Sun´s Garden, Maspalomas

vilperi571

Tuonne pitäisi majoittua; onko kellään kokemuksia. Haulla ei löytynyt tietoa kuin nämä normi hehkutukset matkanjärjestäjän sivuilta.
T. Vilperi

118

2448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-mix-max
      • Veikkaisin ihan hyväksi bungalow-hotelliksi. Monilla on tapana haukkua koko hotelli, jos joku asia on mennyt matkalla pieleen tai henkilökunnan kanssa on mennyt niinsanotusti sukset ristiin syystä tai usein nimenomaan siitä toisesta. Tai sitten eivät ole oivaltaneet varanneensa 2 tähden hotellia? Pitää osata lukea rivien välistä. :) Itse suhtaudun epäluuloisesti sellaiseen arvosteluun, jossa ei ole mitään positiivista... varsinkin kun osa arvostelijoista on ollut varsin tyytyväinen. Ne haiskahtavat lähinnä kostolta jostain.

        Ihmeellistä kun toiset kehuvat siistiksi ja toiset haukkuvat epäsiistiksi? Luulisi asian korjaantuvan edes viikon aikana, jos vaikka siivous olisi unohtunut. Tai sitten hotellilla on useampi siivooja, joista kaikki eivät hallitse hommaa?

        No kohta saamme Vilperiltä realistisen arvion hotellin hyvistä ja huonoista puolista. Vilperi kokeneena matkaajana tietää ettei 2 tähden hotellilta voi odottaa 5 tähden palvelua ja tasoa.

        Itse en ole vielä koskaan hotelliin pettynyt. Usein niissä vähemmän tasokkaissa ja varsinkin pienemmissä hotelleissa on joustavampi ja ystävällisempi palvelu.


      • Tuo lakanoiden ja pyyhkeiden "vaihtamattomuus" ei minua yksinmatkustava juuri haittaa, koska yleensä huoneessa/huoneistossa on pyyhkeet ja sängyt kahdelle. :)

        En minä kyllä kotonakaan vaihda lakanaa ja pyyhettä edes viikon välein saati sitten kahdesti viikossa.


    • vilperi571

      Mä nyt olen sen verran vähään tyytyväinen, että mun arvostelu voi jopa osoittautua turhankin positiiviseksi, mutta ilmoittelen kyllä oman arvioni mestasta kunhan nyt sinne päästään. :)

    • ex-mix-max

      Pyyhkeiden vaihtaminen. Jospa on kysymys siitä, että vaihdettavat pyyhkeet pitää jättää lattialle, vielä kelpaavat ripustettava ylös. Sellaisesta oli jossain erikseen ilmoitus, mutta emme huomanneet sitä ennenkuin lopussa.
      Muussa tapauksessa lähetän mieheni 5 euroa tiukasti näppiensä välissä keskustelemaan pyyhkeistä, niin takuusti tulee uusien pyyhkeiden kanssa ilman sitä vitosta.

    • ex-mix-max

      Eilen käytiin iltayöstä mieheni kanssa Vilperin ja rouvan 2-kerroksisessa apartementossa. Mikä siihen aikaan oli parasta, oli huikaisevan upea näköala Vilperin terassilta.
      Iso kuu heijastui uima-altaaseen ja takana valtavat palmut, hieno tunnelma.
      Asunnossa näytti olevan kaikki, mitä tarvitsee, keittiö, patio, jonne voi vetää pöydän
      terassilta ja syödä tai juoda, vaikka olisi tuulistakin. Rivitaloalue sijaitsee San Fernandon markkinahallin lähellä, vasemmalle päätieltä, ympyrästä vasemmalle.

    • vilperi571

      Näit harhoja!! Siellä on iso halogeenivalaisin joka sitä allasta valaisee! :)
      Nyt on nk. musta kuunvaihde menossa (tarkistin googlesta), joten kuuta ei näy. :)

      Meille hinta/laatusuhde on erinomainen, mutta jos joku lähtee maksamaan viikosta yli 500 ekee, niin parempiakin paikkoja löytyy. Ollaan nyt vielä vähän varovaisia lausunnoissa ja kerätään kokemusta.
      Mulle tuo kelpaa tälle tripille. :)

    • ex-mix-max

      Haha, halogeenivalaisin eikä kuu. Siinäs näät kaupunkilaisten meiningit.

      • fghdfj

        Ettei kuitenkin ois alkohoolilla ollut osuutta asiaan...


      • Skååål
        fghdfj kirjoitti:

        Ettei kuitenkin ois alkohoolilla ollut osuutta asiaan...

        Joo siellä on taas ollu sortin sakki lomakunnossa ja palmutkin näytti kasvavan ylösalaisin.


    • ex-mix-max

      Joopa, söin nimittäin ison kourallisen Vilperin ja Rouvan suomalaisia suklaakarkkeja,ihan päissään olin. Ja ilman laseja vielä nään huonosti. Mieheni (saksal.) kehui Lapin kultaa kunnon olueksi. Mutta hän ei aja autoa, muuta kuin unissaan.
      Niistä palmuista en tiedä, jos joku oli laittanut ne ylösalaisin, joka tapauksessa oli hyvä asetelma.

    • Anonyymi

      Tämä paikka on aika kaukana inglesin keskustasta. Lienee Fernandon puolella, varmaan ihan normi Bunkkeri. Melonerasin puolella on parempiakin paikkoja. Jos tästä on apua pulmaasi niin hyvä.

    • Anonyymi

      Halpa ja sotkuinen. Siinä se

    • Anonyymi

      Nato-trolleja täälläkin, voi donnerwetter.

    • Anonyymi

      Muistakaa poiketa maittavalla aterialla kolmen miselin tähren ruoka ravintola karhussa sen notkuvien lihanpatojen ääressä. Kukkoa viinissä ja satopioni kerma perunoilla vie kielen mennessään. Lisäksi karhussa on erittäin kattava viini lista mistä valita herkku juomat illan iloksi. Suosittelen varsinkin poika poppoo ovat hallitsevanasiakas ryhmä karhun herkkujen äärellä.

      • Anonyymi

        Kokeiltu on ja voin suositella karhu ruoka ravintolaa kaikille. Hyvä ruoka ja kattava viini lista. Muistakaa varata pöytä etu käteen ettei tartte jonottaa tunti kausia ulkona.


    • Anonyymi

      Täällä ollaan Airis Sentterissä ja Mullikanssin terassilla. Tulkaa mukaan.

      T. Pannun ystävä

    • Anonyymi

      Oot sinä Pannun ystävä ihan mahoton bile hiiri. Onko Pärrin saunalle löytynyt jatkajaa kun Pärri potkaisi lusikan nurkkaan? Pärri oli hieno sauna majuri.

      • Anonyymi

        Pastu oli kuumana koko talven. Tuli useasti käytyä löylyissä ja syömässä savu kalaa.

        T. Pannun ystävä


      • Anonyymi

        Huono sauna siellä,jollain kaasulla lämmitetään. Lienee suolikaasuja kun niitä on runsain mitoin siellä Homolassa.


    • Anonyymi

      Buenos!!! 🍆🍆🍆

    • Anonyymi

      Olette vaan kateellisia kun minä olen canario

      T. Pannun ystävä

    • Anonyymi

      Vai että oikein canario sinä Eläkepappa olet

      • Anonyymi

        Olen canario koska minulla on residencia Gran Kanariansaarelle.

        T: Eläke pappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen canario koska minulla on residencia Gran Kanariansaarelle.

        T: Eläke pappa

        Eli sinä Eläkepappa ja Pannunystävä siis tosiaan olette yksi ja sama kirjoittaja.
        Nyt tuo tuli varmistettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinä Eläkepappa ja Pannunystävä siis tosiaan olette yksi ja sama kirjoittaja.
        Nyt tuo tuli varmistettua.

        Voi ei. Jäinkö minä taas kiinni useammalla nicillä trollaamisesta. Olen minä kyllä aika onneton. Odottakaahan kun julistan kohta puoleen tämän kesän trollaus kauden alkaneeksi. Sitten on kovaa menoa aamusta iltaan ja öisinkin. Saattaa siinä useampikin kuppila laittaa lapun luukulle ja makkara peruna käristinkin hajoaa 😮

        T: Ep/Pannun ystävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei. Jäinkö minä taas kiinni useammalla nicillä trollaamisesta. Olen minä kyllä aika onneton. Odottakaahan kun julistan kohta puoleen tämän kesän trollaus kauden alkaneeksi. Sitten on kovaa menoa aamusta iltaan ja öisinkin. Saattaa siinä useampikin kuppila laittaa lapun luukulle ja makkara peruna käristinkin hajoaa 😮

        T: Ep/Pannun ystävä

        Tiesinkin ettei sinusta eläke pappa ole asia kirjottajaksi tai sisällön tuottajaksi. Siksi kai trollaatkin täällä meidän asia kirjottajien ja sisällön tuottajien harmiksi jotta emme kirjottaisi asia kirjotuksia tai sisällön tuotoksia. Oot sä mahoton pappa eläke pappa. Ihan mahoton oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei. Jäinkö minä taas kiinni useammalla nicillä trollaamisesta. Olen minä kyllä aika onneton. Odottakaahan kun julistan kohta puoleen tämän kesän trollaus kauden alkaneeksi. Sitten on kovaa menoa aamusta iltaan ja öisinkin. Saattaa siinä useampikin kuppila laittaa lapun luukulle ja makkara peruna käristinkin hajoaa 😮

        T: Ep/Pannun ystävä

        Meneekö ihan ravintoloita konkurssiin taas?
        On varmaan Pannunystävältä taas mahotonta meininkiä luvassa kunhan kesäkauden trollauskausi pian taas alkaa. Ihan mahotonta menoa varmasti luvassa. Ihan mahotonta.


    • Anonyymi

      Onks Kerttu setää näkyny???

      • Anonyymi

        Ei kai, eikä suolikaasumiestäkään. Asiakirjoittajat katoaa hiljalleen.


    • Anonyymi

      Olimme siellä muutama vuosi sitten ennen koronaa ja menisimme sinne kyllä vieläkin. Melko mukavat huoneistot ja silloin oli siistiä ja ystävällistä. Kauppa on lähellä , pieni myymälä myös respassa ja puistossa liikenne ympyrässä kuntoilu alue. Nyt en osaa sanoa onko tilanne muuttunut. Liikkujille hyvällä paikalla! Taksikin on lähellä ja bussi pysäkkikin lähellä. Uima-allasalue mukava! Toivottavasti matkanne onnistuu, mekin ehkä syksyllä!
      Terv. Ingesiin ihastunut

      • Anonyymi

        Toivottavasti onnistui....se tehtiin nimittäin noin 11 v sitten. Lisäksi matkan tekijäkin on jo ollut vainaa 8 v.


    • Anonyymi

      On täällä sokeaa porukkaa.

      • Anonyymi

        Etsivä löytää mies seuraa jos vaan miehenä haluaa niin tapahtuvan. Sokeus ettei niin tee on valitettavaa ja sääliksi käy niitä jotka ei tajuu poika rakkauden ihanuutta.


