Moi! Olen 12V. tyttö. En keksi mitään liikunnallista harrastusta. Voisitteko auttaa?
Mikä liikunnalliseksi harrastukseksi?
11
355
Vastaukset
Tennis ja jalkapallo ovat kunkikaitten lajeja, rohkeasti mukaan mikä vähänkään kiinnostaa ja kuulostaa hyvältä :)
- ..
Taitoluistelu=) Itse aloitin 13 vuotiaana. Kiva harrastus!
- Kiva! =)
Minä tykkään kaikista jumpista, pienempänä telinevoimistelusta ja vielä pienempänä tanssista. Ne ovat semmoisia ihan perusharrastuksia. Toivottavasti löydät mieleisesi!
- E.S
voisitteko auttaa kertomalla minulle 11w ei tanssivalle tytölle hyvän harrastuksen!?
- 5+7
Hevoset! Ratsastus, raviurheilu, yms. on paljon liikunnallisempia kuin monet luuleekaan!
- 9 v. kokemus
kilpa-aerobic
- <3
jääkiekko. Paras laji ikinä. Itellä nyt melkein 7 vuotta takana ja rakkaus lajiin syntyi jo ensimmäisestä kerrasta. Nykyään meinaa tulla hulluksi jos on harkkojen välissä enemmän kuin 2 päivää. Olen siis nyt 16,5v tyttö.
- minä 11v
mä oon 11v ja en keksi ittelleni yhtään sopivaa liikunnallista urheilu lajia... tarttisin vähän liikuntaa että must ei tuu pulleroo ja mä en ikinä kasva oon hirveen lyhyt en oo kasvanu tän kesän aikana yhtään ;) ja mä oon nyt 137 cm ja painan 37kg et tarttisin liikuntaa, koska mun mielestä painan vähän liikaa :o mut oonko ylipainonen vai nomaali? tiiän et tää mun kysymys ei liittyny tohon aiheeseen mitenkään mut silti tarttisin apuu xDD
- yasmin3
ratsastus on hyvä sun ikäselle
- ISMO LAITELA
PIERESKELY!
- asdfghjklöä
mun mielestä toi ulkonajuoksukin on iha hyvä laji (; kukaa vaa ei ikinä jaksa lähtee tonne helvettii talvel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 244169
- 982101
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa961417Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681341- 591221
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561105Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1951044- 47973
- 61952
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M191934