täällä etelässäkin. Lunta kylläkin aika niukasti.

        Täällä kaunis, vanhan ajan aurinkoinen loppiaissää


      • butler_aloittaja
        Granny kirjoitti:

        Täällä kaunis, vanhan ajan aurinkoinen loppiaissää

        Taitaa vanhan ajan meininki olla sinulle tärkeää??


      • Granny
        butler_aloittaja kirjoitti:

        Taitaa vanhan ajan meininki olla sinulle tärkeää??

        Riippuu... mitä asialla tarkoitetaan.
        En ole kovin harjaantunut kirjoittelemaan keskustelupalstoille


      • butler_aloittaja
        Granny kirjoitti:

        Riippuu... mitä asialla tarkoitetaan.
        En ole kovin harjaantunut kirjoittelemaan keskustelupalstoille

        Ymmärrän. Samoin. Tuntuu, että liikaa seuraajia.
        Mihinkäs sitten kirjoiteltaisiin?


    • Löytyiskö pääkaupunkiseudun suunnalta nuoresta kiinnostuneita kypsiä rouvia? Himottais saada kokemuksia vanhemman naisen kanssa.

    • 21v m oulu

      Täällä olisi nuori 21v miehenalku ja mummoseksi kiinnostaa kovasti, kiinnostanut jo monta vuotta.

      Löytyyköhän kypsemmistä naisista heitä joita minun ikäiset kiinnostaa?

    • puutteessa2

      Moi onko pirkanmaalla pirteää vanhempaa naista seksiseuraksi vanhemmalle varatulle miehelle, kun kotona on vähän hiljasta tällä saralla.Siis salarakasta kaipailen tylsää arkeani piristämään.Jos jotain kiinostaa laita yhteystietosi jutellaan ensin

    • Granny

      Tuntuu että liiankin paljon

      • butler_aloittaja

        Löytyisikö joku paikka mihin voisi laittaa jonkun yhteystiedon??


    • Granny

      löytyykö sulla?

    • mielenkiinnostavaan

      Kun tää nuoriso pitää nelikymppisiä mummoina,
      pitäisikö yli viiskymppisten taas miettiä kolmekymppisen kyydissä ollessaan teiniseksinä ....

      • 15+12

        Missä sitä on nelikymppisiä mummoina pidetty?


    • mielenkiinnostavaan

      Tulitko lukeneeksi keskustelun avanneen kirjoituksen?

      "MUMMOSEKSI

      butler17.11.2011 11:32 66
      Fetissiksi en ole oikein osannut mieltää, mutta kakskymppisenä halusin ja sain 40 naisia. Ihania, seksistä pitäviä, estottomia naisia. Oli suhteita nuorempiinkin, mutta parhaiten jäivät mieleen rietastelut äitini ikäisten naisten kanssa ..."

      eiköhän se tuossa ole aika selvästi kirjoitettuna, jos vain lukemaasi ymmärrät!

      • ":D"

        AP: "Nyt nelivitosena..."
        mielenkiinnostavaan: "Kun tää nuoriso..." lolwut oot varmaa sitte joku parisatanen ite jos nelivitonen on nuorisoa


    • 5+4

      Tulitko itse lukeneeksi tuota pidemmälle? Lue loppuun ja on aika selvää etteivät nelikymppiset olleet viestin pointti vaan keskustelun aloitus. Luetunymmärtämisen keskeinen osa on olla jättämättä lukemista kesken siihen kohtaan missä voi tehdä ontuvan pointtinsa.

      • mielenkiinnostavaan

        Kaikki oleellinen kyllä tuli tuosta tekstistä selväki josta lainasin vain alun, huoasitsko pisteet ....

        Tulin siis lukeneeksi ja totean edelleen että tämä nykynuoriso näyttää pitävän nelikymppisiä jo vanhuksina, Kuten varmasti jos lukemasi ymmärsit kysyin sinulta tulitko lukeneeksi avauksen kirjoituksen ....

        niin avauksen pointti oli että 20 vuotta kirjoittajaa vanhemmät olisivat mummoja, kun hän oli 20 nainen oli 40 ...
        Kun kirjoittaja oli 30 oli taas naiset vanhempia, ja avauksen otsikko on: MUMMOSEKSI !!!

        Luetun ymmärryksestä,
        yritä sinäkin ymmärtää jatkossa kirjoitettu teksti ennen sen kommentoimista


      • 1+1
        mielenkiinnostavaan kirjoitti:

        Kaikki oleellinen kyllä tuli tuosta tekstistä selväki josta lainasin vain alun, huoasitsko pisteet ....

        Tulin siis lukeneeksi ja totean edelleen että tämä nykynuoriso näyttää pitävän nelikymppisiä jo vanhuksina, Kuten varmasti jos lukemasi ymmärsit kysyin sinulta tulitko lukeneeksi avauksen kirjoituksen ....

        niin avauksen pointti oli että 20 vuotta kirjoittajaa vanhemmät olisivat mummoja, kun hän oli 20 nainen oli 40 ...
        Kun kirjoittaja oli 30 oli taas naiset vanhempia, ja avauksen otsikko on: MUMMOSEKSI !!!

        Luetun ymmärryksestä,
        yritä sinäkin ymmärtää jatkossa kirjoitettu teksti ennen sen kommentoimista

        Pointti oli että jo 20 kymppisenä 40 kymppiset kiinnostivat. Ns. johdanto. Nyt tällä hetkellä (itse ketjun pääasia) taas kiinnostavat 65 jotka varmaan voidaan laskea jo mummosarjaan. Otsikko ei yleensä teksteissä ole referaatti koko tekstistä vaan se tärkein teema. Se, että johdannon sisältö ei ole tiivistettynä otsikkoon ei ole harvinaista.


