Jukolan S -market

totinen toveri

Poikkesin postilla , huomasin , että S-marketin entisen parkkipaikan puolelle on tehty kiviaita , korkeus vähän vaille metri . Hyvännäköinen , ei siinä mitään .
Katselin tarkemmin ja huomasin sellaisen jutun , jos S-marketin asiakas haluaa käydä postissa taikka postilaatikolla , silloin on tehtävä helevetin pitkä kävelylenkki,
toisena vaihtoehtona auto on ajettava toiselle parkkipaikalle .
S-ryhmän herrar ovat ilmeisesti tuumanneet , että kävellen kunto kovenee .

40

2439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läskikasa

No voi hirveetä ja kaupan sisäänkäyntihän on toisella puolella nykyään. Kai ne jalat nyt sen vérran kantaa? Ite 50 vee eikä ole ollut autoa perseen alla koskaan. Pyörällä ja kävellen raahaudutaan kauppaan,postiin ja kapakkaan ja sitt ensi vuonna apteekkiin.

• Vapaakauppaa?

Eikös uudelta parkkikselta pääse siihen raitille ja siitä sitten vähän kävelyä.
      Vanhalla ei ole väliä, koska se on varattu S-marketin tavaraliikenteelle.
      Mutta tuskin S-ryhmä haluaa pitää parkkipaikkaa myös kilpailija Keskolle, kuten oli vanhan parkin aikaan. Koo-markettihan voi käyttää jo sitä kaupungin parkkialuetta.

• S jA K

uli uli uli uli uli uiiiii
      Kuinka usein sulle tulee asiaa sinne postiin: Kerran vuodessa.
      ja onko se haettava kun käyt smarketissa.Urpo.
      Käy koossa.

Urpo pyydä siitä Hobbyhallia ja kuponlkiuutisia toimittamaan kotiin niin ei tarttekävellä.
      Tai hae Rismasta ja ceeämmästä ja Tarjoustalostakin saa samat tuotteet.

• Anonyymi

Jukolan marketissa on huivipäinen mamu töissä ja on rasisti suomalaisia kohtaan mutta kauppias ei välitä. Jos olis toisinpäin niin mamu nostas oikeusjutun rasismista. Mamut saa näköjään sanoa mitä vaan. Kyllä kierrän huivimummon kaukaa ettei vaan tule sanomista. Huh huh

• Minä olen jotain

S ja K nimimerkille tiedoksi että tyhmyytesi olist voinut paljastaa lyhyemmälläkin kirjoituksella .Näkee taas kirjoitusten tasosta että on Jukolalaiset äänessä. HML:n ihmisvaraston alueelta vosi vaikka sähköt katkaista niin sais niiden tietokoneet ainakin hiljaiseksi ja sasi puukotella toisiaan kynttilän valossa .Oikea ongelma pesäke koko kaupungille tuo rupusakin kansoittama slummi,.

• edvswaqq

Eipä tuo sivistys sinunkaan kirjoituksesta loista........

• wofsnvnoän

No, tostahan näkee, että kuinka tyhminä sikoina ja lampaina ne kartelliketjut ihmisiä pitää, pysyykö ne karsinoissaan. Hinnoilla kilpailu olis ns. "tervettä" kilpailua, mutta sitähän ei ole, kun herrat jossain päättävät yhdessä, että hintahäirikönti on kielletty, kaupan kate kun on saatu rutkasti nousemaan kartellejen avulla viime vuosina. Siiten keksitään jotain vaikka aitoja että ne tulis meille ja pysyis kanssa.Hinnoilla kilpaillessa nimittäin kakku pienenis kummallakin. No, ruokaa olis kaikkien jostain ostettava mutta muistutetaan HäSan viisaita pääkirjoitussanoja, jokainen voi halutessaan perustaa ihka oman kappaketjun, joten hinnoista on siinä mielessä aivan turha valittaa.

• Keskon asiakas

Tarkoittanet ihmisvarastoilla ja slummeilla ilmeisesti tornitaloa ja sompionkujan ja ja tornitalon ympärillä olevaa aluetta, yleensäkin ostoskeskuksen k.market&s.marketin ympäristöä ja vuokrakerrostaloja?
      Oletkohan tietoinen, että jukola ei rajoitu vain tälle alueelle?

Jukolaa on myös ala-asteen ympäristö omakoti ja rivitaloineen.Jos näitä kauniita taloja siisteine pihoineen pidät slummina.Avaathan silmäsi uudelleen.
      Sinulta ne yhteydet nettiin pitäisi poistaa.Tälläinen yleistäminen on asiatonta ja lapsellista.Vaikuttaa myös siltä, ettei alue ole sinulle kovinkaan tuttu.