      • Anonyymi

        Eläke pappa vasn jaksaa haukkua täällä asia kirjottajia ja sisällön tuottajia vuodesta toiseen. Ei ihme että kaikki asia kirjottajat ja sisällön tuottajat on häipyneet palstalta. Kun eläke papasta ei ole asia kirjottajaksi tai sisällön tuottajaksi häiriköi hän mittään asia kirjottajia ja sisällön tuottajia koko ajan jotta emme tuottaisi asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia. Me asia kirjottajat ja sisällön tuottajat emme kuitenkaan anna periksi. Pysyköön osista asiallisena keskustelu palstana js ajetaan yhdessä trolli eläke psppa pois täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläke pappa vasn jaksaa haukkua täällä asia kirjottajia ja sisällön tuottajia vuodesta toiseen. Ei ihme että kaikki asia kirjottajat ja sisällön tuottajat on häipyneet palstalta. Kun eläke papasta ei ole asia kirjottajaksi tai sisällön tuottajaksi häiriköi hän mittään asia kirjottajia ja sisällön tuottajia koko ajan jotta emme tuottaisi asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia. Me asia kirjottajat ja sisällön tuottajat emme kuitenkaan anna periksi. Pysyköön osista asiallisena keskustelu palstana js ajetaan yhdessä trolli eläke psppa pois täältä.

        "Etsivä löytää mies seuraa jos vaan miehenä haluaa niin tapahtuvan. Sokeus ettei niin tee on valitettavaa ja sääliksi käy niitä jotka ei tajuu poika rakkauden ihanuutta".

        Siinä sitä asiakirjoitusta on oikein olan takaa. Mihin muuhun pystytkään???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Etsivä löytää mies seuraa jos vaan miehenä haluaa niin tapahtuvan. Sokeus ettei niin tee on valitettavaa ja sääliksi käy niitä jotka ei tajuu poika rakkauden ihanuutta".

        Siinä sitä asiakirjoitusta on oikein olan takaa. Mihin muuhun pystytkään???

        Eläke pappa jatkaa asia kirjottajien ja sisällön tuottajien haukkumista täällä. Kelle oli yllätys ei minulle. Eläke pappa on trolli älkää uskoko trollia. Tehdään tästä trolli ja haukkumis vapaa vyöhyke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläke pappa vasn jaksaa haukkua täällä asia kirjottajia ja sisällön tuottajia vuodesta toiseen. Ei ihme että kaikki asia kirjottajat ja sisällön tuottajat on häipyneet palstalta. Kun eläke papasta ei ole asia kirjottajaksi tai sisällön tuottajaksi häiriköi hän mittään asia kirjottajia ja sisällön tuottajia koko ajan jotta emme tuottaisi asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia. Me asia kirjottajat ja sisällön tuottajat emme kuitenkaan anna periksi. Pysyköön osista asiallisena keskustelu palstana js ajetaan yhdessä trolli eläke psppa pois täältä.

        Samaa mieltä. Täällä pitäisi olla sama systeemi kuin esim. Ilta-sanomissa. Jokainen kirjautuu omalla nimellä, joka jää vain sisällön tuottajien tietoon. Nimimerkkiä voi käyttää.
        Ainakin suurempi mahdollisuus on poistaa eri palstoilta ilmiselvästi häiriintyneet toisten kiusaajat, nämä makkara peruna käristys, kaali kääryle ja poika rakkaus -höpisijät.


    • Anonyymi

      Kuka näitä iänikuisia ketjuja nostelee esiin. onko sitä Suns Gardenia olemassakaan enää.

      • Anonyymi

        Trolli eläke pappa nostelee näitä jotta saa haukkua täällä asia kirjottajia ja sisällön tuottajia.


      • Anonyymi

        Lopeta heti asia kirjottajien ja sisällön tuottajien haukkuminen eläke pappa. Yritätkö ajaa täältä kaikki asia kirjottajat ja sisällön tuottajat pois jotta saat tämän palstan vallattua plokiksi kuten plazassa. Sekö on tarkoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta heti asia kirjottajien ja sisällön tuottajien haukkuminen eläke pappa. Yritätkö ajaa täältä kaikki asia kirjottajat ja sisällön tuottajat pois jotta saat tämän palstan vallattua plokiksi kuten plazassa. Sekö on tarkoitus.