      • mielenkiinnostavaan
        1+1 kirjoitti:

        Pointti oli että jo 20 kymppisenä 40 kymppiset kiinnostivat. Ns. johdanto. Nyt tällä hetkellä (itse ketjun pääasia) taas kiinnostavat 65 jotka varmaan voidaan laskea jo mummosarjaan. Otsikko ei yleensä teksteissä ole referaatti koko tekstistä vaan se tärkein teema. Se, että johdannon sisältö ei ole tiivistettynä otsikkoon ei ole harvinaista.

        taidat muuten vain vängätä, pointti on edelleen siinä että avauksessa kirjoittaja kertoo MUMMOSEKSIstä, otsikko on aika oleellinen asia siinä suhteessa mistä kulloinkin käydään keskustelua.

        Tiivistä sinä jatkossa vänkäämisesi ja jankkaamisesi samaan pakettin, avaaja on kuitenkin kirjoittanut mummoseksistä, kiinnostuksestaan vanhempiin naisiin, siinä eireferaattii paina mitään, edes selittelyinäsi koska et muuhun ole kyennyt.

        Teema?
        Otsikko käsittääkseni kertoo mistä on tarkoitus keskustella ...

        jää rauhassa jankkaamaan itsesi kanssa


      • 19+19
        mielenkiinnostavaan kirjoitti:

        taidat muuten vain vängätä, pointti on edelleen siinä että avauksessa kirjoittaja kertoo MUMMOSEKSIstä, otsikko on aika oleellinen asia siinä suhteessa mistä kulloinkin käydään keskustelua.

        Tiivistä sinä jatkossa vänkäämisesi ja jankkaamisesi samaan pakettin, avaaja on kuitenkin kirjoittanut mummoseksistä, kiinnostuksestaan vanhempiin naisiin, siinä eireferaattii paina mitään, edes selittelyinäsi koska et muuhun ole kyennyt.

        Teema?
        Otsikko käsittääkseni kertoo mistä on tarkoitus keskustella ...

        jää rauhassa jankkaamaan itsesi kanssa

        Mutta nimenomaan mummoseksistähän täällä keskustellaankin. Keneltä se on pois että aloittaja on kertonut mikä siihen kiinnostukseen on johtanut? Aloittaja ei missään vaiheessa sanonut nelikymppisiä mummoiksi niinkuin väitit vaan kertoi jo parikymppisenä pitäneensä kaksi kertaa ikäisistään ja siitä kuinka vanhemmista pitämisen trendi on jatkunut nykyiseen eläkeikäisistä nauttimiseen. Tämä johti keskustelun aiheeseen eli aloittajan sanoin ylistykseen seksuaalisille ikänaisille. Olisiko se sitten tuonut jotain oikeellisuutta ja arvoa keskustelulle jos otsikko olisi ollut "mummoseksi ja mikä siihen kohdallani johti" vai mikä se ongelma ensimmäisessä viestissäsi oli?


    • Mummolle kyytiä

      Mummoseksi on paljon ihanempaa kuin olla oman ikäisten kanssa, minä olen jo 30 vuotiaasta asti tapaillut 20 vuotta vanhempaa naista ja tapailemme edelleen ja juuri täytin 50v, eli mummo on tällä hetkellä 70v ja sokeri suussa sulaa, pitää seksikkäitä sukkia kun rakastelemme, alapään karvoitus kunnossa, pitää suuseksistä ja eri asennoista, on todellakin paljon kiihottavampaa olla vanhemman naisen kanssa. Näin se vain on!

      • pappa liukkailla

        Kyllä se pappakin kiihottaa kun mummo hoitelee 30 vuotta nuorempaa miestä.
        Kesällä tavattiin ravintolassa nuori mies joka kertoi olevansa ihastunut vanhempiin naisiin.
        Hotelli huoneessa sai panna parastaan ja nauttia muodokkaasta "mummosta".


    • mies39v

      Uteliaisuuttani kurkistin tänne fetissipalstalle, koska itselläni on juuri samanmoinen "fetissi", kuin aloittajalla. Olen tätä itsekin pohtinut, että mikä "juju" oikein on kun itseäni vanhemmat (10-20v) naiset vaan sytyttää kauhean halun, erityisesti aasialaiset. Vaimoni on huomattavasti minua nuorempi ja rakastan häntä paljon ja nautin seksistä hänenkin kanssaan, mutta silti en malta olla käymättä "moikkaamassa" yhtä 56 vuotiasta thai-naista.... Rakkaudesta meidän välillämme ei ole kyse, vaan puhdasta kiimaa ja voi h---etti sentään, että seksi on mahtavaa...

      Huonoa omatuntoa välillä potien jatkan tätä omituista(ehkä muiden silmissä) "harrastustani", mutta kun ei oikein itselleen mitään mahda....

    • Butler_aloittaja

      Juuri niin. Tuolla aloituksessa pitikin heittää pohdintaan myös se, että onko tässä kyseessä fetissi, vai ovatko jotkut vaan sellaisia. Ei kai sitäkään fetissiksi sanota, että tykkää olla useampien naisten/miesten kanssa. Mutta on se vaan niin ihanaa...

    • tarjoilija

      Ei sellaista kannata ulkopuolisten tuomaroida.Vakisuhteeseen tulee ehkä kestävyyttä,eikä "turhia"eroja.
      Viisas vieraissa kävijä hoitaa asiat korrektisti ja ketään loukkaamatta.Vanhemmissa naisissa nautinnon tuojina on myös se etu,etteivät puurot ja vellit mene sekaisin niin helposti,eli seksi säilyy seksinä ja jumalaiset rakastumiset on jo koettu:)
      Olen myös itse joskus loukannut vieraan sängyn kautta ja ihanaa on ollut.Mieheni seksihalut ovat ohi eli en edes mieti mitään syyllisyyksiä.Elämme vain kerran.

