helpottaako maksullisella naisella käynti ujouteen?

ujo miesdsfgsd

helpottaako maksullisella naisella käynti ujouteen?onko helpompi lähestyä tuntemattomia naisia kun on käynyt huorissa?

51

3836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfh457457

      En osaa sanoa, mutta arvioisin että ehkä tietyssä määrin. Sinällään se ei välttämättä helpota itse aloitteen tekemistä, mutta ehkä myöhemmässä vaiheessa siitä voi olla hyötyä. Naisiin uskaltaisi ehkä koskeakin tuollaisen kokemuksen jälkeen. Voisi tosin myös kuvitella, että seksin saaminen (vaikka rahasta) johtaa sellaiseen henkiseen boostiin, mikä saattaa auttaa jokaisella elämän alueella: nyky-yhteiskunnassahan yksin miehen tärkeimmäistä mittareista on kuinka paljon seksiä saa.

      Olen kanssa miettinyt maksullisella käymistä. En vain tiedä pystyisinkö harrastamaan seksiä edes maksullisen naisen kanssa.

    • aikaujo

      Omalta kohdaltani sanoisin, että helpottaa. Kannattanee käydä saman henkilön pakeilla muutaman kerran, että saa jonkunlaista rutiinia. Saat ainakin selvyyden, toimiiko vehkeet ja myös, onnistuuko kumin kanssa. Jos talous on muuten kunnossa, niin tuollainen 100-150e/kerta ei mielestäni ole kummoinen satsaus tulevaisuuteen.

      Sitä en tiedä, helpottaako se varsinaisesti tuntemattomien lähestymistä, helppoa ei ole ainakaan itselleni. Melko kovasti joudun psyykkaamaan itseäni siihen, ettei ole väliä, onnistunko vai en.

    • ujous helpotti

      kyllä se helpottaa. itse kävin monta kertaa maksullisella ja siitä sai paljon itseluottamusta et oksat pois. Suosittelen käymään maksullisella.

    • Jake75

      Kyllä helpottaa, tosin on muitakin (halvempia)konsteja mut kyllä joo

    • kyllä se siitä

      Ai tästäkö se ujous onkin kiinni. No kun se oikea tulee kohdalle niin kyllä se vaikka olisikin kokematon tai molemmat kokemattomia onnistuu ihan oikealla tavalla. Ja harjoitus tekee mestarin.

      Kun alkaa maksulliselle puolelle, niin saattaa myöhemmin tulla oikean kumppanin kanssa omantunnontuskia. Niistä pitää kyllä itse sitten selvitä, ettei mene höläyttämään hyvässä suhteessa toiselle omia käyntejään.

      Ja, ja varokaa niitä sairauksia, ne piilevät vaikka kuinka näyttäisi siistiltä!!!

      Tunne on tärkein kahden ihmisen välisessä suhteessa.
      Kaikki onnistuu aikanaan.

      • LK

        "Kun alkaa maksulliselle puolelle, niin saattaa myöhemmin tulla oikean kumppanin kanssa omantunnontuskia. Niistä pitää kyllä itse sitten selvitä, ettei mene höläyttämään hyvässä suhteessa toiselle omia käyntejään."

        Ei kannata siitä ottaa mitään omantunnontuskia. Eikä myöskään minusta ole ihan optimi jos puolisokaan käy valittamaan toisen aikasemmasta elämästä, uskollisuutta on aika kohtuuton vaatia sillein takautuvasti.

        Enkä kyllä itse ajattele että tuota hyvässä suhteessa tarvitsisi piilotellakkaan, mutta miten nyt itse tykkää.


      • "Ai tästäkö se ujous onkin kiinni. No kun se oikea tulee kohdalle niin kyllä se vaikka olisikin kokematon tai molemmat kokemattomia onnistuu ihan oikealla tavalla. Ja harjoitus tekee mestarin."

        Miten ihmeessä se oikea tulee kohdalla, jos ei ujouttaan edes pysty lähestymään naisia?


      • pippuri
        wlfwd kirjoitti:

        "Ai tästäkö se ujous onkin kiinni. No kun se oikea tulee kohdalle niin kyllä se vaikka olisikin kokematon tai molemmat kokemattomia onnistuu ihan oikealla tavalla. Ja harjoitus tekee mestarin."

