Tutulta vietiin ulkovarastosta isomäärä irtainta tavaraa. Moottorisahoja, raivaussahoja, rakennustarvikkeita huomattava määrä. Jos laittaa nettiin anastettu moottorisaha, tulee tosi paljon anastustietoja. Minne tämä tavaramäärä kuskataan eteenpäin? Yöaikaan anastetaan kun talonväki nukkuu. Tiedossa tuntui olevan sähkösulakkeiden paikat. Onko takana henkilö joka on työskennellyt työmaalla, yksi epäilyttävä oli lattianvaluporukassa. Merkatkaa kaikki oma omaisuus vaikka maalilla. Ei estä mutta tekee pientä kiusaa.
Toisen omaisuuden anastaminen
3
230
Vastaukset
- työllistäjän helmet
Työkokeiluissa on porukkaa, joka on töissä sen aikaa, että selviää työpaikan kuviot. Sitten ostelemaan firman piikkiin niin pitkään, kun pystyy. Sitä seuraa paikkakunnan vaihto ja sama uusiksi,
- määmy
Oletettavasti osa menee ulkomaille, osan myyvät ilmoittamalla osa menee omaan käyttöön.
Poliisilta voi kysyä mistä saa merkintäkynän, sellaisen jolla voi piirustaa firman nimen metalliin ja näkyvälle paikalle.
Muoviosat on yleensä sellaisia, mitkä pystyy vaihtamaan.
Kyse voi myös olla ammatikseen varastava porukka.
Aikanaan kun opiskelin Lohjalla, kertoi luokanvalvoja, et kameraliikkeen omistajalla oli autonsa takakontissa uusia kameroita ja auto omakotitalon autotallissa. Silti varastivat auton kameroineen. - ....................
Joo oon kyllä huomannut. 4 aikaan on semmoinen "suden hetki" silloin kun kaikki nukkuu. Itse olen ollut vartijana töissä ja tiedän varsin hyvin. Nimi kannattaa laittaa omaisuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142