Olen lisännyt Sisällönsuodatukseen
http://widgets.kiosked.com/
http://resources.kiosked.com/filestorage/9505098.jpg
http://www.kiosked.com/*
http://resources.kiosked.com/filestorage/10086396.jpg
mutta edelleen, kun JavaScript on päällä, tulee Kioskedin pomppijainen silmille, kun hiiri lipsahtaa.
Onkohan mulla jotain häikkää noissa estoissa?
Kiosked -mainos pois?
7
224
Vastaukset
- koklaa
http://resources.kiosked.com/filestorage/*=UUID:55667740946ECF4FBA95A50D26EE9F96
http://pagead2.googlesyndication.com/*=UUID:E05EA3A00BCF11E188ADA87DC8129726
http://widgets.kiosked.com/*=UUID:E05EA3A00BCF11E188ADA87DC8129726
Nuo muistaakseni panin urlfilter.ini-tiedostoon.- snagari vuotaa...
Tänx koklaa. Ei lähtenyt noilla...
- koklaa
snagari vuotaa... kirjoitti:
Tänx koklaa. Ei lähtenyt noilla...
Käynnistitkö selaimen uudestaan?
Mulla kun onnaa. - snagari vuotaa...
koklaa kirjoitti:
Käynnistitkö selaimen uudestaan?
Mulla kun onnaa.Kyllä.
( Kiosked on näköjään joka sivustolla erilainen ). - snagari vuotaa...
koklaa kirjoitti:
Käynnistitkö selaimen uudestaan?
Mulla kun onnaa.Näyttäis siltä, että yksi suodatin oli puutteellinen pomppijaisen tappamiseksi. Puuttui * perästä eli
http://widgets.kiosked.com/
pitää olla
http://widgets.kiosked.com/*
- 12
http://www.nsaneforums.com/topic/108417-gaotd-ad-muncher-basic/
Ilmaiseksi Ad Muncher vielä tänään. Suodattaa tosi hyvin ja kerralla kaikista selaimista. - MinäIte!
Lisää tämä siihen suodatukseen:
http://widgets.kiosked.com/widget/kiosk/size/300/co/8/id/48.js
ps. huomasinpa ettei enää tarvitse urlfilter -listaa enää kun latasin opera-sivulta Opera AdBlock palikan selaimeen.
Täältä siis AdBlock:
https://addons.opera.com/en/addons/extensions/details/opera-adblock/0.52/?display=en
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579