Annie Proulx / Näin on hyvä
Tästä amerikkalaisesta kirjailijasta oli tänä syksynä iso juttu hesarissa. Ja kyllähän se täällä muutenkin tiedetään, että Amerikassa on kaikki isompaa kuin muualla. Kirjailijatkin ovat. Mutta sitä minä ihmettelin, että valokuva tässä kirjassa on parikymmentävuotta nuorempaa sorttia kuin tämänhetkinen ulkonäkö.
Outoa lukijan harhauttamista.
Enkä oikeastaan tykännyt koko kirjasta. Harpoin ja ohitin senkuin kerkesin. Totesin nimittäin, että se
Laivauutisia
oli kyllä ihan toista luokkaa lukea aikoinaan.
Siis tarkoitan ykköstä.
Mutta lukekaa Te vaan tämäkin jos jaksatte. Ja onhan tällä Proulxilla muitakin tekstejä.
Annie Proulx / Näin on hyvä
scarabaeus
1
155
Vastaukset
- naikkone72
Ne novellit ovat todella hyviä ainakin minua hykerryttivät :) Laivauutisia en jaksanut, mutta emmehän me kaikki voi tykätä samoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886