Elikkä kumpaa hotellia suosittelette? Kumpi on paremmalla paikalla? Entä ranta?
Vastaukset 1
- saigon
Orientalissa viime talvena,kiva hotelli ja allasalue ja rannalla,mutta ranta hotellin kohdalla ei paras mahdollinen,Henkilökunta ystävällistä ja huoneet siistit,iltaisin hotellin ravintola todella hiljainen,ei juuri ketään.Lähistöllä kuitenkin ruokapaikkoja ja edulliset hinnat.Sea Lion hotellin tiedän ja sijainti mielestäni parempi,alueella shoppailtavat liikkeet ja ruokapaikkoja,Orientalista lähdettävä taxilla jos meinaa shoppailla,silti hyvä valinta valitsetpa kumman hyväänsä,taxi halpa.Me jo kolmatta kertaa vietnamiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su393996- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598