Moi! Olen 12V. tyttö. En keksi mitään liikunnallista harrastusta. Voisitteko auttaa?
Mikä liikunnalliseksi harrastukseksi?
11
383
Vastaukset
Tennis ja jalkapallo ovat kunkikaitten lajeja, rohkeasti mukaan mikä vähänkään kiinnostaa ja kuulostaa hyvältä :)
- ..
Taitoluistelu=) Itse aloitin 13 vuotiaana. Kiva harrastus!
- Kiva! =)
Minä tykkään kaikista jumpista, pienempänä telinevoimistelusta ja vielä pienempänä tanssista. Ne ovat semmoisia ihan perusharrastuksia. Toivottavasti löydät mieleisesi!
- E.S
voisitteko auttaa kertomalla minulle 11w ei tanssivalle tytölle hyvän harrastuksen!?
- 5+7
Hevoset! Ratsastus, raviurheilu, yms. on paljon liikunnallisempia kuin monet luuleekaan!
- 9 v. kokemus
kilpa-aerobic
- <3
jääkiekko. Paras laji ikinä. Itellä nyt melkein 7 vuotta takana ja rakkaus lajiin syntyi jo ensimmäisestä kerrasta. Nykyään meinaa tulla hulluksi jos on harkkojen välissä enemmän kuin 2 päivää. Olen siis nyt 16,5v tyttö.
- minä 11v
mä oon 11v ja en keksi ittelleni yhtään sopivaa liikunnallista urheilu lajia... tarttisin vähän liikuntaa että must ei tuu pulleroo ja mä en ikinä kasva oon hirveen lyhyt en oo kasvanu tän kesän aikana yhtään ;) ja mä oon nyt 137 cm ja painan 37kg et tarttisin liikuntaa, koska mun mielestä painan vähän liikaa :o mut oonko ylipainonen vai nomaali? tiiän et tää mun kysymys ei liittyny tohon aiheeseen mitenkään mut silti tarttisin apuu xDD
- yasmin3
ratsastus on hyvä sun ikäselle
- ISMO LAITELA
PIERESKELY!
- asdfghjklöä
mun mielestä toi ulkonajuoksukin on iha hyvä laji (; kukaa vaa ei ikinä jaksa lähtee tonne helvettii talvel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237