Ovet ei avaudu kortilla eikä käynnisty

TK

Avainkorttia kun painaa niin punainen valo kyllä välähtää normaalisti, mutta ovet ei aukea. Auto ei myöskään käynnisty kun napista painaa, ei edes pyöritä. Virrat kyllä tulevat normaalisti kun kortin työntää lukijaan. Ajoneston punainen valo alkaa vilkkumaan tiheään.

Akku on kohtuullisen uusi ja myös kortti on vain reilun vuoden vanha.

Olen kokeillut pitää nappia pohjassa ja kytkintä pohjassa mutta ei auta.

Mistähän voisi vikaa lähteä etsimään?

Laguna -02 1.6

6

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä78

      GS:sä oli ainakin yksi sulake rikki... Näytti ehjältä, mut vähän murtunut, et toimi ku ihmisen mieli. Autossa toimi laitteisto mutta auto ei lähtenyt käyntiin.

    • osta hyvä rellu

      Näinhän se käy kun alla on renault : Ovet ei aukee kun pakkaset tulee ja jos aukee ei pysy kiinni.
      On näitä vaan niin eri hauska lukea. Seuraan mielelläni renault palstaa, en niinkään kiinnostuksesta merkkiä kohtaan mutta saa päivän parhaat naurut.
      VIKAA VIKAA VIKAA VIKAA...ja sit käyään vitutuksissaan muilla sivuilla purkaan vitutusta. YEAH rellumiehet, näin se homma etenee.

      • '

        hahahahahahahahahahaah! Siellä yksi KATEELLINEN tojo-mies! Ei muuta kuin lisää vettä myllyyn, tojo-miehet!

        Tervetuloa vaan täännekin. Mutta ei olisi tarvinnut kaikkia kivikautisia aiheita seata. Mutta katsokaas kuinka AVOIMESTI täällä keskustelaan Rellujen vioista. Joo-o, kyllä Relluissakin on joskus vikoja. Niin on toijotissakin, mutta ressukat eivät kehtaa tunnustaa... ;)

        Ja katsokaas tojo-miehet, kuinka asiallisia vastauksia aloittajat ovat saaneet. Ei täällä haukuta heti provoilijoiksi, vaan annetaan asiallisia vastauksia. Ymmärtäähän sen että sapettaa kun siinä toijotassa on ihan yhtä lailla vikoja, kuin muissakin merkeissä. Mutta elämä on.

        Ei muuta kuin hyvää Joulua kaikille, myös tojo-miehille!


    • pekka257

      Samaa vikaa tullut 01 Lagunaan. Kesällä molemmat avainkortit toimineet niin kuin pitänyt mutta heti lämpötilan pudottua alle 5 niin ei meinaa toimia. Toinen kortti lakkasi toimimasta kokonaan, tuli hieman kolvattua, jotain osia irti ja patterissa hapettumaa. Ei vaikutusta. Varakortissa myös hapettumaa, lähti puhdistuksen jälkeen toimimaan päiväksi hyvin mutta nyt ei millään, hyvällä tuurilla kun nappia hakkaa hetken niin saattaa avautua/lukittua, punainen valo vilkahtelee normaalisti. Toimii selvästi paremmin jos kortti on lämmin, joka tuntuu kohtuu naurettavalta että korttia pitää lämmittää mutta autoa ei.

      Ei mitään hajua kuinka vanhoja kortit. Jos joku osaisi kertoa suoran vastauksen että kannattaako oikeasti hankkia uudet kortit vai onko nuo ylipäätään noin perseestä talven tullessa? Kiitos.

      Turhat irvailijat voi jättää vastaamatta, jos on noin huono itsetunto tuskinpa se internetissä lässyttämällä paranee. Asiallisia vastauksia. Muuten hyvä auto mutta kieltämättä avainkortti ei mikään maailman paras keksintö.

    • osta hyvä rellu

      HAH HAH HAA, vai kateellinen, en oo parempaa vitsiä kuullu. OLI PÄIVÄN PARAS.
      Enkä muuten aja toyotalla, että tiedoksi vaan. Oma päänsärkys jos niin luulet.
      ..rellupetteri...

    • vikaavikaako???

      Voi tuntua yksinkertaisilta ohjeilta mutta......avainkortteihin ei yleensä vaikuttanut kokem. mukaan lämpö vaan paristo! Ovien avautumiseen oikean painikkeen valinta? Käynnistykseen ei, kytkimen painaminen vaan jarrupolkimen!? Lukkojen toimivuuteen voitelu. Avainkortin toiminnassa ei juurikaan ongelmia, yleensä aika toimimtavarmoja, Ja....avainkortit saa varmasti epäkuntoon laittamalla niitä taskuun jossa ne taittuvat ym. Nämä, kuten monet muut asiat, ovat niitä ajattelun ja etukäteisen pienen huoltamisen asioita. Luulenpa....avainkortti ihan yhtä hyvä ja varma juttu kuin joku virta avain sydeemi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      133
      1342
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1195
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      846
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      156
      832
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      150
      733
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      728
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      588
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      575
    Aihe