Annie Proulx / Näin on hyvä
Tästä amerikkalaisesta kirjailijasta oli tänä syksynä iso juttu hesarissa. Ja kyllähän se täällä muutenkin tiedetään, että Amerikassa on kaikki isompaa kuin muualla. Kirjailijatkin ovat. Mutta sitä minä ihmettelin, että valokuva tässä kirjassa on parikymmentävuotta nuorempaa sorttia kuin tämänhetkinen ulkonäkö.
Outoa lukijan harhauttamista.
Enkä oikeastaan tykännyt koko kirjasta. Harpoin ja ohitin senkuin kerkesin. Totesin nimittäin, että se
Laivauutisia
oli kyllä ihan toista luokkaa lukea aikoinaan.
Siis tarkoitan ykköstä.
Mutta lukekaa Te vaan tämäkin jos jaksatte. Ja onhan tällä Proulxilla muitakin tekstejä.
Annie Proulx / Näin on hyvä
scarabaeus
1
187
Vastaukset
- naikkone72
Ne novellit ovat todella hyviä ainakin minua hykerryttivät :) Laivauutisia en jaksanut, mutta emmehän me kaikki voi tykätä samoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2694911Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893384- 423278
- 492582
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451817- 971620
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971428- 121227
- 701027
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441025