        Minun ei tarvitse heitä karkoittaa sillä sinä olet sen jo tehnyt vuosien määrätietoisella trollaamisellasi.
        Onneksi olkoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ei tarvitse heitä karkoittaa sillä sinä olet sen jo tehnyt vuosien määrätietoisella trollaamisellasi.
        Onneksi olkoon!

        Sama trollaus jatkuu aina vaan. Jos sinä eläke pappa antaisit asia kirjottajien ja sisällön tuottajien kirjottaa täällä asia kirjotuksia rauhassa ja sisällön tuotoksia ilman jatkuvaa haukkumista olisi palsta taas luku kelpoinen. Sinä eläke pappa olet tämän palstan pilannut jo vuosia sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama trollaus jatkuu aina vaan. Jos sinä eläke pappa antaisit asia kirjottajien ja sisällön tuottajien kirjottaa täällä asia kirjotuksia rauhassa ja sisällön tuotoksia ilman jatkuvaa haukkumista olisi palsta taas luku kelpoinen. Sinä eläke pappa olet tämän palstan pilannut jo vuosia sitten.

        En millään voi varastaa sinulta palstan pilaajan mainetta. Se olisi ehdottomasti totuudenvastainen teko.


    • Anonyymi

      voi hyvä tavaton sentään..

    • Anonyymi

      Onk pappa taas akti voitunut rollaamaan. On se hurja miäs

      • Anonyymi

        Kelle oli yllätys että trollaava eläke pappa on taas aktivoitunut ei minulle. Ihan mshotontamenos taas.


    • Anonyymi

      Kyllä nuo homppelit jaksaa.

      • Anonyymi

        Ai ne on homppelin kun jaksaa. No eipä ollut yllätys kelle oli mulle ei


    • Anonyymi

      Ei voi olla totta, mutta hyvänen aikakausi sentään, kyllä mahottoman mahottomaksi männöö.

      • Anonyymi

        Ihan mahoton on ihan mahotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mahoton on ihan mahotonta.

        Mahottoman mahottomat idiootit taas asialla. Varsinaiset asia kirjoittajat ja sisällön tuottajat.


    • Anonyymi

      Mitä mieltä kupari pannun putki baarista ja sen rapeista potuista makkara perunoissa ?

      • Anonyymi

        Inglesiin ei mennä nakkikioskiaterioille. Kunnon ruokaa sen olla pitää. Valinnan varaa on rafloissa jopa tällaiselle liki 100 kilon kulinaristille vaikka millä mitalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inglesiin ei mennä nakkikioskiaterioille. Kunnon ruokaa sen olla pitää. Valinnan varaa on rafloissa jopa tällaiselle liki 100 kilon kulinaristille vaikka millä mitalla.

        Näin on. Pihvi ravintola Karhu on minunkin suosikkini. Karhussa pitää viikko miitinkiä myös Inglesin vaki asukkaat eli canariot.

        T: eläke pappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Pihvi ravintola Karhu on minunkin suosikkini. Karhussa pitää viikko miitinkiä myös Inglesin vaki asukkaat eli canariot.

        T: eläke pappa

        Totta. Näin on. Karhussa me vaki asukkaat eli canariot kokoonnumme viikko miitingissä.
        Saaren parhaat pihvit saa Karhusta.

        T: Pannun ystävä evp


    • Anonyymi

      Kummasta paarista mies löytää paree mies seuraa pannusta vai karhusta?

    • Anonyymi

      siis mummola on homppeli puari.. sateenkaarilippi sermissä

    • Anonyymi

      Hyvä hotelli se on, homppeli vapaakin.

      • Anonyymi

        Tietosi on trollaus. Asun inglesissä ja tiedän tämän hotellin olevan yksi syntisimmistä mitä poika rakkauden huipentumiiin tulee. Tämä siis tieto paikan päältä.


    • Anonyymi

      Karhu on paras pihvi ravintola.

      • Anonyymi

        Ingles taas poika rakkauden mekka.


      • Anonyymi

        Onks Karhu se useasti palkittu pihviravintola Inglesissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks Karhu se useasti palkittu pihviravintola Inglesissä?

