Katsoisiko joku kultainen minulle viikonlopun tapaamiseen, etta miten se sujuu. Mies on sellainen enemman tumma kuin vaalea. Mika on miehiaan ja seuraako jatkoa?
Annan tietysti palautetta. Ei olla ennen tavattu ja minua jannittaa.
Jollekkin kultaiselle
4
62
Vastaukset
- Sabrinna
Minusta tuntuu, että tämä mies vaikuttaa hieman erilaiselta kuin olet hänestä kuullut. Kysy asiaa häneltä suoraan. Onko hänellä tummanruskeat silmät? Lämmin katse? Hän tuntuu olevan kiinnostunut sinusta. Hän on ystävällinen, mutta valehtelee herkästi. Jos olet valmis jatkamaan hänen kanssaan, jatkoa varmasti seuraa.
- nostan nostan
Luulen, etta nyt saattoi miehet sekoittua, minittain nyt meneekin niin, etta tapaaminen tumman kanssa siirtyi alkuviikkoon, eli mennaan syomaan.
Ja viikonloppuna siten tapaankin toisen, juuri tuollaisen valehtelevan.
Eli kysyisinkin siis tuosta tummasta ja vaaleasilmaisesta ensiviikon deitista. - jännitys
Sabrina, on sillä ruskeat silmät, miten ihmeessä tiesitkin? Ja tämä on minua vanhempikin. Ei sillä, että ikä on vain numeroita, mutta en muuten hänestä vielä oikein mitään tiedäkkään. Mitenhän tapaaminen mahtaisi sujua? Tykkäänko olemuksesta ja tietty puolin ja toisin?
- jännitys
Sabrina, jatkan vielä, että on nyt sitten kaksikin tuollaista ruskeahiuksista näkyvissä, vaan ei sen enempää. Nuorempi ja vanhempi, mitä tarkoitit, kun minulla on hiukan sellainen haku päällä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad731279- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360748- 118696
- 53683
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584