      • tarjoilija

        ...."loukannut"äskeisessä viestissä piti olla "koukannut" :)


    • Butler_aloittaja

      Tarjoilija on asian ytimessä. Allekirjoitan kyllä tuon. Ja tärkeä täsmennys - vaikkakin koukkaaminen ei välttämättä ole kaikkein kuvaavin termi ;-))

    • tarjoilija

      Juu,ei ole, totta puhut.
      Matkan varrella tilaisuuksia vaan tulee harvoin,meikäläinen ei oikein osaa vapailta markkinoilta hakea....täällä voi tehdä hyviä yrityksiä.
      Mutta sitten valitettavasti puurot ja vellit voi mennä myös nuoremmilta miehiltä sekaisin....jos sitä muuta elämää ei oikein ole.

    • Butler_aloittaja

      Naulan kantaan. Huomaan, että sinulla Tarjoilija on ihan samanlainen näkökulma asiaan, kuin itsellänikin on.
      Kärsivällisyys kuitenkin joskus (=harvoin) palkitaan. Kiire ei saa olla eikä jokaisen vinkin perässä voi laukata. Pitää olla silmää ja korvaa asioille. Mutta ennen kaikkea sitä kärsivällisyyttä ja hienotunteisuutta.

    • tarjoilija

      Hiljaa varmaan hyvä tulee,niin toivon.Hienotunteisesti ja kärsivällisesti:)Mistä Sinä Butler ne "helmesi"löydät ja kuinka usein?

      • Butler_aloittaja

        Tuohon Tarjoilijan kysymykseen en mielelläni lähde kovin yksityiskohtaisesti vastailemaan. Vähemmän julkisessa yhteydessä voisin kertoa tarkemminkin, mutta sanotaan nyt vaikka niin, että tuskinpa siinä löytämisessä mitään kovin vieraita keinoja tai väyliä on. Joitakin tärkeitä pikkujuttuja kuitenkin. Ja sen ainakin voin sanoa, että esim. Lallimin "Onko edelleen haluja?"-tyyppinen lähestymistapa harvoin tuo tulosta. Totta kai sekin puree joihinkin, mutta itse suosin suoraa lähestymistä sitten, kun pää on avattu jotenkin sivistyneemmin. Pitää muistaa, että hiljaisissa vesissä ne suurimmat kalat kutee. Se taas miten usein niitä "helmiä" löytyy on sattumanvaraista ja harvinaista. Ja siinä astuu kuvaan taas se kärsivällisyys. Tässä näin lyhyesti ja hyvin yleisesti kysymykseen vastausta.

        Ja uuden ketjun aloittamista pitää harkita. Toisaalta on ollut mukava seurailla tätäkin ketjua ja sen kehittymistä kaikkine erityisine piirteineen. Olisi tavallaan sääli jos tämä kertynyt historiatieto jäisi näivettymään johonkin hylättyjen ketjujen hautausmaalle.

        Ja kyllä....se lämmin iho....


    • lallim

      Mistä päin tarjoilija mahtaa olla kotoisin? Onko edelleen haluja?

      • tarjoilija

        Hyvä lallim,Helsingin liepeillä asustelen.
        Ja kyllä lämpimän ihon kosketus on ihana.Haluja on.

        Butler_aloittajalle ehdottaisin,voisitko ystävällisesti aloittaa vaikka MUMMOSEKSI 2:sen.Tämä ketju alkaa olla niiiiiiiiiin pitkä ja ilmeisen tarpeellinen.
        Selviäisimme vähemmällä kelailulla.Uusi vuosi ja uudet kujeet:)


      • lallim
        tarjoilija kirjoitti:

        Hyvä lallim,Helsingin liepeillä asustelen.
        Ja kyllä lämpimän ihon kosketus on ihana.Haluja on.

        Butler_aloittajalle ehdottaisin,voisitko ystävällisesti aloittaa vaikka MUMMOSEKSI 2:sen.Tämä ketju alkaa olla niiiiiiiiiin pitkä ja ilmeisen tarpeellinen.
        Selviäisimme vähemmällä kelailulla.Uusi vuosi ja uudet kujeet:)

        Se on hyvä että haluja vielä löytyy! Itse olen Keski-Suomen alueelta, harmi että näin kaukana. Ketju alkaa todellakin olemaan jo melko pitkä, pitäisiköhän laittaa uutta pystyyn?


      • tarjoilija
        lallim kirjoitti:

        Se on hyvä että haluja vielä löytyy! Itse olen Keski-Suomen alueelta, harmi että näin kaukana. Ketju alkaa todellakin olemaan jo melko pitkä, pitäisiköhän laittaa uutta pystyyn?

        Juu,se olis hyvä juttu.
        Mutta odotellaan hetki,jotenkin mielestäni se aloittaminen olisi kunnia-asia tälle Butler-herralle,kun on saanut näin hienon virityksen pystyyn.Eikä tämä jengi vähene,eivätkä ihmisten tarpeen muutu:)
        En halua tietenkään kenenkään aloituksia säädellä puoleen enkä toiseen,mutta tuo Butlerin aloituksen "korkeaveisu" olis niin hyvä 2:senkin alkuun:)


      • Butler_aloittaja
        tarjoilija kirjoitti:

        Juu,se olis hyvä juttu.
        Mutta odotellaan hetki,jotenkin mielestäni se aloittaminen olisi kunnia-asia tälle Butler-herralle,kun on saanut näin hienon virityksen pystyyn.Eikä tämä jengi vähene,eivätkä ihmisten tarpeen muutu:)
        En halua tietenkään kenenkään aloituksia säädellä puoleen enkä toiseen,mutta tuo Butlerin aloituksen "korkeaveisu" olis niin hyvä 2:senkin alkuun:)

        No jaa...niin katoaa maine kunnia...
        Mutta kiitos kehuista. Enpä olisi itsekään arvannut, että kiinnostusta löytyy näinkin paljon. On tietysti ollut paljon asiatontakin viestintää.
        Tuohon aikaisemmin jo vastailin Tarjoilijan kysymykseen ja harkitaan sitä uutta ketjuakin.


