O: seksikkäitä videoita

hottiee

myyn videoita, joissa tanssin/sheikkaan alusvaatteissa..saat itse toivoa pidänkö stringejä vai minkälaisia vaatteita ja videon pituus on myös valittavissasi, mutta max. on 20 min...sovitaan hinnoista sitten myöhemmin.

olen opiskelija täältä keski-suomesta.. mittani ovat 58/175 :)

jos kiinnostuit, ota yhteyttä osoitteeseen:
[email protected]

9

329

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh......

      V*ttuako ketään kiinnostaa sun sheikkauksesi saati sun videos?
      Ostatko multa videon jossa teen syväkyykkyjä kukkabokserit jaloissani?
      Sovitaan hinnoista hei?

      Ehkä menet oikeisiin töihin ?

    • Varakas mies

      Olen keski-ikäinen, vetreä mies ja tosi kiinnostunut videostasi, sillä oma vaimoni on möhömahainen, viiksiä kasvattava, ränsistynyt telaketjufemakko, joka ei silmiä tai korvia hivele.
      Kaunis nuori opiskelijatar voisi virkistää uinuvia halujani, kenties innostuisin jopa tanssiravintolaan pitkästä aikaa iskemään kaunottaria! Koska olen varakas, olen valmis maksamaan videostasi reilun hinnan. Laitan Sinulle yksityispostia, kiitos etukäteen!

    • Äijä.

      Ai kato nyt tuli oikein vastakommenttia, hahaa :) Pikku-p*llu sai kiukunpuuskan ja päätti vähän parantaa menekkiään vastailemalla itse omiin hölmöilyihinsä.

      Ei sun hinnat niin kovat ole, ettei niitä p*rseaukinen pystyisi ostamaan ja näkeehän sen jo muutenkin että jos pikkareitaan pitää kaupitella, niin p*rseaukinenhan sellainen ämmä täytyy olla eli köyhä opiskelija :)
      Ja p*rseaukiselta opiskelijalta ei kiinnosta ostaa mitään!