        Miten ihmeessä se oikea tulee kohdalla, jos ei ujouttaan edes pysty lähestymään naisia?

        Entä jos tutustuisit naiseen kirjoittelemalla kirjeitä tai sähköpostia.
        http://koti.mbnet.fi/~raijae/
        Jospa siinä rohkaistuisi vähitellen.Et voi menettää mitään.Samoin te muut.


      • pippuri kirjoitti:

        Entä jos tutustuisit naiseen kirjoittelemalla kirjeitä tai sähköpostia.
        http://koti.mbnet.fi/~raijae/
        Jospa siinä rohkaistuisi vähitellen.Et voi menettää mitään.Samoin te muut.

        Mitä tuolta saisin, kun hakevat vain kavereita.


      • pippuri
        wlfwd kirjoitti:

        Mitä tuolta saisin, kun hakevat vain kavereita.

        Kaveruudesta voi tulla enemmänkin.Onhan tietysti ihan treffipalstojakin.


      • pippuri kirjoitti:

        Kaveruudesta voi tulla enemmänkin.Onhan tietysti ihan treffipalstojakin.

        Yli kymmenen vuotta treffisivustoja käyttäneenä, ilman tulosta, ei lupaa hyvää. No yhden kaverin olen saanut, mutta se asuu toisella puolen maapalloa.


    • Varmaan riittäisi jos juttelisit naisten kanssa. Varmaan maksullisen naisen voi ihan seuraksikin palkata.

    • ei ujo vaan ei kiinn

      veikkaisin että huorissa käynnin jälkeen on vieläkin vaikeampi lähestyä norminaisia koska käyttäytyvät eri tavoin kuin huorat ja oma arvostus voi olla alhainen moisen kokemuksen jälkeen. Silloin on vaikea lähestyä tuntemattomia naisia.

    • atm mies

      Ilman muuta kannattaa maksullisissa käydä meidän joilla ei muuten natsaa,itsellä ainakin useaksi päiväksi saan virkeämmän mielen kun saa naisen kosketusta ja yhden ihmisen perus tarpeen tyydytettyä.
      Siksihän ympäri maapallon on ammattilaisia jotka auttavat meitä huono osaisia miehiä.On ollut jo vuosisatojen ajan.
      Harmittaa kun Suomen hinta taso on aivan posketon Viron hintoihin nähden,mutta oman hyvinvoinnin takia en kuitenkaan rupea nuukailemaan tässä asiassa.

    • 5477jg8

      Ajattelin ottaa kesällä maksullisen suomalaisen tytön. Olen kaikissa jännitystä aiheuttavissa asioissa kokemus on helpottanut. Esimerkiksi ensimmäisinä työpäivinä jännitin niin paljon, että kädet tärisivät mutta nykyään en jännitä enää työpaikalla. En haluaisi ottaa maksullista naista, mutta mikään muu ei taida auttaa. Sinälläänhän hommassa ei ole mitään pahaa: tytöt tekevät sitä maksua vastaan ja tietyssä mielessä vapaasta tahdosta, mutta silti ajatus siitä että joku joutuu harrastamaan seksiä kanssani vaikka ei todellisuudessa halua on vähän epämiellyttävä...

      Suunnittelin, että ottaisin jonkun vähän pidemään ajan tytön kanssa. Pääosan ajasta haluaisin käyttää vain siihen, että yritän jutella tytön kanssa.

      Tietysti maksullisilta naisilta ei opi kuinka naisia isketään ja hauskuutetaan, mutta uskon, että kokemus kasvattaa itsevarmuutta lähestyä naisia.

    • kuumakundinyt

      Minulla se ainaskin auttoi hirveästi, menetin poikuuteni huoralle, se oli 29v venäläinen ja se auttoi mielellään 80€/30min ;) kävin siellä 3:mesti, sen jälkeen minulla on ollut helpompi olla naisten kanssa muutenkin.. :) suosittelen kaikille.
      Aluksi minulla ei seisonut, mutta pienen "tutkiskelun" jälkeen kaikki alkoi niin sanotusti luistamaan, ihana ku se otti minun kaluni rintojensa väliin. :P

      T: 23v mies

    • suosittelen!

