Apua!!! mulla nyt kauhee paniikki ja huoli että onko kaikki hyvin...käytiin siis eilen mieheni kanssa varhais UÄ:ssä ja laskurin mukaan rv6 3 mut mulla kierto ollut pitkä 34pv ja naistenklinikalla sanottiin että ovis olis ollu aika myöhään joten en ole varma tuosta tarkasta ajasta missä nyt mennään... kuitenkin ultrassa oli vain ruskuaispussi eikä muuta!!! Lääkäri pyysi tulemaan viikon päästä uudestaan mutta aikoja ei ollut kun vasta kahen viikon päähän...silloin pitäisi selvitä onko muutosta tapahtunut vai onko kyseessä tuhkamunaraskaus :/ Onko kokemuksia varhais Ultrasta ja milloin kävitte ja mitä siellä näkyi?
Varhais UÄ 6+3????? ruskuaispussi
5
1413
Vastaukset
- uus ultra vaan
Tiedän, että pelottaa, mutta koeta rauhoittua. Juuri tämän takia ultra suositellaan varattavaksi aikaisintaan, kun rv7 on täynnä. Silloin pienet heitot ovulaatiossa eivät vaikuta asiaan ja syke saadaan melko varmasti näkyviin, jos siellä sykettä on. Ei sinun auta nyt tehdä muuta kuin odotella ja mennä parin viikon kuluttua tarkistamaan, löytyykö sykettä ja kasvavaa alkiota. Monelle on käynyt ihan sama juttu, mutta ei kukaan sulle pysty varmaa vastausta antamaan, kun kerran olet noin varhain ultrassa käynyt. Ja se on muuten TUULImunaraskaus, tuhkamuna tarkoittaa ihan jotain muuta... :)
- pelokas
heh heh...nyt juuh itsekkin tajusin että tarkoitin kyllä tuota tuulimunaa mutta tulikin väärin kirjoitettua :) Itsekkin halusin mennä myöhemmin ultraan mutta kun en ollut tuosta ajasta varma missä nyt mennään...olenkin joo lueskellut että ei nyt vielä kannata luovuttaa, pitäs vaan malttaa olla murehtimatta nyt pari viikkoa.
- uus ultra vaan
Juu, rauhassa vaan. Jos sulla muutenkin on pitkä kierto, niin onhan se hyvin todennäköistä, että ovis on vaan ollut myöhemmin ja raskaus on nyt ihan alussa. Parin viikon kuluttua saat kyllä jo asiaan varmuuden. Onhan se tuskaisaa odotella, mutta hyvä puoli on se, että aikaa ei voi estää kulumasta, joten kyllä se uusintaultrakin sieltä pian koittaa. Tsemppiä!
- äiti kolmelle
Kaikissa kolmessa raskaudessa (joita edelsi ensimmäinen, kohdun ulkoinen joka oli viedä henkeni), olen käynyt viikoilla 5 UÄ-tutkimuksessa, on näkynyt alkio ja sen syke.
Näin minulla. - sama tilanne oli
Heippa! No hätä! Minulla oli ihan sama tilanne. Olin varhaisuä:ssä rv 6 3, mutta kiertoni oli myös 34 pvää. Joten siellä ei näkynynyt muuta kuin ruskuaispussi. Olin paniikissa. Ja sitten, rv9 ja rv 10 yritettiin kuunnella sydänääniä, eikä kuulunut. Noh, nyt kuitenkin oli ultra 12 4 ja siellä meidän vilkas vauvamme ui ja heilutti käsiään. Älä siis stressaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061