lapsia pitää kuritaa
kuritus ei kasvata
6
311
Vastaukset
- saila.unicef
Mahtavaa, että olemme saaneet näin paljon keskustelua aikaan! UNICEFin ”Kuritus ei kasvata” –kampanja on loppusuoralla ja joudumme sulkemaan tämän keskustelun kampanjan päätytty. Mutta ei hätää, keskustelut pysyvät auki vielä tiistaihin asti!
- Nii-i
Totta, lapsia PITÄÄ kurittaa, mutta ei ruumiillisesti
- Kurit on
Vanha sanonta pitää paikkansa, että Se joka kuritta kasvaa se kunniatta kuolee.
- kiitollinen isälleni
ite oon hyvin ilonen siintä,että sain pienenä remmiä persuksille kun olin tuhma! ne kaverit,jotka kuritta kasvoi,niin ne vetelee suonensisäsiä ja lorvii pvät kotona. nyky-ajan kakaroista huomaa,ettei ole kotona mitään kuria! kyl tukkapölly ja remmi kohtuuden rajoissa pitäs olla vielä sallittua!
- kuritta& kunniatta
kyllä eläinemotki ja isät kurittaa. niin että pennut vinkuu.
Mäkättämisestä puhumattakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821589- 401239
Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja197899En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu83893- 61842
- 53835
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20820- 37758
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54754- 33749