vittu kattokaa tuon akan selluliittejä, melko hirveen näköiset, ja akka vasta jotain alle 40-vuotta. ei saatana mua oksettaa
Vastaukset 9
- hessu.moi
joo en tajuu miten jotku voi pitää janikan kroppaa kauniina.
- LOLLLLLLLLLLED
no mitä vittua te lässytätte?! Minkälainen pakkasen raiskaama pulkannaru sitä pitäs olla? Minusta on hyvä että on muotoja... Teininä se oli ehkä TOsI IHKUU ku paino vaan 25kg.. Täälä keskutelussa on muutenki niin perkeleen lapsellista porukkaa että ei järkee ! :D menkää hoitoon.. :-) kiitos... Tanja suvi ja janica rock
- 2+2
Kumman niistä valaista?
- se on hirvee ihra
Nyt puhutaan Suvista, sen takataskujen väli on ainakin 120senttiä
- mää vaan
Normaali suomalaisen naisen mitta.
- NormaalejaNaisia
Ootteko te miehiä vai naisia, jotka täällä niin mollaatte? Jos ootte miehiä, niin ette tuu koskaan saamaan naista itsellenne, jos teidän ajatusmaailma juoksee tuohon tahtiin.
- Pikku pirpanat
Nämä pahimmat riekkujat ovat ilmeisesti varhaisteinejä.
Katsokaa isiänne, äitejänne, isoäitejänne ja isoisiänne niin näette minkälaisia teistäkin todennäköisesti valitettavasti tulee.
- saatanan teinimöllöt
´´Nämä pahimmat riekkujat ovat ilmeisesti varhaisteinejä.´´
joo jotain saatanan finninaamaihkuteinejä noi haukkujat ovat koska ei kukaan aikuinen ihminen kirjoita tällästä tekstiä!
´´ kattokaa tuon akan selluliittejä, melko hirveen näköiset, ja akka vasta jotain alle 40-vuotta. ei ******* mua oksettaa´´- Jalaattalentää
Siihen on helppo ratkaisu joka löytyy WC:stä. PÖNTTÖ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641693Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 89691
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592