    • milf-fan

      itse 55v ukm ja silti aina vaan kova halu saada vanhempaa!!!! mistäköhän alkaisi etsimään?

    • tarjoilija

      Butlerille kiitos vastauksesta.
      Juu,eipä tosiaan kannata tätä viestiketjua hukata.Reilun kolmen vuoden ajalla melkein 18 000 lukukertaa.Aikamoinen materiaali esim.(seksi-)tutkijalle.

      Nämä vuodet ovat olleet monelta kantilta mielenkiintoisia.Suuret ikäluokat eläköityvät.
      Vanhemmat naiset pystyvät tekemään itsenäisempiä päätöksiä oman elämänsä
      suhteen.Synnin kahleita on hieman hellitetty,vanhemmille ihmisillekin uudet vapauden tuulet puhaltavat .Ilo ja nautintaoikeus kuuluvat elämään,puhutaan jo muustakin kuin suorittamisesta ja raatamisesta.

      Ja Butler,ei katoa mainen kunniasi.Olet hienosti pystynyt pitämään ketjun hanskassa,rosot siellä ja täällä kuuluvat tämäntyyppiseen matkantekoon.Olet saanut palautettua pienillä huomioilla homman ruotuun.
      Olen sitä mieltä,että ketju on edelleen hyvin tarpeellinen ja palvelee hyvin tätä päivää.mutta näin pitkän ketjun kelaaminen ei ole tätä päivää.En tiedä miten sitä voisi helpottaa,hävittämättä ketjun lumoa.

      Lämpimän veden helmet loistavat simpukassaan....kunnes...

    • _aloittaja

      Vaihteeksi tällä omalla.....

      No juu. Enkä siitä maisesta kunniasta niin tiedä. Liekö sitä koskaan ollutkaan, mutta parastani olen yrittänyt.
      Ja nyt kun Tarjoilija sanoit, että ketju on kolme vuotta sitten aloitettu, niin pitääpä oikein miettiä, että jos katoaa mainen kunnia, niin kyllä se menee aikakin. Onneksi ajan hammas ei sillä tavoin pahasti ole purrut.
      Mukava kuulla sekin, että pidät ketjua lumovoimaisena ja tarpeellisena. Sellaisia en miettinyt silloin kolme vuotta sitten aloitusta tehdessäni lainkaan. Puhumattakaan ketjun annista tutkijoille. Enkä kyllä puhuisi vieläkään, mutta ihan mielenkiintoisia ja välillä melko värikkäitäkin juttuja.

      On totta, että ketjun rullailu on hankalaa, mutta en nyt tähän parempaakaan keksi.

      Ja niin...aito helmihän kehittyy herneen kokoiseksi yli 50 vuotta...ja sen tunnistaa aidoksi siitä, että sen pinta ei ole virheetön...

    • Granny

      Tervehdys pistästä aikaa

      "Ja niin...aito helmihän kehittyy herneen kokoiseksi yli 50 vuotta...ja sen tunnistaa aidoksi siitä, että sen pinta ei ole virheetön... "

      kauniisti kirjoitettu lause ;-)

      • lallim

        Tervehdys Grannylle! Kuinka on uusi vuosi lähtenyt käyntiin?

        Kirjoittelit tuossa aiemmin että olet Keski-Suomesta. Onko haluja vielä tallella?


    • Granny

      Täältä lumen keskeltä kirjoittelen.
      Sateet loppuivat, paiväksi ehkä vain

      • lallim

        Mukavaa että vaihteeksi ilmat ovat taas lämpimät näin pakkasten jälkeen, pääsee nauttimaan ulkoilusta suuremmissa määrin. Jos sitä keittäisi sumpit itselle ja lähtisi lenkille kun on kerta näin hyvät kelit, hiihtämäänkin tekisi mieli mutta ei ole valitettavasti monoja tällä hetkellä. Olisi kyllä aivan mahtavat hiihtokelit.


      • Mummoa

        Niin minäkin, kohta on metri lunta.... Ja olis muka peuhata mummon kanssa lumessa ... Sitten jatkaa....


    • tarjoilija

      Hyviä hiihtoja sinulle lallim ja tervehdys Grannylle.Toivottavasti me kaikki löydämme myös "maantieteellisesti" sopivan helmen (myös mies voi olla helmi),ettei niistä kalastusreissuista tule liian pitkiä.

    • tarjoilija

      Butlerin edelliseen viestiin vastaisin vielä,että aika usein menestystarinat lähtevät siitä,että haluaa muillekin hyvää,eikä pullistele egollaan ja juuri niin olet tässä onnistunut."Vertaistuki" ketjusta on varmaankin ollut monelle iso ilo lukukerroista päätellen:)

      • "Vertaistuki" kuulostaa tässä melkeinpä jonkinlaiselta käyttäytymistieteelliseltä termiltä. Tietysti tällaisissa varmaan on tieteellinenkin aspekti, mutta itse ajattelin lähestyä aihetta hiukan subjektiivisemmin ja viihteellisemmin. Yhtä kaikki keskusteluja on ollut mielenkiintoista seurata. Mitään viiltävää tieteellistä analyysiä näistä tuskin saa, mutta jos joku on ollut epätietoisuuden vallassa, niin on mukava kuulla, että tällaisesta ajatellaan olevan hyötyäkin.

