Olen vertaillut eri kauppojen hintoja ja varsinkin kaikki suomalaiset kaupat ovat sikakalliita. Ymmärrän kyllä, että kulutkin ovat suomessa kovemmat kuin jossain muualla, mutta ei mielestäni ole silti järkeä maksaa tripla hintoja TÄYSIN SAMASTA TAVARASTA toisella logolla.
Vertailussa halvimmaksi nettikaupaksi päätyi:
http://www.cheap-vaping.com/
Sivusto on myös käännetty suomeksi joten tilauksen tekeminen ei pitäisi olla ongelma. Postittavat suoraan kiinasta (lähestulkoon kaikki sähkötupakat tehdään kiiinassa). Tästä syystä kuitenkin voi olla kannattavampaa tilata nesteet ehkä jostain muualta kuten:
ecigwizard.com/
jos ei halua yö uniaan menettää siitä syystä että jääkö nesteet tulliin. Itse olen kuitenkin tilannut myös nesteet tuolta koska hintaero on HUOMATTAVA!
Paketit on minulle tulleet n. kahdessa viikossa ja hyvin pakattuna.
Olen tarkan markan mies joten vertailin n. 20:ntä eri nettikauppaa ennen kuin tilasin.
HALVIMMAT SÄHKÖTUPAKAT
112
16162
Vastaukset
- Aatu82
Joo olen itsekkin tilannut tuolta joskus. Todella hyvä palvelu, jos on jotain kysyttävää niin vastaus tulee muutamassa minuutissa!
Posti oli vaan aika hidas - mulla meni joku kaks viikkoa, että tavara tuli, mutta kai se on ihan normaalia kun ne tulee kiinasta.- HerttaÄssä1
Mulla samanlaisia kokemuksia. Vastaavat tosi nopeesti ja olen kyllä ollut tyytyväinen laitteisiin.
- Ull1
Jeah! nopee toimitus kiinalaiseksi kaupaksi!
- qwerty77
Laitoin eilen tilaukseet tuolta ego-t startterin joitain lisä härpäkkeitä kyseiseen laitteeseen. Hinta oli kyllä todella halpa.
Tänä aamuna tuli maili, että tilaukseni on käsitelty... Saa nähä koska posti poika pudottaa paketin postilootaan, odotan innolla :)
Moni kaveri on jo lopettanut tupakoinnin sähkötupakan avulla ja he suossitteli tuota ego pakettia ja siihen paria vara atomisaattoria ja tankkia. - Höyryttelijä
Olipa oikeesti halvat hinnat kun kävin katsomassa. Ja ihan kohtuullinen valikoima, taidan kokeilla tuota kauppaa seuraavan kerran kun on jotain tilattavaa ;)
- Maarit11112
Tilasin eGo-Tn oli niin edullinen.
Ennestään löytyy tuo 510 mut pitempään jo suunnitellu tuota eGoa sen takia ettei tuossa 510:ssä oikein tuo akku kestä koko päivää. - sähkörööki
Maarit11112 kirjoitti:
Ennestään löytyy tuo 510 mut pitempään jo suunnitellu tuota eGoa sen takia ettei tuossa 510:ssä oikein tuo akku kestä koko päivää.Mullaki on tuolta tilattu Ego ja on kyllä tosi hyvä. Ite otin 1100mah akulla ja kyllä akkukin kestää pitkääään.
- QQQQMAn
sähkörööki kirjoitti:
Mullaki on tuolta tilattu Ego ja on kyllä tosi hyvä. Ite otin 1100mah akulla ja kyllä akkukin kestää pitkääään.
Sain paketin kymmenessä päivässä. Kiitos vinkistä oli tosi halpa ja nyt parin päivän kokeilu jakson jälkeen voin sanoa, että on paras sähkötupakka mitä olen kokeillut. Aiemmin minulla oli greensmoke.fi kaupan joku lelu ja sitten parilta kaverilta oon joitain kokeillut.
- akka________
QQQQMAn kirjoitti:
Sain paketin kymmenessä päivässä. Kiitos vinkistä oli tosi halpa ja nyt parin päivän kokeilu jakson jälkeen voin sanoa, että on paras sähkötupakka mitä olen kokeillut. Aiemmin minulla oli greensmoke.fi kaupan joku lelu ja sitten parilta kaverilta oon joitain kokeillut.
Mulle tuli 12päivässä. Kohtuu nopeesti ja pääsin sähkötupakkaa nauttimaan - hyvä setti tuo ego-w
- Jaketios
akka________ kirjoitti:
Mulle tuli 12päivässä. Kohtuu nopeesti ja pääsin sähkötupakkaa nauttimaan - hyvä setti tuo ego-w
Todella hyvä kauppa. Todella nopee asiakaspalvelu myös.
- Hessu71
Maarit11112 kirjoitti:
Ennestään löytyy tuo 510 mut pitempään jo suunnitellu tuota eGoa sen takia ettei tuossa 510:ssä oikein tuo akku kestä koko päivää.WoW nopein toimitus ikinä. Tilasin samana päivänä toscanamallista nesteet ja tuolta cheap-vapingista ego-W:n. eGo tuli 7:ssä päivässä kiinasta, nesteet ei oo tullu vielä romaniasta.... niitä odotellessa, että pääsee nautiskelemaan...
- cucco
QQQQMAn kirjoitti:
Cheap-Vaping on kyllä tosi hyvä kauppa, ite tehny nyt kolme tilausta kahen kuukauden sisällä ja kaikki tullu alle kahessa viikossa ja on ollu juuri sitä mitä luvattukki. Suosittelen.
