Yrittäjin Juhlat Saimaa Gadens, Musiikki ei pelannut lainkaan

paikallinen taikuri

Musiikki oli huonoa ! jos tanssimusiikkia soitetaan silloin pitää olla TANSSIORKESTERI eikä mitään JATSIA surkeeta musiikkia pitää soittaa juhlayleisölle eikä sitä mistä itse pidän ei ole minua pyydetty soittamaan valssia ja humpaa tänne...vaikeeta oli musiikki siellä ja vielä K. Ranto aivan turha tyyppi siellä vaan bändillä piti olla soliisti tarjoita monipuolista tanssimusiikki pitää pelata ja piste.

Hei silloin pitää iltaan olla siihen sopiva tanssiohjelmisto, siihen kyllä löytyy trio, kvartetti mutta ei paikallisia taikureita. Niitä pändejä on paljon ja ammattilaisia mitkä osaa homman.

Paikalliset voi pysyä pois näistä soittohipoista, keskittyy vain rengin hommiin.

5

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tabuja perk

ööö,ootkos ottanut nappis,sekosin jo ekalla rivillä?

• constructors

Kyllä yrittäjällä on tosi vaikeaa!

• Riitta P.

Minusta musiikki oli ja huonoa, jos kylpyä on pääasiassa suunnattu venäläisille olisi siellä pitänyt olla myös venäläistä musiikkia. Minusta tässä asiassa mokattiin ja tosi pahasti.

• kaks-neljä

Saimaa Gardensin kylpylän sauna: Nämä voisi olla toisin
        -kiukaat asetettu vaikeasti tavoitettaviksi ison löylyhuoneen reunoihin
        -keskellä saunan lattiaa (INVA-paikat) voisi laittaa ison kiukaan ja nykyisten kiukaiden paikoille pyörätuolipaikat
        -saunan takaseinällä luteiden puolella hormi joka vie tilaa lauiteilta neljän istujan verran
        -sauna paneloitu pyöröpaneelilla kokonaan tylsän oloiseksi

• Liikaa suomalaisia

Kaikki finskit vituun sieltä, mitä ne siellä tekee persaukiset ahmat. Tilallel ihmisiä, eli Veväläisiä joilla on paalua.
      ja kiuas on vittu väärässä paikassa, se pitää olla aulassa perkele

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      51
      1673
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1612
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1178
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      981
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      954
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      627
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe