Olen vielä siis töissä kaupassa mutta kunto ei ole entisensä.En pysty kunnolla kävelemään joko selkään tai lantioon sattuu aivan saatanasti. Neuvola lääkäri sanoi vain että ihan normaalia ja että töihin voin mennä. Kohdun suu oli 3cm ja pehmennyt ja kiinni. Kun tulen töistä kotiin en jaksa tehdä yhtikäs mitään röjähdän sohvalle ja pitäs tota 2,6vuotiasta poikaakin jaksaa hoitaa. Vihloo alapäästä välillä tosi lujaa ja selkä tosiaan on tosi kipeä vaikka ei mitään nostelisi. Ja toisaalta en halua jäädä sairalomalle sen takia kun pelkään että töissä ei tykätä jos jään saikulle,mut toisaalta mietin et onko minun ja vauvan terveys kuitenkin tärkeempi kuin töissä käynti :P Kertokaa kokemuksia..
Rv 28+3 töistä..
3
203
Vastaukset
- Maalimamma.
Vastasit jo itse kysymykseesi: sinun ja vauvan terveys on tärkeämpää kun työt! Itsellä oli jokin aika sitten samansuuntaset kamppailut työn suhteen, mutta täytyy muistaa, että nyt ei enää ole kyse vain MINUSTA ja kukaan muu ei voi sitä pientä ihmistainta suojella tässä vaiheessa, kuin äiti siinä missä pystyy.
- tammimamma
Kyllä kannattaa jäädä sairauslomalle, jos on paljon kipuja. Minä olen myös kaupassa töissä. Raskausviikko 31 on menossa. En ole päivääkään ollut saikulla, mutta se onkin vain ollut iloinen yllätys. Olen voinut todella hyvin. Varmasti itsekin jäisin kotiin lepäämään, jos olisi kipuja. Nyt vaan lähinnä ei enää huvittaisi olla töissä, kun odottaa jo niin malttamattomana vauvan syntymää.
- sara88
Itse jäin 31 viikolla kaupasta sairaslomalle, voit pyytää kevennystä esim. kassalle? itse olin 25-31 viikolle vain kassalla, työantaja musta enemmän oli huolissaan kuin minä itse, sairaslomalle jäin siksi koska en mahtunut enään työskentelemään kassalla! :D heti sain saikkulapun kun pyysin lääkäriltä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917365- 373907
- 453480
- 2302625
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402622- 402413
- 1292349
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292229Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202105- 451922