Painiliiton hallitus on tehnyt uudet pelaajahankintansa tulevalle kaudelle 2012. Pelaajavalmentajana ja kapteenina jatkaa jatkosopimuksen saanut Jukka Rauhala. Kolmivuotisilla sopimuksilla kiinnitettiin myös kolme muuta vahvistusta. Vasen laituri Ilmo Pilli viilettää painikentillä jatkosopimuksen turvin vielä ainakin kolme seuraavaa vuotta. Pilli kiinnitettäneen sentteriksi kolmosketjuun, jonka toimenkuva on ns. jarruketjun haastavat ympyrät. Uusina hankintoina painiliiton joukkueeseen liittyvät hyökkäysrintamalle nimekäs vahvistus "Kajaanin kaappi" Pekka Moliis sekä puolustukseen lisävahvistuksena Marko Asell. Jännä nähdä mihin ketjuun uudet kaverit sijoitetaan. Moliis terävänä hyökkääjänä antaa varmasti lisäpotkua maalin teossa. Käyttääköhän hän "PekkaTalk" aseitansa myös tässä joukkueessa - saapa nähdä? Asell vahvistaa puolustusrintamaa sijoittuen mahdollisesti kakkosketjuun Sarkkisen aisapariksi. Joukkueen huoltajana jatkaa Vehviläinen tiimeineen myös tulevalla kaudella. Ykkösketjussa viilettävät kapteeni Rauhalan rinnalla Savola ja Mäki-Töyli. Pakkiaisapari tässä ketjussa on Paakkarin ja Hakalan heiniä. Luostarinen havittelee todennäköisesti Moliisin kanssa samaan ketjuun, mikä antaa omat haasteensa muiden ketjujen kokoonpanon muodostumiseen. Paljon on vielä kysymysmerkkejä ennen kuin joukkueen koko kokoonpano on selvillä. Toivotaan joukkueelle menestystä tulevalla kaudella.
Painiliiton joukkue 2012
magnetofonissa
4
278
Vastaukset
- näinkävi
hallitusvaalin äänet: Molis 73 ääntä, Pilli 68, Asell 61, Korpela 42, Toivola 2?, Varteva 19, Karhu 0 ääntå
- painijaylirajojen
Siinäpä naulan kantaan osunut kuvaus painiliitosta.
- täytyy sanua
jotta Pekka on kentän selvä valinta. liiton tiedotteesta se ei vain ilmennyt. äänimäärästä kyllä.
- juhuupas
taisi olla Pekan äänimäärä muutamalle henkilöllä melkoinen järkytys. onnea Kajaanin miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538- 50504
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492