Kävelyongelmista voi valitella tässä vanhukset, joille alueen voisi kyllä tehdä helpommaksi liikkua.Eikä pidentää matkoja paikasta toiseen, tukkien entisiä oikoteitä aidoilla.

S.ketjuon mielestäni ahne joka syrjäyttää ja tappaa kaupungistamme kaiken muun liiketoiminnan, se rynnii ja rohmuaa kaikkialla ja muut jää jalkoihin.
      Itse olen ollut aina keskon asiakas ja pysyn.En pidä s-ketjun rohmuamistyylistä, enkä tarvitse sen jättimarketteja ja tavarataloja.

• Ekonomiton

S-ketju on ahne kun se perustaa kauppoja...
        Ensin itkettiin kun huoltoasemia ja pienkauppoja suljettiin, nyt itketään kun ässä perustaa uusia liikenneasemia (maailman muuttuu ja vastataan kysyntään) ja kauppoja...
        Kummallakin isolla ketjulla on niitä jättimarketteja ja olisi lidlilläkin jos kysyntää riittäisi.

Minun mielestäni pörssifirmat ovat ahneita, 3kk välein pitää saada aina markkinoiden odotukset ylittävä tulos ja välissä turhana portaana kauppiaat joiden pitää saada vielä omansa eli tuotto pitää jakaa kolmeen paikkaan, kun yksi olisi riittävä.

• Anonyymi

Jukola on slummialue ei asu muita kuin ryssiä ja mamuja. On aika vaarallinen asuinalue ei pidä pimeällä liikkua mikäli haluaa pysyä hengissä. Mekko päällä terroristi miehet juoksentelee hih hih.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jukola on slummialue ei asu muita kuin ryssiä ja mamuja. On aika vaarallinen asuinalue ei pidä pimeällä liikkua mikäli haluaa pysyä hengissä. Mekko päällä terroristi miehet juoksentelee hih hih.

Jukolasta on vaikea saada asuntoa myydyksi kun mamut on tehneet alueesta pelottavan. Mamut on aikaansaapia. Nolottaa jos asuis jukolassa. Miks mamut saavat alueesta äkkiä slummin

• egeqqq

Keskon asukas tuntee almemmuuskompleksia kun asuu Jukolassa. Ei se höpöttämälllä miksikään muutu,

• Säälittävää

egeqqq! Ota lääkkeet ja sulje netti.Nyt näyttää pahalta.Missä asuu keskon asukkaita?

• nwieufnhiswjunhfsioe

Oletko keskolainen mennyt ostamaan ns. hienon talon jostain Jukolan slummista? Tiedätkö, sinua on kustu silmään. Toivottavasti et päätä muuttaa koskaan pois, et vaikka kaikki autosi ja pyöräsi viedään ja puutarhatonttusi myös. heräätkö öisin piri´narkkien koputteluihin. Tai voithan tietysti muuttaa, mutta kukaan ei osta arvokasta, kaunista rivitaloasuntoasi sieltä "aurinkorannikolta", jossa edellisen talon varjo peittää ilta-auringon idioottimaisen arkkitehtuurin ja lähirakentamisen vuoksi. Itselleni on aivan sama maksatko keskolle vai ässälle, mutta ethän nolaa itseäsi JUKOLAN HIENOSTOON kuuluvana ylimyksenä

• Outo kommentti

Nimimerkillä:"nwienfn...jne"Taitaa olla edessään tai takanaan tosi vaikea asuntokauppa jukolassa, alueella josta ei löydä mitään hyvää sanottavaa.
        Tyyppi on myös ilmeisen hankala, katkera ja veemäinen asiattomasta kommentointityylistään päätellen.
        En ymmärrä tälläisiä reaktioita, jos huomaa jonkun olevan tyytyväinen asuinalueeseensa.Tai jos huomauttaa, ettei pidä asuinalueiden leimaamisesta slummeiksi.
        Omituista on syytellä asukkaita alueen arkkitehtuuristakin ja idioottilähirakentamisesta.Mikä kyllä jukolassa on selvästi jo lähtenyt lapasesta.
        Kohta ei korkeiden kerrostalojen väliin mahdu enää hiustakaan.Silti tulee lisää.
        Mutta silti, itselleni on myös sama maksaako joku keskolle vai ässälle.Mutta minulle on myös aivan sama, jos joku ostaa talon sellaiselta alueelta minne en itse muuttaisi.En saa siitä hepuleita, enkä mustaa asuinalueiden mainetta tai arvosta tai alenna ihmisiä sen mukaan missä asuvat.
        Koska rupusakin sekaan mahtuu aina, joka alueella ihan kunnollisiakin asukkaita.Huumehörhöjä ns.narkkeja ja röyhkeitä varkaitahan asuu nykyään kaikkialla.
        Itse olen asunut jukolassa n.30 vuotta, eikä ole ongelmia omalle kohdalle sattunut.Mutta kai tästäkin saa vihat niskaansa, tälläisiltä katkerilta palstakommenttattoreilta.