- HerraXX
"TÄYSIN SAMASTA TAVARASTA toisella logolla."
Samasta ?. Osa noista halvoista kopioista on tehty niin juosten kusten, ettei ole tosikaan.. - ex-tupakoija
http://www.gecigarette.com/ taitaa tällä hetkellä myydä halvimmalla 510-aloituspakkausta kun siellä tuo -60% tarjous ja sit viel koodilla RK75 sai 7,5% ostosten loppusummasta pois.. Kolmessa päivässä tuli kotiovelle ja hyvin toimiva peli on, ei voi ku suositella! Alotuspakkauksessa oli tosin nesteitä vaan neljän päivän savutteluun kun innostuin kunnolla :) eli pari nesteputelia ois kannattanu ottaa samalla..
- Sähkötikkari
Minä olen ainakin heteroneiti ja imeskelen sähkötikkua mielelläni :) Tuo ylläolevan viestin alennuskoodi ei toiminut isoilla kirjaimilla mut pienillä rk75 toimi oikein hyvin, kiitti!
- mehusauhuttelija
Kukaan ei ole kirjoitellut nettikaupasta http://www.juicycigs.co.uk vaikka sieltä saa nopealla toimituksella laatukamaa. Viimeksi tilasin nesteitä sunnuntaina, ja kirjattu kirje oli noudettavissa postista keskiviikkona.
Maksan miuluummin pari puntaa enemmän hyvistä tuotteista ja nopeasta toimituksesta. - vaporworld
Suomen halvin eGo-T aloituspakkaus finnvapesta 46 euroa ja tulee parissa päivässä. Atomisoijatkin aika edullisia!! En mä ainakaan viitti mistään kiinasta alkaa tilailemaan niin pienellä hintaerolla ja odottelemaan viikkoa jos olisi tarvis...onhan itellä jo noita varaosia jo kertynyt ettei ihan heti pääse loppumaan.
Nikotiinilitkut tilaan vaporworld.com ja tulee 3-4 päivässä englannista.....50 ml pänikkä 36 mg maksaa noin 10 euroa maustettuna...tietenkin postimaksut päälle.- 33
En kyllä löytänyt paikkaa mistä litkuja saa kun googletin vaporworld.com. Voitko laittaa linkin mistä pääsisin tutustumaan litkujen tarjontaan.
- finnVape
Hmm kannattaako tilata kiinasta asti jos finnVape myy 46 eurolla aloituspakettia ego-t mallia???
- esauhuesa
Finnvape on hyvä kauppa ja jos haluaa nopeasti aidon eGO-T:n, niin elektrosavusta saa hintaan 59€. Molemmista kaupoista olen tilannut ja tyytyväinen ollut. Finnvape on halvempi ja se takia usein tyhjänä, jälkimmäisessä 510-T on aika liki vapen hintoja.
- Esko11
Kannattaa.... Hinta on silti 13€ kalliimpi postikulut. Cheap-vaping lähettää kiinasta asti ILMAN postikuluja. Lisäksi kun tuohon ottaa muutaman atomisaattorin ja patruunoita niin hintaero kasvaa entisestään huomattavasti.
Kun suomesta ei kuitenkaan saa nikotiini nesteitä ja kun ne tilaa esim. englannista samana päivänä ku egp-t:n kiinasta niin käytännössä ne pamahtaa postilaatikkoon lähes tulkoon samana päivänä...
Minulla kun on jo valmiina sähkötupakat ja tilailen vaan erilaisia malleja lisäosia niin ei se parin viikon odottelu haittaa kyllä yhtään mitään verraten siihen että maksasin suomen kiskurihintoja. - urpo12
Esko11 kirjoitti:
Kannattaa.... Hinta on silti 13€ kalliimpi postikulut. Cheap-vaping lähettää kiinasta asti ILMAN postikuluja. Lisäksi kun tuohon ottaa muutaman atomisaattorin ja patruunoita niin hintaero kasvaa entisestään huomattavasti.
Kun suomesta ei kuitenkaan saa nikotiini nesteitä ja kun ne tilaa esim. englannista samana päivänä ku egp-t:n kiinasta niin käytännössä ne pamahtaa postilaatikkoon lähes tulkoon samana päivänä...
Minulla kun on jo valmiina sähkötupakat ja tilailen vaan erilaisia malleja lisäosia niin ei se parin viikon odottelu haittaa kyllä yhtään mitään verraten siihen että maksasin suomen kiskurihintoja.Minun mielestä ei kannata, 13€ on pieni hinta takeesta että yleensäkin jotain saa kotio asti. Suomikauppoja koskee kuluttajansuojalaki, niin on paljon turvallisempaa tilata suomesta. Ikinä en kiinasta uskaltaisi tilata mitään. Rahat voi mennä, eikä saa mitään.
Olen polttanut elämäni aikana yhden uuden henkilöauton verran rahaa savuna ilmaan, ei paljon 13€ tunnu missään.
Jokainen kuitenkin tilakoot mistä haluaa, pääasia että pääsee tupakista eroon. - kiinastakin tilannut
urpo12 kirjoitti:
Minun mielestä ei kannata, 13€ on pieni hinta takeesta että yleensäkin jotain saa kotio asti. Suomikauppoja koskee kuluttajansuojalaki, niin on paljon turvallisempaa tilata suomesta. Ikinä en kiinasta uskaltaisi tilata mitään. Rahat voi mennä, eikä saa mitään.
Olen polttanut elämäni aikana yhden uuden henkilöauton verran rahaa savuna ilmaan, ei paljon 13€ tunnu missään.
Jokainen kuitenkin tilakoot mistä haluaa, pääasia että pääsee tupakista eroon."Ikinä en kiinasta uskaltaisi tilata mitään. Rahat voi mennä, eikä saa mitään."
Mitähän tuolla tarkoitat? Lasku maksetaan luottokortilla usein vasta viikkojen kuluttua toimituksen saapumisesta - myös Kiinaan.
- AnttiW81
Kiitti vinkistä, tilasin mammalle ego-w:n koska se on näppärä, eikä tuota mallia ole edes kaikissa paikoissa tarjolla - mutta tuo oli edullinen. Olin suunnitellut jotain sähkötupakkaa hänelle joululahjaksi ja nyt se sit tuli hankittua - paketti tuli yheksässä päivässä. Edes kaikki suomalaiset kaupat ei oo toimittanu noin nopeesti (yleensä kyse on ollut tavaran loppumisesta).
- Tohtori_Sähkö
Pieksämäellä on keksitty sähkökänni. Tulossa pian.
- .....
Miten se on mahdollista? Eihän Pieksemäelle tule vielä edes sähköä. Sähköt taitaa tulla vasta vuonna 2070.
- Hankasalmelta...
..... kirjoitti:
Miten se on mahdollista? Eihän Pieksemäelle tule vielä edes sähköä. Sähköt taitaa tulla vasta vuonna 2070.
On siellä ne paimenpojat. Käyvät naapurikunnassa lataamassa ne akut.
Laittavat Pieksämäellä kielensä siihen paimenpoikaan ja kuulemma hyvin jysähtää päänuppiin. Ilmeisesti perjantai-iltoina ainoita huveja sielläpäin.
- Aloitteva höyrystäjä
Kiitos ex-tupakoija tuosta genesiksen vinkistä ja alekoodista! Tilasin ECHO-mallisen sähkösavukkeen tuolta ja on kyllä aivan mahtava peli, paljon parempi kuin greensmoken 510-kopio ja halvempikin! Uskomatonta höyryä! :D Flue cured tobacco-neste on kanssa parhautta ^^
- ............
Greensmoken rima kun ylitetään niin siihen ei paljoa vaadita :) Tilaa Suomesta halvalla esim 510, ego-t tai ego-c. Tulee nopeasti laatu tavaraa http://www.finnvape.fi/
- Höyryttelijä
Täältä saa myös ego-t ja 510-t aloituspaketit halvalla. Paketteihin sisältyy vielä 2 kpl 10ml:n e-neste putelia.
http://www.inhalaattori.fi - lakkoilija
Mitäs tämä on? 510t puolet halvempi kuin greensmokella. Tosin sitä ei mistään kannata ostaa, vaikka halvemmallakin saisi.
Tekekö tuolla toisella mitään oikeasti? Ja mistä saisi nopeimmin nikotiinipitoista nestettä?- Samoja vehkeitä?
Veikkaanpa, että greensmoke hinnoittelee tuotteensa menekin mukaan. Kauppa käy niin ei tarvi laskea hintoja ;)
- juhis-
Tuolla cheap-vapingissä on muuten hyvä asiakaspalvelu. tilasin ego-w paketin ja mulla meni viikossa eka atomisaattori rikki, ja toisen ku täytin nii se ei toiminu ollenkaan...
tosin johtu varmaan siitä ku ite ekaa kertaa ko otin nuo käteen nii en osannu käyttää niitä ja pyörittelin atoakin talttameisselillä sieltä pohjasta nii meni vissiin oikosulkuun ne vehkeet ko piuhat meni sisältä ristiin. :D
mutta joka tapauksessa otin yhteyttä asiakaspalveluun ja muutaman viestin vaihdon jälkeen jossa kerroin että ne on rikki ja lähetin pienen videon asiasta todisteeksi (pyynnöstä) niin lähettivät 2 tuliterää ego-w:n giantomizeria tilalle. :) olin kyllä erittäin tyytyväinen enkä enää väännelly niitä. virheistä onneksi oppii :D
niin että voin sanoa että viallisten osien tapauksessakin erittäin luotettava ja asiakkaita kuunteleva paikka. :) - tiinakaroliina
voin suositella ehtaa suomalaista nettikauppaa jossa kyllä hinta-laatusuhde kohillaan. www.sähkötupakka.eu Ihan sairaan nopee toimitus, laadukasta tavaraa ja tulee hyvä mieli kun menee rahat kotimaisille yrittäjille. Saas nähdä miten käy vuoden vaihteessa, kun valvonta kiristyy. Harmittaa todella, koska mun kaksi läheistä on lopettanut sähköröökin avulla..ulkomailta tilatessa kun on muutaman kerran tullut huonoja kokemuksia, kun tavara on välillä mitä on ja ketään ei saa lopulta vastuuseen. Kotimaisissa yrittäjissä kun on se hyvä puoli että ne pystyy Y-tunnuksen kautta jäljittämään..jos oot siis lopettamassa tupakointia niin sähkötupakkaa voin kyllä suositella ja jos haluat sen hinta-laatu suhteen vielä kohilleen niin vierailu sähkötupakka.eu saitilla toimi ainakin mulle.. Savutonta joulu:)
- -höyryttelijä-
Ei ole kauheasti kokemusta, on vain parista brittikaupasta ja Usan Provapesta. Hienosti on toimitukset pelanneet ja yksi takuuvaihto onnistui brittikaupassa täysin kivuttomasti.
Tilaukset maksan aina PayPalilla. - Matthiass
Kyllä suomesta on itselle tullut niin kusetettu fiilis että oksat pois. Suomikaupan hinnoilla tuolta Genesikseltä sain tuolla RK75 koodilla tuon 510-pakkauksen tyyliin kolme kertaa halvemmalla ku Suomesta :D Samalla saa noi nikotiininesteet saman katon alta ni ei tarvinnu useampia tilauksia ees tehdä. Paypal-tiliä mul ei ollu mut ei näköjää tarvinnu ku kaveri neuvo et sitä voi käyttää rekisteröimättä kun laittaa vaan kortin numerot siihen ni se on maksunvälittäjä ainoastaan. Oon jääny ihan koukkuun tuohon gecigaretten Usa mixiin :D ja siihen kun laittaa muutaman tipan mentholia sekaan niin nam! 3 viikkoa muuten jo ilman "oikeeta" tupakkaa ja 5v poltin päivittäin.
- kuyf
http://www.liberty-flights.co.uk/
15% alennusta
Alennuskoodilla: Tupakka - jepjep
Huomaa kyllä ketkä on suomalaisen e-tupakkakaupan omistajia täällä kun käyvät haukkumassa ulkolaiset ja kehuvat suomalaiset :D kyllä mulle parikymmentä euroa merkkaa et mielummin pidän sen omassa taskussa kun annan suomalaiselle yrittäjälle ja tilaan tyytyväisenä ulkomailta :)
- nikotiinia !
Juuri noin. Miksi tilaisin suomalaisesta nettikaupasta maustettua vettä ? UK:sta saa sentään nikotiinit mukaan. En todellakaan käyttäisi koko sähkötupakkaa jos siihen ei saisi nikotiinia, olen tupakkaa polttanut sen verran pitkään, etten nyt millään vesihyöryillä sitä lopeta.
- pihalla
Tilasin viikko sitten sähkötupakan tuolta cheap vapingista mistä oli ylempänä puhetta, maanantaina tuli sähköpostiin tieto että tilaus on postitettu niin onko täällä kokemuksia et kauanko kestää tulla suomeen et voi postista hakea? voisko tulla jo perjantaiks vai meneekö ens viikolle?
- sisällä
Kiinasta paketit tulee 5-21 päivän kuluessa.
- pihalla edelleen
Kiitoksia tiedosta, oliko tämä nyt semmonen näppituntumalla heitetty vastaus vai oma kokemus? kaipaisin jonkun omaa kokemusta siitä et kauanko menee kun on tullut postitettu ilmoitus sähköpostiin seurantanumeroineen?
- sisällä
Omaa kokemusta, TimeEast 5 vuorokautta, Healthcabin 10 vuorokautta.
Joillakin tilauksen perilletulo on tosiaankin kestänyt useamman viikon, useimmiten lähetys makaa kiinassa mutta tulee kyllä perille.- sisällä
Unohtui, noi mun paketit on tulleet halvimmalla toimitusmaksulla.
- pikkuhiljaa eteises
Okei, kiitoksia jälleen :) eiköhän ne sieltä joskus vielä tule mut voi olla et menee ens viikkoon.
- Yks vaan
Ei hyvää saa halvalla:
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/suussa-rajahtanyt-sahkotupakka-vei-hampaita-ja-palan-kielta/art-1288449400937.html- ?????
Joop, kuinkahan moni on henkensä menettänyt kun on halvan sätkän kanssa nukahtanut ? Halpaa se sätkän poltto on, kun hakee paperit ruotsista, yhdelle ei taida hintaa tulla edes senttiä. Ja joo on ne jotkut ihan kalliimmillakin itsensä polttanut. Ja sytkärit on omia aikojaan taskuissa räjähdelleet jne. Ennemmin menettäisin hampaani kuin henkeni.
- sasilla
No halvasta ei kysymys, akkuhan tuossa oli räjähtänyt.
http://www.e-cigarette-forum.com/forum/puresmoker/79545-so-discussion-exploding-batteries-4.html#post5038291 - :=0
eikös eu:n ulkopuolelta nikotiini tuotteiden tilaaminen ole kiellettyä?
itse ainakin luin niin tullin sivulta...- jepskukkkuuuu
On, mutta itse sähkötupakan voit tilata mistä vaan. Esim juuri cheap-vapingilla voit tilata laitteen ilman nesteitä. Nesteet voi sitten katsella jostain euroalueen kaupasta.. = )
- tilannut
mä oon ainakin tilannut sähkötupakka.eus ainakin on halvemmat kuin green smokella ja nicopointilla. :)
- Kokemusta on
Todella hidas toimitus ei pidä toimitus ajat paikkansa.
- Kokeilija
Tässä hieman faktaa Cheap-Vaping kaupasta.
Tilauksen perille tulo kesti kuukauden tasan, tilaus oli 2 ego-t starter pakettia ja nesteitä. toinen ego-t paketti puuttui kokonaan ja siinä tullessa paketissakin toinen atomisaattori ei toiminut ollenkaan.
Eli menetin toisen pakkauksen hinnan kokonaan ja toinenkin oli osittain viallinen. Että sillein. Miettikää oikeesti mistä tilaatte.
Enkä tosiaankaan ole nyt minkään toisen kaupan edustaja tässä vaan kerron vaan tämän ettei muille käy samalla lailla.
