mihin helev.. tämä maailma on jo menossa kun osassa nordean konttoreita lopetetaan käteisnostot kokonaan,eli PANKISTA ET SAA RAHOJASI ULOS.
MENI PANKKI VAIHTOON SAMANTIEN !
Nordeasta ei saa enää
11
314
Vastaukset
- voi saata.......
Voi helevetin helevetti!!!
- eiii täällä
Ei täältä Kokkolasta, kyllä täällä vielä tulee saamaan käteistä rahaa.
- raha-jamppa
Rahamiehenä olen sitämieltä, että kehitys on menossa oikeaan suuntaan. Ärsyttää todella paljon kun esim kassa palvelut ovat maksuttomia, no minä ja muut kaltaiseni asiakkaathan ne näiden puolesta sitten maksavat
- Ei tule tänne!
Tämä uudistus ei tosiaan tule voimaan Kokkolassa, ainakaan vielä. Iltalehdessä oli aiheesta juttu, ja uutisissakin kerrottiin ne paikat, joissa konttoreista ei enää käteistä saa.
Mutta Kokkolassa saa siis (ainakin vielä) ihan entiseen malliin nostaa käteistä konttorista, mikä onkin hyvä. Varmaan kuitenkin tämäkin käytäntö poistuu mahdollisuusvalikoimasta sitten, kun tuo vanhempi sukupolvi alkaa olla edesmennyttä. - m
Saahan sitä rahaa automaateista ja milloin vain. Eihän sitä käteistä tarvi kun satunnaisesti, korteillahan sitä maksetaa. Täytyy olla aika tahvo, että pitää mennä pankkiin rahannoston takia
.- Tosirealisti Kokkola
Aivan. Pankkikonttorit ovat mennyttä aikaa. Onneksi. Paljonko maksaa pelkästään noiden "kivikautisten" rakennusten ylläpito. Ja ne henkilöstön miljoonat palkka- ym kulut. Kaikki se aivan turhaan!
En ole tarvinnut pankkini konttoria ainakaan kymmeneen vuoteen ja sitä ennen toiset lähes kymmenen vuotta kävin vain noutamassa pankin infopisteestä uuden pankkikortin. Nyttemmin, eli noin 10 vuotta se on tullut postina - onneksi - säästyvät nekin noutamiseen kuluvat bensarahat parempaan tarkoitukseen...
Ja kuka hullu kantaa enää mukanaan käteistä, kun ostokset ymt voi hoitaa kortilla.
No, tiedän ainakin yhden pienen huoltofirman, jossa kelpaa vain käteinen RAHA..., mutta se lienee poikkeus.
- Åke
Itse asiassa ei tarvitse olla tahvo mennäkseen pankkiin nostamaan rahaa. Epäilenpä, että saattaa moni vanhus olla lirissä moisen uudistuksen takia. He ovat ikänsä nostaneet rahansa pankin luukulta ja uuden systeemin kanssa voi mennä sormi suuhun. Ja kun tarttis saada apua just sillä hetkellä noston kanssa, niin mistäs sellasen avun siihen hätään löytää ja jos löytyykin yhden ihmisen jonosta, niin kannattaako avuttoman vanhuksen siihen luottaa? Siitä tuli mieleen, että millainen ryöstökohderyhmä näistä vanhuksista mahtaa tulla....
- Tosirealisti Kokkola
Nimen omaan. Näin on Åke.
Juuri vanhukset ovat olleet kautta aikain se "ryöstökohderyhmä".
Käsilaukussa, sukanvarressa tai tyynyn alla pidetään seteleitä kuin ne olisivat ainoa aarre mitä "maa" voi enää tarjota.
Hyvät vanhusten omaiset. Kertokaa tämä totuus heille kuten itse kerroin alkuvuodesta edesmenneelle 93 vuotiaalle äidilleni jo vuosia sitten.
Pankkikonttoreita ei enää tarvita.
Korkeintaan muutama palvelupiste sinne tai tänne...
- 2011-11-21
Kyllä joissakin kommenteissa huokuu tämä vähemmän kunnioittava asenne maamme vanhusväestöä kohtaan. He ovat kuitenkin tätä maata olleet meille rakentamassa, ja ovat nurisematta nielleet kaikki suuret muutokset matkalla agraariyhteiskunnasta tietoyhteiskuntaan.
Pankit lupaavat koreasti, että kyllä asiakaspalveluhenkilö tulee auttamaan vanhusta, kun Otto-automaatin käyttöä täytyy opetella. Siinä samassa ajassa tämä toimihenkilö palvelisi muutaman muunkin mummelin tiskin yli, ja rahannosto sujuisi turvallisemmin kuin ulkopuolella, jossa valitettavasti ne kaikkein ryöstetyimmät uhrit ovat juuri iäkkäämpiä ja avuttomimpia asiakkaita. - Ordanmentti
Tulemme lopettamaan kaikki pankkikonttorit suomesta.
Pankki vuokraa kaikki tilansa ja pankkipalvelut siirtyvät nettiin.
Käteinen raha lakkautetaan ja maksaminen tapahtuu pankkisiirrolla ja sirukortilla.
Tulevaisuudessa se rajoittaa myöskin pimeän työn tekemistä, kun
ei enää ole käteinen maksuvälineenä.
Paitsi onhan siihenkin ratkaisu eli vanha kunnon pankkisiirto. - Pankki Stop
Liiketoiminta?????
Pankki huijaa aina, pankkeja ei tarvita.
Kuses/sa vasta huomataan, että pankit pitää kansalistaa. (katainen ym)
Vain kansanpankki voi toimia pelkillä kuluilla kuset/tamatta kansalaisia.
Kansanpakki voi toimia halvoissa ylijäämätiloissa joissa ei tarvita kulisseja vaan hyvää palveluita, pankkipalatsit rahoittaa asiakkaat, nyt sille Stop.
Rahat kansanpankkiin, lainat kansanpankista ja huijarit "poseen".
Kansanpankin toiminasta saatu hyöty jää kansalaisille.
Kansanpankin nettipankki säästää aikaa ja rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483