Jo oli aikakin. Johan me uumoiltiin kauden alussa , ettei hänestä ole vaativaan tehtävään. Vielä kun luopuisi hänelle liian vaativasta kansanedustajan tehtävästä. Kuka muuten tulisi varamiehenaä tilalle?
Riitta Myller luopuu valtuuston puheenjohtajuudesta
14
123
Vastaukset
- Voi sentään
Katteelliset panettelloo tällä palstalla.
Eikö ole muuta paikkaa purkaa mielipahaa
Eli tee itse paremmin jos osaat ja näytä kykysi !- parvella istuja
Pakon eessä lähti. Kykenemätön toimimaan valtuuston valtuuston puheenjohtajana. Muuhun siitä ei ollut kuin robotin lailla nuijaa heiluttamaan.
Myllerin äänestäjien tulisi saapua kokouksia katsomaan, silloin totuus valkenisi. Huonosti on Suomen asiat, kun tallaiset Mellerimäiset asioistamme päättää.
- Homma pelaa
Kärnän Jokke
- veroja maksava
Toivottavasti kaikki maksavat myös kaikille kuuluvat maksunsa.
Eli Kärnäkin sen jätemaksun jos se on säädetty maksettavaksi eikä ole erivapautta muihin nähden saatavissa edes oikeuden kautta.
Eli yhteisvastuu kuuluu kaikille eikä vapaa matkustus toisten kustannuksella
- veroja maksetaan
Jos vielä turhat äänestyttäjät lopettaisivat oman shownsa, kaikki sujuisi kuin rasvattu ja saataisiin asiat hoidettua paremmin ja jouhevammin.
Paljonkohan on maksanut veronmaksajille valitukset ja sen sellaiset.
Tämä kustannus on tietysti jostain palvelusta pois, mutta joku lakimies on vähän rikkaampi- Jokke fani
Kärnä vetämään kaupunginvaltuustoa,niin johan Joensuun kehitys hyppäisi ison askeleen eteen päin.
- hekoheko heh
Jokke fani kirjoitti:
Kärnä vetämään kaupunginvaltuustoa,niin johan Joensuun kehitys hyppäisi ison askeleen eteen päin.
Eipähän aika kävisi pitkäksi.
Vai mitä tuumivat Ilomantsilaiset nykyään.
Eikö ole teillä tylsiä kokouksia nykyään
- Ilettää
Olen kuunnellut usein Myllerin moukaroimia valtuuston istuntoja ja kyllä pitää sanoa , että hiukan kuulijaakin hävetti hänen tyylinsä ja asioiden hallinta . Sorry vaan , mutta totuus on se !
- Laadukkain N:o 1
Jokke on aut Jokke on in.Paras puheenjohtaja.
- järkeä kehiin
Joku tolkku pitää olla myös kokouksissa
- Vaude??
Onko panomiehet päässy naimaan riitta mulleria? ja onko kyyvit ok?? nätti ja haluttava kypsä nainen?
- Varavaltuutettu
Turha syyttää Riitta Mylleriä.Myllerille vain tehtävä oli liian vaativa ja ei ollut kokemusta johtamisesta.
Naurettavaa että Karjalaisessa toimittaja Jouko Kempas syyttää Kärnää Myllerin kiusaamisesta.Olin muutaman kerran kuuntelemassa kokousta ja Kärnä peräsi vain asian esittelyä Mylleriltä eikä millään tavalla maininnut henkilöön käyviä asioita.Turha silloin on syyttää mistään ajojahdista tai kiusaamisesta.
Myllerin on katsottava peiliin kun ei ollut valmistautunut kokoukseen eikä tiennyt mitään kokouksessa käsiteltävistä asioista.Jo kaupungin ohjesäännöt velvoittaa esittelemään käsiteltävät asiat.- tuoppoo000
up
- niin se Myller
Onnettomin puheenjohtaja mitä koskaan olen tavannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907286- 353851
- 453460
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402582- 2192518
- 402393
- 1292309
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292209Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191943- 451902