        Se se on. Palkittu tällä palstalla vaikka kuinka monesti. Meitä persauksii virtuaalimatkailijoita on sadoittain ja käymme päivittäin palkitussa karhussa syömässä herkullisia pihviaterioita. Ai että nytkin kuola valuu pitkin puseron rintamusta.
        Hitaammat joutuvat varaamaan pöydät Pepen ja Sultanin grillikioskeista kun eivät Karhuun mahdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se se on. Palkittu tällä palstalla vaikka kuinka monesti. Meitä persauksii virtuaalimatkailijoita on sadoittain ja käymme päivittäin palkitussa karhussa syömässä herkullisia pihviaterioita. Ai että nytkin kuola valuu pitkin puseron rintamusta.
        Hitaammat joutuvat varaamaan pöydät Pepen ja Sultanin grillikioskeista kun eivät Karhuun mahdu.

        ja sen verran vielä, että Karhu ei ole toiminut vuosikausiin, mutta suosio senkun kasvaa.


    • Anonyymi

      On se syvällä suomalaisten katkeruus ja kateus, viha.

      Kun joku kerrankin onnistuu ja keksii täydellisen bisnesidean niinkuin Karhussa on käynyt, netti väärällään ilkimyksiä jotka väittävät ettei paikkaa ole olemassa kuin mielikuvituksessa.

      Mutta jonot, kehut , arvostelut , myyntiluvut puhukoon puolestaan.

      Minä itse menen sinne taas tänään sanovatpa täällä ihmiset mitä tahansa valheita Karhusta.

      • Anonyymi

        Onhan karhu inglesin ykkönen kun puhutaan ruoka ravintoloista siitä ei kahta sanaa.


      • Anonyymi

        On todella keksitty täydellinen liikeidean malli.
        Vielä kun olisi se ravintola. Kaikki on siis aloitusta vaille valmista pässinlihaa.


    • Anonyymi

      Antaa kateellisten piipittää. Pihvi ravintola Karhu porskuttaa ja kassa kone laulaa hoosi annaa.
      Minulla on tällekin illalle pöytä varaus pihvi ravintola Karhun liha patojen äärelle.

      T: Pannun ystävä evp

      • Anonyymi

        Totta. Näin on. Olet pannun ex-ystävä oikeassa.
        Karhu on ykkönen kun on kyse pihviravintoloista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Näin on. Olet pannun ex-ystävä oikeassa.
        Karhu on ykkönen kun on kyse pihviravintoloista.

        itiootti


      • Anonyymi

        Ainoa joka laulaa hoosi annaa taidat olla sinä taukki.


    • Anonyymi

      Voisiko asia kirjoittajat ja sisällön tuottajat kirjoittaa hieman ravintola arvosteluita.
      Erityisesti olisin kiinnostunut Karhun, Pepe Chiringon ja Sultanin kaltaisista pihvi ravintoloista. Noistahan Karhu on useasti palkittu Kanarian saarien parhaana pihvi ravintolana.

      • Anonyymi

        Asia kirjoitus:
        Pepe ja Sultan ovat grillikioskeja ja Karhua saa etsiä vaikka karhukoiran kanssa eikä löydy.
        Tämä oli täyttä asiaa sisältävä asia kirjoitus.


      • Anonyymi

        Totta. Näin on. Karhu, Pepe Chiringo ja Sultan ovat Inglesin parhaimpia pihviravintoloita.
        Karhua ei ole turhaan kansainvälisten ruokakriitikoiden toimesta palkittu monta kertaa Kanariansaarien parhaana pihviravintolana.
        Siksi pihviravintola Karhua arvostellaan ja jopa haukutaan kateellisten kilpailijoiden toimesta.
        Joku Bar&Cafeteria Kuparipannu tarjoaa lähinnä makkaraperunoita ja lihapiirakoita.
        Pihvejä sieltä on turha etsiä.


    • Anonyymi

      Tapasin eilen illalla pannussa elämäni könsikkään . Voi tätä poika rakkauden onnea ja autuutta. Unohtakaa karhu ruoka ravintola ja tulkaa pannuun poikain välisille päivä tansseille. Täällä viihtyy mies varmasti.

    • Anonyymi

      Pannun karaokessa me aina otetaan makkaraperunat tai kaalikääryle.

      • Anonyymi

        Pannun makkara perunat on ihan klassikko. Aina mennään suoraan kentältä pannun makkara pottujen äärelle.


    • Anonyymi

      Onks se antiikki ja eläkepappa taas kun pannua kiusaa.

      • Anonyymi

        No olishan se pitänyt arvata.


      • Anonyymi

        Ai ne on antiikki ja eläke pappa kun trollaa pannu juttuja koko ajan. Ihan mahotonta taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ne on antiikki ja eläke pappa kun trollaa pannu juttuja koko ajan. Ihan mahotonta taas.

        Kun antiikista ja eläke papasta ei ole asia kirjottajaksi tai sisällön tuottajaksi häiriköivät he täällä meitä asia kirjottajia ja sisällön tuottajia estämällä asia kirjotukset ja sisällön tuotokset jotta lukijat eivät saisi luettavaksi asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia. On ne mahottomia pappoja molemmat ihan mahottomia. Ihan mahottomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun antiikista ja eläke papasta ei ole asia kirjottajaksi tai sisällön tuottajaksi häiriköivät he täällä meitä asia kirjottajia ja sisällön tuottajia estämällä asia kirjotukset ja sisällön tuotokset jotta lukijat eivät saisi luettavaksi asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia. On ne mahottomia pappoja molemmat ihan mahottomia. Ihan mahottomia.

        Eläke pappa lupasi vuosi sitten alkaa opettelemaan asia kirjoittamista ja sisällön tuottamista.
        Kovin suurta edistystä ei ole vuodessa tapahtunut.
        Toistaiseksi olemme saaneet lukea vain roskaa Karhun pihveistä ja pannun makkara perunoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläke pappa lupasi vuosi sitten alkaa opettelemaan asia kirjoittamista ja sisällön tuottamista.
        Kovin suurta edistystä ei ole vuodessa tapahtunut.
        Toistaiseksi olemme saaneet lukea vain roskaa Karhun pihveistä ja pannun makkara perunoista.

        Kaipa noita antiikin ja eläkepapan höpinöitä voi jonkinlaiseksi sisällöntuottamiseksi kutsua. Asiaa niissä ei kyllä ole nimeksikään. Jättäisivät pannun rauhaan ja unohtaisivat jo sen suljetun karaokebaari Karhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipa noita antiikin ja eläkepapan höpinöitä voi jonkinlaiseksi sisällöntuottamiseksi kutsua. Asiaa niissä ei kyllä ole nimeksikään. Jättäisivät pannun rauhaan ja unohtaisivat jo sen suljetun karaokebaari Karhun.

        Ne on ammattitrolleja nuo A. ja ep.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on ammattitrolleja nuo A. ja ep.

        Ja Karhu on pihvi ravintoloiden ykkönen. Eilen viimeksi olin Karhun pihvien äärellä herkuttelemassa.

        t. pannun ystävä evp


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Karhu on pihvi ravintoloiden ykkönen. Eilen viimeksi olin Karhun pihvien äärellä herkuttelemassa.

        t. pannun ystävä evp

        Onko evp pannun ystävästäkin tullut niin köyhä, että pitää käydä syömässä olemattomassa ravintolassa?
        Mää ole kauhhia hämmennykses.
        Mää kyl kävi oikkias pannus isänpäivälounal ja ol komiat sapuskat sopuhintta.
        Uusi Pannun Ystävä


    • Anonyymi

      Aivan turhaa jakaa disinformaatiota Karhun lopettamisesta joka ei pidä ollenkaan paikkaansa.

      Meitä on iso ryhmä Karhun puolustajia Canario vaki asiakkaita jotka estämme nämä järjettömät puheet.

    • Anonyymi

      Karhu on paras pihvi ravintola. Minulla on tällekin illalle pöytä varaus Karhun liha patojen äärelle herkuttelemaan. Meinaan tilata oikein kunnon pihvin taas.

      t. pannun ystävä evp

      • Anonyymi

        Totta. Näin on. Karhussa on parhaat piffit


      • Anonyymi

        Me kävimme toissa päivänä pihviä syömässä Karhussa. Oli kyllä maukkaat pihvit ja edulliset hinnat. Voimme suositella Karhua hyvien pihvien ystäville ja voimme vahvistaa Karhun olevan normaalisti avoinna.

        T. Tiina ja Mikko


    • Anonyymi

      Aletaanko kirjoittamaan asiaa Kanarian saarien eli Gran Canarian matkailusta ja suomalaisista vaki asukkaista eli canarioista.
      Sehän se loppujen lopuksi on tämän palstan aihe eli Gran Canaria.
      Mitäs sanotte?
      Vähemmistö mies vääntää rollia vähemmistöistä ja me muut muista asioista kuten vaki asukkaista eli canarioista.

      T: pannun entinen ystävä eli evp

      • Anonyymi

        Ymmärrän. Sinä pannun ystävä evp olet meinaan canario itsekin. Oletko viime aikoina seikkaillut ystäväsi eläke papan kanssa Inglesissä naisissa tai miehissä?


    • Anonyymi

      No kyllähän teidän asia kirjoittajien ja sisällön tuottajien tekstejä canarioista mieluummin lukee kuin antii kin ja eläke papan höpinöitä jostain Karhusta ja pannusta.

      • Anonyymi

        Totta. Näin on. Pannun ystävän ja kaveriensa seikkailut Inglesin kuumassa yössä on aina viihdyttävää luettavaa meidän vähemmistöjen silmille. Nahka tuoksuu ja ruoskat laulaa aina kun pannun ystävä pilettää menemään.


    • Anonyymi

      Pannun ystävä on oikee pile hiiri. Aina menossa siellä missä miehet on kuumia ja nahka tuoksuu

      • Anonyymi

        Yököttävää homppeliutta.


      • Anonyymi

        Kuumia miehiä löytyy Kupari pannu baarista. Kyllä pannu on vaan paras meille vähemmistöille jotka Inglesissä olemme enemmistö.

        T: Eikka


    • Anonyymi

      Kerran kurkkasin Kupari pannu baarin ovelta. Siellä miehet tanssi keskenään ja pussaili tanssilattialla ja pöydissä. Kumi ja nahka tuoksui vahvasti. Käännyin pois.

      • Anonyymi

        Pannu baarin kuumat miehet on minunkin makuuni.

        t. torraleine


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pannu baarin kuumat miehet on minunkin makuuni.

        t. torraleine

        Miehen kiree perse onkin ihan parasta dildon lisäksi.

        T eläke pappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen kiree perse onkin ihan parasta dildon lisäksi.

        T eläke pappa

        Oot sinä mahoton pappa. Ihan mahotonta


    • Anonyymi

      Onko tuo Kupari pannu baari paras vähemmistöbaari? Löytääkö mies miestä helposti pannusta?

      • Anonyymi

        Mummolasta löytää, meneppä sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummolasta löytää, meneppä sinne.

        Haisevat mummut ei kiinnosta pitää olla nuori ja komea mies jota tosi mies etsii inglesistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haisevat mummut ei kiinnosta pitää olla nuori ja komea mies jota tosi mies etsii inglesistä.

        No se on sitten kupari pannu baariin vaan.


    • Anonyymi

      Onkos kellomestaria näkynyt?

    • Anonyymi

      En kommentoi.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7229
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      35
      2781
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2356
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      99
      2062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1757
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1333
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe