Avioliitto mielletään normaalisti

Sinde vm-82

väkivallaksi, ja se on mielikuvituksen tuotetta ja niitä voi olla monenlaisia psykologian takia. Ihmisessä, ihmisryhmissä ja ihmisjoukoissa, esim. lahkoihin siirtäminen on väkivaltaa. Ihmisessä, ihmisryhmissä ja ihmisjoukoissa on itsessään siis sillä tavalla sisäisesti monia avioliittoja, sisäsyntyisesti, sitten on olemassa ulkoisia avioliittoja, jotka ovat vain mielen- sekä mielikuvituksen tuotetta.
- Niissä on todellinen psykoterapiamahdollisuus.
- reaaliaikais-satu Punahilkka
- pääseekö lahkoista pois jos on terve
- helpottamaan jonkun muun työtaakkaa
- avioliittoihin kuuluu joskus ja aina yksityisyys

8

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s´.ns.ns.n-82

      Reaaliaikaisuuteen pitää olla normaalit tunnetilat, ei pyöreäpäisyyttä.
      Miksi kerjätä narsistiselle hoitajan omaiselle, jopa ihmisjoukkona?
      On näihin väkivaltatapauksiin erikseen rajoitteita, kieltoja ja sääntöjä, niin yhteiskunnassa, kuin ympäristössäkin.

      • Sinde vm-82

        Mitä sää semmosen vieraan sinne otit?
        Se ihtestään liikkuu ja tulee sinne.
        Se ei pääse siitä pois ja ikäänkuin välistä ulos näön takia.
        Tekee hän monesti näitä mulle.
        - "Sun ei tarvitse taas tehdä näitä, kun mä olen aikuinen." ---> tutti-vieras, rikosilmoitus, Katja kriisi ilmoittajana, mahdollisesti, joku sosiaalialan ammattilainen, tai hahmoterapeutti-lomittaja, nuoriso-vapaaajan ohjaaja
        - "Mulla on paha mieli, >-------< niin mullakin."
        - Se oli vähän kummallinen se valheenpaljastustestistö hänen veljensä kanssa linja-autossa
        A. Olenko kuollut?
        B. Seurusteletko
        C. Haluatko jonkun?
        D. Lapseksi tekeytyminen
        E. Selkäänsaaminen
        F. Sulla on taas psykoterapiaa, sä et suostu lähestyyn
        G. Mulla on erikseen lähestymiskiellot tähän lahkoon.
        H. Kun mä olen pilalla, inhottava, oksettava, härskiintynyt, vastaavat molemmat.
        I. Aiheuttaa kuvotuksen tunteita ihmisestä ja ihmisistä. Aluksi kaikki oli ihan hyvin


        Tuleeko niihin aina eri-ikäisyys?


      • snsnsnsn-vm-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

        Mitä sää semmosen vieraan sinne otit?
        Se ihtestään liikkuu ja tulee sinne.
        Se ei pääse siitä pois ja ikäänkuin välistä ulos näön takia.
        Tekee hän monesti näitä mulle.
        - "Sun ei tarvitse taas tehdä näitä, kun mä olen aikuinen." ---> tutti-vieras, rikosilmoitus, Katja kriisi ilmoittajana, mahdollisesti, joku sosiaalialan ammattilainen, tai hahmoterapeutti-lomittaja, nuoriso-vapaaajan ohjaaja
        - "Mulla on paha mieli, >-------< niin mullakin."
        - Se oli vähän kummallinen se valheenpaljastustestistö hänen veljensä kanssa linja-autossa
        A. Olenko kuollut?
        B. Seurusteletko
        C. Haluatko jonkun?
        D. Lapseksi tekeytyminen
        E. Selkäänsaaminen
        F. Sulla on taas psykoterapiaa, sä et suostu lähestyyn
        G. Mulla on erikseen lähestymiskiellot tähän lahkoon.
        H. Kun mä olen pilalla, inhottava, oksettava, härskiintynyt, vastaavat molemmat.
        I. Aiheuttaa kuvotuksen tunteita ihmisestä ja ihmisistä. Aluksi kaikki oli ihan hyvin


        Tuleeko niihin aina eri-ikäisyys?

        Yhteisen näön, joka muodostuu nimistä, alueistosta, ja normaalista perusturvallisuudesta, ja matemaattisista malleista. Ne ovat usein kehollisia, laskinmerkkien lisäksi.
        - Joku kysyy?
        - Ne on erityisammattillisille, niihin on monesti normaalia sosiaaliympäristöä, ja sekä trauma- ja kriisipurkua, toinen toisistaan huolehtimista.
        - Ei, hänellä ei ole muhun normaalisti kohdistuvia rauhallisia ajatuksia, asenteita tai pikemminkin inhimillisiä, empaattisia ja normaaleja, loogisia tunteita.
        - Miksi pitäisi olla? kysyin.
        - Mistä minä tietäisin onko hänellä niitä nykyään?
        - Miksi se kiinnostaisi minua?


      • Sinde vm-82
        snsnsnsn-vm-82 kirjoitti:

        Yhteisen näön, joka muodostuu nimistä, alueistosta, ja normaalista perusturvallisuudesta, ja matemaattisista malleista. Ne ovat usein kehollisia, laskinmerkkien lisäksi.
        - Joku kysyy?
        - Ne on erityisammattillisille, niihin on monesti normaalia sosiaaliympäristöä, ja sekä trauma- ja kriisipurkua, toinen toisistaan huolehtimista.
        - Ei, hänellä ei ole muhun normaalisti kohdistuvia rauhallisia ajatuksia, asenteita tai pikemminkin inhimillisiä, empaattisia ja normaaleja, loogisia tunteita.
        - Miksi pitäisi olla? kysyin.
        - Mistä minä tietäisin onko hänellä niitä nykyään?
        - Miksi se kiinnostaisi minua?

        Älä valehtele, mulle taas, ettet tiedä, mikä mun ammatti on.
        - Miten se nyt noin?
        -- Ei, sun piti ottaa joku muu siihen, ei sun piti jättää se siihen.
        - Mä en tarkoita tehdä mitään pahaa sulle.
        - Miksi pipi on pahasta?
        Tästä on vain tullut ihan mielettömän suuri asia.
        - Ihan vahingossa.


        Katjan kriisin ilmoittajana.
        - Joo, ne on poliisista seurattavana
        - Hän on saattanut suuttua, ja on ihan normaali väkivaltainen, mutta maailma ei ole ihan sellainen miltä näyttää ja häntä saattaa tarvita johonkin viittomakieleen, ja taianmaailmaan, niinkuin ihan oikeasti niihin erityisammattillisiin viittomiin.
        - En ole koskaan luonnostaan, mieltänyt väkivaltaiseksi, aiemminkaan.
        - Sen sijaan sadunmaailma pitää häntä sellaisena.


      • lsdlsdlsdl-sn-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

        Älä valehtele, mulle taas, ettet tiedä, mikä mun ammatti on.
        - Miten se nyt noin?
        -- Ei, sun piti ottaa joku muu siihen, ei sun piti jättää se siihen.
        - Mä en tarkoita tehdä mitään pahaa sulle.
        - Miksi pipi on pahasta?
        Tästä on vain tullut ihan mielettömän suuri asia.
        - Ihan vahingossa.


        Katjan kriisin ilmoittajana.
        - Joo, ne on poliisista seurattavana
        - Hän on saattanut suuttua, ja on ihan normaali väkivaltainen, mutta maailma ei ole ihan sellainen miltä näyttää ja häntä saattaa tarvita johonkin viittomakieleen, ja taianmaailmaan, niinkuin ihan oikeasti niihin erityisammattillisiin viittomiin.
        - En ole koskaan luonnostaan, mieltänyt väkivaltaiseksi, aiemminkaan.
        - Sen sijaan sadunmaailma pitää häntä sellaisena.

        - Mä olen hirvittävän pahoillaan ja järkyttynyt tästä, hänen lahkoon siirtymisestään.
        - Siitä tulee ankaran paha mieli, sosiaaliseuralle ja sosiaaliympäristölle.


      • Sinde vm-82
        lsdlsdlsdl-sn-82 kirjoitti:

        - Mä olen hirvittävän pahoillaan ja järkyttynyt tästä, hänen lahkoon siirtymisestään.
        - Siitä tulee ankaran paha mieli, sosiaaliseuralle ja sosiaaliympäristölle.

        Vesa: niin millainen hän on? niin, minkänäköinen hän on?
        Portaiden valheidenpaljastustestistö kirjoitti näin vuonna -85 ja -86.
        Miksi se sinua kiinnostaa?
        vain kiinnostaako se upotusta, miinaharvaa, junttien kirjanpitoa, jätkänshakkia,
        Vesa;: Niin, anteeksi mitä olen tehnyt ja tekemässä vaimolleni? Haluanko mennä enää ensi vuonna kouluun? Haluaako heidän kanssaan olla kukaan tekemisissä....?
        Vesan aviomies kriisi: voi, anteeks, voi anteeks, voi anteeks kauheasti, mä en vielä ymmärrä lapsen ja aikuisen eroa, mä en ymmärrä vieläkään tarpeeksi lapsenkasvatusta


      • snsnsnsn-vm-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

        Vesa: niin millainen hän on? niin, minkänäköinen hän on?
        Portaiden valheidenpaljastustestistö kirjoitti näin vuonna -85 ja -86.
        Miksi se sinua kiinnostaa?
        vain kiinnostaako se upotusta, miinaharvaa, junttien kirjanpitoa, jätkänshakkia,
        Vesa;: Niin, anteeksi mitä olen tehnyt ja tekemässä vaimolleni? Haluanko mennä enää ensi vuonna kouluun? Haluaako heidän kanssaan olla kukaan tekemisissä....?
        Vesan aviomies kriisi: voi, anteeks, voi anteeks, voi anteeks kauheasti, mä en vielä ymmärrä lapsen ja aikuisen eroa, mä en ymmärrä vieläkään tarpeeksi lapsenkasvatusta

        on sosiaaliryhmässä katsos kaksosia ja tätä ei sen takia tarvitse mun mielestä välttämättä....
        Niin, heitä on normaalissa työelämässä.
        Jollakin jääny työt tekemättä yksityisyydelle, turvallisuudelle ja todellisuudelle.


    • Juuuuuc

      juuuuuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe