Joo eli oon 11v tyttö. Oon kiinnostunu lumilautailusta mutta en tiiä yhtää mistä alkais kattoo mitä pitäs hankkii lumilaudan varusteiden ostoon. joku helppii tai linkkaa jonku sivun. :) Kiitän.
Lumilautailu aloittelijalle
5
259
Vastaukset
- murskapallo
Ja jos kiinnostaa oon pitkä n. 155 ja paino on vähä yli 53
- SnowboardingGirl-99
Jos et oo koskaan lautaillu kannattaa ekoilla kerroilla lauta vuokrata. Jos et tykkääkkään lautailusta, niin eipä ole sitten nurkissa ylimääräistä lautaa pyörimässä. (;
- ...
myboard.fi sieltä ainakin ite hommaan varusteet ja laudan.
- ...
myboard.fi sieltä ainakin ite hommaan varusteet ja laudan.
- Lautailija....
Tosiaan jos ekaa kertaa laskemaan oot menossa nii vuokraa lauta. Ja mieluiten ota oppitunti tai pyydä kaveria opettamaan. Lautailu on oikeesti tosi mahtava laji kun jaksaa vaan opetella. Tietysti kipua siinä saa kokea mutta kyllä se siitä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785