Mitä mieltä olette uuden hinaus yrityksen toiminnasta? Kertokaa kokemuksistanne!
10-Hinaus
21
1646
Vastaukset
- Nyt autoton
Minulla ainakin ihan hyvä tuntuma.Vaikka eihän sitä haluaisi olla suoranaisessa tekemisessä hinausauton kanssa.Kun oma auto oli ainakin aika huonossa " hapessa" kun oli hinausauton kyydissä.Kiitos kuitenkin viellä hinausauton kuljettajalle.
T:Toyotalla ajeleva naikkonen. - datsun-mies
paska se on. forströmmi parempi.
- Lisää yrittäjiä
Onko kylille tullut kolmas alan yritys.
Vaiko Datsun-"miehellä" pienehkö kirjoitus virhe.
Ei kannata arvostella toisia jos ei osaa oikein kirjoitusta.
No meitä on joka lähtöön.
Mutta positiivistä,että tulee uusia yrityksiä.
Pois lähteneitä Paimiossa taitaa olla jo kymmenen
täynnä tälle vuodelle. - Kirjoitusvirhe
Lisää yrittäjiä kirjoitti:
täynnä tälle vuodelle.Kirjoitusvirhe on yhteen, oikeinkirjoitus on yhteen, "positiivistä" pitäisi olla positiivista. Ei kannata arvostella jos ei osaa oikeinkirjoitusta.
- PP245
Lisää yrittäjiä kirjoitti:
täynnä tälle vuodelle.Kyseessä oleva yhtiö on tietojen mukaan Turkulainen
Ei siis Paikkakuntalainen .pp2 - PP246
PP245 kirjoitti:
Kyseessä oleva yhtiö on tietojen mukaan Turkulainen
Ei siis Paikkakuntalainen .pp2Vanhaa tietoa.Kyllä se näyttää olevan paikkakunnalta.Kannattaa käyttää ajanmukaisia tietolähteitä.Ja firmojen siirto ei ole nykyään avaruustietoa.
Mutta kyseinen firma näyttää jopa maksavan verot paimioon.
Ollaan siis tyytyväisiä,että saadaan vero euroja. - LP442
PP246 kirjoitti:
Vanhaa tietoa.Kyllä se näyttää olevan paikkakunnalta.Kannattaa käyttää ajanmukaisia tietolähteitä.Ja firmojen siirto ei ole nykyään avaruustietoa.
Mutta kyseinen firma näyttää jopa maksavan verot paimioon.
Ollaan siis tyytyväisiä,että saadaan vero euroja.Minkä tiedon mukaan on paimiolainen?
- jorma heikkinen
LP442 kirjoitti:
Minkä tiedon mukaan on paimiolainen?
Käyntiosoite näyttää tosiaankin olevan paimiossa mutta rekisteröity EDELLEENKI turkuun.
- HJ
ok.
- rahti_pena
Pistää vaan mietityttämään onko tarvetta kahdelle hinaus-alan yritykselle, jotka eivät
sattuneesta syystä tee edes yhteistyötä. Epäilen ettei tästä tempauksesta ollut kenellekkään suurempaa hyötyä. - pappa-50
Moon sitä mieltö että autot pietään tiellä nii ei tarvita hinureitakaa!!!!
- börje knullar göran
Volvot ovat hinureita peräpään miehiä.
- JFJ-505
Olen jostain joskus kuullut että autoja on hajonnut ihan tielläkin!
pappa-50:lle vielä tiedoksi vaikka oletkin sitä mieltä että autot pidetään tiellä??????
On muiden tienkäyttäjien etu että ne hinataan tieltä POIS!!!!!! 3:)
- rahti_pena
ruotsista ei oo koskaa mitää huonoo tullu! eiku hä?
- pappa-50
Tervehdys oi mahtava laama! minä metsästän laamoja, mistä voisin löytää sinut ja tulla tervehtimään? terv. pappa-50 ps ei pappa pahaa pappa vaan koittaa
- rahti_pena
panoksen kovenee...
- ............
Mihinköhän on tämän kyseisen hinurikuskin ammattitaito kadonnut jos täällä ollaan sitä mieltä ettei osaa mitään? kumminkin samasta kuskista kyse joka sattumoisin ajeli forsströmmillä suurimmaksiosaksi?
- lp221
Epäilyttävän vähän löytyy tietoa kyseisestä yrituksestä? On tosiaan rekisteröity turkuun, mutta osoite on paimiossa.
- hispanja
rosvojoukko rynnistää jo kylää kohti tuolla. vanha lastenlaulu.
- Anonyymi
Juuri näin
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882