• Pussinperä

Pitäs niitä vanhuksia hakea sieltä K.kaupan edestä,mites se onnistuu ? jos et ajele pitkin Jalkakäytäviä ? no ehkä vanhukset äänestää jaloilla.

• läskikasa

Olenko väärässä, mutta eikö siellä entisen postin kulmalla ole parkkipaikka? Vanhukset on paljon sitkeämpiä ja virkeämpiä kuin me nuoremmat. Jos eivät jaksa hoitaa asioita itse niin omaiset sitten hoitaa.. Jos kerran kauppaankin pääsee niin hae paapalta kassi ja vie se autoon vai istuksä sä siellä autossa ja venaat? Keskustassakin muorit ja paapat menee rulaattoreilla ja taatusti on pitempi välimatka kuin Jukolassa ja onko sitä postiasiaa nyt sitten kokoajan, vanhempi polvi ei varmaankaan tilaile netistä yms kuin nuoremmat (jos ajatellaan postissa käynnin vaikeutta.) Taitaa vaan rattijuopoilla ja kännikukoilla salkut painaa liikaa ettei viittis niitä raijata

• Kunto kestää
        läskikasa kirjoitti:

Olenko väärässä, mutta eikö siellä entisen postin kulmalla ole parkkipaikka? Vanhukset on paljon sitkeämpiä ja virkeämpiä kuin me nuoremmat. Jos eivät jaksa hoitaa asioita itse niin omaiset sitten hoitaa.. Jos kerran kauppaankin pääsee niin hae paapalta kassi ja vie se autoon vai istuksä sä siellä autossa ja venaat? Keskustassakin muorit ja paapat menee rulaattoreilla ja taatusti on pitempi välimatka kuin Jukolassa ja onko sitä postiasiaa nyt sitten kokoajan, vanhempi polvi ei varmaankaan tilaile netistä yms kuin nuoremmat (jos ajatellaan postissa käynnin vaikeutta.) Taitaa vaan rattijuopoilla ja kännikukoilla salkut painaa liikaa ettei viittis niitä raijata

No väärässä olet , siinä oli parkkipaikka . Se varattu tavaraliikenteeseen .

• Ennen Wanhaan
        Kunto kestää kirjoitti:

Oli oli parkkipaikka, meinaan S-marketin ei K-marketin...
        Nyt palattiin alkuperäiseen, kuin silloin Venlan ja Retsin aikaan pitää nytkin kävellä sieltä ex. postin parkkikselta.

• k**rpä ottassa
        Ennen Wanhaan kirjoitti:

Oli oli parkkipaikka, meinaan S-marketin ei K-marketin...
        Nyt palattiin alkuperäiseen, kuin silloin Venlan ja Retsin aikaan pitää nytkin kävellä sieltä ex. postin parkkikselta.

Voi taivas varjele! Mihin me joudutaankaan?

• Voi huilu

Niinhän taksit ovat tehneet tähänkin asti. Ja minkä takia sun pitäisi päästä s-marketin takapihalle. Miksi et voi ajaa ihan laillisesti ovelle? Jos taas haluat K-kauppaan, niin sillä on ollut oma parkkipaikka n.25v kaupan länsipuolella.

• Ulkoilija
        Kunto kestää kirjoitti:

Parkkipaikka on edelleen olemassa vaan kaupan toisella puolella. Itse olen asunut todella pitkään läntisellä alueella, Jukola, Nummi, Kurala, Hirsimäki ja Luolaja koluttu. Jalka- sekä pyöräpelillä tottunut kulkemaan. Ei ole ollut suuremmin valitettavaa, perheellinen ja hyvin olen jaksanut kulkea ilman autoa.

Parkkipaikka on siis S-marketin toisella puolella ja pieni ulkoilu tekee hyvää itse kullekin. Virkistää ja terveys pysyy parempana kuin istuu vain siinä auton penkillä. Hyvät ihmiset menkää liikkeelle, älkää käyttäkö aikaanne pelkkään valittamiseen.

• luolajalainen

Kaupunginosakartan mukaan taitaa olla niin, että Luolajan raja menee siinä Jukolan koulun viereisessä Taula-Matin kujassa. Eli ne kauniit ja hyvinhoidetut omakoti- ja rivitalot siisteine pihoineen siinä Jukolan koulun ja Alaspään tallin välissä taitavat olla jo Luolajan puolella.

• Reviirinvalvoja

Alue on Jukolaa, mutta kaupunginosina kerrostalopuoli on Voutilaa ja OK puoli Luolajaa.
        Esim. Hirsimäki on samanlailla alue ja kaupunginosana pääosin Loimalahtea.

