O: seksikkäitä videoita

hottiee

myyn videoita, joissa tanssin/sheikkaan alusvaatteissa..saat itse toivoa pidänkö stringejä vai minkälaisia vaatteita ja videon pituus on myös valittavissasi, mutta max. on 20 min...sovitaan hinnoista sitten myöhemmin.

olen opiskelija täältä keski-suomesta.. mittani ovat 58/175 :)

jos kiinnostuit, ota yhteyttä osoitteeseen:
[email protected]

9

329

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh......

      V*ttuako ketään kiinnostaa sun sheikkauksesi saati sun videos?
      Ostatko multa videon jossa teen syväkyykkyjä kukkabokserit jaloissani?
      Sovitaan hinnoista hei?

      Ehkä menet oikeisiin töihin ?

    • Varakas mies

      Olen keski-ikäinen, vetreä mies ja tosi kiinnostunut videostasi, sillä oma vaimoni on möhömahainen, viiksiä kasvattava, ränsistynyt telaketjufemakko, joka ei silmiä tai korvia hivele.
      Kaunis nuori opiskelijatar voisi virkistää uinuvia halujani, kenties innostuisin jopa tanssiravintolaan pitkästä aikaa iskemään kaunottaria! Koska olen varakas, olen valmis maksamaan videostasi reilun hinnan. Laitan Sinulle yksityispostia, kiitos etukäteen!

    • Äijä.

      Ai kato nyt tuli oikein vastakommenttia, hahaa :) Pikku-p*llu sai kiukunpuuskan ja päätti vähän parantaa menekkiään vastailemalla itse omiin hölmöilyihinsä.

      Ei sun hinnat niin kovat ole, ettei niitä p*rseaukinen pystyisi ostamaan ja näkeehän sen jo muutenkin että jos pikkareitaan pitää kaupitella, niin p*rseaukinenhan sellainen ämmä täytyy olla eli köyhä opiskelija :)
      Ja p*rseaukiselta opiskelijalta ei kiinnosta ostaa mitään!

      Ja jos tämä viestin aloittaja väittää itseään kauniiksi niin on hyvä ja laittaa naamansa sitten esiin, niin päästään arvostelemaan. Taitaa olla niin että siellä on vain tyypillinen 58/175 homelotyttö jossa ei ole mitään ihmeellistä ilman meikkejä saati vaatetusta ja taitaa ne kalsaritkin ja videotkin olla tuulesta temmattuja vai mitenköhän se nyt on niin sattumaa että netissä on helppo puhua p*skaa ja esitellä itsensä vaikka suomen presidentiksi? Ja sitten sinua pitäisi uskoa?

      Miehenä voin myös kertoa, että mitkään pikkup*llut ei kiinnosta sen enempää kuin lattiarätti mutta 30-50v näteistä toimistonaisista kyllä kelpaa seuraksi.

      Yrität saalistaa rahaa idiooteilta. Kyllä niitä nättejä ja kauniita kuule löytyy aika laajasta ikähaarukasta ja jos et tiennyt niin kaunis et ole ellet osaa sitä tehdä itsellesi, kauneudenhoito on nimittäin ihan ammatti nykyään.

      Sitähän meidän 58/175 p*rseaukinen tylsännäköinen opiskelija ei tiedäkään.
      Ja hoikkuus ei riitä sitten siihen kauneuteen, vaan tarvii olla muutakin.

      t: [email protected]

      ja olen mies.

    • NiinaNainen

      Nonni. ''Minä, nuori ja hyvävartaloinen tyttönen tanssahdan teille pikkusen ja vuhuu, olen rikas.'' Kattoskun ei se ihan nuin mene. JURPPIX puhuu asiaa ja sä opiskelijatar, jos kerta olet niin hyvä sheikkaan ja tanssiin niin mee sitten pyörähteleen niihin tankobaareihin nii eiköhä raha ala pikkuhiljaa virtaamaan. Ei kyllä paljookaan kiinnosta tuommoset hottispottis sössötykset!! Hyi saasta.


      Ja minä, minä olen NAINEN!! Ja tämä teksti, tämä on NAISEN arvoa kunnioittaaksemme!!!!!!!

    • Jellulainen

      Jeps, yhdyn kahteen edelliseen. On vaan sanottava että kyllä näitäkin piisaa jotka ostaa tuolta neidiltä sellaisen sheikkaus filmin...
      Meitä kun on joka junaan ja osa jää asemallekin ;)
      Onnea vaan hottispottikselle jos tällä pääset rikastuu :D

    • huhhuhhuu

      Älkää jaksako nolot. Tehköö tyttö mitä lystää. Omapa on elämänsä. Mitä se teitä liikuttaa?

      T. 18 vuotias tyttö

    • Kla

      Olen samaa mieltä 18V tytön kanssa. Tuntuu olevan pahaa oloa liikkeellä, ja helppoa räksyttää kun ei kovin helpolla joudu vastuuseen.


      Nostan hattua rohkeudelle, netissä saa kontaktin asiallisiin, mutta siinä sivussa tulee näitä räkänokkiakin esiin.

      -Harva osaa tulkita rivien välistä, näköjään.

      Jatketaan me valitulla linjalla! :)

    • avispa33

      Tööt
      Niin se on, jokainen tekee mistä itse tykkää, jos ei loukkaa vahingoita jne. muita. Eli nämä tyhjän lässyttäjät peilin eteen.

    • rodeli

      Ostakaa bogen worseleker.halpa on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      93
      1798
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1367
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1188
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1147
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      56
      1036
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      68
      910
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe