Moi! Olen 12V. tyttö. En keksi mitään liikunnallista harrastusta. Voisitteko auttaa?
Mikä liikunnalliseksi harrastukseksi?
11
337
Vastaukset
Tennis ja jalkapallo ovat kunkikaitten lajeja, rohkeasti mukaan mikä vähänkään kiinnostaa ja kuulostaa hyvältä :)
- ..
Taitoluistelu=) Itse aloitin 13 vuotiaana. Kiva harrastus!
- Kiva! =)
Minä tykkään kaikista jumpista, pienempänä telinevoimistelusta ja vielä pienempänä tanssista. Ne ovat semmoisia ihan perusharrastuksia. Toivottavasti löydät mieleisesi!
- E.S
voisitteko auttaa kertomalla minulle 11w ei tanssivalle tytölle hyvän harrastuksen!?
- 5+7
Hevoset! Ratsastus, raviurheilu, yms. on paljon liikunnallisempia kuin monet luuleekaan!
- 9 v. kokemus
kilpa-aerobic
- <3
jääkiekko. Paras laji ikinä. Itellä nyt melkein 7 vuotta takana ja rakkaus lajiin syntyi jo ensimmäisestä kerrasta. Nykyään meinaa tulla hulluksi jos on harkkojen välissä enemmän kuin 2 päivää. Olen siis nyt 16,5v tyttö.
- minä 11v
mä oon 11v ja en keksi ittelleni yhtään sopivaa liikunnallista urheilu lajia... tarttisin vähän liikuntaa että must ei tuu pulleroo ja mä en ikinä kasva oon hirveen lyhyt en oo kasvanu tän kesän aikana yhtään ;) ja mä oon nyt 137 cm ja painan 37kg et tarttisin liikuntaa, koska mun mielestä painan vähän liikaa :o mut oonko ylipainonen vai nomaali? tiiän et tää mun kysymys ei liittyny tohon aiheeseen mitenkään mut silti tarttisin apuu xDD
- yasmin3
ratsastus on hyvä sun ikäselle
- ISMO LAITELA
PIERESKELY!
- asdfghjklöä
mun mielestä toi ulkonajuoksukin on iha hyvä laji (; kukaa vaa ei ikinä jaksa lähtee tonne helvettii talvel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020