• välittäjä
        Reviirinvalvoja kirjoitti:

Alue on Jukolaa, mutta kaupunginosina kerrostalopuoli on Voutilaa ja OK puoli Luolajaa.
        Esim. Hirsimäki on samanlailla alue ja kaupunginosana pääosin Loimalahtea.

Joo, ja tuota kiinteistövälittäjät käyttävät kun yrittävät epätoivoisesti myydä asuntoja noista slummeista, tai niiden läheltä.

• hsxhoo

Siis miten noi nyt menee? olenkin aina ihmetellyt miksi HML:ssa on kaupunginosia enemmän kuin Lontoossa, samoin erilaisia puistoja, mutta kaikki eivät siis olekaan kaupunginosia vaan alueita, joiden sisässä on kaupunginosia? Entäs toi kaupunginpuisto? Se lienee alue, jonka sisällä on kymmenkunta erilaista oikeaa puistoa? Avatkaa joku.

• Ketunhäntä vilahti

Kaupunginpuisto on Puistonmäen kaupungiosaa..., kuten myös Kettumäki.
        Näillähän ne as.välittäjätkin kikkailee, jos halutaan käyttää hieman eri nimeä paikalle...

• Kotikulmat

Olkoon alueet ja osat miten vaan jaettu ja nimetty.Mutta asuinalueiden maineen mustaaminen on typerää.Myös mainostaminen arvostettuna asuinalueena on älytöntä.
      Sillä moni arvostaa sitä aluetta missä on asunut ja viihtynyt kauan.Vaikka joku toinen ei sinne muuttaisi millään.
      Mielestäni kenelläkään ei ole oikeutta alkaa määrittelemään asuinalueita arvokkaiksi tai arvottomiksi.

• 1tätönen

Niin tuntuva osa alueen vapaan rahan asunnoista on keskussairaalan työntekijöillä, heillä myös työsuhdeasuntoja alueella. Slummiporukanako näitä palkkakuoppalaisia jo pidätte??

• Jaa häh?

Miksi ei olisi? Näkeehän sen asuntojen hinnoistakin! Hinnasta näkee myös arvostuksen, siis sen mitä muut siitä ajattelee.

• ar

Jaa häh:lle
      Ai sinä siis järjen jättiläinen osaat ajatella?Minä luulen sinusta ja ajattelu kyvystäsi aivan jotain muuta,sinun ajatus maailma on aika pieni tällaisten asioitten pähkäilyyn.Eiköhän jokaisella vuokratalo alueella ole omat ongelmansa.Asuntojen hinta määräytyy monista muistakin seikoista,kuin millaisia ihmisiä siellä asuu.Jukolassa on ihan normaaleja työtä tekeviä ja veronsa maksavia kansalaisia,ei pidä yleistää joidenkin tapausten vuoksi kaikkia ihmisiä.

• jaa häh?

Ai nyt puhutaankin ihmisistä ja veronmaksukyvystä tai kyvyttömyydestä? Mun mielestä tässä puhuttiin eri asuinalueista ja niiden arvostuksesta.

Noh, ehkö se on sun ajatusmaailmasi sen verran suppea, ettet ihan kaikkea lukemaasi ymmärrä.

• njjjjprjp

Hahahahahahhahahhhahhaaahaaa! Vai ei saa eriarvoisuus kasaantua samoille alueille! Tehdään sitten niin, että ostan ensin talon hyvältä alueelta ja sen jälkeen vaihdamme asuntoja jonkun köyhän kanssa siten, että hän siirtyy vuokralle minun asuntooni ja minä hänen vuokraluukkuunsa. Vai miten? Voi hyvää joulua!

• Anonyymi

Aita lähti, nyt pääsee postiin.

• Anonyymi

Kävin heti ostamassa postimerkkejä. Ei ole tullut 10-vuoteen lähetettyä joulukortteja, nyt taas sujuu.

• Anonyymi

kiitos Jukolan S-Marketin juomapuolen asiantuntijalle hyvästä palvelusta.
      Oli kiva asioida.

• Anonyymi

Ai tiesikö neuvoa että sopiiko pulikupari hk sinisen kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai tiesikö neuvoa että sopiiko pulikupari hk sinisen kanssa?

Ei kun ykkösrapa kotimaisen uunilenkin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun ykkösrapa kotimaisen uunilenkin kanssa.

Noilla eväillä kiviaidan yli kiipeääkin jo kun nuori ori.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      149
      3959
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      12
      3521
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      48
      2952
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2912
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      144
      2541
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      50
      2214
    7. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      16
      1478
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      104
      1432
    9. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      63
      1324
    10. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      38
      1189
    Aihe