Yksinhuoltaja äiti etsii luotettavaa lastenhoitajaa 3 lapselle. Iällä ei väliä, mutta "varamummokin" olisi kiva. Lastenhoito olisi satunnaista, joskus iltaisin työn tai harrastusten takia, tai joskus esim. viikonloppuna. Laitan s-postiosoitteen sitten jos kiinnostuneita löytyy :).
Etsitään lastenhoitajaa Seinäjoelta, "varamummoa".
6
436
Vastaukset
- arja-anneli
Heips.Asun Kauhajoella,taidan olla vähän kaukana.
Voisin kyllä ottaa lapsia hoitoon joskus.Itsellä kuusi aikuista lasta. - s
Hei,
täältä löytyisi. Varamummoksi en varmaan kelpaa ikäni vuoksi. Työkokemusta lastenhoidosta löytyy nelisen vuotta ja tällä hetkellä opiskelen myös vastaavaa alaa :) olen reipas, sosiaalinen, luotettava, maalaisjärjen omaava naisen alku. Auto löytyy. Ota yhteyttä mikäli kiinnostaa noin kerron lisää..
[email protected] - roa1408
Vieläköl olisi tarvetta? :)
- Kirsikankukka39
Moi!
Meilläkin tarvittaisiin luotettavaa ja kivaa varamummoa aina silloin tällöin :) Löytyisiköhän? - Kirsikankukka39
Kirsikankukka39 kirjoitti:
Moi!
Meilläkin tarvittaisiin luotettavaa ja kivaa varamummoa aina silloin tällöin :) Löytyisiköhän?Ja siis Seinäjoella asumme...
- Anna__S
Kirsikankukka39 kirjoitti:
Ja siis Seinäjoella asumme...
Hei olen 22-vuotias lastenohjaajaksi 12/2013 valmistunut nuori nainen Seinäjoelta. olen tällä hetkellä työttömänä ja voin tulla lastenvahdiksi jos sille on vielä tarvetta. :)
Anna Saarijärvi
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017553
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055563- 835047
- 1394436
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113150- 492833
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102354Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561966