Toisen omaisuuden anastaminen

röyhkeät varkaat

Tutulta vietiin ulkovarastosta isomäärä irtainta tavaraa. Moottorisahoja, raivaussahoja, rakennustarvikkeita huomattava määrä. Jos laittaa nettiin anastettu moottorisaha, tulee tosi paljon anastustietoja. Minne tämä tavaramäärä kuskataan eteenpäin? Yöaikaan anastetaan kun talonväki nukkuu. Tiedossa tuntui olevan sähkösulakkeiden paikat. Onko takana henkilö joka on työskennellyt työmaalla, yksi epäilyttävä oli lattianvaluporukassa. Merkatkaa kaikki oma omaisuus vaikka maalilla. Ei estä mutta tekee pientä kiusaa.

3

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työllistäjän helmet

Työkokeiluissa on porukkaa, joka on töissä sen aikaa, että selviää työpaikan kuviot. Sitten ostelemaan firman piikkiin niin pitkään, kun pystyy. Sitä seuraa paikkakunnan vaihto ja sama uusiksi,

• määmy

Oletettavasti osa menee ulkomaille, osan myyvät ilmoittamalla osa menee omaan käyttöön.

Poliisilta voi kysyä mistä saa merkintäkynän, sellaisen jolla voi piirustaa firman nimen metalliin ja näkyvälle paikalle.

Muoviosat on yleensä sellaisia, mitkä pystyy vaihtamaan.

Kyse voi myös olla ammatikseen varastava porukka.
      Aikanaan kun opiskelin Lohjalla, kertoi luokanvalvoja, et kameraliikkeen omistajalla oli autonsa takakontissa uusia kameroita ja auto omakotitalon autotallissa. Silti varastivat auton kameroineen.

• ....................

Joo oon kyllä huomannut. 4 aikaan on semmoinen "suden hetki" silloin kun kaikki nukkuu. Itse olen ollut vartijana töissä ja tiedän varsin hyvin. Nimi kannattaa laittaa omaisuuteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      101
      5643
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4261
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      47
      2557
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2388
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1845
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1504
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1352
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1210
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      24
      1111
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1081
    Aihe