Mutta yks positiivinenkin asia on että itse sähkötupakka on kyllä loistotuote. En kadu sitä ainakaan että tulin tätä kokeilleeksi, tupakointi vähentynyt aivan minimiin tällä.- pööö1+401
täältä olis saanut nopeammin
http://www.nettimarkkina.com/haku?top_srch=Y&tag_cld=Y&ad_type=&q=ego&search=Hae&fws=A
- kiinnostunut :)
Kannattaa vierailla tällä sivulla: http://www.e-cigarette-china.com/
halpaa näyttäs olevan :)- xingxang
Tilasin kiinasta ego-t mallin alle 24 euroa setti sis, 2 täydellistä laitetta, 5 tankkia ja laturin, mutta nyt 2,5 kk kulunut tilauksesta eikä ole vieläkään saapunut.
Focalpricen henkilökuntakin niin onnetonta porukkaa etteivät osaa kyselyihin vastata ei voi mokomaa liikettä kenellekään suositella. - kiinnostunut :)
xingxang kirjoitti:
Tilasin kiinasta ego-t mallin alle 24 euroa setti sis, 2 täydellistä laitetta, 5 tankkia ja laturin, mutta nyt 2,5 kk kulunut tilauksesta eikä ole vieläkään saapunut.
Focalpricen henkilökuntakin niin onnetonta porukkaa etteivät osaa kyselyihin vastata ei voi mokomaa liikettä kenellekään suositella.Oliko siinä e nestettä mukana? Jos oli nii luultavasti jääny tulliin... Tai sitte ruuhkaa postissa :)
- ???????
Nikotiinia et siihen saa mukaan, tai maksat tullin. Joten mitä järkeä on tilata kun ei sillä maustetulla vedellä nikkiksiä saa pois.
- SUI-HIN
xingxang kirjoitti:
Focalpricen henkilökuntakin niin onnetonta porukkaa etteivät osaa kyselyihin vastata ei voi mokomaa liikettä kenellekään suositella.Itse sain aikalailla vastaavan paketin 3-viikossa ja mukana oli myös nikkarinesteitä 180 ml. Ei ollut tulli avannut ja läpi tuli, tieten oisivat voineet jäädä sinnekkin. Nikkarinesteet otin eri lähetyksenä. Hyvin ovat laitteet pelittäneet.
- Tornado
http://www.liberty-flights.co.uk/index.asp
Todella kattava valikoima kaikkea. Ja -15 prosenttia irtoo koodilla: Chelnok
Lisäksi postikulut ovat ilmaiset ja saat seurantakoodin.- mr.liquid
Juu, itekki tuolta tilannu jotai litkuja :) mutta huomioi, että jos tilaus lähetetään dhl (palvelulla) nii seuranta toimii vaan frankfurtiin asti. Royal maililla seuranta toimii myös suomessa.
- mr.liquid
http://www.liberty-flights.co.uk -15% alennusta koodilla FIN-Liquid
- puolenvuodenhöyry
Itse olen tilannut sähkötupakkani suomesta ihan siitä syystä, että suomessa takuu pelaa. Joyetech on ollut paras valmistaja sähkötupakkien saralla johon olen törmännyt. 6kk nyt takana höyryillä ja vakio ostospaikkani www.esmoke.fi toimittaa parhaimmassa tapauksessa seuraavaksi päiväksi postiluukkuun. Nyt viimeiset 3kk ollut käytössä Joyetech Ego-T eikä mitään ongelmaa, ehkä hieman halpa kopioita kalliimpi, mutta eipähän tarvii jatkuvasti olla ostamassa uusia osia! Tässä vielä linkki tuotteeseen: http://www.esmoke.fi/product/68/ego-tankki-aloituspakkaus
- Tarvii nikotiinia
Näiltä ei taida saada nikotininesteitä?? vai enkö osannut vaan etsiä :/
- 153-ldt
Nikotiininesteet joutuu tilaan ulkomailta.
- tarvii nikotiinia
Mut kun en omista visaa niin onko kellään nikotiinia kellä ois verkkomaksu mahdolllisuus, tai voiko noista tilata postiennakolla?
- Nikotiinia
Tuolta, www.savuteshop.com, saa laskulla, eivät tosin myy nesteitä vaan omiin, kylläkin toimiviin vehkeisiinsä sopivia patruunoita
www.nicopoint.fi
Meiltä saat nikotiinifiltterit kotimaisilla verkotunnuksilla.
Laitatko laitteesi merkin niin tarkistan sopivuuden, lähetän sinulle samalla uuden alennuskoodin.
[email protected]
T.
Jarkko- vanutäyttö
Jumalaut mitä hintoja, noi vanupaskat maksaa 70€ niin huh huh
- egoistinen
Mä tilasin eilen tuota esmoke.fi:stä EGO-T vähän ennen yhtä ja tänään tuli tekstiviestillä ilmoitus että voi hakea postistista. Töiden jälkeen sormet syhyten pakettia noutamaan ja kyllä on vähän erilaatunen vehje kuin tuo velholta tilattu ego-t. Höyryä tulee ja ei vuotoja, vaikka koko päivän heilunut ku heikkopäinen ympäri kyliä.
Mä käytin alennuskoodia esavuke5, jolla sai 5% hinnasta pois, eli vähän alta 60e makso toi alotuspakkaus ja postitus päivässä oli ilmanen :D Kumpa kaikki kaupat toimis yhtä nopeesti!! - xing xang
Ego-t tuli tilattua focalpricestä kiinasta kesti yli 2 kk matkalla hinta oli 23 euroa koko paketille postikuiluineen päivineen. Lähetys sisälsi 2 kpl täydellisiä laitteita, 7 tankkia, verkkolaturin ja usb johdon viidessä tankissa oli jotain teenmakuista litkua jotka kaadoin viemäriin. Varsin edullinen paketti, jos varautuu odottelemaan niin kannattaa tilata.
- Cheap freshsmoke
Itse kanssa selaisin monta sivua ennen kun tilasin www.freshsmoke.fi - sivulta.
54,95 eur oli paketti ja siihen kuuluu 2x sähkötupakkaa ja kaikki muut härpäkkeet, mitä muut myy erillään nesteet niin tähään kuulu messiin. joten kpl hinnaks ei paljon jääny. - qrtbv3+10
www.startsmog.com näyttää aika halvalta ei postikuluja ja toimitus 2-4 arkipäivää, nesteitä ei näy olevan.
eGo-T aloituspakkaus tais olla 20€, facebookissa arpovat sellaisen jos tykkää sivusta- fkoefko
StartSmog ei oo halpaa nähnykkään. Yksi eGo-T paskalla akulla on sen 20€, ei tee mitään. Cheap-Vapingin pakettiin verrannollinen on vaan tämä:
http://www.startsmog.com/products/ego-t
ja hinta on sitten 50€ postit.... - portti676
fkoefko kirjoitti:
StartSmog ei oo halpaa nähnykkään. Yksi eGo-T paskalla akulla on sen 20€, ei tee mitään. Cheap-Vapingin pakettiin verrannollinen on vaan tämä:
http://www.startsmog.com/products/ego-t
ja hinta on sitten 50€ postit....43€ näytti olevan eGo-T 1100 akulla, tuollahan näyttää sisältyvän postikulut hintoihin?
- cgo
18€ näyttäs olevan toi single pakkaus ja eGo-C 2 tupakalla ym. härpäkkeillä ja 1100mah akuilla tasi olla 45€ postikuluineen, Monella näyttää toi eGo-C olevan kalliimpi
- miksi polttaa tupakk
cgo kirjoitti:
18€ näyttäs olevan toi single pakkaus ja eGo-C 2 tupakalla ym. härpäkkeillä ja 1100mah akuilla tasi olla 45€ postikuluineen, Monella näyttää toi eGo-C olevan kalliimpi
40€ maksoi ego-c ja ego-t aloituspaketit postikuluineen eli ilmeisesti kilpailu kovenee rintamalla, siihen hintaa isommat akut ja pari tupakkaa molemmissa pakkauksissa näyttäs olevan. Siis tuolla www.startsmog.com illa
- ttttupakka
miksi polttaa tupakk kirjoitti:
40€ maksoi ego-c ja ego-t aloituspaketit postikuluineen eli ilmeisesti kilpailu kovenee rintamalla, siihen hintaa isommat akut ja pari tupakkaa molemmissa pakkauksissa näyttäs olevan. Siis tuolla www.startsmog.com illa
Minä tänään tilasin tuolta saas nähdä koska on perillä. Tilausvahvistus tuli samantien, ja n.tunnin päästä tuli ilmoitus että tuote postitetaan samana päivänä ja sitten tuli vielä erikseen ilmoitus kun tuote postitettu. 2vrk ilmoittivat postin kulkuajaksi.
40€ tilasin ego-c mallin postikuluineen
- PIPE+
Niitä saa nykyään piippuna ja sikarinakin, mutta eivät ole halvimpia.
http://www.epuffer.eu/electronic-pipe-e-pipe/- 4+4
No ei ainakaan tuolla ole halvempia, suomesta saa viidelläkympillä
- unikulma
TSEKATKAA TÄMÄ!!!
http://www.nicopoint.fi/category/8/palvelusopimukset
MAHTAVA PALVELU, ALOITUSPAKETIT ILMAISEKSI MUKAAN!!! Hei,
Oletko huomannut kuinka sähkötupakka buumi on vallannut suomea ?
Kiinnostaisiko sinua lähteä yrittäjäksi omalle paikkakunnallesi ja avata
Oma liike ? Jos vastasit näihin kyllä, niin mitä enää odottamaan ☺
Etsin nyt kiinnostuneita henkilöitä, jotka tahtoisivat perustaa oma liikkeen ja myydä sähkötupakkatuotteita. Voit lähteä tähän yksin, ystäväsi tai sitten henkilöiden kanssa ketä tätä kautta tulee.
Tuotteet on minulla valmiina suunniteltua ja muutkin puitteet kunnossa kirjanpidosta aina internetsivun tekijöihin.
Varaston ei tarvitse olla suuri koska olen neuvotellut jo alustavasti
Tuotteista ja tilausmääristä. Käytännössä perustaminen tulee avaimet käteen periaatteella.
Ole yhteydessä niin sovitaan tapaaminen ja suunnitellaan kuinka voisimme lähteä hanketta toteuttamaan. Itse ole yrittäjähenkinen ja asun Helsingissä.
[email protected]Hei,
Oletko huomannut kuinka sähkötupakka buumi on vallannut suomea ?
Kiinnostaisiko sinua lähteä yrittäjäksi omalle paikkakunnallesi ja avata
Oma liike ? Jos vastasit näihin kyllä, niin mitä enää odottamaan ☺
Etsin nyt kiinnostuneita henkilöitä, jotka tahtoisivat perustaa oma liikkeen ja myydä sähkötupakkatuotteita. Voit lähteä tähän yksin, ystäväsi tai sitten henkilöiden kanssa ketä tätä kautta tulee.
Tuotteet on minulla valmiina suunniteltua ja muutkin puitteet kunnossa kirjanpidosta aina internetsivun tekijöihin.
Varaston ei tarvitse olla suuri koska olen neuvotellut jo alustavasti
Tuotteista ja tilausmääristä. Käytännössä perustaminen tulee avaimet käteen periaatteella.
Ole yhteydessä niin sovitaan tapaaminen ja suunnitellaan kuinka voisimme lähteä hanketta toteuttamaan. Itse ole yrittäjähenkinen ja asun Helsingissä.
[email protected]- sähkömummo
Olen viime syksystä lähtien poltellut sähkötupakkaa, aloittaen 510 ja sittemmin siirtynyt Ego-T malliin. Olen tilaillut tuotteita eri paikoista ja joskus tilaus on ollut onnistunut ja joskus ei. Nyt olen löytänyt uuden sivuston www.sähköpuoti.com. Se sijaitsee Saksassa, mutta omistaja on suomalainen,joten sivustolta tilaaminen on helppoa. Hinnat siellä ovat kohtuulliset ( joissakin tuotteissa hyvinkin edelliset) ja sieltä voi samalla tilata myös nikotiinipitoiset nesteet ja runsaasti eri makuja.
sähkömummo - Kalervo-setä
Jos malli miellyttää, niin kyllä nämä itse testatusti ihan kohtuulista tavaraa on.
Hinta kuulostaa tyyriiltä, mutta kannattaa muistaa, että jokaisen nikofiltterin täyttää omilla liemillään (netistä muualta tilatuilla e-nesteillä) uudelleen ainakin kolmasti.
Ohjeita löytyy netistä ja homman osaa pihtiputaan mummokin.
- vanuonvoittomme
Heh toihan se vasta naurettava paketti on, noita vanupaska tupakoita ja hirveään hintaan
- ei mikään vanupasha
Tästä laadukasta ja näyttävää e-kessua 1100mAh tunnin akuilla , joten ei ihan heti höyryt lopu kesken ja toimitukset tähän asti ollut todella nopeet:
http://www.phoenixvapes.com/index.php?route=product/product&path=59&product_id=63
Ja naamarikirjasta sain kaivettua 10% alennuskupongin: 123987
Ja näyttäis olevan tämän viikon voimissaan. - bötte
Heh pikkusen kallis
- ei halvin oo paras ?
Ei mun lompakolle ;) , koska laadusta ja asiakaspalvelusta kannattaa hieman enemmän maksaa. Eli ite katon hieman myös asiakaspalvelun perään ja toivottavasti takuut ja asiakaspalvelu pelaa myös kaikista halvimmissa paikoissa.
- libertyd
Itse olen ostanut http://www.liberty-flights.co.uk/ Koodilla libertydiscount saa lähes kaikesta 15%:n alennuksen.
Ego-t -malleihin kannattaa tilata vision egoja, ovat nimittäin hyviä!- 1qaz
Tuolla on hinnat hilattu alkubuumin jälkeen kovalle tasolle. Toimitus on aika hidasta minun mielestä, pari viikkoa menee helposti ennenkun tulee.
- fgvb
Kyllä on nopeaa ja asiallista palvelua tuolla www.startsmog.com illa, tilasin ja parin päivän päästä tuotteet minulla. Todella laaduksata tavaraa ja takuu näkyy olevan vuoden voimassa.
Tilasin 2kpl ego-t paketteja yhteishintaan 80€ 11omah akuilla jolla kestää höyrytellä pitkään!- asatus123
joo ja startsmog arpoo facebookissa ego-t aloituspakkauksen
https://www.facebook.com/startsmog - Huijarit kuriin
Näyttää siltä että startsmok ei peri ostajalta ALV veroa. Ei ainakaan missään näy ALV:n määrää. (taitaa olla pimeetä kauppaa, koska rehellisellä myyjällä se näkyy
tuotteessa, sekä yrityksen tiedoissa on VAT numero.
Yli 41€ ostoksista joutuu ostaja nämä maksamaan jos tavara joutuu tulliin.
Domain rekisteröity Kiinassa, että sillälailla.
- pölöpölö2
Heh mikä kommentti
" koska laadusta ja asiakaspalvelusta kannattaa hieman enemmän maksaa"
Ja perää totetaa että toivottavasti pelaa myös halvemmissa paikoissa asiakaspalvelu, eli ei kaverilla kokemusta muusta kun yhdestä paikasta niin mitenhän vertailee asiakaspalveluja keskenään.. - Facebook - kilpailu
https://www.facebook.com/FreshSmoke , on menossa kilpailu jossa voi voittaa alotuspakkauksen kantsii osallistua.
- miespohjoinen
Tuolla www.startsmog.com nyt ainakin aika edukkaat hinnat ja monen näköistä aloituspakkausta. Itse tilasin sieltä kun juttuja lueskelin ja vaikutti siltä että tuotteet toimii ja toimitus nopeaa, minulle tuli 3vrk kun tilasin postiennakolla.
- 21234regfssrtegtrrer
joo tänää tuli kans tuolta tupakit ja nyt alotetaan höyryttely... >Ce 4 paketilla mennään
- 18+54
Startsmogilta kanssa tilasin, Eesti posti toi paketin nopeasti. EGO-T 28.5e tilasin ja kyllä olen tyytyväinen ollut pariviikkoa poltellut 20mg usamix nestettä ja vahvuus riittänyt itelle.
