Mikä liikunnalliseksi harrastukseksi?

jupu99

Moi! Olen 12V. tyttö. En keksi mitään liikunnallista harrastusta. Voisitteko auttaa?

11

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tennis ja jalkapallo ovat kunkikaitten lajeja, rohkeasti mukaan mikä vähänkään kiinnostaa ja kuulostaa hyvältä :)

• ..

Taitoluistelu=) Itse aloitin 13 vuotiaana. Kiva harrastus!

• Kiva! =)

Minä tykkään kaikista jumpista, pienempänä telinevoimistelusta ja vielä pienempänä tanssista. Ne ovat semmoisia ihan perusharrastuksia. Toivottavasti löydät mieleisesi!

• E.S

voisitteko auttaa kertomalla minulle 11w ei tanssivalle tytölle hyvän harrastuksen!?

• 5+7

Hevoset! Ratsastus, raviurheilu, yms. on paljon liikunnallisempia kuin monet luuleekaan!

• 9 v. kokemus

kilpa-aerobic

• <3

jääkiekko. Paras laji ikinä. Itellä nyt melkein 7 vuotta takana ja rakkaus lajiin syntyi jo ensimmäisestä kerrasta. Nykyään meinaa tulla hulluksi jos on harkkojen välissä enemmän kuin 2 päivää. Olen siis nyt 16,5v tyttö.

• minä 11v

mä oon 11v ja en keksi ittelleni yhtään sopivaa liikunnallista urheilu lajia... tarttisin vähän liikuntaa että must ei tuu pulleroo ja mä en ikinä kasva oon hirveen lyhyt en oo kasvanu tän kesän aikana yhtään ;) ja mä oon nyt 137 cm ja painan 37kg et tarttisin liikuntaa, koska mun mielestä painan vähän liikaa :o mut oonko ylipainonen vai nomaali? tiiän et tää mun kysymys ei liittyny tohon aiheeseen mitenkään mut silti tarttisin apuu xDD

• yasmin3

ratsastus on hyvä sun ikäselle

• ISMO LAITELA

PIERESKELY!

• asdfghjklöä

mun mielestä toi ulkonajuoksukin on iha hyvä laji (; kukaa vaa ei ikinä jaksa lähtee tonne helvettii talvel

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      97
      4737
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3173
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3135
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      406
      2229
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1378
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1132
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1104
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1020
    Aihe