kertokaapas kokemuksia ISS työpaikasta? ja minkälainen palkka?
ISS työnantajana
13
1995
Vastaukset
- maruna
Surkea palkka ja paljon työtä. Aikoinaan tarjottiin minulle paikkaa Iss. Tosin en asu Kokkolassa, mutta kuitenkin. Eivätköhän nuo samat paskapalkat ole joka kaupungin Iss?
Tampereella tuttavan tytär siivoaa koulua. 28 luokkaa plus muut tilat vähän päälle 7e tunti ja työ aika 6 h. On opiskelija. Kannattaa ottaa paikka vuokrafirmasta. Itse olen tehnyt työtä niille nyt 5 v. Vakipaikkaakin tarjottu asiakasfirmoilta, mutta jäänyt vuokrafirmoille. Koska vapaampi olo, voi valita paikat ja työvuorot. Parempi palkka mm. ikälisät työtaustan mukaan jo aloituksessa ja palkka kulloisenkin alan Tes in mukaan. Sairaslomaraha. Lomaraha. Jne. Itse Teen lähinnä moniosaajan työtä.Tämä ei ole minun viestini. EN KOSKAAN KIRJOITA REKISTERÖITYMÄTTÖMÄLLÄ NIMIMERKILLÄ "Maruna", "maruna" tai "maruna_alkuperäinen" suomi.24.fi - palstalla. Jaksan aina REKISTERÖITYÄ sisään palstalle. Tähän kiusaajani, jolla ei ole tunnuksiani, ei pysty. Rekisteröityneellä nimimerkilläni kirjoittamisesta tunnistatte kirjoittajan - juuri minuksi.
Minulla ei ole eikä ole ollut yhtään tuttavaa, tai tuttavan tytärtä, Tampereella. EN OLE MYÖSKÄÄN KOSKAAN OPISKELLUT, TYÖSKENNELLYT TAI EDES ASUNUT TAMPEREELLA.- maruna.
maruna_alkuperainen kirjoitti:
Tämä ei ole minun viestini. EN KOSKAAN KIRJOITA REKISTERÖITYMÄTTÖMÄLLÄ NIMIMERKILLÄ "Maruna", "maruna" tai "maruna_alkuperäinen" suomi.24.fi - palstalla. Jaksan aina REKISTERÖITYÄ sisään palstalle. Tähän kiusaajani, jolla ei ole tunnuksiani, ei pysty. Rekisteröityneellä nimimerkilläni kirjoittamisesta tunnistatte kirjoittajan - juuri minuksi.
Minulla ei ole eikä ole ollut yhtään tuttavaa, tai tuttavan tytärtä, Tampereella. EN OLE MYÖSKÄÄN KOSKAAN OPISKELLUT, TYÖSKENNELLYT TAI EDES ASUNUT TAMPEREELLA.Mitä ja miksi selität?? maruna nimmaria saa käyttää kuka tahansa, eikä se liity sinuun mitenkään. Miksi edes kommentoit? Relaa! Pidä oma rekkarisi hyvänäsi ja anna toisten kirjoitella millä itse haluavat. Ei maruna nimimerkki ole sinun yksin oikeutesi.
- TOSIrealisti Kokkola
maruna. kirjoitti:
Mitä ja miksi selität?? maruna nimmaria saa käyttää kuka tahansa, eikä se liity sinuun mitenkään. Miksi edes kommentoit? Relaa! Pidä oma rekkarisi hyvänäsi ja anna toisten kirjoitella millä itse haluavat. Ei maruna nimimerkki ole sinun yksin oikeutesi.
TR myös luulee paljon asioita nimimerkki omistuksesta netissä
- Ennemmin ISS
kuin jonkun perholaisen kanssa 1000 metrin sisällä.
- juupajuu
No näkeehän sen sairaalan touhussakin. Paikat on niin likasia että huh huh. Aikaa kyllä riittää olla tupakilla.
- issiläinen
polttaako kaikki issiläiset
- Yleinen naurunaihe
Onko uutisissa ollut vesa porkola ollut ISS:llä töissä? Oli kuulemma turva-alan koulutus tällä kokkolan "keskustelu kuninkaalla".
- Oheis faktaa
Kritiikki Facebookin Kokkola-ryhmän linjauksista yltyy:
http://www.kp24.fi/uutiset/teemat/1480/376844/Kritiikki-Facebookin-Kokkola-ryhmän-linjauksista-yltyy
Kehuu kuulemma isoa "kaluaan" feissarimokat sivuston mukaan joten ei taida olla ainakaan "pikkukikkeli" tämä henkilö. Olisikohan täälläkin kirjoitellut "jotain"? - Vittu mikä jätkä
Oheis faktaa kirjoitti:
Kritiikki Facebookin Kokkola-ryhmän linjauksista yltyy:
http://www.kp24.fi/uutiset/teemat/1480/376844/Kritiikki-Facebookin-Kokkola-ryhmän-linjauksista-yltyy
Kehuu kuulemma isoa "kaluaan" feissarimokat sivuston mukaan joten ei taida olla ainakaan "pikkukikkeli" tämä henkilö. Olisikohan täälläkin kirjoitellut "jotain"?Ei se kaluaan feissarissa muuten esitellyt vaan seksipalstalla ja se luki tuossa:
https://ylilauta.org/satunnainen/31711858
Siellä on linkki palstaan.
- Ei nahkapää kiusaaja
Onko ISS:llä paljon mamu siivoojia? Kiusaako koivuhakalaiset niitä niin etteivät jaksa/uskalla tulla töihin?
- Jiujitsu pelle
Oma lehmä ojassa kirjoitti:
http://www.fi.issworld.com/fi-FI/palvelumme-service/siivouspalvelut
http://www.taloussanomat.fi/uutiskommentit/2014/09/05/siivousalan-maine-vaatii-puhdistusta/201412179/12Tykkääkö porkolan vesa thaimaalaisista "siivoojista"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624