Moikka!
Olen lähdössä Oulun yliopistoon lukemaan historiaa tei äidinkieltä. Osaako kukaan kertoa, kuinka paljon kirjat maksavat ja kuinka monta kirjaa pitää lukea ja tenttiä vuoden aikana. Miten muuten rahoitatte opintonne? Lainaa en viitsisi ottaa ja opintotukikin on se mitä on, siis surkea!
Kiitos ja kuulemiin!
Humanistit hoi!
3
170
Vastaukset
- 2+44
Kirjoja ei tarvitse ostaa. Kaiken saa lainata kirjastosta, ja yleisimmät kirjat ovat lukusaliversioina, eli niitä ei voi lainata vaan ne luetaan paikan päällä. Eli tarkoituksena on se, että kirjat ovat aina tarjolla. Paitsi jos joku lukee niitä juuri samaan aikaan, tietty. Itse ostin pari kirjaa, sillä en asunut paikkakunnalla.
Tietokoneita on yleisesti käytössä paljon, ja riittää kun ostat muistikortin.
Ruoka on halpaa, joten rahaa ei paljon kulu, ainakin jos vain haluaa pysytellä hengissä. Töitä ehtii tekemään ihan mainiosti, ainakin lomilla, tietty. - opsikelijaduunari
Kiitos kannustavasta tekstistä! Olen tässä jo hermoillut, että kumpi on pahempi: päästä yliopistoon tai olla pääsemättä :D
- 11+2
Pääseminen ehdottomasti. Se on kaikista edullisin opiskelupaikka, todellinen rahattoman paratiisi. Ja tämä ei ole sarkasmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713498
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851516Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745