Aivan niin kuin peruspalveluministeri sanoi valelääkäreille, että tulette jäämään kiinni, sanoisin oikeille lääkäreille, että joudutte vielä myöntämään homesairaudet tosiksi.
Kannattaa miettiä suhtautumistapaansa jo nyt, sillä niin tuossa tulee vielä käymään - tai on käynytkin jo. Sitä nolompaa vain, mitä kauemmin tietojen päivittäminen muun maailman tasalle kestää.
( http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/guzenina-richardson-valelaakareille-te-tulette-jaamaan-kiinni/art-1288429109678.html )
JOUDUTTE VIELÄ MYÖNTÄMÄÄN
6
211
Vastaukset
- psykoosvdir8gäafbhuo
Lapin Kansa Lauantai 19 marraskuuta.
Lainaus alkaa:
Potilasturvallisuus:
Huumeongelmat ovat lisääntyneet selvästi lääkärien keskuudessa. Huume- ja lääkeriippuvuudesta kärsivät erityisesti nuoret lääkärit.
Päihdeongelmat näkyvät lääkärien toimintakielloissa, jotka liittyvät yleensä päihteisiin tai psyykkisii ongelmiin.
Lainaus loppu.
Ei lääkärit ole taviksia kummempia näissäkään asioissa.
Kakaroilla menee lujaa. Hometyöpaikkojako?
Heippatirallaa..."Huumeongelmat ovat lisääntyneet selvästi lääkärien keskuudessa. Huume- ja lääkeriippuvuudesta kärsivät erityisesti nuoret lääkärit.
Päihdeongelmat näkyvät lääkärien toimintakielloissa, jotka liittyvät yleensä päihteisiin tai psyykkisii ongelmiin."
- Toivottavasti Ville Savolainen jatkaa vielä opintojaan. Tarvitaan uutta verta ja uutta näkökulmaa. Viimeistään kuollessa maine puhdistetaan, siihen voi luottaa jokainen totuutta etsivä!sanasinko kirjoitti:
"Huumeongelmat ovat lisääntyneet selvästi lääkärien keskuudessa. Huume- ja lääkeriippuvuudesta kärsivät erityisesti nuoret lääkärit.
Päihdeongelmat näkyvät lääkärien toimintakielloissa, jotka liittyvät yleensä päihteisiin tai psyykkisii ongelmiin."
- Toivottavasti Ville Savolainen jatkaa vielä opintojaan. Tarvitaan uutta verta ja uutta näkökulmaa. Viimeistään kuollessa maine puhdistetaan, siihen voi luottaa jokainen totuutta etsivä!Jos et tajua voimaasi, Ville, aloita aamusivujen kirjoittaminen...
Totuuden etsiminen johtaa totuuden luo eikä pidä antaa koskaan periksi!
Kaltaisiasi tarvitaan - hang on, Ville!
http://suomi2017.wordpress.com/tag/entinen-laaketieteen-opiskelija-ville-savolainen-helsinki/sanasinko kirjoitti:
"Huumeongelmat ovat lisääntyneet selvästi lääkärien keskuudessa. Huume- ja lääkeriippuvuudesta kärsivät erityisesti nuoret lääkärit.
Päihdeongelmat näkyvät lääkärien toimintakielloissa, jotka liittyvät yleensä päihteisiin tai psyykkisii ongelmiin."
- Toivottavasti Ville Savolainen jatkaa vielä opintojaan. Tarvitaan uutta verta ja uutta näkökulmaa. Viimeistään kuollessa maine puhdistetaan, siihen voi luottaa jokainen totuutta etsivä!"Toivottavasti Ville Savolainen jatkaa vielä opintojaan. Tarvitaan uutta verta ja uutta näkökulmaa."
- Muistatteko lääkäri Riitta Kauppisen tapauksen? Vaikka hänen lääkärinoikeuksiaan on nyt yli 30 vuotta sitten liikenneonnettomuudessa saadun neurologisen vamman ja vainoamisen takia rajoitettu, hän on tehnyt mittavan ja kunnioitettavan uran poliitikkona ja vaikuttajana:
"Kauppinen tuli tunnetuksi 1980-luvulla 'kohulääkärinä', joka passitettiin vasten tahtoaan ja laittomasti psykiatriseen sairaalaan. Taustalla oli Kauppisen epäily, että hänen potilaissaan ja itsessään havaitsemien oireiden syynä olivat Pieksämäen vedessä ja ilmassa olevat myrkyt."
