Toisen omaisuuden anastaminen

röyhkeät varkaat

Tutulta vietiin ulkovarastosta isomäärä irtainta tavaraa. Moottorisahoja, raivaussahoja, rakennustarvikkeita huomattava määrä. Jos laittaa nettiin anastettu moottorisaha, tulee tosi paljon anastustietoja. Minne tämä tavaramäärä kuskataan eteenpäin? Yöaikaan anastetaan kun talonväki nukkuu. Tiedossa tuntui olevan sähkösulakkeiden paikat. Onko takana henkilö joka on työskennellyt työmaalla, yksi epäilyttävä oli lattianvaluporukassa. Merkatkaa kaikki oma omaisuus vaikka maalilla. Ei estä mutta tekee pientä kiusaa.

3

327

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työllistäjän helmet

Työkokeiluissa on porukkaa, joka on töissä sen aikaa, että selviää työpaikan kuviot. Sitten ostelemaan firman piikkiin niin pitkään, kun pystyy. Sitä seuraa paikkakunnan vaihto ja sama uusiksi,

• määmy

Oletettavasti osa menee ulkomaille, osan myyvät ilmoittamalla osa menee omaan käyttöön.

Poliisilta voi kysyä mistä saa merkintäkynän, sellaisen jolla voi piirustaa firman nimen metalliin ja näkyvälle paikalle.

Muoviosat on yleensä sellaisia, mitkä pystyy vaihtamaan.

Kyse voi myös olla ammatikseen varastava porukka.
      Aikanaan kun opiskelin Lohjalla, kertoi luokanvalvoja, et kameraliikkeen omistajalla oli autonsa takakontissa uusia kameroita ja auto omakotitalon autotallissa. Silti varastivat auton kameroineen.

• ....................

Joo oon kyllä huomannut. 4 aikaan on semmoinen "suden hetki" silloin kun kaikki nukkuu. Itse olen ollut vartijana töissä ja tiedän varsin hyvin. Nimi kannattaa laittaa omaisuuteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      165
      1710
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1300
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      219
      936
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      877
    5. 55
      776
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      737
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      735
    8. 89
      701
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      637
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      594
    Aihe