- milla82+2
Tilailin kans tuolta smogilta parit setit ego-ce4 mix paketteja punaisen ja sinisen hauskan värisiä. Tilasin normi postiennakolla ja tuli kolmessa päivässä postiin. Hyvin höyryöö ja kun eri atomisaattorit niin huomaan mikä ero on.
- Kyllä löytyy...
Vertaile ite...
Sähkötupakkatuotteiden käyttö ja sitä myöden myös myynti suomessa on kovassa kasvussa. Erilaista yrittäjää nousee alalle kun sieniä sateella. Suurin osa toimii ihan vilpittömältä pohjalta, mutta se osaaminen ja omistautuminen on joillain kovasti hakusessa.
Kannatta tovi lueskella tarpeensa ymmärtävien asiakkaiden kokemuksia eri liikkeistä. Yksi hyvä lähde tähän on:
http://www.e-savuke.com/forum/index.php?board=4.0
Muitakin sellaisia sivustoja löytyy, jossa joka toinen mielipide ei ole silkkaa piilomainontaa. - 656rfhr
heh tuolla sivuilla mainostaa myyjät omia tuotteitaan ja kehuvat omiaan, en pitäisi kovinkaan luotettavana sivustona. Ihan samanlaine kun kaikki muutkin keskustelupalstat
- Kyllä löytyy...
Et sitten ymmärtänut. Tuolla on USEITA myyjiä, jotka mainostava tuotteitaan ja näitä kommentomassa varsin kirjava ja kriittinen joukko höyryllelyn todella tuntevia asiakkaita.
Kaukana se on näistä yhden totuuden ja yhden tuotteen hikisistä kioskeista ja ilmiselvästä piilomainonnasta. - pohjasakkaa koko siv
Kyllä löytyy... kirjoitti:
Et sitten ymmärtänut. Tuolla on USEITA myyjiä, jotka mainostava tuotteitaan ja näitä kommentomassa varsin kirjava ja kriittinen joukko höyryllelyn todella tuntevia asiakkaita.
Kaukana se on näistä yhden totuuden ja yhden tuotteen hikisistä kioskeista ja ilmiselvästä piilomainonnasta.Naurettava sivusto ja siellä kehuvat kaikki tuttavat ja tuttavien tuttavat omia sivujaan ja myyjiään. Kannattaa mennä sinne ja pysyä siellä eikä tulla tänne tyhmyyksiään kertomaan, sitä minäkin olen mieltä.
Tuolta ei kukaan aloitteleva käyttäjä saa mitään todellista kuvaa mistään kun katsoin sivuja. Kaupat mitä siellä kehutaan on ylihintaisia ja monella muulla foorumilla haukuttuja kun toimitukset ei toin eikä mikään muukaan.
Naurettava sivusto kaikenkaikkiaan
- EvTervis
Olen juuri kaksi viikkoa sitten aloittanut säkötupakoinnin. Hain tietoja monilta sivuilta, mutta parhaat neuvot hankinnoista ja ostopaikoista sain tuolta e-savuke.com sivuilta. Ainoa mitä voi moittia on, että tietoa on liikaakin.
Hintoja sain vertailtua, laadusta sain tietoa ja erilaisia alennuskoodejakin löysin. Töitä se teetti, mutta kun vertasin täällä olleita linkkejä, niin kyllä se kannattikin.
Toinen hyvä paikka oli
http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/519721-sahkotupakka.html - tilaaja1
Suosittelen lämpimästi dealextreme sivustoa. Sieltä saa halvalla ja luotettavasti, sekä on paypal suojattu. N. 10-15e halvemmalla kuin suomessa ja toimistus aika 5-7 työpäivää.
- Gorilla83
Tilasin yolomanilta egon niin tuli kahessa päivässä. Nesteitä ei oo erikseen mut alotuspaketit sisältää nikotiininesteen www.yolomanair.com
- 45tgbnhyjum
kaameat hinnat ja todella huono valikoima
- Sähkötupakka jäbä
Siis jengi ostelee muka noita onnettomia nikotiininestettä vuotavia sähkötupakoita suomalaisita kaupoista joissa ei ole edes tehon säätöä yli 30€?!? Ulkomailta kaupoista ku vastaavan saa alle puoleen hintaa..tosin itte valitsen ja kannattais harkita hankkia modernimman riskittömämmän, ei heti rikki menevän ja tehonsäädöllä olevan sähkötupakan alle 20€, oma asianne mutta ite kyllä roposet käyttäsin järkevämmin yksi esim suomalaisvirolsinen http://blueboyecigs.com jos haluaa pelata varman päälle tai sitten tosiaan noita vuotavia kiinasta jostain kymmenistä kaupoists jota googlaamalla löytää...miettiklää ny vähä..tosi rasittavaa toi pskn mainostaminen tuplahintaan..
- jhuy
Tämä on liian vanha keskustelu ketju.
- Shui-Hing
Onko kellään tietoa tuosta DHL:län touhuamisesta?
Tilasin roipetta Kiinasta ja tuli kolmessa päivässä Turkkuseen, roippeet pitäis saada Poriin.
Tuli tekstari että he tullaavat puolestani n. 18euron lisämaksusta, en tehnyt diiliä vaan menin trackingin kautta asetuksiin ja valitsin paketin vapautuksen.
Eli pitääkö nyt hoitaa itse tullaus ja hakea paketti Turusta?
Jos näin on niin dhl saa haistaa pitkät vitut ja paketti jää sinne, siis tullin ja alvin olen valmis hoitamaan mutta en hae pakettia Turuust.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4684217Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3191745- 1171577
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891504Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991448Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601415- 521366
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi1011280- 451139
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341108