        Ja jatkaakin pitäisi valitulla tiellä...
        Laittakaa Tarjoilija, Granny tai kuka nyt asian omakseen tuntee, viestiä.
        Yksityisemminkin käy....osoite löytyy profiilista.
        Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille...


      • tarjoilija
        butler_ kirjoitti:

        "Vertaistuki" kuulostaa tässä melkeinpä jonkinlaiselta käyttäytymistieteelliseltä termiltä. Tietysti tällaisissa varmaan on tieteellinenkin aspekti, mutta itse ajattelin lähestyä aihetta hiukan subjektiivisemmin ja viihteellisemmin. Yhtä kaikki keskusteluja on ollut mielenkiintoista seurata. Mitään viiltävää tieteellistä analyysiä näistä tuskin saa, mutta jos joku on ollut epätietoisuuden vallassa, niin on mukava kuulla, että tällaisesta ajatellaan olevan hyötyäkin.

        Ja jatkaakin pitäisi valitulla tiellä...
        Laittakaa Tarjoilija, Granny tai kuka nyt asian omakseen tuntee, viestiä.
        Yksityisemminkin käy....osoite löytyy profiilista.
        Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille...

        Butler,tieteistä viis...mutta jos mahdollista,lukaseppa sunnuntain Hesarista Annamari Sipilän jjuttu:Vanhat naiset ovat parempia kuin nuoret:)
        Se paljastaa,että olet ajan hermolla.Jos ei Suomessa vielä tajuta,maailmalla kyllä!
        Noh,ehkä tuo vastakkainasettelu on siinä turhan provosoiva,kyllä nuoretkin naiset ovat tosi kivoja.


      • tarjoilija kirjoitti:

        Butler,tieteistä viis...mutta jos mahdollista,lukaseppa sunnuntain Hesarista Annamari Sipilän jjuttu:Vanhat naiset ovat parempia kuin nuoret:)
        Se paljastaa,että olet ajan hermolla.Jos ei Suomessa vielä tajuta,maailmalla kyllä!
        Noh,ehkä tuo vastakkainasettelu on siinä turhan provosoiva,kyllä nuoretkin naiset ovat tosi kivoja.

        Juttu tosiaan hiukan sivuaa tätäkin ketjun aihetta. Lääketiede ja tietoisuus itsestä huolehtimisesta muuttaa väestön ikärakenetta. Mummut ja vaarit ei kuolekaan vaan ajelevat autolla, käyvät tapahtumissa ja matkustelevat. Muista aktiviteeteista nyt puhumattakaan. Ja osaavat vaatia pitkästä kokemuksesta johtuen laadukkaita asioita. Ja vielä aikaa tuhlailematta. Näkymättömästä ja ja kuulumattomasta väestöryhmästä tulee osa näkyvää yhteiskuntaa. Osa valtavirtaa.

        No nyt lipsahti jotenkin sosiologis-antropologiselle puolelle eli on korjausliikkeiden aika.

        Kiihkeän hikisestä, erotiikkaa tihkuvasta ikääntyneen naisen ja nuoremman miehen välisestä seksistähän tässä on ollut tarkoitus kirjailla.
        Ehkä siinä se viehätys onkin, kun se on - ainakin ollut - vähän tabun omaista.
        Itse kyllä arvostan niitä jo tuolla aloituksessa esille tuomiani ominaisuuksia.
        Ja jatkan sillä linjalla, että pidätän jatkossakin itselläni oikeuden nauttia siitä, mikä itselleni tuo parhaan tuntemuksen. Näkemys, ymmärrys ja älykkyys vielä lisäävät atraktiivisuutta. Niin, että laita Tarjoilija spostiviestiä, niin pääsen esittämään pari kysymystä, joita täällä ei oikein voi tehdä.


      • tarjoilija
        butler_ kirjoitti:

        Juttu tosiaan hiukan sivuaa tätäkin ketjun aihetta. Lääketiede ja tietoisuus itsestä huolehtimisesta muuttaa väestön ikärakenetta. Mummut ja vaarit ei kuolekaan vaan ajelevat autolla, käyvät tapahtumissa ja matkustelevat. Muista aktiviteeteista nyt puhumattakaan. Ja osaavat vaatia pitkästä kokemuksesta johtuen laadukkaita asioita. Ja vielä aikaa tuhlailematta. Näkymättömästä ja ja kuulumattomasta väestöryhmästä tulee osa näkyvää yhteiskuntaa. Osa valtavirtaa.

        No nyt lipsahti jotenkin sosiologis-antropologiselle puolelle eli on korjausliikkeiden aika.

        Kiihkeän hikisestä, erotiikkaa tihkuvasta ikääntyneen naisen ja nuoremman miehen välisestä seksistähän tässä on ollut tarkoitus kirjailla.
        Ehkä siinä se viehätys onkin, kun se on - ainakin ollut - vähän tabun omaista.
        Itse kyllä arvostan niitä jo tuolla aloituksessa esille tuomiani ominaisuuksia.
        Ja jatkan sillä linjalla, että pidätän jatkossakin itselläni oikeuden nauttia siitä, mikä itselleni tuo parhaan tuntemuksen. Näkemys, ymmärrys ja älykkyys vielä lisäävät atraktiivisuutta. Niin, että laita Tarjoilija spostiviestiä, niin pääsen esittämään pari kysymystä, joita täällä ei oikein voi tehdä.

