Lusikat tuntuu vuonna 2011 jokseenkin turhilta kummilahjoilta. Löytyykö täältä näkemystä mikä olisi ajaton kummilahja pojalle? Mietin tässä kalvosinnappeja. Isälle varpajaislahjaksi tulee skottiviski jonka saa korkata pojan täytettyä 18v.
ajaton kummilahja pojalle
3
1284
Vastaukset
- lusikat saanut
Itse tykkäsin kyllä niistä lusikoista jotka sain sylikummiltani aina synttärilahjaksi, niitä ehti kertyä noin tusina. Kummini vielä laittoi oman nimeni niihin ei vain nimikirjaimia, kuten jotkut sisarusteni kummit tekivät. Nyt äiti ei tiedä mikä on kunkin, kun kaikilla alkaa nimi L:llä. omani ainakin erottuivat joukosta : )
en tiedä mitä pojat tykkäävät niistä lusikoista, sillä itse olen tyttö, mutta oli aina mukava huomata että kummi muisti lusikalla minua. Eikä se synttärilahja ollut ikinä vain se lusikka, vaan mukana tuli aina muutakin. - voi ihme
No jopa on käsittämättömiä asioita, antaa kummilapselleen alkoholia!
Hanki mieluummin Raamattu, se on paras lahja ikinä kummilapselle, sehän on kummin velvollisuuskin pitää huolta hänen hengellisestä elämästään.
Miksi yleensä on kummiksi ryhtynyt jos ei tätä ymmärrä. - Erkki53
Täältä kyllä löytyy! Eikä maksa maltaita.
http://www.satusankari.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261718Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121319Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83866
- 17857
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701