HYVÄ JA LUOTETTAVA ENNUSTAJA
PALVELUKSESSASI, MAKSUTTA!
Saat luennan sähköpostilla,
100 % varma vastaus. Ennustus on maksuton mutta palvelua tukemalla saat vastauksen parin päivän sisällä! (Katso lisää www.ennustan.com "uutisia")
TARVITSETKO
- ohjausta
- uutta suuntaa
- vahvistusta
Luotettava, hienotunteinen ja turvallinen katsoja. Korteista iloa & valoa, lohtua & lämpöä!
Hinta: maksuton
Yhteystiedot: www.ennustan.com
[email protected]
O: ILMAINEN ENNUSTAJA
9
2509
Vastaukset
- asdfghjklcvcvc
Hei, miksi et sivuillasi kerro mitään itsestäsi? ei herätä luottamusta.
- onneton9
mitåä mulle on luvassa syksyllä muutto raha-asiat ja yleinen elämän tilanne terv [email protected]
- onneton9
onko mulle tulossa muutto paraneeko raha-asiat
- onneton 5
pääsenkö muuttamaan paraneekp rahatilanne entä terveys Terv..pekka lahtinen
[email protected] - Hattarapääkö?
Heissan. Minulla on 3 avioliittoa takana. 1. loppui alkoholin väärinkäyttöön, perheväkivaltaan ja henkiseen sairauteen. 2 seuraavaa. Jäin 9 vuoden aikana kahsesti leskeksi. Nämä 2 viimeistä avioliittoa olivat onnellisia. Olenko tuomittu elämään yksin lopun elämäni? Olen 66 vuotias. En mikään hupakko. Olen omillani toimeentuleva, nyt eläkkeellä. Entä terveyteni? Taloudellinen toimeentuloni?
- satsa70
Heippa!
Haluan tietää tulevaisuuteeni - timiranta
Hieman vaikea suhde mieheen jatkuuko, saanko anteeksi, olen aivan maassa kiitos❤
- lowe
koska tapaan tulevan naiseni.
- Anonyymi
Miten työasiat menee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka363545- 113278
- 1443064
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032635Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742615- 441435
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61388Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3971148Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos511067Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6900