Yksinhuoltaja äiti etsii luotettavaa lastenhoitajaa 3 lapselle. Iällä ei väliä, mutta "varamummokin" olisi kiva. Lastenhoito olisi satunnaista, joskus iltaisin työn tai harrastusten takia, tai joskus esim. viikonloppuna. Laitan s-postiosoitteen sitten jos kiinnostuneita löytyy :).
Vastaukset 6
- arja-anneli
Heips.Asun Kauhajoella,taidan olla vähän kaukana.
Voisin kyllä ottaa lapsia hoitoon joskus.Itsellä kuusi aikuista lasta. - s
Hei,
täältä löytyisi. Varamummoksi en varmaan kelpaa ikäni vuoksi. Työkokemusta lastenhoidosta löytyy nelisen vuotta ja tällä hetkellä opiskelen myös vastaavaa alaa :) olen reipas, sosiaalinen, luotettava, maalaisjärjen omaava naisen alku. Auto löytyy. Ota yhteyttä mikäli kiinnostaa noin kerron lisää..
[email protected] - roa1408
Vieläköl olisi tarvetta? :)
- Kirsikankukka39
Moi!
Meilläkin tarvittaisiin luotettavaa ja kivaa varamummoa aina silloin tällöin :) Löytyisiköhän? - Kirsikankukka39
Kirsikankukka39 kirjoitti:
Moi!
Meilläkin tarvittaisiin luotettavaa ja kivaa varamummoa aina silloin tällöin :) Löytyisiköhän?Ja siis Seinäjoella asumme...
- Anna__S
Kirsikankukka39 kirjoitti:
Ja siis Seinäjoella asumme...
Hei olen 22-vuotias lastenohjaajaksi 12/2013 valmistunut nuori nainen Seinäjoelta. olen tällä hetkellä työttömänä ja voin tulla lastenvahdiksi jos sille on vielä tarvetta. :)
Anna Saarijärvi
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3681641- 1141246
- 1291191
- 1411042
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh25934- 111842
- 54582
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.157556Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i112527- 18500