Kaikki sinkkunaiset Yrittäjienjuhliin Saimaan Gadens tanssikenkää jalkaan ja parketille tanssimaan.
Hei Sinkkunaiset Saimaa G Yrittäjien Juhlaan
sinkkumies pukkina
7
250
Vastaukset
- Utelias...
No mutta, mistäs siut siellä tunnistaa? Miehiä siellä pilvin pimein.
- sink.mies puk.aamuun
Hei mitä sulla on hameen alla ... tietenkin romanttiset sukkanauhat mistä sinut tavoittaa illalla ??
- sinkkum pukkina
Miten tavataan mistäs siut tunnistaa... olen selvin päin ! noin:1200 henkeä tulossa
- sinkkum. pukkina
Hei hei
Sinkku naiset Leidit !
Täällä nyt lähtö valmisteluja, tanssikengän koodaus eli ohjelmointi iltaan ja radalle. - 8+9
Nooh, pääsitkö pukille...siis pukiksi?
- sinkkum. pukkina
Oisin päässyt , mutta ei ottanut eteen.
- sinkkum. pukkina
Joten pomo dreijas mun saviruukkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665201Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1293787Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483194Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652267Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4501974Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771678- 631375
- 641306
- 2611107
- 471082