Auttaisitko 21-vuotiasta kiimaista tyttöstä ostamalla kosteat ja kiimantuoksuiset pikkuhousuni? ;) Olen tummahiuksinen, hoikka posliinipimpsa ja lähetän sähköpostiisi myös kuvia minusta saamasi pikkuhousut jalassa. Otahan yhteyttä. ;) Ps. hakusessa myös hyvä, luotettava vakioasiakas!
Hinta: 15
Yhteystiedot: [email protected]
O: Haluaisitko kiimasta kosteat pikkarini?
11
602
Vastaukset
HYI VITTU!
- jäpikkä
Mitä vittua-lehti?
- seisoo
Hyvä perse. ;)
Pääsenkö lykkimään?- säälittävää...
taitaa hempukka itse kirjoitella näitä viestejä saadakseen asiakkaita.
viestien plussaaminen toimii myös omalle itselle.
- Mies78.
Kuka v*tun idiootti maksaa jonkun kalsareista 15e ? Älkää menkö näihin pikkuhempukoiden keksimiin typeriin rahastusideoihin. Jos on niin p*rseaukinen niin menköön ihan oikeisiin töihin.
Ja laittaa vielä ikänsä näkyviin ikäänkuin sillä olisi suurikin merkitys.- Mies78.
Myisit itteäs jos tienata haluat, mutta tuo kalsarien kauppaaminen kertoo näkyvästi että pidät miehiä idiootteina. Osta sinä minun kalsarit , saat p*skaraidan mukaan niin voit haistella mielin määrin ja ikäni on 12v. Kiinnostaako ?
- ItseNainen42
Kyllä on monia miehiä, joita kiinnostaa naisentuoksuiset alushousut..
- voivoivovioivoi
En osta, mutta voin lohdutukseksi sanoa että onpa aivan täydellinen peppu minun makuuni :)
- Mies, 78 v.
Itsekin pidin kovasti pepusta ja varmaan olisi upeat efektit nenässä. Miten ihmeessä näitä jotkut voi vastustaa!
- mies
Tahtoisin nähdä hänet alastomana
- jarru1
Tottakai haluan
Laitan s-postia...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423384- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301719- 161517
- 231498
- 91381
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781115- 221102