sain äsken roskapostiin viestiin mukamas hotmailin msn sivuilta, katsoessani lähettäjän osoitetta siellä luki @yahoo.uk
olisi halunnut käyttäjätunnuksen ja salasanan, muuten en pystyisi enää käyttämään tiliä
poistin luettuani viestin mut kait niitä tulee vielä ja joku onneton vastaakin niihin
ja sama koskee kaiken maailman lottery voittoja ja perintökirjeitä
siinä vasiheessa ku huomaa et lähettäjä on joku uppo-outo nii ei ku poistoon
tossa yks hyvä linkki roskaposteja varten jos ei ole varma
http://www.scamomatic.com/
taas tarkkuuttaa
roskapostiin
1
121
Vastaukset
- kylniituleejoo
Jos tulee roskaa tärkeeseen sähköpostiin tai muuten vaan haluaa parantaa maailmaa niin voi liittyä spamcop.net sivustoon ja reportoida kaikki roskapostit mitä tulee. Eli heitellä vähän niinkuin kapuloita roskapostittajien rattaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013