Mokkulayhteys ei käynnisty

tajuton

Viiko sitten katosi se ikoni näytöltä jolla mokkulayhteys avataan? Kun klikkaan käynnistä valikosta mobile partner kohdasta, näyttöön ilmestyy seuraava teksti:

Kohdetta mobile partner.exe, johon tämä pikakuvake viittaa on muutettu tai siirretty. Pikakuvake ei toimi oikein. Haluatko poistaa pikakuvakkeen.

Mokkulan poisotto ja takaisin laitto ei auttanut

5

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toppis

Jos sinulla on liian hyvä yhteys, operaattori katkaisee yhteyden ja haluaa tehdä muutoksia sinun koneella, eli ottaa sinun koneen haltuun ja niin että se rajoittaa yhteyden 1 megaan tai jopa alle. Urkkii salasanat esiin .... näin on käynyt minulle. kun vaihdan järkkäri tai käyttis salasanaa hyvin toimii netti.

• tajuton

Lienee jotain tautia tullut koneeseen. Mokkula yhteys ollut jo kaksi viikkoa pois käytöstä. Maksan siis siitä vaikkei se toimi. Soneran toimistoltakaan ei heru apua. En ole soittanut maksullisiin apunumeroihin, koska siellä rahastetaan ja en helposti ymmärrä neuvoja. Käytän kannettavaa konettani nyt valokuitukapelin päästä. Koneeseen ilmestyy aina käynnistettäessä ihmeellinen merkki, jossa on kaksi ristiä ja ok. Sähköpostissa avattaessa olevaa viestiä avattaessa ilmoitettiin, että tämä saattaa vahingoittaa konetta. Sain sen viimein auki. Kun melkein tunnin olin konetta käyttänyt. Ilmoitti se sammuttaessa olevan jonkun latauksen kesken? Avast-merkin päälle on tullut itsekseen ruksi ja aina kaupataan englanniksi jotain maksullista avastia kovilla alennuksilla. Pelottaa, että nuo saastaiset virukset tarttuu tuolta koneesta käyttäjään.

• Cancel

Koneessani on F-securen Soneran virus/paluómuuri ohjelma, kai sen pitäisi toimia. Vuoden vanhat mokkulan rajattomat netit ilmeisesti on tällä hetkellä tulilinjalla. Siis " rajattomat " ei nopeuden rajiutusta, ei datamäärä rajoitusta. Vuosi sitten oli kamppanja näistä mokkula- netistä. Operaattorit yrittää saada pois nämä mokkulat käytöstä, siitä johtunee toimimattomuus, minulle tarjottiin uutta mokkulaa uusin ehdoin. siis rajat käytöön 20 Gb / kk.

• owtu92304u09g3u0935

Minulla tuli 2v sopimus täyteen ja jouduin vaihtamaan mokkulaliittymän sellaiseen jossa on 20gt rajoitus datan siirtomäärälle kuukaudessa, hintakin pompsahti huomattavasti ylöspäin ja vähän väliä yhteyskuvake näyttää rajoitettua yhteyttä eli netti ei toimi ollenkaan.
      Miksi kaikki muuttuu aina vain huonompaan suuntaan?

• Edelleen tajuton

Nyt kävi kylässä nuori nörtti. Avasti- virustorjunta ohjelma oli katsonut,että mokkulaohjelmassa on mukamas virus. Virusta tohtori ei siitä löytänyt. Nyt taas mokkulayhteys toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe