kilpailuhenkisyys

epävarma

Onko normaalia verrata itseään jatkuvasti muihin kauniisiin naisiin? varmasti kaikki tekevät niin, mutta itseäni asia ainakin häiritsee. ennen en verrannut ja olin todella itse varma, mutta nykyään, (johtuen ehkä osittain poikaystävästäni, joka sanoi päin naamaa katselevansa muita naisia,) tunnen oloni todella epävarmaksi ja kuvittelen kokoajan että moni nainen on seksikkäämpi poikaystäväni mielestä... todella häiritsevää.. vertaan itseäni pahimmillaan elokuviin, samalla kun itse istun kotisohvalla ilman mitään meikkiä ja elokuvan naiset ovat tuntikausia laittautuneet meikkaajilla ja stailisteilla... TIEDÄN että tuollainen vertailu on ihan naurettavaa mutta en vain löydä ulos pääsyä!!! tuntuu, etten ole tyytyväinen vasta kun tiedän olevani maailman kaunein, eikä sellaista voi tapahtua kenellekkään koska kauneus on katsojan silmissä.... HUOH suoraan sanottuna :(

4

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa lääkettä

      sinä voit katsella päin naamaa muita miehiä. Alat kuule ihailla heitä oikein roimasti. Voit itsekin alkaa todeta ääneen toisista miehistä kommentteja. Alas katsoon, muuttuuko ääni kellossa ja jos ei muutu, niin miksipä häiritsisit poikaystävän muiden naisten ihailua. Anna täysi vapaus mennä, kun kerran muut kiinnostaa.

      On ne kauniita ja vähemmän kauniita aina. Aina on syytä vertailla jos sille tielle lähtee. Mut kysymys on siitä että sun pitää ryhdistäytyä. Mistä vetoa, et sun poikaystäväkään ei ole maailman komein. Kyllä sä voit aivan hyvin ihailla ja katsella myös miehiä. Kokeile palaisko se realistisuus sitä kautta.

    • epätoivonen

      Ongelma onkin siinä, että sitä ei tunnu kiinnostavan, kattelenko muita miehiä. Se jopa ite ehdottelee ja haluis kuulemma nähdä kun olisin jonkun toisen miehen kanssa, tosin sen luvalla, ei salaa.... oon ehkä ollu ite liian "kiltti/helppo", ja väittäny etten kattele muita, vaikka totta helvetissä jokainen huomaa jos joku tosi komee mies kävelee nenän edestä... Mutta siis en sillä lailla kattele, et olisin mitenkään kiinnostunut tai tyytymätön meijän suhteeseen...

      Tyhmintä tässä on, ettei itselläni pitäisi olla mitään syytä moiseen epävarmuuteen... Ennen olin liiankin itsevarma, ehkä jopa vähän yliemielinen.. Kultainen keskitie olis kiva saavuttaa joskus...

      Huolestuttaa vaan tommonen käytös poikaystävältä.. kun ei tunnu olevan kovinkaan mustasukkanen.. TOISAALTA kerran kun mentiin baariin, tuli pientä riitaa ja päädyttiin molemmat pokailemaan puoliksi leikillä muita naisia ja miehiä, lopputuloksena olin itse lähdössä mukamas samaa matkaa jonkun jätkän kanssa baarista..
      no siinä kohtaa poikaystäväni kuitenkin tuli ja raahas mut kotiin :) ...

      Tuntuu vaan, että kaikki suhteet on nykyään kauheeta peliä ja vääntöä ja kääntöä, et kokoajan pitäis esittää jotenki vaikeeta jne... Miksei vaan voi olla ihan rauhassa oma ittensä.. ja sanoa asiat niinku ne on, miettimättä, oonko nyt liian tyrkky tai helppo tai itsestäänselvyys....

      Sit mietin vielä, et minkä takia mun poikaystävän ylipäätään piti erikseen mainita katsovansa muita naisia? Enköhän mä ihan itse huomaa jos se katselee mun seurassa? Mitäköhän se oikeen haki sillä? Yritti tehdä mut mustasukkaseks?

    • Suuusa

      Se mies ei ole sun tasolla. Joko sä alenet tai se läghtee vetää

    • Bella <3

      Ei ollu kyllä hirveen huomaavaista poikakaveriltasi sanoa tota ääneen, mutta useimmat miehet (ja naisetkin) kyllä katselevat muita. Ehkä sinua lohduttaa tieto, että miehet eivät niinkään vertaa naisia toisiinsa, kunhan uteliaisuuttaan katsovat...

      Itselläni oli samanlaisia ongelmia kun sinulla nuorempana, vertasin itseäni filmitähtiin ja murehdin kun katottiin mieheni kanssa leffaa, jossa oli joku kaunis näyttelijä. Sitten tajusin, että kukaan nainen ei ikinä voi olla maailman kaunein, koska niin monet ovat omalla tavallaan kauniita... Ehkä Charlize Theron kadehtii Angelina Jolien huulia, Angelina haikailee Kim Kardashianin vartaloa, ja Kim toivoo itselleen Charlizen täydellistä luustoa :) Ei ole paljon järkeä kilpailla kun ei ole voittajaa.

      Totuuden nimissä kyllä täytyy sanoa, että olen edelleen hieman kilpailuhenkinen mitä tulee miesten huomioon... mutta enää se ei ole epävarmuuden sävyttämää hyväksymisen hakemista, vaan hauskaa omasta viehätysvoimasta nauttimista ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      99
      1981
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1568
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      117
      1090
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      32
      1019
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      939
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      839
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      774
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      751
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      731
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      653
    Aihe