Onko jotakin ongelmaa jos tuollaisen otsikossa mainitun laajakaistayhteyden ottaa käyttöön? Tällä hetkellä minulla on Elisan kautta Viihdepaketti jossa menee muutaman viikon sisällä määräaikaisuus umpeen. Tuota DNA:n taloyhtiölaajakaistaa on mainostettu muutamaan kertaan.
Onko näissä taloyhtiön sisäisissä tietoliikenneyhteyksissä mahdollista vakoilla tai muulla tavalla tehdä haittaa toisille naapureille joilla kyseisen kaltainen palvelu on käytössä? Eräs tuttava jolla tietokone oli taloverkossa - epäili että tätä kautta voi helposti häiritä muita taloverkossa olevia. Lieneekö näin? Tai onko näissä jotakin tietynlaisia ongelmia havaittu käytännössä?
Otsikossa mainittua palvelua mainostetaan ilmaisena 2 M/0,5M, mutta ohessa mainostetaan että jos ottaa tietyillä nopeuksilla niin sitten maksaa tietyn määrän kuukaudessa. Elisa Viihdepaketissa yhteysnopeus on FullRate (jopa 24/1 Mb/S). En pelaa pelejä mutta katson jonkin verran elokuvia ja surffaan netissä. En siis mitään huippunopeuksia tarvitse mutta sen verran etteivät elokuvat takkua. Pystynkö hyödyntämään ilmaistarjousta vai joudunko joka tapauksessa heti tilaamaan lisää nopeutta?
DNA Welho Taloyhtiölaajakaista?
2
960
Vastaukset
- talolle yhtiö
Se on taloyhtiölle joten sun pitää saada sen taloyhtiösi ostamaksi liittymäksi. Se maksaa sulle sitten welhon hinnaston mukaan. Saat siihen welholta sitten melko edullisesti lisää nopeutta.
Eli *mikään* ei ole ilmaista, jotain kautta se *aina* maksaa. - ap.
"Eli *mikään* ei ole ilmaista, jotain kautta se *aina* maksaa." Niin tietysti, mutta kai näistä asioista keskustella saa? Olisin ollut kiinnostunut myös jos on jotakin muita oleellisia asioita liittyen siihen onko minulla henk.koht. hankittu tietoliikenneyhteys vai taloyhtiön kautta.
Niin ja minulle itselleni on kyllä tullut mainoksia tuosta taloyhtiön laajakaistasta, joten ilmeisesti siihen mukaan on mahdollista päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891829Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2761687Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751369- 58955
- 51947
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70927- 66904
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40891Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤51876