Kärsimyskukka talvehtii MUTTA kuuluuko lehtien tiputaaminen siihen???
Siirsin kukan sisään ajoissa oli kukkia ja nuppuja kivasti mutta sisällä alkoi tiputtamaan lehtiä :(
Nyt lähinnä näyttää kuivalta narulta :/ onko kukka menetetty jo?
Liikaa en omasta mielestä kastellu mutta ehkä liian vähän??
Uskaltaako tuota leikata josko siitä virkoaisi vai annanko olla rauhakseen??
Apua!! :)
Kärsimyskukka ja talvehtiminen.
2
1342
Vastaukset
- vassa
Kyllä lehtien tiputtelu on ihan normaalia kärsimyskukalle talvella.
Kun siirsit kukkasi sisälle niin se sai vähemmän valoa kun mihin ulkona oli tottunut, ja lämpöä sisätiloissa taas on turhankin paljon ulkoilmaan tottuneelle kasville, siitä johtuu lehtien tiputtelu.
Kukkasi ei välttämättä ole menetetty tapaus, jos saat sen pysymään hengissä talven yli niin se saattaa kevättalvella elpyä.
Kastele multa vasta sitten kun se on kuivahtanut, nyt kun kukkasi on lehdetön niin se ei paljon vettä kulutakkaan. Älä lannoita nyt talvella ollenkaan.
Leikkaa vasta keväällä kun se rupeaa kasvamaan, jos nyt talvella leikkaat niin se ei todennäköisesti siitä toivu, eikä nyt ole valoakaan tarpeeksi uudelle kasvulle.- ML
Okei! Kiitoksia :)
Ehkä mä jätän sen tohon ikkunalaudalle rauhakseen vaik aika kaamealta tapaukselta näyttääkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681