runkkukerho?

yli 50 ukm

Löytyykö kaltaisiani yli 50v miehiä joiden vaimo ei enää halua eikä anna minkäänlaista seksiä?Vaimoni halut loppuivat totaalisesti vaihdevuosien myötä ja olen siksi runkkaillut ja jonkin verran myös harrastanut m-m seksiä.Olin ekan kerran toisen miehen kanssa vasta yli 50 vuotiaana ja imimme toisemme loppuun asti.Minua jännitti ensin ottaa spermaa suuhun,mutta se maistuikin mielestäni hyvältä.Nyt haluaisin osallistua johonkin vanhempien miesten yhteiseen kerhoon jossa autettais toisiamme saamaan muutakin kuin yksinäistä runkkausta.Noilla ns chattipalstoilla tuntuu olevan enimmäkseen kaikenlaisia feikkejä,joilla ei ole mitään kiinnoatusta tavata.Onko siis tietoa pk-seud kerhosta,vai perustetaanko sellainen?

26

1066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatketaan kirjoitt

      sait mul heti seissoo tv pete 48

    • kiimanen kundi

      Mitä teit 50 ukm sen toisen kundin kaa panitteko vai kiva kuulla.
      ite täs hankaan kovettuvaa kalua just aluhousujen läpi. Samat miettee mulla kun sulla tv

      • yli 50 ukm

        Olen yleensä imutellut ja runkkaillut toisten miesten kanssa,mutta kyllä panojakin on kokeiltu molemmin puolin.Nykyään kiinnostaa kaikenlainen m-m seksi,mutta kyllä edelleen eniten tykkään ottaa kullia suuhun ja loppuun asti.


      • Harjoittelija va....
        yli 50 ukm kirjoitti:

        Olen yleensä imutellut ja runkkaillut toisten miesten kanssa,mutta kyllä panojakin on kokeiltu molemmin puolin.Nykyään kiinnostaa kaikenlainen m-m seksi,mutta kyllä edelleen eniten tykkään ottaa kullia suuhun ja loppuun asti.

        Olin 17v kun uimahallin suihkussa kun vanha mies tuli viereeni ja sen iso rupes seisoo, riippuvat kivekset rupes runkkaa. Kun ei ollut muita toisella kädellä rupes minua runkkaa. Sit jatkettin sen kotona kun sen vaimo oli muualla. Olin kokematon kun otti suuhun ja välillä piti sen isoa imeä että meinas tukehtua, sitten kun kimpassa runkattiin halus kokeilla mun pyllyä. Kyllä tuntu ja oli erikoista aluksi naida miestä. Olen käynyt kylässä vaikka ukko on 57v mutta sitä haluttaa kun saa olla nuoren kanssa runkkaamassa.


    • oooooooh

      oooooh ihanaa spermaa kirjota viel tarkemmin kiitti tv kundi

    • kerro kiimasii

      yli 50v saat mulla kalun kohoamaan tosi kiimasta kuulla sun kulli tositarinota kerro

      • Morjensta ukot !

        Tässä on itua. Kannattasi reksiteröidä nimimerkki, ettei kukaan pääse kusettamaan. Eikun kerho pystyyn ja homma eteneen.


      • 62vrunkkari
        urho.kovanen kirjoitti:

        Morjensta ukot !

        Tässä on itua. Kannattasi reksiteröidä nimimerkki, ettei kukaan pääse kusettamaan. Eikun kerho pystyyn ja homma eteneen.

        Kannatan. Runkku porukalla saattas olla nastaa. Mä oon eroamassa eukostani ja haluaisin kunnon runkkukerhoon. Runkkaaminen on helvetin kivaa. Miten tää kerho saadaan aikaseksi?


    • Onko kellään kokemusta järjestää porukka?

      • 62vrunkkari

        Missä päin urho vaikutat? Mä oon itse itähelsingissä ja oon halukas liittymään kunnon runkkukerhoon ja haluan kans imee kullia loppuun asti. Mä oon vähän nuorempana imenyt mulkkua, vaan mä en tiedä missä tää isomunanen kaveri nyt on. Mä olen tänään vetänyt jo kahdesti tumppuun ja lisää tekis mieli ja saada mällit poskeen!


    • kiima nousee

      oooh itell tässä seisoo makeesti farkuis ja kiimaset asiat pyörii päässä.
      Tunnen kun toin 50 v käsi menee mun farkkuja pitkin silitellen ees takas esteks polvilla käsi pyörittelee mukavasti sit siitä haarukkaa kohti. Tunnen sun kiimasen ja karvaisen käsivartesi johon tartun arasti. Sun varmat liikeet poistaa mun jännitystä ja alan rentoutua, silittelet mun hiuksia toisella kädell ja toinen käsi tarttuu eka kertaa nyt kullini päähän, jonka kovettuvan pään varmaan tunnet sormissasi.
      OOh vetelet ees takas farkkujen läpi kullini vartta aina vaan koventuvaa vartta.
      Sit sun tekee mieli vähän avata jo vetskaria ja vetää ulos. En oikein taho uskaltaa ja sanon että joku näkee tälläset hommelit.Mutta itellä seisoo jo lujaa ja kiimatipat valuu pikkuhousuihin. mutta estelen sua ottamasta kalua ulos,mutta mun tekis kyll mieli antaa vetää sun kiimasilla sormillasi se ulos.Mitä kundit teette tällases tilantees tv yks kova kundi. jolla täs koneen edes todella nyt seisoo toivoo janne 38 v

      • nykyajan kaupnkiilmi

        50v villityksessä pkseudun ukot homoutuu=vinoutuu...


