Minulla on Villeroy & Boch:n harvinaisen Design 1900 -sarjan kahvi/teeastiasto sekä useita lisälautasia tarjoiluun. En käytä sitä käytännössä koskaan ja mietin, miten sen voisi myydä eteenpäin. Onko vinkkejä?
Vastaukset 5
- Susanna
Myy siellä vaikka.
- alfapet
Joo, huuto.net on olemassa, mutta sillä liikkuva porukka ei ehkä ole ihan oikea kohderyhmä näille astioille. Katselin nettihuutokauppoja maailmalla ja hintataso tuolle astiastolle nousi melko kovaksi. Astiastoni taitaa tarvita juuri sen oikean ostajan oikeassa paikassa.
- tänne
Kokeile ilmoitella niistä vaikka (sähköpostin) uutisryhmässä, itse olen siellä kohdannut asiallisempia ostajia kuin esim suomi24 tori palstalla. Ja tietysti keltainen pörssi lehti. Siellä joskus ilmotellaan villeroy&Bochin astioita. Itsellänikin on mutta Adeline sarja kiinnostaa minua.
- janilet
Adeline kiinnostaa minuakin, kun sarja on lopetettu enkä saanut kerättyä kaikkea haluamaani! Jos en saa sitä mistään ostattua (siltä vaikuttaa), olen mahdollisesti kiinnostunut myymään.
- Katri
janilet kirjoitti:
Adeline kiinnostaa minuakin, kun sarja on lopetettu enkä saanut kerättyä kaikkea haluamaani! Jos en saa sitä mistään ostattua (siltä vaikuttaa), olen mahdollisesti kiinnostunut myymään.
Hei!
Ostaisin milelläni V&B adeline astiastoa, ainakin keittolautasia ja mahd. muutakin. Olisitko kiinnostunut myymään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202452Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401622Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531066- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk81749Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71718