Vaimoni on sairastanut Skitsofreniaa 30 vuotta .Hänelle oli puhelinmyyntinä tarjottu vitamiineja ,jotka auttaa hänen sairauteen .
Hänelle on tullut postilaattikkoon "lääkkeitä " joita hän on syönyt .Vaimoni on ollut pitkän aikaa psykoosissa ,harhainen ,kuulee ääniä ym harhaa .
Tilanne pahenni aina ja soitin Keskussairaalaan Psykiatriaan josta laitettiin kutsu kunnan sosiaaliin ja sieltä tuli kaksi ammatti-ihmistä katsomaan tilannetta meille.
He puhutteli vaimoani ja totesivat ,että nyt on kutsuttava ambulanssi ja vaimonne pitää lähteä hoitoon .Niin tehtiin ja vaimo on Keskussairaalan Psykiatriassa .
Rupesin tutkimaan hänen huonettaan -siivoamaan .Kutsuin tyttöni katsomaan sitä sekamelskaa .
Hänen huoneestaan löytyi Psyykelääkkeitä ,unilääkkeitä ,kipulääkkeitä ,arviolta noin tuhat kappaletta .Laitoimme ne kassiin .
Olen ollu tietoinen tuosta postilaatikkoon tulevasta " lääkkeestä " lääkkeen lähettäjä on joku Fitafin luontaistuote firma .
He ovat tehneet puhelinmyyntinä sairaan vaimoni kanssa sopimuksen joka kestää 2 vuotta .Olen soittanut tuonne Fitafin Ahvenanmaalla sijaitsevaan yksikköön ,että pitää lopettaa tuo rahastus .Kertovat ,että sopimusta ei voi purkaa .
Nyt vaimoni on keskussairaalassa .Ja minut kutsutaan palaveriin vaimoni hoidosta jatkossa .Otan mukaani nämä Fitafin "lääkkeet " ja sopimuksen heidän kanssa ,onko heillä oikeutta hoitaa hoitaa Skitsofreniaa -siis vaimoani. Vai hoidetaanko vaimoni virallisen lääketieteen mukaan ?
Olen väsynyt 64 ukko
Fitafin illuusio
vitamiiniuhri
0
175
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751161
- 741154
- 481034
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104988- 51965
- 34737
- 49714
- 53634
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39632Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577