    • tv kundi

      On taas aamuseisonnassa tule maanantai aamulla tähä kirjottaa kello 9,30 alkaen

    • runk

      juu aamulla sitte runkataan

    • kiimaa nousee

      Otin jo ulos komeen 18 sentin patukan; ai että kun on kiimanen olo ja pitää varmaan kattoo filmin pätkii vaikka kun miehet hyväilee toistensa kullia.
      Aivan jo mehu on kullin päässä. Mitä pitäis muuta täs tehä. olisko sormeilla muuta käyttöö kertokaa kiimaset kundit

    • Innokas jäsen m47

      Itse huomasin myös vanhemmalla iällä että miesten kyrvät alkoivat kiihottaa. En ole vielä ihan 50v. vanha mutta kirjoituksesi ruikkukerhosta on tosi mainio. Harmi vain että olet perustamassa kerhoa Pk-seudulle sillä itse asun keski-suomessa. Olen myös samaa mieltä kanssasi chattipalstoista että niiltä ei löydy kunnon seuraa. On etsinyt sieltä monesti seuraa ja olen joutunut usein pettymänään, koska siellä ei ole kun joitain uteliaita urkkijoita. Sama pätee myös seuranhaku palstoilla, siellä vastataan vain muutamalla rivillä ja niissä kysellään vain kyrvän kokoa ja olisiko lähettää kyrvästä vielä kuvaa. Toivottavasti saat perustettua kyseisen kerhon, itse liittyisin heti jos kerho sijaitsisi lähempänä. =)

    • Hyvät herrat, keksikää ihmeessä oma nikki tänne ja kirjautukaa sillä sisälle, niin sitten pääsemme vaihtamaan maileja vaikka kahden kesken ja keskenämme, sekä sitä kautta keräämään porukka, niin ettei kaikki hörhöt pääse nakittamaan.
      Kun luottamus alkaa syntyä keskenämme niin voi vaikka jutella puhelimessa ja päästä asiassa eteenpäin.
      Runkkukerhon aika ja paikka on hyvä sopia keskenään hyvien äijien kanssa ilman että täällä kaikki sitä pääsee juttuja lukemaan.

      • Täällä 53v ukkomies, jolla olisi myös kiinnostusta tulla mukaan runkkukerhoon.


    • oooooooooh

      Mulla alko täs heti kyll kovettuu kun luin m 47 viestin. Ite asun myös keski-suomessa

      • JAKKI

    • 5-5

      Voi kun nyt sais purkaa.

    • haluttais niin

      Olen 45-vuotias kaveri ja miesten kanssa runkkailu kiinnostanut jo yli 5 vuotta. Muutaman kerran olen löytänyt runkkukaverin netistä, mutta kokemukset jääneet yksittäisiksi tapaamisiksi. Enimmäkseen löytyy homoja, jotka haluaa imeä ilman vastapalveluksia. Tykkäisin runkata toista miestä ja katsella tarkkaan kun sperma lentää. Oon pääkaupunkiseudulta.

    • Innokas jäsen m47

      Itseäni kiihottaa myös runkata toisen miehen kullia, muutaman kerran sain runkata 20v. poikaa mutta hän muutti toiseen kaupunkiin. (pojalta tuli runsaasti spermaa, itseltä ei tule niin paljoa vaikka olisin runkkaamatta kuukauden)

    • Iso Pohjanmaa.

      Itse olen käynyt runkkailemassa levähdysalueilla teitten varsilla, niiltä löytyy miehiä
      laidasta laitaan. Keväällä otin ekat lastit suihin ja aijon ottaa lisää, niin jäi hyvä maku suuhun.

      Kaveri pyysi välillä runkkaamaan, mutta kiimoissani imin yhtä soittoa loppuun asti, enkä kadu, hyvää oli.

    • millai aloit ja jne

      20 v pojaltako tuli paljon spermaa varmaan hoidit hommankin taidolla, osasi olla rennosti, millasta m 47 sulla olis neuvoja semmoseen.
      sait mulla het aamulla seisomaan kun ton tekstin luin tv mies 38

    • Gay-meininkiä...

      pistäkäähän ihan yleisessä saunassa ne haluamanne gay-kinkerit pystyyn.
      Pyydä vaan ihan reilusti kaveriasi imemään sinua ja tarjoa rohkeasti rusinakymppiäsi hänen käyttöönsä. "En minä mikään homo ole, mutta kuitenkin".
      Piilo gayhomoporukkaa koko palsta täynnä nykyään XD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      166
      3751
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      104
      2493
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2194
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2135
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1859
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1485
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      106
      1333
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1312
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1150
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      104
      1047
    Aihe