        Butler,laitan.
        Just nyt en ehdi,mutta myöhemmin mielelläni:)


    • Man in his prime

      Itse olen 24v miehen alku ja aina enemmän tai vähemmän ihaillut vanhempia naisia. Olisi mukava tavata suostuvainenestoton ja sulostuttava vanhempi nainen. Kuitenkin tuloksetta olen sellaisesta unelmoinut :)

    • lallim

      Nostoa. Onko Granny tai kumppanit vielä maisemissa?

    • Mummonpoika

      Olin 16v poika, 70 luvulla. Ja olin laittanut halot sisälle liiteriin, Työn jälkeen menin sisälle juomaan mehua, Ja odottamaan maksua työstä jonka olin tehnyt. Se nainen oli ehkä 70v tai yli. Ja minä kiinnitin huomioni että se katseli minun haaroihini. Minä kysyin että olisiko sillä myöskin jotain muuta työtä jonka minä voisin tehdä nyt. Se sanoi ehkä, En tiedä haluatko sinä nousta seisomaan siihen tuolille, Ja minä nousin seisomaan, Ja laitoin käteni niskani taakse. Se nainen rupesi avaamaan mun housujani ja kun en laittanut hanttiin niin, veti ne alas ja alus housuni myöskin, Minä nostin heti yhden jalkani yläs, Ja nainen riisui sen jalan vapaaksi housuistani, Ja sen jälkeen oli seuraavan jalkani vuoro. Minä kävin kyykkyyn ja nostin käteni yläs, Ja se nainen otti mun paitani myöskin pois multa. Sen jälkeen nousin takasin yläs, Ja olin sen naisen edessä kokonaan alasti. Minä laitoin käteni niskani taakse, Ja se nainen rupesi tarkistamaan mun penistäni, Minä laukesin hyvin helposti sille naiselle. Se nainen sanoi mulle, Käy nyt tuohon pöydälle selällesi, Minä rupean runkkaamaan sinua nyt, Ja jos olet puoli tuntia paikallasi, Minä maksan sulle tupla palkan, Ja jos minä saan lopuksi myöskin piiskata sinut, Maksan sulle 3 kertaisen palkan sopiiko se sulle. Sopii minä sanoin sille naiselle. noin tunnin päästä kun tultiin pesulta, Se nainen vei mut peilin eteen seisomaan, Olen piiskannut sinut oikein hyvin, Ja se tarkasti myöskin mun penikseni, Ei seisonut, Hän oli hyvin tyytyväinen itseensä. Hyvää työtä meiltä molemmilta, Se sanoi mulle. Ja sitten se puki mulle vaatteeni takasin päälleni. Ja maksoi mulle mitä oltiin sovittu, Sekä antoi hiukan ylimääräistä mulle, Minä menin heti tuolille seisomaan, Ja riisuin housuni nilkkoihini, Sekä paidan helmani nostin yläs. Ja sanoin sille että tekee mulle mitä hän vain haluaa tehdä. Se otti heti vitsan ja piiskasi ja runkkasi minua, Mutta kun se oli jo tyhjentänyt minut niin mulla ei seisonut nyt, Niin se lopetti mun piiskamisen, Ja kopeloi minua ehkä 10 minuuttia, Ja puki mulle housut takasin yläs. Minä kysyin että voinko tulla uudestaan sen luokse. Ja hän sanoi että hän soittelee mulle huomenna, Katsotaan mitä me päätetään silloin.

    • Nainenisollanllä

      Kiitos Sinulle rehellisyydestäsi. Varmasti tulee erilaisia kommentteja koskien kirjoitukseesi. Itse 45 vutoias ja aina katsonut vähintään 5 vuotta vanhempia miehiä. Heissä on se kokemus. Mutta he halusivat aina seurustelua joten se tuntui oudolta….en nähnyt itseäni heidän kanssaan. Mutta se oli nuoruudessa se.
      Se, että pidät vanhemmista naisista on todella hienoa. Mutta kaikesta päätellen se on Sinulle vain seksuaalista hyvää. Ei muuta. Mutta mielestäni et tee kenellekään pahaa joten kaikkea hyvää Sinulle.

    • hiemankokeneempimies

      Yhden kerran pääsin nussimaan sellaista upeaa n. 65 vuotiasta kirkkokuorolaisrouvaa. Ensin naitiin sängyssä ja vähän klitasta kutitellessani hieman rouvalta lirahti. No sitten mentiin suihkuun ja siellä pantiin seisaaltaan. Menin vaan lopuksi niin sekaisin hänen ihanista tisseistään että ihanan suihinoton jälkeen laskin spermat rinnoille. Olis vaan pitänyt tuupata sängylle selälleen ja pumpata satsit syvälle sisälleen. Kun yritin uudestaan luokseen, moitti että pidin häntä seksileluna. Vieläkin harmittaa, mutta se yks kerta oli kyllä iiiihana.

      • Kokenutta

        Kun löytiskin semmoinen 50-65v halukas nainen....


    • mällihousu

      Kiinnostaako vanhempia naisia noin 25v urheilullinen nuorukainen, jolta pumpata paineet pois ?

    • nuorempi

      Nostetaampa ketjua esiin kun tälle aiheelle on tilausta yllin kyllin.
      Täytyy sanoa että kyllä se 60 on herkkua kun se oikea"helmi"
      osuu kohdalle.Sellaisen kun saa hieman laittautuneena vuoteelle
      niin aijai.Ja joskushan ne papat tykkää vähän"lainatakkin"
      rouvaansa nuoremmalle niin siinä on oma viehätyksensä.
      Vai mitä mieltä muut??