Ks. http://www.savonsanomat.fi/uutiset/savo/riitta-kauppisen-lääkärinoikeuksia-rajoitettu/70863
- Teepä Ville "kauppiset"... Jos jaksaisit, voisit aloittaa maineesi puhdistamisen ensin oikeusteitse Suomessa ja sitten Euroopan ihmisoikeustuomioistuimessa EIT:ssä:
"Nelosen uutisten selvityksen mukaan (17.9.2006) Suomi saa väkilukuun suhteutettuna erittäin paljon langettavia päätöksiä Euroopan ihmisoikeustuomioistuimesta. Suomelle annetaan moitteita lähes kaksi kertaa niin paljon kuin maille keskimäärin. Muihin pohjoismaihin verrattuna Suomi saa noin seitsenkertaisen määrän langettavia päätöksiä."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Euroopan_ihmisoikeustuomioistuin
Ks. myös:
Suomalaisia oikeusmurhia
http://www.sanasinko.net/viewtopic.php?p=2498#2498
Korruptio Suomessa
http://www.sanasinko.net/viewtopic.php?p=2546#2546sanasinko kirjoitti:
"Toivottavasti Ville Savolainen jatkaa vielä opintojaan. Tarvitaan uutta verta ja uutta näkökulmaa."
- Muistatteko lääkäri Riitta Kauppisen tapauksen? Vaikka hänen lääkärinoikeuksiaan on nyt yli 30 vuotta sitten liikenneonnettomuudessa saadun neurologisen vamman ja vainoamisen takia rajoitettu, hän on tehnyt mittavan ja kunnioitettavan uran poliitikkona ja vaikuttajana:
"Kauppinen tuli tunnetuksi 1980-luvulla 'kohulääkärinä', joka passitettiin vasten tahtoaan ja laittomasti psykiatriseen sairaalaan. Taustalla oli Kauppisen epäily, että hänen potilaissaan ja itsessään havaitsemien oireiden syynä olivat Pieksämäen vedessä ja ilmassa olevat myrkyt."
Ks. http://www.savonsanomat.fi/uutiset/savo/riitta-kauppisen-lääkärinoikeuksia-rajoitettu/70863
- Teepä Ville "kauppiset"... Jos jaksaisit, voisit aloittaa maineesi puhdistamisen ensin oikeusteitse Suomessa ja sitten Euroopan ihmisoikeustuomioistuimessa EIT:ssä:
"Nelosen uutisten selvityksen mukaan (17.9.2006) Suomi saa väkilukuun suhteutettuna erittäin paljon langettavia päätöksiä Euroopan ihmisoikeustuomioistuimesta. Suomelle annetaan moitteita lähes kaksi kertaa niin paljon kuin maille keskimäärin. Muihin pohjoismaihin verrattuna Suomi saa noin seitsenkertaisen määrän langettavia päätöksiä."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Euroopan_ihmisoikeustuomioistuin
Ks. myös:
Suomalaisia oikeusmurhia
http://www.sanasinko.net/viewtopic.php?p=2498#2498
Korruptio Suomessa
http://www.sanasinko.net/viewtopic.php?p=2546#2546"Teepä Ville 'kauppiset'... Jos jaksaisit, voisit aloittaa maineesi puhdistamisen ensin oikeusteitse Suomessa ja sitten Euroopan ihmisoikeustuomioistuimessa EIT:ssä --"
- Olisi lähes välttämätöntä saattaa EU:n tietoon, kuinka Suomessa homesairaita kohdellaan!sanasinko kirjoitti:
Jos et tajua voimaasi, Ville, aloita aamusivujen kirjoittaminen...
Totuuden etsiminen johtaa totuuden luo eikä pidä antaa koskaan periksi!
Kaltaisiasi tarvitaan - hang on, Ville!
http://suomi2017.wordpress.com/tag/entinen-laaketieteen-opiskelija-ville-savolainen-helsinki/"Jos et tajua voimaasi, Ville, aloita aamusivujen kirjoittaminen..."
- Taianomaista päivittäistä voiman lataamista. Jos toisten ilmaisu hyytyy, omani ainakin jatkuu ;)
Mitään muuta en haluaisi tehdäkään kuin kirjoittaa aamusta iltaan. Mutta mitä eniten haluaa, sitä karsittava... Syö aivan liian paljon aikaa kaikelta muulta.
Meikän vuorokaudessa pitäisi olla aikaa 2 x 24 tuntia, että ehtisi kirjoittaa ja tehdä muun. Jatkossa panostettava siihen muuhun ja jätettävä kirjoittaminen vähemmälle paitsi aamusivut, jotka rustattava joka tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