      Rohkeasti huoriin vaan, jos tuntuu ettei naisseuraa muuten saa hankittua. Tuskin siitä mitään kaikki itsetunto-ongelmat ratkaisevaa ihmelääkettä löytyy, mutta saatpahan ainakin vähän kokemusta seksistä ja läheisyydestä, mikä varmasti osaltaan auttaa. Kantsii vaan pitää pää kylmänä ja muistaa että kyseessä on naisen työ ja palvelu josta olet maksanut, eli ei ruveta ihastumaan.

      Mitään huonoa itsetuntoa tai häpeää asiasta on ihan turha tuntea. Ei siitä ole pakko koskaan kertoa kenellekään ja mistään riistosta tai alistamisesta on kyllä ainakin Suomen hintatasolla ihan turha puhua. Pidät vaan huolen siitä, että valkkaat jonkun yksityisyrittäjän etkä ketään parituksen uhria. Varmemmaksi vakuudeksi voi vielä käydä hoitamassa homman jossain toisessa kaupungissa, jos pelottaa että tutut saa tietää tai että törmäät vahingossa naiseen muuten.

    • vsgssfgs

      olen harkinnut sitä,että saisi pillunmetsästysvietin päälle.

    • Ujo luuseri

      Olen aika varma siitä että elämässä jaksais paljon paremmin jos edes joskus sais seksiä. Pelkään vaan etten pysty menemään edes maksullisiin kun olen niin sairaalloisen arka. Pelkään että mulla ei seisoisi ollenkaan mut ehkä se on turha pelko jos löytyy nainen joka saa rentoutumaan.

    • Juu en sano mitään,en sano mittän,koska en halua vaurioittaa teidän itsetuntoa.Ehkä teidän täytyykin maksaa,ketään ei kiinnosta.Ujous?Oletko ujo, no ei kai silloin mennä sänkyyn ja kyllä se huorakin voi teitä nauraa jälkeenpäin.Kertoilee teistä juttuja,mite naurettavia te olitte.Sori,mä ainakin nauran ja lisäksi kyllä se nainen ,joka teille antaa vapaaehtoisesti olis kanssa ansainnut sen vähintään 80 euroa .Siis kuinka epäreilua,toinen saa rahat ja toinen ei mitään...hihii,sori.Kyllä se on niin,että rahaa,jos antaa ,niin rahaa halutaan.

      • pippuri

        Ei ole tarpeen olla ilkeä.


      • pippuri kirjoitti:

        Ei ole tarpeen olla ilkeä.

        Mulla oli tarve olla ilkeä:/ mutta oikeassa olet .Tämä asia kun on monimutkainen.Ja suututtaa minua.Pyydän kuitenkin anteeksi,jos olen jota kuta loukannut.Toivottavasti vierailunne huorien luona auttavat teitä suuresti.Pitäisikö naistenkin harjoitella ensin mieshuorilla? Vinkiksi,että kenties rohkaisuryyppy silloin tällöin ei olisi pahitteeksi.


      • pippuri
        todellisuusonharhaa kirjoitti:

        Mulla oli tarve olla ilkeä:/ mutta oikeassa olet .Tämä asia kun on monimutkainen.Ja suututtaa minua.Pyydän kuitenkin anteeksi,jos olen jota kuta loukannut.Toivottavasti vierailunne huorien luona auttavat teitä suuresti.Pitäisikö naistenkin harjoitella ensin mieshuorilla? Vinkiksi,että kenties rohkaisuryyppy silloin tällöin ei olisi pahitteeksi.

        Et minua loukannut. Vähän vaan toisten puolesta hermostuin.Olet oikeassa. Asia on monimutkainen.
        Toivoisin että jokainen löytäisi oman puolisonsa.Mutta siihen liittyy monella erilaisia vaikeuksia.Kirjoitinkin jo toisaalle tähän ketjuun, ja suosittelin kirjoittamalla tutustumista vähitellen.
        http://koti.mbnet.fi/~raijae/
        Eihän voi menettää mitään, jos kokeilee.


    • dgdshgsfdhgsfdhg

      Jeps. Rutiini on avainsana tässä asiassa ja sitähän tuo huorissakäynti luultavasti kasvattaa.

    • Ujo luuseri

      Mitä hiton väliä silläkään on jos joku huora nauraa jälkeenpäin kunhan vaan itse saa seksiä vaikka edes maksamalla. En mäkään nyt ujouteni takia aio koko elämääni olla seksiä harrastamatta. Ujoilla on siihen oikeus yhtälailla kuin niillä joilla ei ole tällästa helvetin ongelmaa.