    • varovaisuutta

      Olen 40 mies,avioliitossa ,asun pienellä paikkakunnalla.Lenkkeilen säännöllisesti lähes päivittäin illalla töitten jälkeen.Viime keväänä alkoi tulla samoille poluille vähän yli 60 rouvashenkilö,tunsin hänet entuudestaan paikkakuntalaiseksi.Aluksi vaihdettiin tervehdyksiä,sitten jo juteltiin,jotenkin meillä alkoi lenkkiajat tulla samaanaikaan.
      Rouva oli urheilullinen,vaalea hyvänäköinen ikäisekseen.Panoonhan se sitten johti.
      Kesä antoi mahdollisuuden hoitaa hommat luonnossa,en ollut ennen metsäpanoja suorittanut,tämä yli kuuskymppinen ei ollut ensikertaa asialla,senverran mutkattomasti hän heti ensikerralla asian hoiti.
      En ole saanut ennen sellaisia suihinottoja kun tältä mummolta,naimisessa vastatyönnöt oli mahtavia,minä sain näillä metsänainneilla kunnon kyytit miehenä.
      Valitettavasti paikkakuntalainen oli nähnyt meidän menevän hölmöyttämme samaan metsäsaarekkeeseen muutaman kerran ja kertonut siitä panokumppanini miehelle.
      Joka taasen kertoi sen vaimolleni.Avioliittoni oli todella katkolla.
      Kumpikaan pari ei kuitenkaan eronnut,lenkkini on kuitenkin loppuneet.
      Muistelen mummoa kaiholla.

      • nyrkkikyllikkiä

        Jotenkin nämä puutteessa elävät mummot ovat kiihkeitä verrattuna omaa siippaan.
        Mummothan elää vailla sexsiä myös avioliitossa,vaareista ei oleenää panomiehiksi.


    • Itse olen myös nuoresta asti pitänyt kypsästä kauneudesta. Jotenkin sellainen vanhempi täti on karismaattinen ja itse oleminen on sellaista mutkatonta verrattuna nuorempiin.
      Olen itse 50 mutta jos jotain 60 naista olisi tarpeessa niin...

    • Anonyymi

      Tämä on hieno ketju, joten nostetaan taas. Itse olen jo 40v mies ja nuorempana mulla oli suuri kunnia saada muutaman kerran vanhempaa rehevää Naista ja ne oli ikimuistoisia ja himokkaita hetkiä. Jos täältä Kuopion seudulta löytyis vanhempaa Naista niin mielelläni olisin halukas tutustumaan.

    • Kyllä vanhempaa mummoa on kivempi kuin jotain ritsapillua. 60 ylöspäin on herkkutavaraa.

      Oikein kurttuiselle mummonaamalle ruiskii kunnon spermat niin onpa hymy herkässä.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Mielelläni kävisin hieromassa lähialueen mummoja ja vaikka samalla vaihtamassa lamput ;)

      T. Mies78

    • Usein käyn Tapiolan läheisessä puistossa ja katselen vanhempia rouvia. Toivoen samalla, että joku istuisi viereen,,,

      Mies78

    • Anonyymi

      Olipa hieno ketju. Tulin hyvin tyytyväiseksi ja tämän mummon itsetunto nousi kohisten. En olekkaan ainoa mummo joka seksiä rakastaa.
      Tämä keskustelu on kestänyt aikaa jo yli kahdeksan vuotta:)

      • Rakastan teitä vanhempia naisia. Aina palveluksessanne kuin partiopoika:)


      • Anonyymi
        Vuorikangasclothing kirjoitti:

        Rakastan teitä vanhempia naisia. Aina palveluksessanne kuin partiopoika:)

        Voi Vuorikangas, miten mä löydän sen oikean penkin? t. Ihana mummeli:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi Vuorikangas, miten mä löydän sen oikean penkin? t. Ihana mummeli:)

        Se on sovittavissa;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi Vuorikangas, miten mä löydän sen oikean penkin? t. Ihana mummeli:)

        Vaihdan lamput ja hieron hartiat


      • Hyvä kestää aikaa... :)


      • Kuumieli kirjoitti:

        Hyvä kestää aikaa... :)

        Todellakin


      • ;-))


    • Anonyymi

      Täällä Tapiolassa on paljon kuumia vanhempia naisia liikenteessä

      • Anonyymi

        Kyllä täällä muuallakin hesassa ainakin lämpimiä mummoja tallaa, älkää nyt tapiolan " pojat" markkinoiko liian ykspuolisesti:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä muuallakin hesassa ainakin lämpimiä mummoja tallaa, älkää nyt tapiolan " pojat" markkinoiko liian ykspuolisesti:)

        Varmasti löytyy, missähän kannattaisi tiirailla;)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täällä 40v mies ja nuorempana mulla oli suuri kunnia saada muutaman kerran vanhempaa rehevää Naista ja ne oli ikimuistoisia ja himokkaita hetkiä. Jos täältä Kuopion seudulta löytyis vanhempaa Naista niin mielelläni olisin halukas tutustumaan.

      Nimim. Kohtelias mies Kuopiosta.

    • Anonyymi

      Kerrompa teille...
      Olin silloin nelikymmpinen mies kun minulle eräs vuosia untemani noin 60-65 vuotias nainen esitti seksiä minulle. Ensinnäkin en mitenkään olis osannut arvata että hänellä hyrrää hormoonit. Olemus ei ollut sellainen. Ei siitä sen jälkeen puhuttu mitään eikä johtanut myöhemminkään mihinkään läheiempään. Nyt kun on kulunut liki parikymmentä vuotta niin nyt suostuisin. Silloin en osannut suhtautua asiaan oikein.
      Hänen ulkomuodossa ei mitään vikaa, päinvastoin oli kaunis nainen.

