Moi! Olen 12V. tyttö. En keksi mitään liikunnallista harrastusta. Voisitteko auttaa?
Mikä liikunnalliseksi harrastukseksi?
11
375
Vastaukset
Tennis ja jalkapallo ovat kunkikaitten lajeja, rohkeasti mukaan mikä vähänkään kiinnostaa ja kuulostaa hyvältä :)
- ..
Taitoluistelu=) Itse aloitin 13 vuotiaana. Kiva harrastus!
- Kiva! =)
Minä tykkään kaikista jumpista, pienempänä telinevoimistelusta ja vielä pienempänä tanssista. Ne ovat semmoisia ihan perusharrastuksia. Toivottavasti löydät mieleisesi!
- E.S
voisitteko auttaa kertomalla minulle 11w ei tanssivalle tytölle hyvän harrastuksen!?
- 5+7
Hevoset! Ratsastus, raviurheilu, yms. on paljon liikunnallisempia kuin monet luuleekaan!
- 9 v. kokemus
kilpa-aerobic
- <3
jääkiekko. Paras laji ikinä. Itellä nyt melkein 7 vuotta takana ja rakkaus lajiin syntyi jo ensimmäisestä kerrasta. Nykyään meinaa tulla hulluksi jos on harkkojen välissä enemmän kuin 2 päivää. Olen siis nyt 16,5v tyttö.
- minä 11v
mä oon 11v ja en keksi ittelleni yhtään sopivaa liikunnallista urheilu lajia... tarttisin vähän liikuntaa että must ei tuu pulleroo ja mä en ikinä kasva oon hirveen lyhyt en oo kasvanu tän kesän aikana yhtään ;) ja mä oon nyt 137 cm ja painan 37kg et tarttisin liikuntaa, koska mun mielestä painan vähän liikaa :o mut oonko ylipainonen vai nomaali? tiiän et tää mun kysymys ei liittyny tohon aiheeseen mitenkään mut silti tarttisin apuu xDD
- yasmin3
ratsastus on hyvä sun ikäselle
- ISMO LAITELA
PIERESKELY!
- asdfghjklöä
mun mielestä toi ulkonajuoksukin on iha hyvä laji (; kukaa vaa ei ikinä jaksa lähtee tonne helvettii talvel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1913497Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen123030Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä612478Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman92115Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling411910Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.61848Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue391682- 901561
- 721113
- 741100