      • Seksi ei taida kuulua kenenkään perusoikeuksiin.Tosi ikävää,että ujot miehet eivät kiinnosta!Mielestäni sama on kyllä ujoilla naisillakin.Ei minulla ole ujoja vastaan mitään ,olen itsekin ujo.Varmaan rohkaisuryyppy voisi auttaa vähän ,mutta eihän se loputtomiin kanna.Jos on tosi tosi ujo,niin varmaan tilanne on mahdoton.Sillon seksittömyys on varmaan vain yksi monista ongelmista.


    • Ujo luuseri

      Niin ja on se helppo sellasten moralisoida ja kieltää toisilta elämän ilot jotka saa seksiä niin paljon ja usein kuin huvittaa. Voi helvetti ku pistää taas vihaks kun ujoja ihmisiä kohdellaan niinku niillä ei olisi ihmisoikeuksia ollenkaan. Niin että hihhih hihii vaan.

      • Kuka muka saa niin paljon ku huvittaa,jotkut runkkarit vaan,höh


    • Hah, hah. Itse naisten kanssa ujona miehenä en edes uskalla ajatella harrastavani maksullisia naisia, sillä tiedän varmasti sen etten uskalla edes soittaa sellaiselle, paikalle menemisestä ja itse seksistä puhumattakaan. Ei se maksullisten seksipalvelujen käyttö varmaan kovin monelle meille ujoista sovi, kun se ujous todennäköisesti tekee koko hommasta täysin mahdottoman.

      Itselläni on myös jotain moraalisia syitä olla harrastamatta tuollaisia juttuja, joten en niitä käyttäisi vaikka pystyisinkin. Mutta jokainen tavallaan...

    • tavis mies

      Menisin jos olisi rahaa :(, olen niin ujo etten muuten varmaan saisi seksiä.

    • Ujo Luuseri

      Mulla taas on just sen verran rahaa että voisin ainakin sen puolesta kokeilla sitä maksullisella naisella käyntiä. Mun ongelma on taas se etten meinaa kehdata edes soittaa maksulliselle naiselle ja varata aikaa sinne menemisestä ja siitä itse aktista puhumattakaan. Todella surkea tilanne. Tasan ei käy onnenlahjat.

      • etsikää kiva tyttö

        Hei,

        Olen söpö, rauhallinen ja tosi mukava opiskelijatyttö (yhteiskuntatieteet). Treffipalstalla tuli vastaan kaksi miestä, jotka ehdottivat pientä avustusta ja olen heitä tapaillut silloin tällöin. Heistä tuli vakkareita. Toinen on ujo ja suloinen tyyppi ja tykkää aina jutella. Joo, ollaan me myös sängyssä yhdessä. Varaan hänelle samaan hintaa tunnin extraa, niin saa purkaa sisintään ja kertoi viimeksi tytöstä jonka kanssa haluasi mennä treffeille. Hauskaa. Autoin valitsee vaatteet ja kerroin hyviä keskustelunaiheita.

        Mene ainakin suomalaiselle koska kieliongelma ja kulttuuriero ei ainakaan auta siinä tutustumisessa ja toinen ei osaa välttämättä tulkita sua.


    • miksi ei löydy

      Mä haluaisin seksiä ilman sitä maksua. Eikö muka löydy naista joka haluaa harrastaa seksiä ujon miehen kanssa?

    • Ujo Luuseri

      Siltä tuntuu ettei löydy ja mahdotontahan ujon on naisia lähestyä. Eipä tunnu netissäkään kukaan nainen kiinnostuvan ujosta miehestä. Kai se on sitte ainut vaihtoehto maksaa siitä.

      • niin joo voisihan vaikka ujo huora ja ujo mies kohdata toisensa yössä,,,voisihan erikseen olla ujoille omat tytöt


    • 5477jg8

      Olin kirjoittanut tänne vuosi sitten. Mielipiteeni on muuttunut niistä ajoista. Enää en halua ottaa maksullista naista (en myöskään koskaan ottanut). Seksi ei ole se mitä haluan. Tarkoitan, että haluaisin parisuhteen enemmän muista syistä. Lisäksi epäilen, että yksi kerta onnistuisi kokonaan poistamaan suorituspaineita ja jännitystä. Varmasti se auttaisi, mutta jännitys säilyisi varmasti. Tuntisin itseni myös todella vastenmieliseksi, jos maksaisin seksistä.