    • Anonyymi

      en ymmärrä miehenä naisen kasvoille laukeamista ei kiinnosta haluan laueta naisen sisään jotenki kasvoille lauk on mielestäni jotain alistamista ehkä oon vanha kalkkis

    • Anonyymi

      Olen ollut linja-autokuskina useat kerrat senioreille, kerran yksi mummo noin 70v oli vähän huppelissa ja koputti oveen päästin sisään istu sängylle, kuule sinulla on kuulema iso muna Hilja sanoi ja haluan nähdä sen, muuten huudan ja kovaa.
      Laskin housut, mummo hyväli sievästi näin se pitäis herätä ainakin ennen heräsi, oi joi kylläpä innostuu ihanan tuntuinen kädessä kun kasvaa, lämmin käsi tuntui hyvältä.
      Kalu kasvoi pituutta ja alkoi nousta, mummo katsoi haltiossaan, tiedätkö en ole nainut koskaan ja katsoi kalua, istu niin alhaalla että oli naaman edessä.
      Sanoin oletko koskaan ottanut suuhun katsoi vaan kalua japuisti päätä. Tunsin hengityksen oli niin lähellä, Otin päästä ja työnsin kalun suuhun, piti vaan suussa sanoinliikuta kieltä ja ime, katsoin vähän ryppyistä naamaa ja punaisia huulia.
      Piti kaksin käsin kiinni juuresta ja puristi, katsoi kalua, voi että olen jäänyt paljosta paitsi ja jatkoi imemistä piti välillä aivan syvällä katsoi silmiin, olenko nyt hutsu nauroin ihana hutsu hymyili ja imi kerroin kohta tulee jos jatkat puristi enenmmän käsillä karjaisin ja spermaa tuli ja tuli Mummo hengastyi ja otti uudellen suuhun.
      Mummo rojahti seljälleen huh olipa se. Avasin puseroa, mitä sinä nyt, saan kai minäkin vähän avasin puseron ja liivit, yllättävän pyöreät rinnat paljastui suukotin niitä ja kun imin nännejä mummo huokasi ei herran tähen mitä sinä teet, tuntuu ihanalta ime vaan, tätäkään en ole saanut kuin 16vuotiana olin silloin tulla hulluksi housutkin kastui. Nostin mustaa hametta ja kokeilin, älä nyt sieltä ainakaan käsi kuminauhan alle ja harmaata tuheroa kokeilemaan aikani hieroin ja sormi sisään työnsi vastaan kuin teini, alkoi sormi kastumaan, Mummo huokaili kovasti erilaista kun omat sormet, kun alkoi lotista ja lantio nousta menin jalkojen väliin ja katsoin mummoa läheltä silmiin katsoin koko ajan menin sisään välillä siniset silmät välähti ja painoin vaan, olin pohjassa ja katsoin silmiin, otanko pois hymyili äl ota, liikuin hiljaa kuiskas tuntuu että pitää vaan tyrkyttää ei ole totta kuiskas haluaisin sanoa pane kunnolla nain kunnolla hoki ei ole totta ei ole totta, painoi pyllyä työnnä työnnä nyt tuntuu hullulta silmät seisoi päässä katsoi kattoa huusi työntöjen tahdissa, työnnä työnnä ja laukesi, halsi ja imetti nännejä ei tiennyt mitä tekee sanoin nyt tulee avasi suu ja huudahteli kun spermaa syöksi sisään monta lastia.
      Annoin mummon rauhottua ja pyyhin enimmät, kävi suihkuttamassa itseään.
      Kysyin huudatko vielä apua, nauroi pitäs huutaa kun olen ollut ilman 72 vuotta.
      Kysyi voinko tulla joskus kylään korvaan sen kyllä, tuntuu että haluan lisää ja monesti.
      amulla porukka kyytiin kuulin kun kysyivät mummolta sinä olet virkeämpi kuin eilen, otin ehkä liikaa muta sain ihme prantumisen, ei kai missä se tuntui ? Se tuntui ainakin rinnoissa, no sulla onkin komiat rinnat kuului ukkojen sanovan, viereinen mummo sanoi niinpä mutta niillä ei voi tapaa kärpäsiä ja nauroivat'.
      Nostin päätä ja katsoin peilistä, mummon silmät loisti totta tosiaan.

      Ollaan tavattu useasti hän on minun mummona kun mennään hotelliin. Kun vanha neitsyt ottaa takaakin se on kaunista ja herkkää siinä tuntee kun toinen haluaa ja kun painaa sievästi pohjaan kumpikin värisee kun tuntee enemppää ei saa vaikka mieli tekee. Ikä tekee kyllä rajoitteita asentoihin mutta niitä riittää, ja niin olen 39v.

      • Anonyymi

        Juttua syntyy kun sitä 12 vuotta miettii.


    • Anonyymi

      Hei olen vapaa 61 mies etsin estotonta naista 55 v 75 vnaista joka pitää hyvästä seistä.

      • Anonyymi

        Paistettuna ja hollandaise-kastikkeella.


    • Anonyymi

      Vanhaa naista etsin jota saa kaveritkin naida.

    • Anonyymi

      Sama juttu 70 v ois hakupäällä

    • Nelikymppinen on kyllä nykyään häilyvä käsite mitä nuoruuden ja vanhuuden rajaan tulee. Jotkut heistä näyttävät jo luonnostaan kuin parikymppisiltä, sen kummemmin laittamatta siihen lisävaivaa.

      Lykkääntyy vain tuonnemmaksi.

    • Oisko päijät-hämeessä +65 mummelia 54v "poitsulle"..;)

    • Anonyymi

      Tämä 64 vuotias posliini mummo haluaisi nuorta ja mielellään posliini kyrpää pitää hyvänä😍Rakastan terskaa,mulla iso lajitelma sauvoja millä saisit mua nussia,pyllyseksi on niin kiihottavaa😍

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 80 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe