Tuommoinen otsikon mukainen laite tuli ostettua ja siihen pitäisi nyt löytää vähän varaosia. Osien löytämien voi olla aika vaikeaa koska kone on aika vanha. Elikkä olisi kiva jos joku tietäisi vaikka maahantuojan tai jotain myyjiä.
mitsubishi ct351 sarvitraktori
8
12437
Vastaukset
- joku
Kysele Pienkonehuolto Timo Suomelta, VANTAA.
- JussiJu
-Kysyin korjaamolta ennen ostoa: Ei saatavana, maahantuonti loppunut. Ehdotti toista konetta nokalle,mutta kiertosuunta on peilikuva...
-Toivottavasti sait halavalla... - bertsi
Kauan alalla olleilta konekorjaamoilta esim. Ami Vainikka www.vainikkaoy.com
- sarvijaakko
ostin just samanlaisen ja oli tarrat konekesko maahantuoja
- mit
Mitsubishin virallinen maahantuoja:
Optioforum Oy Puh 0505 111 123- cetari
löytyykö tuolta varaosia tuohon CT 351 seen.
- j
cetari kirjoitti:
löytyykö tuolta varaosia tuohon CT 351 seen.
Nurkalta löyttyy tollainen laite KOVAn harjalla. Ei käyttökunnossa.
- Koo
j kirjoitti:
Nurkalta löyttyy tollainen laite KOVAn harjalla. Ei käyttökunnossa.
Terve j
Liikeniskö sulta laitteestasi harjalaitteen koneen puoleinen siivapyörä ja kiilahihna?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782