      • Fghjytre

        No omapahan on asiasi. Itse annoin periksi 32 vuotiaana ja siitä lähtien olen säännöllisesti käyttänyt maksullisia palveluita. Ei kannata kaikkea miettiä niin paljon ja pitää periaatteita, elämä on lyhyt ja 100 vuoden päästä meitä ei muista kukaan. Ei muuta kuin röytää menemään,eikä jahkaile! Terv. Mies 35v


      • Fghjytre kirjoitti:

        No omapahan on asiasi. Itse annoin periksi 32 vuotiaana ja siitä lähtien olen säännöllisesti käyttänyt maksullisia palveluita. Ei kannata kaikkea miettiä niin paljon ja pitää periaatteita, elämä on lyhyt ja 100 vuoden päästä meitä ei muista kukaan. Ei muuta kuin röytää menemään,eikä jahkaile! Terv. Mies 35v

        Niin ja mietin vaan,että olette nille naisille unelmaasiakkaita,tosi suloisia ja herttaisia ja söpöjä ja kilttejä


    • aarhykyuk

      Naiset, antakaa ujoille kokemattomille miehille mahdollisuus, voitte löytää todellisen rakkauden ja/tai elämänne parasta seksiä. He todella yrittävät, haluavat oppia ja yleensä ovat paljon hellempiä ja huomaavaisempia ja lopulta parempia petissä kuin ne, jotka ovat kyntäneet koko Suomen naisväestön (edes omassa pienessä mielikuvituksessaan). Tarvitsette vain tipan kärsivällisyyttä ja hellyyttä. Ja miehet: älkää käykö maksullisilla... jos minun mieheni (oli lähemmäs kolmikymppinen todella ujo neitsyt kun tapasimme) olisi käynyt ja kertonut siitä minulle, tuskin olisimme tässä tilanteessa missä nyt olemme, onnellisesti yhdessä.

      • Ökkkhäi

        Niin... Jossain vaiheessa kun ikää alkaa olla lähemmäs 40 kuin 30, eikä naisista ole minkäänlaista kokemusta,ei ole mitään menetettävää vaikka käyttäisi maksullisia. Ja meitäkin on.


    • Eerikk44

      Se joka kysyi että mistä näitä maksullisia löytyy, niin tuolla ainakin lukee että " voi törmätä maksullisiin" :D http://suomentreffisivustot.blogspot.fi/ Ja tein tunnukset, kyllähän näitä täällä on!

    • lostsoul

      Ihan varmaan on monelle moraalinenkin kysymys käyttää maksullisia ja eipä se välttämättä suoraan auta lähestymään naisia mutta varmuutta sitten jatkoille voi tuoda jos sinne asti jotenkin ujona pääsee. Paine vaan sortua maksulliseen nousee mitä enemmän vuosikymmeniä kerää saamatta siltikin jos kaipaat parisuhdetta ja paljon muutakin on maksullinen lyhyt lohtu saada sitä läheisyyttä seksin ohessa.

    • ---------------

      En ole oikeastaan koskaan miettinyt maksullisia tässä ketjussa mainituista näkökulmista ennen kuin nyt. Olen aina ajatellut, että se on vaan se vartti ja sitten olen taas yksin, ihan täsmälleen kuten ennenkin.

      Jotkut tässäkin ketjussa väheksyvät ja paheksuvat maksullisia naisia, mutta olen kyllä sitä mieltä että jos huorissa käynti nostaisi itsetuntoa ja itsevarmuutta, millään muulla ei olisi väliä. Jos olisin tätä itse aiemmin ajatellut, olisin varmaan jo ajat sitten käynyt. Paheksunta on myös aika outoa, jos joku keskeisiä ominaisuuksiaan pysyvästi huorissa käymällä onnistuu parantamaan.

      Keskeistä ei todellakaan ole ulkonäkö tai varallisuus, katselkaa vaikka ympärillenne. Uskon että luonne on tärkein. Sosiaaliset ja itsevarmat löytävät aina seuraa, jopa itseään näyttävämpää. Tällaiset sulkeutuneet ja masentuneet kuin minä, eivät seuraa löydä. Ei edes keskustelu-, saati sitten seksiseuraa. Parisuhteesta puhumattakaan.

