O: seksikkäitä videoita

hottiee

myyn videoita, joissa tanssin/sheikkaan alusvaatteissa..saat itse toivoa pidänkö stringejä vai minkälaisia vaatteita ja videon pituus on myös valittavissasi, mutta max. on 20 min...sovitaan hinnoista sitten myöhemmin.

olen opiskelija täältä keski-suomesta.. mittani ovat 58/175 :)

jos kiinnostuit, ota yhteyttä osoitteeseen:
[email protected]

9

407

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh......

V*ttuako ketään kiinnostaa sun sheikkauksesi saati sun videos?
      Ostatko multa videon jossa teen syväkyykkyjä kukkabokserit jaloissani?
      Sovitaan hinnoista hei?

Ehkä menet oikeisiin töihin ?

• Varakas mies

Olen keski-ikäinen, vetreä mies ja tosi kiinnostunut videostasi, sillä oma vaimoni on möhömahainen, viiksiä kasvattava, ränsistynyt telaketjufemakko, joka ei silmiä tai korvia hivele.
      Kaunis nuori opiskelijatar voisi virkistää uinuvia halujani, kenties innostuisin jopa tanssiravintolaan pitkästä aikaa iskemään kaunottaria! Koska olen varakas, olen valmis maksamaan videostasi reilun hinnan. Laitan Sinulle yksityispostia, kiitos etukäteen!

• Äijä.

Ai kato nyt tuli oikein vastakommenttia, hahaa :) Pikku-p*llu sai kiukunpuuskan ja päätti vähän parantaa menekkiään vastailemalla itse omiin hölmöilyihinsä.

Ei sun hinnat niin kovat ole, ettei niitä p*rseaukinen pystyisi ostamaan ja näkeehän sen jo muutenkin että jos pikkareitaan pitää kaupitella, niin p*rseaukinenhan sellainen ämmä täytyy olla eli köyhä opiskelija :)
      Ja p*rseaukiselta opiskelijalta ei kiinnosta ostaa mitään!

Ja jos tämä viestin aloittaja väittää itseään kauniiksi niin on hyvä ja laittaa naamansa sitten esiin, niin päästään arvostelemaan. Taitaa olla niin että siellä on vain tyypillinen 58/175 homelotyttö jossa ei ole mitään ihmeellistä ilman meikkejä saati vaatetusta ja taitaa ne kalsaritkin ja videotkin olla tuulesta temmattuja vai mitenköhän se nyt on niin sattumaa että netissä on helppo puhua p*skaa ja esitellä itsensä vaikka suomen presidentiksi? Ja sitten sinua pitäisi uskoa?

Miehenä voin myös kertoa, että mitkään pikkup*llut ei kiinnosta sen enempää kuin lattiarätti mutta 30-50v näteistä toimistonaisista kyllä kelpaa seuraksi.

Yrität saalistaa rahaa idiooteilta. Kyllä niitä nättejä ja kauniita kuule löytyy aika laajasta ikähaarukasta ja jos et tiennyt niin kaunis et ole ellet osaa sitä tehdä itsellesi, kauneudenhoito on nimittäin ihan ammatti nykyään.

Sitähän meidän 58/175 p*rseaukinen tylsännäköinen opiskelija ei tiedäkään.
      Ja hoikkuus ei riitä sitten siihen kauneuteen, vaan tarvii olla muutakin.

t: [email protected]

ja olen mies.

• NiinaNainen

Nonni. ''Minä, nuori ja hyvävartaloinen tyttönen tanssahdan teille pikkusen ja vuhuu, olen rikas.'' Kattoskun ei se ihan nuin mene. JURPPIX puhuu asiaa ja sä opiskelijatar, jos kerta olet niin hyvä sheikkaan ja tanssiin niin mee sitten pyörähteleen niihin tankobaareihin nii eiköhä raha ala pikkuhiljaa virtaamaan. Ei kyllä paljookaan kiinnosta tuommoset hottispottis sössötykset!! Hyi saasta.

Ja minä, minä olen NAINEN!! Ja tämä teksti, tämä on NAISEN arvoa kunnioittaaksemme!!!!!!!

• Jellulainen

Jeps, yhdyn kahteen edelliseen. On vaan sanottava että kyllä näitäkin piisaa jotka ostaa tuolta neidiltä sellaisen sheikkaus filmin...
      Meitä kun on joka junaan ja osa jää asemallekin ;)
      Onnea vaan hottispottikselle jos tällä pääset rikastuu :D

• huhhuhhuu

Älkää jaksako nolot. Tehköö tyttö mitä lystää. Omapa on elämänsä. Mitä se teitä liikuttaa?

T. 18 vuotias tyttö

• Kla

Olen samaa mieltä 18V tytön kanssa. Tuntuu olevan pahaa oloa liikkeellä, ja helppoa räksyttää kun ei kovin helpolla joudu vastuuseen.

Nostan hattua rohkeudelle, netissä saa kontaktin asiallisiin, mutta siinä sivussa tulee näitä räkänokkiakin esiin.

-Harva osaa tulkita rivien välistä, näköjään.

Jatketaan me valitulla linjalla! :)

• avispa33

Tööt
      Niin se on, jokainen tekee mistä itse tykkää, jos ei loukkaa vahingoita jne. muita. Eli nämä tyhjän lässyttäjät peilin eteen.

• rodeli

Ostakaa bogen worseleker.halpa on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      62
      8810
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      154
      5474
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      120
      4938
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      8
      3832
    5. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      83
      3436
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      53
      3349
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      35
      2692
    8. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2601
    9. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      39
      2593
    10. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      24
      1717
    Aihe