Joo eli oon 11v tyttö. Oon kiinnostunu lumilautailusta mutta en tiiä yhtää mistä alkais kattoo mitä pitäs hankkii lumilaudan varusteiden ostoon. joku helppii tai linkkaa jonku sivun. :) Kiitän.
Lumilautailu aloittelijalle
5
251
Vastaukset
- murskapallo
Ja jos kiinnostaa oon pitkä n. 155 ja paino on vähä yli 53
- SnowboardingGirl-99
Jos et oo koskaan lautaillu kannattaa ekoilla kerroilla lauta vuokrata. Jos et tykkääkkään lautailusta, niin eipä ole sitten nurkissa ylimääräistä lautaa pyörimässä. (;
- ...
myboard.fi sieltä ainakin ite hommaan varusteet ja laudan.
- ...
myboard.fi sieltä ainakin ite hommaan varusteet ja laudan.
- Lautailija....
Tosiaan jos ekaa kertaa laskemaan oot menossa nii vuokraa lauta. Ja mieluiten ota oppitunti tai pyydä kaveria opettamaan. Lautailu on oikeesti tosi mahtava laji kun jaksaa vaan opetella. Tietysti kipua siinä saa kokea mutta kyllä se siitä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186144Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631543956Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503315Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772793Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2731795Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321463- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611310- 771278