    • Onko täällä vastaava ujousketju naisille,että ujoille naisille maksullista melaa,mitä mieltä?Kysynpähän vaan?Miten ujous ja seksi liittyy yhteen.Laittakaa valot pois?Tai päälle ja se rohkaisuryyppy jos vaikka enemmän,niih,mä en nyt tiedä,mutta kyllä on olemassa naisia,jotka ei naura ,vaikka itekkin olen täällä tuominnut tän parituksen jne. Kyllä naisista moni on symppiksiä eikä tarvi pelätä

      • "Miten ujous ja seksi liittyy yhteen."

        Siten, ettei sitä ole ujoilla. Minä en ainakaan ujona saa seksiä. Tai mitään muutakaan kontaktia naisiin.


      • Titityy Sieppo

        Miehen rooli on olla aloitteellinen osapuoli. Ujo keskivertomies ei vedä naisia puoleensa ja jos mies ei kykene aloitteisiin on hänellä suuri mahdollisuus jäädä ilman läheisyyttä, seurustelua ja sitä seksiä. Naisilla on paremmat mahdollisuudet odottaa miehen tekevän aloitteen ja näin ujotkin naiset voivat saada seksiä.


      • Titityy Sieppo kirjoitti:

        Miehen rooli on olla aloitteellinen osapuoli. Ujo keskivertomies ei vedä naisia puoleensa ja jos mies ei kykene aloitteisiin on hänellä suuri mahdollisuus jäädä ilman läheisyyttä, seurustelua ja sitä seksiä. Naisilla on paremmat mahdollisuudet odottaa miehen tekevän aloitteen ja näin ujotkin naiset voivat saada seksiä.

        Eipä ole miehilläkään mitään aloitteentekokykyä paitsi humalassa baarissa.Mä ainakin muistelen näin .itseäni tää asiahan ei koske,kun olen parisuhteessa.Siellä baarissa sitten humalassa kaikki on ällöttäviä jotenkin.

        Miten ujous ja seksi liittyy yhteen?

        Niin no ,ujona et saa seksiäkään niin kuin et ehkä monta muutakaan asiaa.Seksi ei ole mikään ihmisoikeus.Uskokaa nyt jo.Seksualisuus on oikeus,mutta toisen ihmisen kanssa oleminen ei ole oikeus vaan etuoikeus.Hieno asia,mutta ei välttämätöntä.Onhan niitä eri tapoja etsiä itselleen kumppania,tietysti pitäisi ottaa huomioon,että ei odota liikoja kumppaniltaan.(esim.ulkonäkö ym).Pitää laskea rimaa jne.
        Miksi hitossa edes kommentoin tähän?


      • tipsytii kirjoitti:

        Eipä ole miehilläkään mitään aloitteentekokykyä paitsi humalassa baarissa.Mä ainakin muistelen näin .itseäni tää asiahan ei koske,kun olen parisuhteessa.Siellä baarissa sitten humalassa kaikki on ällöttäviä jotenkin.

        Miten ujous ja seksi liittyy yhteen?

        Niin no ,ujona et saa seksiäkään niin kuin et ehkä monta muutakaan asiaa.Seksi ei ole mikään ihmisoikeus.Uskokaa nyt jo.Seksualisuus on oikeus,mutta toisen ihmisen kanssa oleminen ei ole oikeus vaan etuoikeus.Hieno asia,mutta ei välttämätöntä.Onhan niitä eri tapoja etsiä itselleen kumppania,tietysti pitäisi ottaa huomioon,että ei odota liikoja kumppaniltaan.(esim.ulkonäkö ym).Pitää laskea rimaa jne.
        Miksi hitossa edes kommentoin tähän?

        "Eipä ole miehilläkään mitään aloitteentekokykyä paitsi humalassa baarissa."

        Sekin olisi huima edistys nykyiseen.


    • sanon vaan

      Sä voisit kans mennä maksulliselle naiselle ja pakottaa itsesi olemaan vähemmän ujo. Et sä siel koneen ääressä tule rohkeemmaksi. Vai meinaatkos koko elämäsi olla ujo ja ilman naista.

    • RETROHoppari

      Ottaakaahan, kun saatte jonkin ruven kyrvänpäähä, niin enimmät seksihalut katoaa.
      Ei kannata ottaa riskiä.

    • aviovaimosi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe